ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
+13
savvas1151
tsakas
metmeg
Xristos panagiotopoulos
mayros1963
kkapoioss
-nikos-
alani1992
chrisalex
stepapa56
Talon
Πέτρος48
GP550Z
17 απαντήσεις
Σελίδα 3 από 10
Σελίδα 3 από 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Ετσι σε θελω,, αποφασισμένο
πάντως ειδες οτι ετσι και το κανεις μια φορα μετα ειναι παιχνιδι... στην αρχη φενεται βουνο.
πάντως ειδες οτι ετσι και το κανεις μια φορα μετα ειναι παιχνιδι... στην αρχη φενεται βουνο.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Νίκο καλησπέρα! Λοιπόν τελείωσα με την περιέλιξη την έβαλα πάνω και άκου τι μου κάνει.. μέτρησα την κάθε φάση ξεχωριστά και μου δίνουν όλες 50 βολτ με το τριπανι στο φουλ όταν όμως της συνδέω και της τρεις μαζί δίνουν λιγότερο περίπου στα 15 βολτ γιατί συμβαίνει αυτό? Έτσι πρέπει να είναι? Η κάνω κάτι λάθος?
chrisalex- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 19/04/2017
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
δεν πρεπει να τις συνδεσεις ολες μαζι... αν θες για περισσοτερα βολτ
θα συνδεσεις το ενα ακρο της μιας φασης με το ενα ακρο της αλλης και εφοσον εχεις 50 βολτ με την μια θα εχεις περιπου 75 βολτ με τις δυο και αν προσθεσεις και την τριτη θα εχεις γυρο στα 100 βολτ..
ομως αυτη η συνδεση δεν ειναι ουτε τριγωνο ουτε αστερας ειναι συνδεση φασεων εν σειρα..
ενας αλλος τροπος να το κανεις αυτο ειναι να συνδεσεις τις φασεις σε συνδεσμολογια τριγωνο και αφου ανορθώσεις τις φασεις
τις συνδεεις μετα με συν και πλην σαν μπαταρια,,, το αποτελεσμα θα ειναι το ιδιο.
παντως 50 βολτ με το τριπανι ειναι πτωχο σαν αποτελεσμα.[δεν εχω καταλαβει και τι μαγνητη εχεις βαλει ακομη,,]
θα συνδεσεις το ενα ακρο της μιας φασης με το ενα ακρο της αλλης και εφοσον εχεις 50 βολτ με την μια θα εχεις περιπου 75 βολτ με τις δυο και αν προσθεσεις και την τριτη θα εχεις γυρο στα 100 βολτ..
ομως αυτη η συνδεση δεν ειναι ουτε τριγωνο ουτε αστερας ειναι συνδεση φασεων εν σειρα..
ενας αλλος τροπος να το κανεις αυτο ειναι να συνδεσεις τις φασεις σε συνδεσμολογια τριγωνο και αφου ανορθώσεις τις φασεις
τις συνδεεις μετα με συν και πλην σαν μπαταρια,,, το αποτελεσμα θα ειναι το ιδιο.
παντως 50 βολτ με το τριπανι ειναι πτωχο σαν αποτελεσμα.[δεν εχω καταλαβει και τι μαγνητη εχεις βαλει ακομη,,]
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Νίκο αυτό έκανα συνδεσα τα άκρα των φάσεων μαζί και μου δίνουν λιγότερα βολτ από τι μου δίνει το καθένα μόνο του.. τα λίγα βολτ είπαμε είναι λόγο σπειρών έχω κάνει 40 μόνο.. η μαγνήτες που έχω βάλει μέσα είναι φερητικη..
chrisalex- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 19/04/2017
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
οκ, με φεριτικους μαγνητες και 40 σπειρες δεν θα παρεις κατι καλυτερο,,
εγω με 80 σπειρες και φεριτικο μαγνητη επερνα 120 βολτ μετα την ανορθωση.
στην συνδεση εν σειρα πρεπει να κανεις δοκιμη και με την μια ακρη της φασης και με την αλλη,, γιατι στην μια ακρη πευτουν τα βολτ ή μενουν τα ιδια και στην αλλη αυξανονται.
εγω με 80 σπειρες και φεριτικο μαγνητη επερνα 120 βολτ μετα την ανορθωση.
στην συνδεση εν σειρα πρεπει να κανεις δοκιμη και με την μια ακρη της φασης και με την αλλη,, γιατι στην μια ακρη πευτουν τα βολτ ή μενουν τα ιδια και στην αλλη αυξανονται.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Πρέπει να το πάω ψάχνοντας δλδ κατάλαβα..
chrisalex- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 19/04/2017
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Και όλο αυτό πρέπει να γίνει με της γέφυρες έτσι Νίκο? Γτ εγώ των μετράω σκέτο τώρα κατευθείαν από της άκρες των περιελίξεων..
chrisalex- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 19/04/2017
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
με τις γεφυρες ειναι σιγουρο το αποτελεσμα γιατι συνδεεις συν και πλην ομως
αν το ''πετυχεις'' χωρις τις γεφυρες τοτε δεν χρειαζονται 3 γεφυρες αλλα μια στο τελος.
αν το ''πετυχεις'' χωρις τις γεφυρες τοτε δεν χρειαζονται 3 γεφυρες αλλα μια στο τελος.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Μία στο τέλος? Με μπερδεψες Νίκο πιο συγκεκριμένα λίγο? Το ξερω σε ζαλησα..
chrisalex- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 19/04/2017
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
ας πουμε τα βασικα,,, για να παρουμε
οσα αμπερ μπορει να δωσει χρειαζομαστε και τις τρεις φασεις ανορθωμενες.
αν εχεις σκοπο να κρατισεις τις 40 σπειρες τοτε θα ανορθωσεις ξεχωριστα την καθε φαση και θα βαλεις ολα τα συν μαζι και ολα τα πλην μαζι..
αυτο πιθανων να σου δωσει εως 50 βολτ και ολα τα αμπερ που μπορεις να παρεις.
αν συνδεσεις το συν της μιας φασης με το πλην της αλλης θα αυξάνονται τα βολτ κατα 30% και θα πευτουν τα αμπερ κατα 50%
αν επιλεξεις την θυσια των αμπερ εναντι των βολτ τοτε μπορεις να δοκιμασεις να επιτύχεις τα περισσοτερα βολτ χωρις ανορθωση με συνδεση των φασεων κατα την εναλασσομενη μορφη τους,,, αν το κανεις αυτο τοτε δεν χρειαζονται πια τρεις γεφυρες στο τελος αλλα μονο μια.
πιο αναλυτικα δεν μπορω να το πω.
οσα αμπερ μπορει να δωσει χρειαζομαστε και τις τρεις φασεις ανορθωμενες.
αν εχεις σκοπο να κρατισεις τις 40 σπειρες τοτε θα ανορθωσεις ξεχωριστα την καθε φαση και θα βαλεις ολα τα συν μαζι και ολα τα πλην μαζι..
αυτο πιθανων να σου δωσει εως 50 βολτ και ολα τα αμπερ που μπορεις να παρεις.
αν συνδεσεις το συν της μιας φασης με το πλην της αλλης θα αυξάνονται τα βολτ κατα 30% και θα πευτουν τα αμπερ κατα 50%
αν επιλεξεις την θυσια των αμπερ εναντι των βολτ τοτε μπορεις να δοκιμασεις να επιτύχεις τα περισσοτερα βολτ χωρις ανορθωση με συνδεση των φασεων κατα την εναλασσομενη μορφη τους,,, αν το κανεις αυτο τοτε δεν χρειαζονται πια τρεις γεφυρες στο τελος αλλα μονο μια.
πιο αναλυτικα δεν μπορω να το πω.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Εντάξει Νίκο κατάλαβα ακριβώς τώρα.. οπότε επειδή εγώ θέλω απλά να φορτίζω μία μπαταρία 160 αμπέρ σε συνδιασμό 4 φοτοβολταικων πιστεύω ότι μου κάνει η πρώτη λύση να κάνω ανόρθωση και της τρείς φάσεις ώστε να καταφέρω τα περισσότερα αμπέρ αφού θα περνώ ούτος η άλλος παραπάνω από 12 βολτ θα φορτίζει η μπαταρία.. τώρα αν δεν μου αρέσει θα αρχίσω το ξηλωμα..
chrisalex- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 19/04/2017
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Και κάτι άλλο φίλε Νίκο οπότε μπορείς απάντησε.. τα αμπέρ πως τα μετράω? Πώς θα δω πόσα αμπέρ μου βγάζει δλδ?? Γίνετε με το βολτόμετρο?
chrisalex- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 19/04/2017
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
chrisalex έγραψε:Και κάτι άλλο φίλε Νίκο οπότε μπορείς απάντησε.. τα αμπέρ πως τα μετράω? Πώς θα δω πόσα αμπέρ μου βγάζει δλδ?? Γίνετε με το βολτόμετρο?
Τα αμπερ τα μετρας με στανταρ φορτιο....
το φορτιο το επιλεγεις συμφωνα με την αντισταση του,,,, θα στο αναλυσω μια φορα σε αυτο το ποστ,,προσπαθησε να το καταλαβεις,,
το φορτιο οπως ειπα το επιλεγουμε βαση της αντιστασης του,, και η καλυτερη επιλογη ειναι οι λαμπες πυρακτωσεως.
οπως ειπες ο δυναμος σου βγαζει 40-50 βολτ στο φουλ οπωτε τα βατ ειναι διαφορετικα στα
50 βολτ και διαφορετικα στα 12 βολτ,,, ομως τα αμπερ ειναι ιδια σε αυτη την μορφη που εχει η γεννητρια μας.
εδω υπαρχει ενα τρικ.
εφοσον τα βατ εναλασσονται δεν θα επρεπε και τα αμπερ να εναλασσονται ??
τα αμπερ μπορουν να αυξηθουν μονο αν μειωθουν τα βολτ με μετασχηματισμο της τασης [μετασχηματιστης]
συμπερασμα=
τα αμπερ που βγαζει μια γεννητρια ειναι στανταρ και εξαρτουνται απο=την δυναμη του μαγνητη και την διαμετρο του συρματος.
τα βατ δεν ειναι στανταρ γιατι εξαρτουνται απο την ταχυτητα περιστροφης,,
ενα βιντεο που το εξηγει αυτο ειναι αυτο=
οπως θα δεις στο βιντεο οταν συνδεω τις λαμπες εν σειρα απετει λιγοτερα αμπερ και ετσι τα 120 βατ αναβουν
οταν
συνδεω τις λαμπες παραλληλα απαιτει περισσοτερα αμπερ [που η γεννητρια δεν τα διαθετει] και
τα 120 βατ δεν αναβουν.
αν σε ενδιαφερει η αποδοση στα 12 βολτ θα βαλεις λαμπες πυρακτωσεως των 12 βολτ και θα μετρας παραλληλα και την ταση με το βολτομετρο
οταν το βολτομετρο διχνει 12 βολτ και η λαμπα ειναι αναμενη,,,,προσθετεις αλλη μια λαμπα,,, και μετα αλλη μια
εως οτου τα βολτ να μην μπορουν
να ξεπερασουν τα 11 βολτ...οταν φτασεις σε αυτο το σημειο τοτε υπολογιζεις τα βατ που εβαλες σαν φορτιο τα διερεις με το 12 και βρίσκεις ακριβως ποσα αμπερ βγαζει η γεννητρια σου.
και στο φιναλε αν..........δεν καταλαβες τιποτα απο τα παραπανω πας και αγοραζεις ενα αμπερομετρο=
σαν αυτο=http://www.garyfallidou.org/energeia4/level_1/voltometro.html
και βαζεις και ενα φορτιο και βλεπεις τα αμπερ.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Νίκο είσαι μεγάλος φίλε και σε ευχαριστώ για όλη την βοήθεια.. σήμερα εστησα των δυναμό κανονικά και μου δίνει στο φουλ 120 βολτ χωρίς γέφυρες με το χέρι φτάνει τα 16 βολτ και μπορώ να ανάψω μία λάμπα 12βολτ 10 βατ με το χέρι.. οπότε με των αέρα θα είναι μπαμ τώρα πρέπει να βρω πως συνδέεται ο αυτόματος η αν δεν ξεπερνάει τα 50 βολτ ο αέρας θα των συνδέσω κατευθείαν πάνω στον ρυθμιστή φορτίσεις λέω.. παράλληλα όμως θα περιμένω να έρθουν και η γέφυρες να της βάλω για να κάνω σωστή δουλειά... Πάντως μία λάμπα που έβαλα αυτοκινήτου 12 βολτ 55 βατ ζορίζεται να την ανάψει και έχει και αρκετό φρενάρισμα...
chrisalex- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 19/04/2017
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
συνδεσε το κατευθηαν στην μπαταρια...[αφου το κανεις ανορθωση] με 3,5 αμπερ δεν εχει θεμα η μπαταρια...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Οκ Νίκο σε ευχαριστώ και πάλι..!!
chrisalex- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 19/04/2017
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
ειχα και εγω εξελιξεις με τον απειραχτο δυναμο...
αφου συνδεσα ολες τις φασεις εν δυπλουν [ειχε δυπλο συρμα] καταφερα να διπλασιασω τα βολτ και βγαζει με το δραπανο 65 βολτ...
εχω και μερικες φωτο απο την διαδικασια...
καταρχην στις συνδεσεις ''εκοψα δρομο'' και τις εκανα με το πηνιομετρο=
ο στατορας ετοιμος για το πειραμα =
το αποτελεσμα = 12 βολτ με φορτιο στις 500 στροφες το λεπτο,,, δηλ, 8 στροφες το δευτερολεπτο,,
κανει οριακά για αννεμογεννητρια ,,
αν καποιος δεν ξερει ή δεν ειναι διαθετιμενος να αλλαξει την περιελιξη με λεπτοτερο συρμα πχ 0,80 τοτε
ενταξει... θα εχει μια αποδοση σε δυνατους ανεμους ομως σε χαμηλους ανεμους
ισα-ισα που θα αγγιζει την ταση φορτισης... για συστημα 24 βολτ ουτε κουβεντα.
ομως εχει πολλα αμπερ...σε χρηση σε υδρομυλογεννητρια μπορει να βγαλει ισως και 30 αμπερ!!!!
θα κανω και μερικες δοκιμες με μετασχηματιστη για να κρινω αν τελικα δεν κανει για αννεμογεννητρια ενας απειραχτος δυναμο με μαγνητη νεοδημειου μεσα.
αφου συνδεσα ολες τις φασεις εν δυπλουν [ειχε δυπλο συρμα] καταφερα να διπλασιασω τα βολτ και βγαζει με το δραπανο 65 βολτ...
εχω και μερικες φωτο απο την διαδικασια...
καταρχην στις συνδεσεις ''εκοψα δρομο'' και τις εκανα με το πηνιομετρο=
ο στατορας ετοιμος για το πειραμα =
το αποτελεσμα = 12 βολτ με φορτιο στις 500 στροφες το λεπτο,,, δηλ, 8 στροφες το δευτερολεπτο,,
κανει οριακά για αννεμογεννητρια ,,
αν καποιος δεν ξερει ή δεν ειναι διαθετιμενος να αλλαξει την περιελιξη με λεπτοτερο συρμα πχ 0,80 τοτε
ενταξει... θα εχει μια αποδοση σε δυνατους ανεμους ομως σε χαμηλους ανεμους
ισα-ισα που θα αγγιζει την ταση φορτισης... για συστημα 24 βολτ ουτε κουβεντα.
ομως εχει πολλα αμπερ...σε χρηση σε υδρομυλογεννητρια μπορει να βγαλει ισως και 30 αμπερ!!!!
θα κανω και μερικες δοκιμες με μετασχηματιστη για να κρινω αν τελικα δεν κανει για αννεμογεννητρια ενας απειραχτος δυναμο με μαγνητη νεοδημειου μεσα.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
στην συζητηση θελω να προσθεσω κατι σχετικο με τις διοδους και τις τιμες αυτων..
γιατι γυριζει-γυριζει γυρο απο το θεμα του κοστους....
μολις βρηκα αυτο= https://www.banggood.com/150A-1600V-Amp-Power-Single-Phase-Rectifier-Module-Diode-Bridge-p-1128666.html?rmmds=search
λεει 150 αμπερ και 1600 βολτ !!!! επισεις λεει οτι κανει λιγοτερα απο 8 ευρο ...
εκ πρωτης αποψης φενεται ευκαιρια αλλα η αληθεια ειναι οτι θα απεφευγα να το αγορασω γιατι την εχω ''πατησει'' μια φορα με κατι φθηνες KBPC5010 που ειχα παρει απο τον κινεζο....
ηταν πολυ μουφα,,, εκτοτε οταν προκειτε για διοδους προτιμω την ελληνικη αγορα γιατι ο ελληνας αν του πει ο πελατης οτι η γεφυρα ειναι σκαρτη δεν θα την ξαναπουλησει και θα ψαξει για καλες και ας ειναι ακριβοτερες...
ξερω καλα τι σπαστικο ειναι να επισκευαζεις τροφοδοτικο και να καιγεται η γεφυρα στα 5 λεπτα λειτουργειας,,,, απ' εξω γραφανε KBPC5010 και μεσα ηταν 1Ν4001 ..ετσι οταν θελω να χειριστω ρευματα και τασεις δεν τσιγκουνευομαι...
μετα για τις shottky .... τι να πω,, αν καποιος τις εχει χρεισιμοποιησει συχνα και ξερει τα τερτιπια τους τοτε οκ,, ειναι σιγουρα πιο φθηνες,, εγω δεν τις εχω ''ψαξει'' και για αυτο τις αποφευγω.
γιατι γυριζει-γυριζει γυρο απο το θεμα του κοστους....
μολις βρηκα αυτο= https://www.banggood.com/150A-1600V-Amp-Power-Single-Phase-Rectifier-Module-Diode-Bridge-p-1128666.html?rmmds=search
λεει 150 αμπερ και 1600 βολτ !!!! επισεις λεει οτι κανει λιγοτερα απο 8 ευρο ...
εκ πρωτης αποψης φενεται ευκαιρια αλλα η αληθεια ειναι οτι θα απεφευγα να το αγορασω γιατι την εχω ''πατησει'' μια φορα με κατι φθηνες KBPC5010 που ειχα παρει απο τον κινεζο....
ηταν πολυ μουφα,,, εκτοτε οταν προκειτε για διοδους προτιμω την ελληνικη αγορα γιατι ο ελληνας αν του πει ο πελατης οτι η γεφυρα ειναι σκαρτη δεν θα την ξαναπουλησει και θα ψαξει για καλες και ας ειναι ακριβοτερες...
ξερω καλα τι σπαστικο ειναι να επισκευαζεις τροφοδοτικο και να καιγεται η γεφυρα στα 5 λεπτα λειτουργειας,,,, απ' εξω γραφανε KBPC5010 και μεσα ηταν 1Ν4001 ..ετσι οταν θελω να χειριστω ρευματα και τασεις δεν τσιγκουνευομαι...
μετα για τις shottky .... τι να πω,, αν καποιος τις εχει χρεισιμοποιησει συχνα και ξερει τα τερτιπια τους τοτε οκ,, ειναι σιγουρα πιο φθηνες,, εγω δεν τις εχω ''ψαξει'' και για αυτο τις αποφευγω.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Χαιρετώ τα μέλη της ομάδας,
Ενημερωτικά ο ιστός ολοκληρώθηκε και το μηχανάκι είναι και πάλι ενεργό.
Θα δοκιμάσω και άλλη φτερωτή βασισμένη σε φτερωτή από βεντιλατερ ψυγείου αυτοκινήτου. Ο σκοπός είναι μεγαλύτερη ταχύτητα περιστροφής και λιγότερο αντίσταση στον αέρα γιατί το θέμα της ταλάντωσης εξακολουθεί να υπάρχει.
Ενημερωτικά ο ιστός ολοκληρώθηκε και το μηχανάκι είναι και πάλι ενεργό.
Θα δοκιμάσω και άλλη φτερωτή βασισμένη σε φτερωτή από βεντιλατερ ψυγείου αυτοκινήτου. Ο σκοπός είναι μεγαλύτερη ταχύτητα περιστροφής και λιγότερο αντίσταση στον αέρα γιατί το θέμα της ταλάντωσης εξακολουθεί να υπάρχει.
GP550Z- Αριθμός μηνυμάτων : 39
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Καλημέρα GP550Z
Καλή παραγωγή!
Ανέβασε και κάποιο βιντεάκι στο μέλλον
Σιγά σιγά να ετοιμάζεις και την δεύτερη!
Καλή παραγωγή!
Ανέβασε και κάποιο βιντεάκι στο μέλλον
Σιγά σιγά να ετοιμάζεις και την δεύτερη!
Talon- Αριθμός μηνυμάτων : 177
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Ευχαριστώ φίλε talon,
Μετά την εγκατάσταση φύσηξε λίγο και μετά είχαμε άπνοια.
Θα κάνω μετρήσεις όταν θα φτιάξω και την άλλη φτερωτή και θα ενημερώσω σχετικά.
GP550Z- Αριθμός μηνυμάτων : 39
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
πολυ καλη δουλεια Γιαννη !!
ενα μπραβο και απο εμενα
ενα μπραβο και απο εμενα
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Ευχαριστώ Νίκο.
GP550Z- Αριθμός μηνυμάτων : 39
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Καλησπέρα στην ομάδα,
Ολοκληρώθηκε και εγκαταστάθηκε η νέα φτερωτή με 5 μικρότερα πτερύγια, οι πρώτες ενδείξεις ήταν αρκετά καλές ως αναφορά την ταλάντωση του ιστού και την απόδοση. Δυστυχώς μιλάω για ενδείξεις επειδή το ΣΚ δεν είχαμε ικανοποιητικό άνεμο για παρατηρήσεις και μετρήσεις.
Ακολουθούν φωτό στο τέλος του κειμένου.
Έχω μία ερώτηση όμως που αφορά τη λειτουργία του ρυθμιστή φόρτισης (είχε αγοραστεί από φίλο για χρήση με ΦΒ αλλά δεν τον χρησιμοποίησε και μου τον έδωσε) ο οποίος υποβιβάζει την τάση τη Ανεμογεννήτριας σε 0,2V πάνω από την τάση της μπαταρίας προς φόρτιση, δηλαδή μέτρησα έξοδο στην γεννήτρια 16-17V και όταν την σύνδεσα στο ρυθμιστή μετραγα 11,5V όταν η τάση της μπαταρίας ήταν 11,3V, βέβαια η ένδειξη ήταν ότι η μπαταρία φορτίζει.
Μήπως αυτή η λειτουργία είναι σωστή για να γίνεται αργή φόρτιση ?
Αρκετα όμως σας ζαλισα καλό βράδυ....
Ολοκληρώθηκε και εγκαταστάθηκε η νέα φτερωτή με 5 μικρότερα πτερύγια, οι πρώτες ενδείξεις ήταν αρκετά καλές ως αναφορά την ταλάντωση του ιστού και την απόδοση. Δυστυχώς μιλάω για ενδείξεις επειδή το ΣΚ δεν είχαμε ικανοποιητικό άνεμο για παρατηρήσεις και μετρήσεις.
Ακολουθούν φωτό στο τέλος του κειμένου.
Έχω μία ερώτηση όμως που αφορά τη λειτουργία του ρυθμιστή φόρτισης (είχε αγοραστεί από φίλο για χρήση με ΦΒ αλλά δεν τον χρησιμοποίησε και μου τον έδωσε) ο οποίος υποβιβάζει την τάση τη Ανεμογεννήτριας σε 0,2V πάνω από την τάση της μπαταρίας προς φόρτιση, δηλαδή μέτρησα έξοδο στην γεννήτρια 16-17V και όταν την σύνδεσα στο ρυθμιστή μετραγα 11,5V όταν η τάση της μπαταρίας ήταν 11,3V, βέβαια η ένδειξη ήταν ότι η μπαταρία φορτίζει.
Μήπως αυτή η λειτουργία είναι σωστή για να γίνεται αργή φόρτιση ?
Αρκετα όμως σας ζαλισα καλό βράδυ....
GP550Z- Αριθμός μηνυμάτων : 39
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Καλησπέρα GP550Z
όταν η ανεμογεννήτρια συνδεθεί στην μπαταρία είναι φυσιολογικό να πέσει η τάση περίπου 5-6 V σε σχέση με την τάση που δίνει στον ''αέρα''
Νομίζω ότι αυτό που παρατήρησες ήταν τυχαίο διότι έτυχε η τάση της ανεμογεννήτριας να είναι λίγο μεγαλύτερη από την τάση της μπαταρίας όταν η ανεμογεννητρια σου δώσει μεγαλύτερη τάση θα δεις ότι η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη.
Αυτό ισχύει με τους δικούς μου ρυθμιστές στους οποίους ρυθμίζεις την τάση φόρτισης
όταν η ανεμογεννήτρια συνδεθεί στην μπαταρία είναι φυσιολογικό να πέσει η τάση περίπου 5-6 V σε σχέση με την τάση που δίνει στον ''αέρα''
Νομίζω ότι αυτό που παρατήρησες ήταν τυχαίο διότι έτυχε η τάση της ανεμογεννήτριας να είναι λίγο μεγαλύτερη από την τάση της μπαταρίας όταν η ανεμογεννητρια σου δώσει μεγαλύτερη τάση θα δεις ότι η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη.
Αυτό ισχύει με τους δικούς μου ρυθμιστές στους οποίους ρυθμίζεις την τάση φόρτισης
Talon- Αριθμός μηνυμάτων : 177
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Σελίδα 3 από 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Παρόμοια θέματα
» ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
» ΔΥΝΑΜΟ -ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
» Ηλεκτροκοληση απο δυναμο αυτοκινητου
» Χρησιμοποιηση dummy load σε ανεμογεννητρια.
» ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ
» ΔΥΝΑΜΟ -ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
» Ηλεκτροκοληση απο δυναμο αυτοκινητου
» Χρησιμοποιηση dummy load σε ανεμογεννητρια.
» ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ
Σελίδα 3 από 10
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης