ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
+13
savvas1151
tsakas
metmeg
Xristos panagiotopoulos
mayros1963
kkapoioss
-nikos-
alani1992
chrisalex
stepapa56
Talon
Πέτρος48
GP550Z
17 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 10
Σελίδα 2 από 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Πολύ ωραία φίλε
από τον ήχο που ακούω η ένταση του ανέμου δεν πρέπει να είναι πάνω από 2 μποφόρ
στα 3 μποφόρ νομίζω θα δεις πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση.
Συγχαρητήρια περιμένω βιντεάκια και με δυνατότερο άνεμο
Σειρά έχει τώρα ρυθμιστής φόρτισης - ινβερτερ - μπαταρία
από τον ήχο που ακούω η ένταση του ανέμου δεν πρέπει να είναι πάνω από 2 μποφόρ
στα 3 μποφόρ νομίζω θα δεις πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση.
Συγχαρητήρια περιμένω βιντεάκια και με δυνατότερο άνεμο
Σειρά έχει τώρα ρυθμιστής φόρτισης - ινβερτερ - μπαταρία
Talon- Αριθμός μηνυμάτων : 177
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Πολυ καλο φαινεται !!!!
ο θορυβος που ακουγεται πρεπει να ειναι απο το καλωδιο μεσα στην σωληνα.
η απόδοση ειναι νορμάλ,, εντάξει δεν ειναι σουπερουαου αλλα εφόσον υπερβενει τα 13 βολτ μπορει να φορτιζει μπαταρια 12ν και εφοσον τα αμπερ ειναι λιγα
μπορεις να την συνδεσεις απευθείας στην μπαταρια χωρις ρυθμιστή φορτισης....[τα λιγα αμπερ εχουν και τα καλα τους]
αν ηθελες περισσοτερα αμπερ θα πρεπει να δουμε μια γεννητρια σαν
μετασχηματιστη.
στον μετασχηματιστη το πρωτεύων διεγειρη τον πυρηνα με μαγνητισμό και μετα το δευτερεύων μετασχηματιζει τον μαγνητισμό σε ηλεκτρισμο ξανα αναλογης τασης με τον αριθμο των σπειρων του πηνιου.
το ιδιο κανει και ο δυναμο αυτοκινητου,,, το πρωτεύων μεσα στον ροτορα μαγνητιζει τον πυρήνα και το πηνιο του στατορα που ειναι ουσιαστικα το δευτερεύων και την συχνοτητα την προσφερει η περιστροφη.
εμεις βγαζουμε το προτευων που ειναι μεσα στον ροτορα και τον αντικαθηστουμε με μονιμους μαγνητες,,, ολα τα υπολυπα παραμενουν στην ιδια αρχη-ο πυρηνας μαγνητιζεται-το δευτερευων στον στατορα μετασχηματιζει τον μαγνητισμο σε ηλεκτρισμο και η περιστροφη προσφερει την συχνοτητα.
Τα αμπερ της αποδοσης ειναι αρικτα συνδεδεμενα με το ποσο δυνατος ειναι ο μαγνητης στον ροτορα γιατι
με το παχος του συρματος που εχεις στον στατορα μπορεις να ''πιασεις'' μεχρι 3 Αμπερ,, οπως ειδα στο βιντεο πρεπει να εχεις περιπου 800μΑ εως 1 αμπερ.
ο θορυβος που ακουγεται πρεπει να ειναι απο το καλωδιο μεσα στην σωληνα.
η απόδοση ειναι νορμάλ,, εντάξει δεν ειναι σουπερουαου αλλα εφόσον υπερβενει τα 13 βολτ μπορει να φορτιζει μπαταρια 12ν και εφοσον τα αμπερ ειναι λιγα
μπορεις να την συνδεσεις απευθείας στην μπαταρια χωρις ρυθμιστή φορτισης....[τα λιγα αμπερ εχουν και τα καλα τους]
αν ηθελες περισσοτερα αμπερ θα πρεπει να δουμε μια γεννητρια σαν
μετασχηματιστη.
στον μετασχηματιστη το πρωτεύων διεγειρη τον πυρηνα με μαγνητισμό και μετα το δευτερεύων μετασχηματιζει τον μαγνητισμό σε ηλεκτρισμο ξανα αναλογης τασης με τον αριθμο των σπειρων του πηνιου.
το ιδιο κανει και ο δυναμο αυτοκινητου,,, το πρωτεύων μεσα στον ροτορα μαγνητιζει τον πυρήνα και το πηνιο του στατορα που ειναι ουσιαστικα το δευτερεύων και την συχνοτητα την προσφερει η περιστροφη.
εμεις βγαζουμε το προτευων που ειναι μεσα στον ροτορα και τον αντικαθηστουμε με μονιμους μαγνητες,,, ολα τα υπολυπα παραμενουν στην ιδια αρχη-ο πυρηνας μαγνητιζεται-το δευτερευων στον στατορα μετασχηματιζει τον μαγνητισμο σε ηλεκτρισμο και η περιστροφη προσφερει την συχνοτητα.
Τα αμπερ της αποδοσης ειναι αρικτα συνδεδεμενα με το ποσο δυνατος ειναι ο μαγνητης στον ροτορα γιατι
με το παχος του συρματος που εχεις στον στατορα μπορεις να ''πιασεις'' μεχρι 3 Αμπερ,, οπως ειδα στο βιντεο πρεπει να εχεις περιπου 800μΑ εως 1 αμπερ.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Καλησπέρα φίλοι της ομάδας,
Στην παρούσα φάση με απασχολεί η ταλάντωση του ιστού και νομίζω ότι θα χρησιμοποιήσω σωλήνα για να αντικαταστήσω το χοντρό σύρμα ελπίζοντας να λυθεί το πρόβλημα. Ενδεχομένως να βάλω και δεύτερο κομμάτι αντικρυστα.
Ο θόρυβος που δημιουργείται λόγω της ταλάντωσης είναι επειδή η σωληνα βάσης της γεννήτριας σε σχέση με αυτή του ιστού είναι 2 χιλιοστά μεγαλύτερη.
Όταν θα λυθούν τα βασικά προβλήματα θα κοιτάξω να φτιάξω νέο "μηχάνημα" με μαγνήτη νεοδυμίου για δυνατές αποδόσεις όπως των φίλου talon. (Δεν αναφέρω τον φίλο Πέτρο γιατί παρά τις αποδόσεις που έχει δείξει χρησιμοποιεί άλλη τεχνική)
Εξελίξεις θα έχω την περίοδο του Πάσχα.
Καλό βράδυ στην ομάδα.
Στην παρούσα φάση με απασχολεί η ταλάντωση του ιστού και νομίζω ότι θα χρησιμοποιήσω σωλήνα για να αντικαταστήσω το χοντρό σύρμα ελπίζοντας να λυθεί το πρόβλημα. Ενδεχομένως να βάλω και δεύτερο κομμάτι αντικρυστα.
Ο θόρυβος που δημιουργείται λόγω της ταλάντωσης είναι επειδή η σωληνα βάσης της γεννήτριας σε σχέση με αυτή του ιστού είναι 2 χιλιοστά μεγαλύτερη.
Όταν θα λυθούν τα βασικά προβλήματα θα κοιτάξω να φτιάξω νέο "μηχάνημα" με μαγνήτη νεοδυμίου για δυνατές αποδόσεις όπως των φίλου talon. (Δεν αναφέρω τον φίλο Πέτρο γιατί παρά τις αποδόσεις που έχει δείξει χρησιμοποιεί άλλη τεχνική)
Εξελίξεις θα έχω την περίοδο του Πάσχα.
Καλό βράδυ στην ομάδα.
GP550Z- Αριθμός μηνυμάτων : 39
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης
Talon- Αριθμός μηνυμάτων : 177
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Πολύ καλή απόδοση. Αν με 2 μποφορ ανεμο επιασες αυτά τα αμπερ μπράβο. Το μοτερ του ανεμιστηρα ειναι 12 βολτ και πόσα αμπερ?
stepapa56- Αριθμός μηνυμάτων : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2017
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Αν κατάλαβα καλά δεν χρειάζεται καμιά μετατροπή
Χρειάζεται , το σύρμα 0,50 το έβαλα εγώ . Γιατί η εργοστασιακή περιέλιξη δεν βόλευε .
Θα ψάξω για μοτερ ενεμιστηρα.
Θα ψάξεις για δυναμό αυτοκινήτου όπως κάνουν και όλα τα καλά παιδιά εδώ μέσα . Ένας λόγος παραπάνω είναι ότι έχει 36 κανάλια και δεν υπάρχει ακόμη λόγος ως προς το μέγεθος σε σχέση με έναν απλό ανεμιστήρα .
Είναι πιο εύκολη κατασκευή με δυναμό αυτοκινήτου για τον λόγο ότι δεν τυραννιέσαι να φτιάχνεις και τον ρότορα με ξεχωριστούς μαγνήτες που είναι δύσκολο πράγμα.
Εκτός αυτού το δυναμό αυτοκινήτου δουλεύει πιο γλυκά και δεν έχει θορύβους εξαιτίας του ρότορα του.
Ενώ αντίθετα στις δικές μου κατασκευές με ξεχωριστούς μαγνήτες στον ρότορα γίνεται θορυβώδες επειδή δεν έχω την δυνατότητα να βάλω κυκλικούς κατάλληλους μαγνήτες που να γυρίζουν ομαλά γύρω από τον στάτη . Αλλά τι να κάνουμε εξιτάρομαι από τις χαμηλές στροφές και καλή απόδοση .
Το όνειρο μου είναι να φτιάξω επόμενο μοτέρ με στάτη μεγάλης εσωτερικής ακτίνας και πολλά μα πάρα πολλά κανάλια / με μαγνήτες φεριτικούς / που θα ξεσκίζει ακόμη και τα δυναμό που έχουν μαγνήτες νεοδυμίου . Δυστυχώς μέχρι τώρα έχω πάει σε πόλεις και σε Νομούς και σε τεχνικούς περιελίξεων να βρω έναν στάτη στις απαιτήσεις μου αλλά δεν βρήκα πουθενά . Όλο μου δείχνανε μεγάλα τριφασικά μοτέρ που είχαν 72 κανάλια αλλά είχαν και μεγάλο βάθος / μήκος .
Αυτό που ήθελα να βρω είναι στάτης όπως ακριβώς του δυναμό αυτοκινήτου με βάθος 3 εκατοστά περίπου / αλλά με 3 πλάσια ακτίνα τουλάχιστον και όσο γίνεται περισσότερα κανάλια .
Αν δει κανείς κάτι τέτοιο που ζητάω ειδοποιήστε με μιας και δεν βρίσκω πουθενά .
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους.
Τις ημέρες που πέρασαν ασχολήθηκα με την καλύτερη στήριξη του ιστού της Ανεμογεννήτριας αλλά απέτυχα γιατί δεν μπόρεσα να σταματήσω την ταλάντωση όπως φαίνεται στο βίντεο που ακολουθεί
Έκανα επισης και μια μικρή τροποποίηση στα πτερύγια και με την βοήθεια του ανέμου που ήταν λίγο πιο δυνατός από ότι συνήθως είχα καλές μετρήσεις όπως φαίνεται στο βίντεο
Τελικά έγινε αποκαθήλωση του μοτέρ μέχρι να βρω άλλο μέρος για εγκατάσταση.
Για ότι νεότερο θα ενημερώσω
Τις ημέρες που πέρασαν ασχολήθηκα με την καλύτερη στήριξη του ιστού της Ανεμογεννήτριας αλλά απέτυχα γιατί δεν μπόρεσα να σταματήσω την ταλάντωση όπως φαίνεται στο βίντεο που ακολουθεί
Έκανα επισης και μια μικρή τροποποίηση στα πτερύγια και με την βοήθεια του ανέμου που ήταν λίγο πιο δυνατός από ότι συνήθως είχα καλές μετρήσεις όπως φαίνεται στο βίντεο
Τελικά έγινε αποκαθήλωση του μοτέρ μέχρι να βρω άλλο μέρος για εγκατάσταση.
Για ότι νεότερο θα ενημερώσω
GP550Z- Αριθμός μηνυμάτων : 39
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
αφου τελειωσα με τα ξυλα και
ανακτω τις δυναμεις μου μετα απο δυο μηνες εντατικης υλοτομιας
αποφασισα να προχωρισω στην τοποθετηση των μαγνητων νεοδημειου που ειχα αγοράσει στην θεση των φεριτικων που ειχα μεχρι πριν στους δυναμους μου.
αυτο που με δυσκολεψε λιγο ηταν η διαχειριση των μαγνητων νεοδημειου ...
η πρεσσα εκανε το καθήκον της...
οι δυναμο ειναι τρεις.
ενας μεγαλος σαν του ταλον, ενας κανονικου μεγεθους και ενας με απειραχτο στατορα που
θελω να τον χρεισιμοποιησω σαν μοτερ τριφασικο χαμηλης τασης..
οι επιφανιες που θα πατησει ο μαγνητης καθαριστικαν στον τορνο ωστε να υπαρχει πληρης επαφη..
χρειαζεται λιγη δουλεια ο ροτορας του μεγαλου δυναμο γιατι ειχε το μεταλο του πυρηνα μονιμο
και θελω να φτιαξω και δυο αξωνες μακρυτερους απο τους
αρχικους για ενα
σχεδιο ανεμογεννητριας που εχω κατα νου...
και συνεχιζουμε την αναβαθμιση...
ανακτω τις δυναμεις μου μετα απο δυο μηνες εντατικης υλοτομιας
αποφασισα να προχωρισω στην τοποθετηση των μαγνητων νεοδημειου που ειχα αγοράσει στην θεση των φεριτικων που ειχα μεχρι πριν στους δυναμους μου.
αυτο που με δυσκολεψε λιγο ηταν η διαχειριση των μαγνητων νεοδημειου ...
η πρεσσα εκανε το καθήκον της...
οι δυναμο ειναι τρεις.
ενας μεγαλος σαν του ταλον, ενας κανονικου μεγεθους και ενας με απειραχτο στατορα που
θελω να τον χρεισιμοποιησω σαν μοτερ τριφασικο χαμηλης τασης..
οι επιφανιες που θα πατησει ο μαγνητης καθαριστικαν στον τορνο ωστε να υπαρχει πληρης επαφη..
χρειαζεται λιγη δουλεια ο ροτορας του μεγαλου δυναμο γιατι ειχε το μεταλο του πυρηνα μονιμο
και θελω να φτιαξω και δυο αξωνες μακρυτερους απο τους
αρχικους για ενα
σχεδιο ανεμογεννητριας που εχω κατα νου...
και συνεχιζουμε την αναβαθμιση...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Talon έγραψε:Μήπως να ξεκινήσουμε νέες κατασκευές;
και οι νεες δεν ειναι ασχημες ομως οι παλιες εχουν την αξια τους.... χθες το βραδυ ολοκληρωσα
εναν απο τους τρεις δυναμο
και τα αποτελεσματα με τον μαγνητη νεοδημειου ειναι 4 φορες πιο δυνατα !!!!!!!
την δουλεια την ολοκληρωσα στις 12.30 τα μεσανυχτα και ετσι δεν
ειχα χρονο για πολλες δοκιμες
ομως εκανα μια δοκιμη χθες το βραδυ με το χερι και μια σημερα με το δραπανο....
καταρχην με το χερι που μας ενδιαφερει περισσοτερο
πιανω ευκολα 24ν-25ν με.... μονο 10 στροφες το δευτερολεπτο
και μια φωτο απο δοκιμη με το δραπανο...
400 βολτ !!!!!
εβαλα μια λαμπα 220ν 100w και....την εκαψε για πλακα
...πριν με το δραπανο με τους φεριτικους μαγνητες εβγαζε 120 βολτ..
οταν ολοκληρωσω και τους αλλους δυο θα γυρισω και ενα βιντεακι με πειραματα και δοκιμες...
ενα σημαντικό σημειο ειναι οτι η συμπεριφορα του δυναμο χωρις φορτιο ειναι ιδια,,, δεν εχω ιχνος μαγνητικου φρεναρισματος και γυριζει ανετα λογο των μυτερών δοντιών που εχει ο ροτορας.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Καλημέρα Νίκο
Βάλε φωτιά στα σύρματα!!!
Βάλε φωτιά στα σύρματα!!!
Talon- Αριθμός μηνυμάτων : 177
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Συγχαρητήρια για τις εξελίξεις !.
Λογικό δεν ήταν να καεί η λάμπα 220V / 100W?
(περίπου 0,5 αμπέρ ) . Εφόσον του δίνεις παραπάνω από τα 220V ονομαστικά της λάμπας και σαφώς μεγαλύτερα αμπέρ άνω του 0,5 αμπέρ.
Λογικά μπορείς να κάψεις και περισσότερες λάμπες ταυτόχρονα . Είναι ευκαιρία να δοκιμάσεις με λάμπα αλογόνου 400W να δούμε τις διαφορές .
Το σημαντικότερο είναι αυτό που αναφέρθηκε στο τέλος ότι δηλαδή δεν είχε ίχνος φρεναρίσματος και αυτό πράγματι είναι εξέλιξη.
Λογικό δεν ήταν να καεί η λάμπα 220V / 100W?
(περίπου 0,5 αμπέρ ) . Εφόσον του δίνεις παραπάνω από τα 220V ονομαστικά της λάμπας και σαφώς μεγαλύτερα αμπέρ άνω του 0,5 αμπέρ.
Λογικά μπορείς να κάψεις και περισσότερες λάμπες ταυτόχρονα . Είναι ευκαιρία να δοκιμάσεις με λάμπα αλογόνου 400W να δούμε τις διαφορές .
Το σημαντικότερο είναι αυτό που αναφέρθηκε στο τέλος ότι δηλαδή δεν είχε ίχνος φρεναρίσματος και αυτό πράγματι είναι εξέλιξη.
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
η ελειψη φρεναρισματος οφηλεται στα μυτερα δοντια του ροτορα που περνουν ομαλα απο φαση σε φαση,,
αυτο που θα καταπιαστω κυριως στο βιντεο που θα κανω θα ειναι η μετατροπη που εγινε [λυσιμο δυναμο on video] και η ικανοτητα να βγαζει ικανοποιητικη ταση σε πολυ χαμηλες στροφες για χρηση σε συστημα 24ν αυτονομιας σπιτιου που εχω κατα νου και θα αναπτηξω και μελοντικα στα υπολυπα θεματα του φορουμ,,
μετα απο πειραματα αυτο που θελω να κανω ειναι να συνδεσω
δυο δυναμο με μονιμους μαγνητες και να περιστρεφω τον εναν ωστε να δω πως και αν περιστεφεται και ο αλλος και ποση δυναμη μπορει να μεταφερθει απο τον ενα δυναμο στον αλλο,,, εφαρμογες οπου ο δυναμο με μονιμους μαγνητες μπορει να χρεισιμοποιηθει σαν μοτερ θα βρουν πολλες απαντησεις απο αυτο το πειραμα.
αυτο που θα καταπιαστω κυριως στο βιντεο που θα κανω θα ειναι η μετατροπη που εγινε [λυσιμο δυναμο on video] και η ικανοτητα να βγαζει ικανοποιητικη ταση σε πολυ χαμηλες στροφες για χρηση σε συστημα 24ν αυτονομιας σπιτιου που εχω κατα νου και θα αναπτηξω και μελοντικα στα υπολυπα θεματα του φορουμ,,
μετα απο πειραματα αυτο που θελω να κανω ειναι να συνδεσω
δυο δυναμο με μονιμους μαγνητες και να περιστρεφω τον εναν ωστε να δω πως και αν περιστεφεται και ο αλλος και ποση δυναμη μπορει να μεταφερθει απο τον ενα δυναμο στον αλλο,,, εφαρμογες οπου ο δυναμο με μονιμους μαγνητες μπορει να χρεισιμοποιηθει σαν μοτερ θα βρουν πολλες απαντησεις απο αυτο το πειραμα.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
τελειωσα και τον μικροτερο δυναμο..
αυτος εβγαλε 270 βολτ..
ο πρωτος που εβγαλε τα 400βολτ εχει 120 σπειρες ανα πηνιο
και ο δευτερος και μικροτερος [συνηθισμενο μεγεθος] εχει 70 σπειρες ανα πηνιο,,
αν τον μικροτερο τον συνδεσω διαφορετικα ισως βγαλει 50 βολτ περισσοτερο ομως απο 5 αμπερ που βγαζει θα επεφτε στα 3 αμπερ.
ετσι σε τελικες μετρησεις ο μεγαλος δυναμο με πηνιοσυρμα 0,50 μπορει να βγαλει εως 2000watt στις 3500στροφες ομως.. σε χρηση για ανεμογεννητρια θα βγαλει ανετα 500watt
και ο δυναμο κανονικου μεγεθους με πηνιοσυρμα 0,50 θα βγαλει 1350watt σε 3500στροφες το λεπτο και σε χρηση σαν αννεμογεννητρια θα αποδοσει 350+watt.
μενει μονο ο απειραχτος δυναμο....
λογο του οτι με ενδιαφερει σαν μοτερ και οχι σαν γεννητρια θα τον μετρησω αυτουσιο στα ποσα βολτ βγαζει ανα φαση.
οταν ολοκληροθουν και οι τρεις θα κανω και το βιντεο.
αυτος εβγαλε 270 βολτ..
ο πρωτος που εβγαλε τα 400βολτ εχει 120 σπειρες ανα πηνιο
και ο δευτερος και μικροτερος [συνηθισμενο μεγεθος] εχει 70 σπειρες ανα πηνιο,,
αν τον μικροτερο τον συνδεσω διαφορετικα ισως βγαλει 50 βολτ περισσοτερο ομως απο 5 αμπερ που βγαζει θα επεφτε στα 3 αμπερ.
ετσι σε τελικες μετρησεις ο μεγαλος δυναμο με πηνιοσυρμα 0,50 μπορει να βγαλει εως 2000watt στις 3500στροφες ομως.. σε χρηση για ανεμογεννητρια θα βγαλει ανετα 500watt
και ο δυναμο κανονικου μεγεθους με πηνιοσυρμα 0,50 θα βγαλει 1350watt σε 3500στροφες το λεπτο και σε χρηση σαν αννεμογεννητρια θα αποδοσει 350+watt.
μενει μονο ο απειραχτος δυναμο....
λογο του οτι με ενδιαφερει σαν μοτερ και οχι σαν γεννητρια θα τον μετρησω αυτουσιο στα ποσα βολτ βγαζει ανα φαση.
οταν ολοκληροθουν και οι τρεις θα κανω και το βιντεο.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Οκ Νίκο έχω κάνει και εγώ πειραματικό με μοτέρ πλυντηρίου βάζοντας 0,50 σύρμα και 130 σπείρες ανά φάση . Βγάζει με απλό φτέρνισμα και σε μηδεν στροφές 25 βολτ και με στροφές με τρυπάνι 560 βολτ .
Θα παρουσιάσω επίσης βίντεο και ομολογώ μετά από αυτό το πείραμα (σαν δοκιμή να βάλω 0,50 σύρμα) δεν μου άρεσε και πολύ.
Έχει μεν καλή τάση σε ολίγες στροφές αλλά δεν μπορεί να σηκώσει μεγάλα φορτία όπως αυτά που έφτιαξα με χοντρό σύρμα .
Αρχίζω και καταλαβαίνω γιατί οι κατασκευαστές θέλουν πηνιόσυρμα χοντρό άνω του 1 - 1,40.
Γιατί θέλουν στον κατά εκτίμηση υπολογισθέντα κατά μέσο όρο ταχύτητας ανέμου τα πτερύγια στην περιστροφή τους να φτάνουν σχεδόν ίσα ίσα το όριο επιθυμητής τάσης προς φόρτιση και ελάχιστα παραπάνω .
Αλλά να είναι "θηρίο" στα αμπέρ .
Τα πολλά βολτ είναι περιττά . Άλλωστε σε κάποιες εργοστασιακές ανεμογεννήτριες σε φουλ στροφές με τρυπάνι δεν βγάζουν περισσότερα από 30 βολτ.
Θα παρουσιάσω επίσης βίντεο και ομολογώ μετά από αυτό το πείραμα (σαν δοκιμή να βάλω 0,50 σύρμα) δεν μου άρεσε και πολύ.
Έχει μεν καλή τάση σε ολίγες στροφές αλλά δεν μπορεί να σηκώσει μεγάλα φορτία όπως αυτά που έφτιαξα με χοντρό σύρμα .
Αρχίζω και καταλαβαίνω γιατί οι κατασκευαστές θέλουν πηνιόσυρμα χοντρό άνω του 1 - 1,40.
Γιατί θέλουν στον κατά εκτίμηση υπολογισθέντα κατά μέσο όρο ταχύτητας ανέμου τα πτερύγια στην περιστροφή τους να φτάνουν σχεδόν ίσα ίσα το όριο επιθυμητής τάσης προς φόρτιση και ελάχιστα παραπάνω .
Αλλά να είναι "θηρίο" στα αμπέρ .
Τα πολλά βολτ είναι περιττά . Άλλωστε σε κάποιες εργοστασιακές ανεμογεννήτριες σε φουλ στροφές με τρυπάνι δεν βγάζουν περισσότερα από 30 βολτ.
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Πετρο καλημερα.Πέτρος48 έγραψε:Οκ Νίκο
Τα πολλά βολτ είναι περιττά . Άλλωστε σε κάποιες εργοστασιακές ανεμογεννήτριες σε φουλ στροφές με τρυπάνι δεν βγάζουν περισσότερα από 30 βολτ.
η επιδίωξη βολτ εναντιον αμπερ και το αντιθετο [δηλ, λεπτο συρμα εναντι χοντρου στην περιελιξη]
εξ αρχης εχει την σημασια του να βγαλουμε την απαρετητη ταση φορτισης για την μπαταρια με οσο πιο χαμηλες στροφες γινεται.
ο κατασκευαστης βαζει 1,25-1,50 συρμα αλλα το αυτοκινητο εχει 1000-1500 στροφες ριλαντι,, και παντα στην πορεια δουλευει μεταξυ των 2000-3000rpm κατα την πορεια του. σε απειραχτο δυναμο
μονο του Ταλον το δυναμο-γαιδουρι που ειχε δυο ξεχωριστες περιελιξεις που ηταν μαλιστα και δυπλου συρματος κατωρθοσε να βγαλει 15βολτ με χαμηλες στροφες-στροφες αννεμογεννητριας.
στους κανονικους δυναμο η περιελιξη θα πρεπει να αντικατασταθει με 0,5συρμα σε περιπτωση φεριτικου μαγνητη και με 1 χιλιοστο στην περιπτωση μαγνητη νεοδημειου,,,
αν αφησουμε την περιελιξη του δυναμο απειραχτη τοτε δυσκολα θα ξεπερασουμε τα 12 βολτ σε χρηση για αννεμογεννητρια δηλ, αν εχουμε μια μπαταρια 12ν και μια αννεμογεννητρια 11ν ΠΟΤΕ δεν θα φορτισει η μπαταρια γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει διαφορα δυναμικου ΠΡΟΣ την μπαταρια.
ετσι το μονο που εχω να πω για αυτες τις αννεμογεννητριες του εμποριου που βγαζουν 30 βολτ με το δραπανο ειναι οτι ειναι εντελώς άχρηστες.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
και τελος για το θεμα του αν ειναι χρησιμος ενας μετασχηματιστης στην έξοδο μιας γεννητριας που βγαζει λιγα βολτ αλλα πολλα αμπερ σε συχνοτητα 25Hz εως και 500Hz φυσικα και εχει αποτελεσμα..Πέτρος48 έγραψε: Περισσότερα θα σου πει ο Νίκος αν και έχει επαναλάβει αυτές τις περιπτώσεις όταν βγάζει μόνο λίγα βολτ (περί μετασχηματιστή κτλ ) αλλά κακός να το αποδεχόμαστε αυτό, και όχι να μην έχουμε απευθείας απόδοση .
το μονο δυσκολο σε αυτη την εκδοχη ειναι οτι ο δυναμος ειναι τριφασικος και ετσι χρειαζομαστε τρεις μετασχηματιστες με συγκεκριμενη περιελιξη... η γνωση που πρεπει να εχει καποιος για να τιλιξει-συνδεσει αυτους τους τρεις μετασχηματιστες ειναι ιδια ή και πιο δυσκολη απο το να επανατυλιξει τον ιδιο τον δυναμο,, ομως οπως και να εχει αποτελει μια επιθυμητή λυση σε πολλα προβληματα.
ενα παραδειγμα που μαλλον δεν το εχετε σκευτει ειναι το εξεις= ας υποθεσουμε οτι εχουμε μια αννεμογεννητρια που βγαζει
στο 1 μποφορ 20 βολτ και στα 5 μποφορ 150 βολτ... αυτο που συνηθιζουμε να κανουμε για να μην ''βρασει'' η μπαταρια ειναι
ητε
να αποκοβουμε την ταση οπως εδω=https://doityourself123.forumgreek.com/t78p50-topic#5496
ητε
να εκτρεπουμε την εξτρα ταση σε ενα τεχνητο φορτιο οπως εδω= https://doityourself123.forumgreek.com/t28-topic
ομως μια λυση που δεν εχει σκευτει κανενας ειναι = οταν η ταση ή ο ανεμος ειναι περισσοτερα του επιθημιτου να γινεται εκτροπη σε τρεις μετασχηματιστες που θα υποβιβαζουν την ταση στην ταση φορτισης με αυξημένα φυσικα τα αμπερ... ετσι οταν εχεις 1 μποφορ φορτιζεις με τα αμπερ του 1 μποφορ και οταν εχεις 5 μποφορ φορτιζεις με τα αμπερ των 5 μποφορ... σας κουφανα ?? ακουστε και ενα παραδειγμα..
ο παραπανω δυναμο που εφτιαξα θα μπορει να αποδοσει 500watt οταν εχουμε 1-1,5μποφορ αερα και θα μπορει να βγαλει μεχρι και 2000 Watt
σε ανεμους των 5-6 μποφορ... και χωρις επιβαρυνση θερμοτητας στα πηνια-μπαταριες κλπ....
ολα θα δουλευουν στην σωστη κλιμακα.
ετσι....μην αποκλειετε τιποτα διοτι =
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
-nikos- έγραψε:Πέτρος48 έγραψε:Οκ Νίκο
Τα πολλά βολτ είναι περιττά . Άλλωστε σε κάποιες εργοστασιακές ανεμογεννήτριες σε φουλ στροφές με τρυπάνι δεν βγάζουν περισσότερα από 30 βολτ.
αν αφησουμε την περιελιξη του δυναμο απειραχτη τοτε δυσκολα θα ξεπερασουμε τα 12 βολτ σε χρηση για αννεμογεννητρια δηλ, αν εχουμε μια μπαταρια 12ν και μια αννεμογεννητρια 11ν ΠΟΤΕ δεν θα φορτισει η μπαταρια γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει διαφορα δυναμικου ΠΡΟΣ την μπαταρια.
ετσι το μονο που εχω να πω για αυτες τις αννεμογεννητριες του εμποριου που βγαζουν 30 βολτ με το δραπανο ειναι οτι ειναι εντελώς άχρηστες.
χθες τελειωσα και τον απειραχτο δυναμο....
τα αποτελεσματα θα ελεγα οτι ειναι ετσι και ετσι....
μεχρι στιγμης μετρησα φαση με φαση μονο και εχω 2,2ν με το χερι και 29 βολτ με το δραπανο...
φωτο=
ομως αποφασισα να το παω λιγο ποιο κατω και να
μετρησω σε ποσες στροφες βγαζει 12 βολτ...
ετσι συνδεσα μια λαμπα που τραβουσε 4 αμπερ για να μην ειναι πλασματικο
το αποτελεσμα αλλα αληθινό...12 βολτ με φορτιο..
και επιασε τα 12 βολτ με 1000 στροφες το λεπτο.. φωτο=
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Πετρο, γιατι δεν ξεκινας ενα καινουριο thred με θεμα
''κατασκευή γεννήτριας-αννεμογεννητριας με μοτέρ πλυντηρίου''
προκειμενου να μπορουν
οσοι θελουν να φτιαξουν μια τετεια κατασκευη να μπορουν να την εντοπισουν κατευθηαν και ανενοχλητα ????
σε αυτο εδω το θεμα ακομη και να ενδιαφερεται καποιος η κατασκευη σου ειναι ''χαμενη'' αναμεσα σε καμια 100στη δυναμους αυτοκινητου.
εγω μια διαφορετικη κατασκευη που εκανα δεν την ''μπερδεψα'' με τους δυναμο αυτοκινητου, αυτη εδω=https://doityourself123.forumgreek.com/t42-topic
οπως θα δεις στα στατιστικα αν και εχω απο τις
Την / Το Παρ 6 Νοε 2015 - 0:35 να κανω καινουριο ποστ,
εχει 5957 κατεβασματα...
εφόσον είναι κάτι διαφορετικό η γνώμη μου είναι να ξεκινήσεις ένα θέμα ολοκληρωμένο από την αρχή.
''κατασκευή γεννήτριας-αννεμογεννητριας με μοτέρ πλυντηρίου''
προκειμενου να μπορουν
οσοι θελουν να φτιαξουν μια τετεια κατασκευη να μπορουν να την εντοπισουν κατευθηαν και ανενοχλητα ????
σε αυτο εδω το θεμα ακομη και να ενδιαφερεται καποιος η κατασκευη σου ειναι ''χαμενη'' αναμεσα σε καμια 100στη δυναμους αυτοκινητου.
εγω μια διαφορετικη κατασκευη που εκανα δεν την ''μπερδεψα'' με τους δυναμο αυτοκινητου, αυτη εδω=https://doityourself123.forumgreek.com/t42-topic
οπως θα δεις στα στατιστικα αν και εχω απο τις
Την / Το Παρ 6 Νοε 2015 - 0:35 να κανω καινουριο ποστ,
εχει 5957 κατεβασματα...
εφόσον είναι κάτι διαφορετικό η γνώμη μου είναι να ξεκινήσεις ένα θέμα ολοκληρωμένο από την αρχή.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Πετρο δεν απαντησες στο παραπανω μηνυμα,,,
ομως ποστ με ασχετα βιντεο με το παρον θεμα δεν θα επιτρεψω ξανα,, διοτι δεν καταλαβενω,,, φτιαχνει ο αλλος εναν δυναμο και του ''πετας'' εσυ ενα βιντεο με το μοτερ πλυντηρίου,, με ποιο σκεπτικο?? οτι πχ πετα τον δυναμο και φτιαξε ενα μοτερ πλυντηρίου?
ναι το εφτιαξες,, ναι και μπραβο σου ειπαμε και θετικη ψηφο σου εβαλα [οταν το εφτιαξες]
ομως αυτο δεν σημενει οτι οποτε αναβεις μια λαμπα με το δραπανο οτι ειναι κατι νεο ή προσφερει κατι στο παρον θεμα,,
φτιαξε ενα ξεχωριστο θεμα με τιτλο οπως =''κατασκευή γεννήτριας-αννεμογεννητριας με μοτέρ πλυντηρίου''
και αναψε οσες λαμπες θελεις ή ανεβασε οσα βιντεο με το μοτερ πληντιριου θελεις,,κανε και μια αναλυτικη παρουσιαση του πως το εφτιαξες για να το δουν οσοι ενδιαφερονται....
σε αυτο το θεμα ασχετα ποστ θα διαγραφονται
ομως ποστ με ασχετα βιντεο με το παρον θεμα δεν θα επιτρεψω ξανα,, διοτι δεν καταλαβενω,,, φτιαχνει ο αλλος εναν δυναμο και του ''πετας'' εσυ ενα βιντεο με το μοτερ πλυντηρίου,, με ποιο σκεπτικο?? οτι πχ πετα τον δυναμο και φτιαξε ενα μοτερ πλυντηρίου?
ναι το εφτιαξες,, ναι και μπραβο σου ειπαμε και θετικη ψηφο σου εβαλα [οταν το εφτιαξες]
ομως αυτο δεν σημενει οτι οποτε αναβεις μια λαμπα με το δραπανο οτι ειναι κατι νεο ή προσφερει κατι στο παρον θεμα,,
φτιαξε ενα ξεχωριστο θεμα με τιτλο οπως =''κατασκευή γεννήτριας-αννεμογεννητριας με μοτέρ πλυντηρίου''
και αναψε οσες λαμπες θελεις ή ανεβασε οσα βιντεο με το μοτερ πληντιριου θελεις,,κανε και μια αναλυτικη παρουσιαση του πως το εφτιαξες για να το δουν οσοι ενδιαφερονται....
σε αυτο το θεμα ασχετα ποστ θα διαγραφονται
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Νίκο καλησπέρα μία ερώτηση μόνο. Όταν τυλίξουμε το πρώτο πηνίο το κόβουμε και μετά φτιάχνουμε το άλλο και τα ενώνουμε? Η όλη η περιέλιξη της πρώτης φάσης πρέπει να είναι μονοκόμματη?
chrisalex- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 19/04/2017
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
αν κανεις καινουρια περιελιξη προτιμοτερο ειναι να ειναι μονοκοματο το συρμα στα πηνια,,,
ενα κολπο που κανω εγω ειναι να φτιαχνω τα πηνια πανω στον κυλινδρο απο μια παλια σιλικονη ωστε να μετραω τις σπειρες οπως στη φωτο=
για να επανατυλιξω τον στατορα χρησιμοποιησα 0,5 πηνιοσυρμα
και τα
τα πηνια τα κατασκευασα τυλιγωντας τα πανω σε μια παλια φυσιγκα σιλικονης διοτι η διαμετρος του κυκλου της
τεριαζει ακριβως με την επιθημητη διασταση των πηνιων
σχετικη φωτο=
η τεχνικη περιελιξης στην φυσιγγα ειναι απλη...
τιλιγουμε 80 σπειρες και απομονονοντας το πηνιακι με δεματικο τιλιγουμε αλλες 80 σπειρες
και μετα αλλες 80....και παει λεγοντας μεχρι να φτιαξουμε μια φαση.
μετα φτιαχνουμε αλλες δυο φασεις με τον ιδιο τροπο.
μετα οπως βλεπεις στην φωτογραφια
βαζουμε τα πηνια ανα τρεις πυρηνες προκιμενου να τοποθετησουμε και τις αλλες δυο φασεις
μιας και προκιτε για την πρωτη απο τις τρεις.
ο αριθμος των σπειρων που θα βαλουμε θα εξαρτηθει απο την χωρητικοτητα των κενων του στατορα
που οπως βλεπεις στην φωτο
πρεπει να χωρέσει δυο πηνια,,
το καθε πηνιο θα τοποθετηθει σε αντιθετη φορά απο το προηγουμενο
οπως στην φωτο που σου παραθετω εδω=
ο αριθμος των πηνιων θα ειναι οσα και τα δοντια του ροτορα.
η τελικη οψη θα φενεται καπως ετσι=
για τον τροπο συνδεσης αν εχεις απορειες εδω ειμαστε.
ενα κολπο που κανω εγω ειναι να φτιαχνω τα πηνια πανω στον κυλινδρο απο μια παλια σιλικονη ωστε να μετραω τις σπειρες οπως στη φωτο=
για να επανατυλιξω τον στατορα χρησιμοποιησα 0,5 πηνιοσυρμα
και τα
τα πηνια τα κατασκευασα τυλιγωντας τα πανω σε μια παλια φυσιγκα σιλικονης διοτι η διαμετρος του κυκλου της
τεριαζει ακριβως με την επιθημητη διασταση των πηνιων
σχετικη φωτο=
η τεχνικη περιελιξης στην φυσιγγα ειναι απλη...
τιλιγουμε 80 σπειρες και απομονονοντας το πηνιακι με δεματικο τιλιγουμε αλλες 80 σπειρες
και μετα αλλες 80....και παει λεγοντας μεχρι να φτιαξουμε μια φαση.
μετα φτιαχνουμε αλλες δυο φασεις με τον ιδιο τροπο.
μετα οπως βλεπεις στην φωτογραφια
βαζουμε τα πηνια ανα τρεις πυρηνες προκιμενου να τοποθετησουμε και τις αλλες δυο φασεις
μιας και προκιτε για την πρωτη απο τις τρεις.
ο αριθμος των σπειρων που θα βαλουμε θα εξαρτηθει απο την χωρητικοτητα των κενων του στατορα
που οπως βλεπεις στην φωτο
πρεπει να χωρέσει δυο πηνια,,
το καθε πηνιο θα τοποθετηθει σε αντιθετη φορά απο το προηγουμενο
οπως στην φωτο που σου παραθετω εδω=
ο αριθμος των πηνιων θα ειναι οσα και τα δοντια του ροτορα.
η τελικη οψη θα φενεται καπως ετσι=
για τον τροπο συνδεσης αν εχεις απορειες εδω ειμαστε.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
12 πηνια εχει η καθε φαση στο δικο μου στατορα,,,
συρμα φυσικα θα παρεις το καλυτερο με δυπλη μονοση και θα βαλεις οσο χωραει..
αν χωραει 60 τοτε θα βαλεις 60..
συρμα φυσικα θα παρεις το καλυτερο με δυπλη μονοση και θα βαλεις οσο χωραει..
αν χωραει 60 τοτε θα βαλεις 60..
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
μονο 40 ??
καθαρισες καλα μεσα στις εσοχες τους παλιους πολυεστερες και τα παλια χαρτια ??
αυτα θελουν καθαρισμα και αν βαλεις και μια στρογγυλη λιμα μεσα μπορεις να ανοιξεις λιγο το χωρο...
δες πως το εκανε ο GP550Z σε αυτο το λινκ=https://doityourself123.forumgreek.com/t34p975-topic#5516
μετα βαζεις δικα σου χαρτονακια με λιγη κολλα.
αν γρατζουνιστει λιγο συνηθως δεν εχει προβλημα αν και καλα ειναι να χρεισιμοποιεις ενα ξυλακι απο τσιμπιδι ρουχων για να σπρωχνεις τα συρματα..
αν βραχυκυκλωσει δεν θα μπορεις να περιστρεψεις τον ροτορα παντως απο το μαγνητικο φρεναρισμα.
καθαρισες καλα μεσα στις εσοχες τους παλιους πολυεστερες και τα παλια χαρτια ??
αυτα θελουν καθαρισμα και αν βαλεις και μια στρογγυλη λιμα μεσα μπορεις να ανοιξεις λιγο το χωρο...
δες πως το εκανε ο GP550Z σε αυτο το λινκ=https://doityourself123.forumgreek.com/t34p975-topic#5516
μετα βαζεις δικα σου χαρτονακια με λιγη κολλα.
αν γρατζουνιστει λιγο συνηθως δεν εχει προβλημα αν και καλα ειναι να χρεισιμοποιεις ενα ξυλακι απο τσιμπιδι ρουχων για να σπρωχνεις τα συρματα..
αν βραχυκυκλωσει δεν θα μπορεις να περιστρεψεις τον ροτορα παντως απο το μαγνητικο φρεναρισμα.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Καλησπέρα στην ομάδα.
Φίλε chrisalex επειδή ήμουν σε αυτή την θέση πριν από λίγο καιρό, η γνώμη είναι να διευρύνεις τα αυλάκια του στατορα (με τρυπάνια και λίμα) για να χωρέσουν τουλάχιστον 70 σπείρες αλλιώς το αποτέλεσμα θα είναι φτωχό.
Βέβαια μπορείς να ολοκληρώσεις την προσπάθεια για την εμπειρία μιας και έχεις ήδη φτιάξει τις δύο φάσεις.
καλη δύναμη.
Φίλε chrisalex επειδή ήμουν σε αυτή την θέση πριν από λίγο καιρό, η γνώμη είναι να διευρύνεις τα αυλάκια του στατορα (με τρυπάνια και λίμα) για να χωρέσουν τουλάχιστον 70 σπείρες αλλιώς το αποτέλεσμα θα είναι φτωχό.
Βέβαια μπορείς να ολοκληρώσεις την προσπάθεια για την εμπειρία μιας και έχεις ήδη φτιάξει τις δύο φάσεις.
καλη δύναμη.
GP550Z- Αριθμός μηνυμάτων : 39
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
Παιδιά έφτιαξα και την τελευταία αύριο θα δοκιμάσω να δω τι μου δείνει και αν δεν μου κάνει την χαλάω και φτιάχνω από την αρχή με περισσότερες σπειρες.. αν δεν τα καταφέρω Πάντος δεν θα ηρεμήσω θέλω να το φτιάξω αυτό το πράγμα χαχαχαχα!!!
chrisalex- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 19/04/2017
Σελίδα 2 από 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Παρόμοια θέματα
» ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
» ΔΥΝΑΜΟ -ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
» Ηλεκτροκοληση απο δυναμο αυτοκινητου
» Χρησιμοποιηση dummy load σε ανεμογεννητρια.
» ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ
» ΔΥΝΑΜΟ -ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
» Ηλεκτροκοληση απο δυναμο αυτοκινητου
» Χρησιμοποιηση dummy load σε ανεμογεννητρια.
» ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ
Σελίδα 2 από 10
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης