ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
+20
maiklkf
spurosa
Πέτρος48
nickbillzoes
ΛΥΚΟΝΙ
kitrinhs
robo ibo
tsimpidas
klik-01
ΣΑΒΒΑΣ
thomas lpg
sv3.Δημητρης
TZAK KLIK
SV2
radioer. sv3. Δημητρης
NIKDOUL
markos
_ab
Φανης
-nikos-
24 απαντήσεις
Σελίδα 4 από 23
Σελίδα 4 από 23 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23
klik-01- Αριθμός μηνυμάτων : 52
Ημερομηνία εγγραφής : 21/09/2015
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Μέχρι να μάθω να ανεβάζω video ρίξτε μια ματίς στο φωτό .
klik-01- Αριθμός μηνυμάτων : 52
Ημερομηνία εγγραφής : 21/09/2015
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Ne φιλε Πέτρο, Thenks που "βοθισες" στο να κατανοήσω το πως φτιάχνουμε μια γεννήτρια.Πάντα ήσουνα πρόθυμος και lanoap olla leptpmeris και σαφής. Απλά πρέπει να περάσουμε στο δεύτερο στάδιο, κατασκευάζοντας μια γεννήτρια που να μας είναι ωφέλιμη στην καθημερινότητα μας. Αυτός είναι ο λόγος που σε κάλεσα για ένα δεύτερο "σχεδηιο", αλλα δοκιμασμένο. Το μονο που έχουμε στα χερια είναι το τέρας του Νίκου, δείχνοντας έτσι την πλήρη εμπιστοσύνη στη κατασκευή του.
klik-01- Αριθμός μηνυμάτων : 52
Ημερομηνία εγγραφής : 21/09/2015
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
klik-01 έγραψε:Νίκο, κάτι σε ρώτησα για τα υλικά και τις διάστασης της κατασκευής. Πως τα βλέπεις? Και αν μπορείς βάλε και κάμει λάμπα να ανάψει , όχι μόνον για το φίλο μας το Πέτρο, που τον εκτιμάμε πολύ, αλλα για το έτσι.
θα φτιαξεις κατασκευη με πολλους ροτορες σαν αυτη που ευτιαξα ??
αν ναι τοτε να κανουμε ενα σχεδιακι με μαγνητες νεοδημειου ωστε να σου βγει ελαφροτερη.
οσο για τον πετρο,, δεν εχει καταλαβει οτι οτιδηποτε φτιαχνω δεν το φτιαχνω για να ''βαζω κοντρες'' αλλα
το φτιαχνω καθαρα πειραματικα και ερευνητικα....
πριν φτιαξω τον δυναμο αυτοκινητου ΟΛΟΙ ΛΕΓΑΝΕ οτι δεν γινεται να μετατρεψεις δυναμο αυτοκινητου σε ανεμογεννητρια,,,, εγω το εκανα και ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ με οσες λεπτομεριες μπορουσα να προσθεσω..
πριν το φτιαξω εγω και πριν το δημοσιευσω δεν υπηρχε τιποτα σχετικο...τωρα υπαρχει.
το ιδιο συνεβηκε και με την κατασκευη με τους πολλους ροτορες... πριν το φτιαξω εγω δεν το ειχε φτιαξει κανενας...ανελαβα το ρισκο της κατασκευής μαζι με τα εξωδα προκειμενου να
επαληθευσω αν πετυχει ή οχι και συναμα να ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ,,,ετσι....για να το μοιραστω με οσους θελουν .
να επαναλαβουν κατι παρομειο ή ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ = αν ηταν αποτυχεια να μην το φτιαξει αλλος ιδιο ή να κανει καποιες αλαγες προκειμενου να το βελτιωσει....
αυτος ηταν και ο λογος που χρησιμοποιουσα μαγνητες φεριτικους φθηνους... γιατι προκειτε για πειραμα.
δεν πηγενα κανεναν κοντρα εκτος απο τον εαυτο μου.
αυτος ειναι ο σκοπος αυτου του φορουμ... να φτιαχνουμε κατι και να το μοιραζόμαστε......
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
klik-01 έγραψε:Νίκο, ne για αυτή τι κατασκευή μιλάμε, exe υπόψιν έχω μαγνήτες 20-10 η 11 κιλά έλξης. Περιμένω το "σχεδιο" σου.
θες να το συνεχισουμε εδω =https://doityourself123.forumgreek.com/t42p80-topic
εφωσον προκειτε για την ιδια κατασκευη εχω μερικες ιδεες για κατασκευη των στατορων απο πολυεστερα για να μην χρειαζεται τορνος και πολλα ''σιδερα''..
θα μεταφερω το παρον ποστ εκει και συνεχιζουμε ok ??
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Νίκο Ok. Πάντως για τόρνους έχω τους τρόπους μου.
klik-01- Αριθμός μηνυμάτων : 52
Ημερομηνία εγγραφής : 21/09/2015
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Πέτρο φιλε, σύντομα θα τα ξαναπούμε.
klik-01- Αριθμός μηνυμάτων : 52
Ημερομηνία εγγραφής : 21/09/2015
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Καταρχην ενα μπραβο για την τεχνικη τυλιγματος
που ακολουθεις και κανει την περιελιξη παιχνιδι !! ειχα δει παλια εναν δυναμο που ηταν τυλιγμενος ετσι αλλα δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία πιστεύοντας οτι αυτου του τυπου η
περιελιξη ηταν κατώτερη των πηνίων... ομως απεδιξες το αντιθετο και συναμα εκανες την τεχνικη επαναπεριελιξης ανεμογεννητριων πολυ προσιτη σε ολους.. και παλι μπραβο για την περιελιξη.!!
μετα δευτέρο μπραβο για την επιμονη σου για τις διφασικες κατασκευες...... οπως
φενεται οι διφασικες κατασκευες ειναι πολυ πιο ευελικτες απο τις τριφασικες και πολυ πιο αποδοτικες απο τις μονοφασικες... !!!
εχω σκευτει και μια πατεντα για την στεραιοποιηση των μαγνητών στον ροτορα απο ρεταλον [ή απο μεταλο..]ουτοσωστε να τοποθετουνται
οι μαγνητες στον ιδιο μεταλικο ροτορα και να μην χρειαζεται ρεταλον.. πως σου φενεται ??
θα βοηθήσει πολυ τις κατασκευές αυτου του τυπου.
που ακολουθεις και κανει την περιελιξη παιχνιδι !! ειχα δει παλια εναν δυναμο που ηταν τυλιγμενος ετσι αλλα δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία πιστεύοντας οτι αυτου του τυπου η
περιελιξη ηταν κατώτερη των πηνίων... ομως απεδιξες το αντιθετο και συναμα εκανες την τεχνικη επαναπεριελιξης ανεμογεννητριων πολυ προσιτη σε ολους.. και παλι μπραβο για την περιελιξη.!!
μετα δευτέρο μπραβο για την επιμονη σου για τις διφασικες κατασκευες...... οπως
φενεται οι διφασικες κατασκευες ειναι πολυ πιο ευελικτες απο τις τριφασικες και πολυ πιο αποδοτικες απο τις μονοφασικες... !!!
εχω σκευτει και μια πατεντα για την στεραιοποιηση των μαγνητών στον ροτορα απο ρεταλον [ή απο μεταλο..]ουτοσωστε να τοποθετουνται
οι μαγνητες στον ιδιο μεταλικο ροτορα και να μην χρειαζεται ρεταλον.. πως σου φενεται ??
θα βοηθήσει πολυ τις κατασκευές αυτου του τυπου.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Καταρχην ενα μπραβο για την τεχνικη τυλιγματος
που ακολουθεις και κανει την περιελιξη παιχνιδι !!
Αυτό ακριβώς . να γίνει παιχνίδι για όλους .
Παλιά άκουγα ότι πρέπει να φτιάξω εκείνες (πως τις λένε δεν ξέρω ) με την μανιβέλα και τυλίγεις τα πηνία ένα ένα και στρόγγυλα και ξεχωριστά και άντε να τα κολλάς ένα ένα μεταξύ τους στις κομμένες ενώσεις των καλωδίων. Που αυτό κουράζει/αποθαρρύνει τον κάθε ενδιαφερόμενο . Ενώ έτσι με το "ζιγκ ζαγκ" είναι παιχνίδι πράγματι για όλους και ούτε χρειάζεσαι επιπλέον εργαλεία να φτιάξεις , απλά θέλει επιμονή.
μετα δευτέρο μπραβο για την επιμονη σου για τις διφασικες κατασκευες...... οπως
φενεται οι διφασικες κατασκευες ειναι πολυ πιο ευελικτες απο τις τριφασικες και πολυ πιο αποδοτικες απο τις μονοφασικες... !!!
Ξέρεις πως κατέληξα σε αυτό ? εντελώς τυχαία ... και αναφέρω πως και γιατί .
Αρχικά "έπαιζα " με δυναμό αυτοκινήτων , έτσι για να τους καταλάβω πως λειτουργούν κτλ .
Στην συνέχεια είπα ... "το μοτέρ πλυντηρίου ως προς τα κανάλια και σε σύγκριση με το δυναμό αυτοκινήτου , είναι σχεδόν ίδια "
Και είπα ..."ας κάνω τότε την ίδια περιέλιξη του δυναμό αυτοκινήτου παρομοίως και πάνω στο μοτέρ πλυντηρίου , που θα έχω λογικά και περισσότερα κανάλια και άρα και πόλους ".
Και πέτυχε και το είχα κάνει τριφασικό .
Στην συνέχεια όταν δοκίμασα το μοτέρ αυτό πάνω στις 2 φάσεις με λάμπα αλογόνου των 500W και είναι για 220V τάση . (αναγκαστικά δηλαδή επειδή δεν μπορείς να πάρεις εναλλασσόμενο ρεύμα και από τις 3 φάσεις ) είδα ότι άναψε την λάμπα με αρκετή και ικανοποιητική επάρκεια .
Αλλά με στεναχωρούσε τότε , το ότι στο τριφασικό οι στροφές που έπρεπε να το γυρίζω ήταν αρκετές και με είχε στεναχωρέσει ως ιδέα να είναι κατάλληλο αυτό το μοτέρ για τα πτερύγια καθέτου άξονα .
Και έπειτα δεν ήθελα να βάλω υποδιαιρέσεις / γρανάζια κτλ
Και σκέφτηκα αυτήν την "υποδιαίρεση " να την κάνω εντός του μοτέρ και όχι εκτός του μοτέρ με γρανάζια κτλ .
Και ο μόνος τρόπος ήταν αυτός . Δηλαδή να θυσιάσω την μια φάση από τις 3 του τριφασικού (αφού έτσι κι αλλιώς μου άναβαν οι 2 φάσεις την λάμπα ικανοποιητικά ) και να αποκτήσω αυτήν την εσωτερική υποδιαίρεση εντός του μοτέρ , και πράγματι τώρα θέλει μηδενικές σχεδόν στροφές για να είναι κατάλληλο για πτερύγια καθέτου άξονα .
εχω σκευτει και μια πατεντα για την στεραιοποιηση των μαγνητών στον ροτορα απο ρεταλον [ή απο μεταλο..]ουτοσωστε να τοποθετουνται
οι μαγνητες στον ιδιο μεταλικο ροτορα και να μην χρειαζεται ρεταλον.. πως σου φενεται ??
θα βοηθήσει πολυ τις κατασκευές αυτου του τυπου.
Και για μένα είναι δέλεαρ αυτό , δηλαδή να βάζω τους μαγνήτες κατευθείαν πάνω στον ρότορα . και θα γινόταν ακόμη πιο παιχνίδι για όλους .
Αλλά το είχα δοκιμάσει και κάτι δεν πήγαινε καλά , δεν είχε απόδοση καλή . Δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί .
Αργότερα το έκανα με πλαστικό και πράγματι η συμπεριφορά του ήταν πολύ καλύτερη .
Δεν έχω βάσιμες αποδείξεις του τι έφταιξε . Αλλά θα ήθελα να υποθέσω το εξής .
Αυτοί οι συνολικοί μαγνήτες όπως είδαμε παραπάνω (περίπου 300 - 500 κιλά ελκτική ικανότητα στο σύνολο) ... αν έχουμε τον ρότορα μεταλλικό , λογικά πέρα από τους διαχωρισμούς των μαγνητών σε βόρειο και νότιο πόλο . Γίνεται και ολόκληρος ο ρότορας ένας τεχνητός μαγνήτης που όμως πάει "κόντρα " στους φυσικούς μαγνήτες και τα "χαλάει " όλα .
Αν στον ρότορα είχαμε μαγνήτες που δεν ήταν τόσο ισχυροί τότε ο ρότορας (μεταλλικός ) δεν θα επηρέαζε την διαδοχή των μαγνητών . Αυτά χωρίς να έχω βάσιμες υποψίες , απλά το υποθέτω.
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Πέτρος48 έγραψε:Αν στον ρότορα είχαμε μαγνήτες που δεν ήταν τόσο ισχυροί τότε ο ρότορας (μεταλλικός ) δεν θα επηρέαζε την διαδοχή των μαγνητών . Αυτά χωρίς να έχω βάσιμες υποψίες , απλά το υποθέτω.Γίνεται και ολόκληρος ο ρότορας ένας τεχνητός μαγνήτης που όμως πάει "κόντρα " στους φυσικούς μαγνήτες και τα "χαλάει " όλα .
αυτο συμβενει γιατι υπαρχουν πολλοι μικροι μαγνητες αντι πχ 6 μεγαλοι μαγνητες για 6 πολους ή 12 μαγνητες για 12 πολους.
Η πατεντα που σκευτηκα κανει εξισου και για την κατασκευη με ρεταλον...[πλαστικος ροτορας]
η ''ενσταση'' που ειχα σε αυτες τις κατασκευες με τρυπες στο ρεταλον ηταν οτι υπηρχε παντα
κινδυνος να βγει καποιος μαγνητης απο την τρυπα του και να φρεναρει ολη την κατασκευη...
ανακαλυψα λιπων ενα ''θερμοσυστελομενο'' που το βαζουμε πανω απο τον ροτορα και οταν το θερμενουμε σφιγκει πανω στον ροτορα ''ασφαλιζοντας'' μια για παντα τους μαγνητες στην θεση τους.
θα βγαλω μερικες φωτο και θα τις ανεβασω,, το ''θερμοσυστελομενο'' ειναι ''τζαμπα'' !!! και θαυματουργο.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
-nikos-
ανακαλυψα λιπων ενα ''θερμοσυστελομενο'' που το βαζουμε πανω απο τον ροτορα και οταν το θερμενουμε σφιγκει πανω στον ροτορα ''ασφαλιζοντας'' μια για παντα τους μαγνητες στην θεση τους.θα βγαλω μερικες φωτο και θα τις ανεβασω,, το ''θερμοσυστελομενο'' ειναι ''τζαμπα'' !!!
αυτό θέλω να το δω και εγώ
ανακαλυψα λιπων ενα ''θερμοσυστελομενο'' που το βαζουμε πανω απο τον ροτορα και οταν το θερμενουμε σφιγκει πανω στον ροτορα ''ασφαλιζοντας'' μια για παντα τους μαγνητες στην θεση τους.θα βγαλω μερικες φωτο και θα τις ανεβασω,, το ''θερμοσυστελομενο'' ειναι ''τζαμπα'' !!!
αυτό θέλω να το δω και εγώ
tsimpidas- Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 13/09/2015
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
ανακαλυψα λιπων ενα ''θερμοσυστελομενο'' που το βαζουμε πανω απο τον ροτορα και οταν το θερμενουμε σφιγκει πανω στον ροτορα ''ασφαλιζοντας'' μια για παντα τους μαγνητες στην θεση τους.
Αυτό είχα πει και εγώ να κάνω , αλλά είχα γνώση ότι αυτοί οι μαγνήτες είναι ευαίσθητοι (μέχρι 80 βαθμούς κελσίου) .
Αν πρόσεξες σε μια προηγούμενη φωτογραφία φαίνονται 2 κουτιά Α+Β είναι μια κόλλα 2 συστατικών της NEOTEX epoxol Putty
http://www.neotex.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=NODE&cnode=44
Αυτήν βάζω σε ίσες ποσότητες Α+Β και δεν χρειάζεται να το θερμάνεις με κίνδυνο για τους μαγνήτες . Διάβασε εκεί που αναφέρει στα χαρακτηριστικά / αντοχή 750kp/cm2 .
Αυτήν την αντοχή δεν την σπάει με τίποτα . Δεν μου έχει ξεκολλήσει μαγνήτης ποτέ και ούτε πρόκειται , γιατί το δένει όλο γύρω γύρω σαν δακτυλίδι . Απλά το απλώνεις με το χέρι σε πάχος 1 χιλιοστό περίπου (και έχουμε φροντίσει από πιο πριν να κάνουμε την διάμετρο 1-2 χιλιοστά πιο μικρό στην διάμετρο για αυτόν τον λόγο ) και στο τέλος αν θέλουμε γίνεται γυαλοχαρτάρισμα .
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
ετοιμες οι φωτο !!!!
θερμοσυστελομενο τεραστίων διαστάσεων και τζαμπα....
στην πρωτη φωτο θα μπορουσε να ειναι ο ροτορας σου...
θερμοπιστολο......
δοκίμασε το !!! και θα επλαγεις ποσο σκληρο και ανθεκτικο εργαλειο γινεται ....
δεν βαζω περιγραφη
ωστε να μπορουν να το δουν μονο τα μελη του φορουμ......
αυτες οι πατεντες ειναι για λιγους.....
θερμοσυστελομενο τεραστίων διαστάσεων και τζαμπα....
στην πρωτη φωτο θα μπορουσε να ειναι ο ροτορας σου...
θερμοπιστολο......
δοκίμασε το !!! και θα επλαγεις ποσο σκληρο και ανθεκτικο εργαλειο γινεται ....
δεν βαζω περιγραφη
ωστε να μπορουν να το δουν μονο τα μελη του φορουμ......
αυτες οι πατεντες ειναι για λιγους.....
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
καλά, με κούφανες, μόλις τώρα το δοκίμασα και μιλάμε τέλειο....
tsimpidas- Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 13/09/2015
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Αν υποθέσουμε ο μαγνήτης έχει 10 χιλιοστά διάμετρο . Τότε όταν φτάσουμε στην 9 άρα αρίδα τρυπώντας σταδιακά με το κάθετο τρυπάνι .
Στο τέλος βάζω την 10 άρα αρίδα , αλλά αυτήν την έχω τροχίσει λίγο στα πλαινά (να γίνει δηλαδή 9,8 αρίδα ) . Αν και με 10 κατευθείαν θα μπούν σφικτά με 9,8 αρίδα θα θέλουν τέτοιο κτύπημα μέσα στο ρεταλόν που δεν τα βγάζει ούτε δυναμίτης .
Στο τέλος βάζω την 10 άρα αρίδα , αλλά αυτήν την έχω τροχίσει λίγο στα πλαινά (να γίνει δηλαδή 9,8 αρίδα ) . Αν και με 10 κατευθείαν θα μπούν σφικτά με 9,8 αρίδα θα θέλουν τέτοιο κτύπημα μέσα στο ρεταλόν που δεν τα βγάζει ούτε δυναμίτης .
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Να επισημάνω και άλλες λεπτομέρειες , και ίσως εδώ εξηγηθεί γιατί ατύχησε ο Κλικ στο να κάνει ένα μοτέρ που κατά αυτόν δεν απέδωσε τα αναμενόμενα και ίσως φταίω εγώ για αυτό που δεν τον πρόλαβα να του εξηγήσω. Πέραν του ότι του είπα να βάλει τους μαγνήτες 10 - 5 .
Λοιπόν έχουμε την παρακάτω φωτογραφία
[img][/img]
Έχουμε 2 διαφορετικούς στάτορες , και οι 2 έχουν 48 κανάλια και εσωτερική διάμετρο στάτη 9,5 εκατοστά .
Εκεί όμως που διαφέρουν είναι στο βάθος των καναλιών . το αριστερό μοτέρ έχει βάθος καναλιού 19mm και το δεξιό 13 χιλιοστά . Ένα "χάσμα" κατά 6 χιλιοστά . και αυτό σημαίνει ότι θα έπρεπε να προτιμούσαμε το μοτέρ με το βαθύτερο κανάλι και άρα παίρνει περισσότερες σπείρες περιέλιξης .
Δεν είναι δηλαδή μόνο η αιτία που βάλαμε 10-5 μαγνήτες , αλλά και τι μοτέρ επιλέξαμε τελικά και πόσες σπείρες χωρέσαμε . από εκεί αλλάζει και η απόδοση του + του αν βάλεις και τους 10-10 μαγνήτες . Εδώ ζητώ συγγνώμη στον Κλικ που δεν πρόλαβα να τον ενημερώσω κτλ .
Λοιπόν έχουμε την παρακάτω φωτογραφία
[img][/img]
Έχουμε 2 διαφορετικούς στάτορες , και οι 2 έχουν 48 κανάλια και εσωτερική διάμετρο στάτη 9,5 εκατοστά .
Εκεί όμως που διαφέρουν είναι στο βάθος των καναλιών . το αριστερό μοτέρ έχει βάθος καναλιού 19mm και το δεξιό 13 χιλιοστά . Ένα "χάσμα" κατά 6 χιλιοστά . και αυτό σημαίνει ότι θα έπρεπε να προτιμούσαμε το μοτέρ με το βαθύτερο κανάλι και άρα παίρνει περισσότερες σπείρες περιέλιξης .
Δεν είναι δηλαδή μόνο η αιτία που βάλαμε 10-5 μαγνήτες , αλλά και τι μοτέρ επιλέξαμε τελικά και πόσες σπείρες χωρέσαμε . από εκεί αλλάζει και η απόδοση του + του αν βάλεις και τους 10-10 μαγνήτες . Εδώ ζητώ συγγνώμη στον Κλικ που δεν πρόλαβα να τον ενημερώσω κτλ .
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Πάμε παρακάτω ...
Έχω στα χέρια μου 2 ολόιδια μοτέρ , και τα 2 έχουν πανομοιότυπα χαρακτηριστικά .
[img][/img]
Έχουν πάχος στάτη και οι 2 ακριβώς 5 εκατοστά έκαστος και αυτούς τους 2 στάτες σκοπεύω να τους ενώσω σε ένα μοτέρ .
Έχω στα χέρια μου 2 ολόιδια μοτέρ , και τα 2 έχουν πανομοιότυπα χαρακτηριστικά .
[img][/img]
Έχουν πάχος στάτη και οι 2 ακριβώς 5 εκατοστά έκαστος και αυτούς τους 2 στάτες σκοπεύω να τους ενώσω σε ένα μοτέρ .
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Δηλαδή 1 μοτέρ πλυντηρίου με 48 κανάλια και συνολικό πάχος στάτη 10 εκατοστά (όσο δηλαδή του "μεγάλου αδερφού " που είναι 11 εκατοστά) αλλά εδώ θα έχουμε το πλεονέκτημα των 48 καναλιών
[img][/img]
Το θέμα που σκέφτομαι τώρα είναι πως είναι καλύτερα να τα ενώσω σε "μία δύναμη"? ή σε 2 χωριστές ?
1) Πάλι ένα μοτέρ με 2 φάσεις ? επί του συνόλου?
2) Ή ναι μεν 1 μοτέρ με 2 ανεξάρτητους στάτες με 4 φάσεις ?
3) Ιδού το ερώτημα ιδού και το πηδηματάκι.
[img][/img]
Το θέμα που σκέφτομαι τώρα είναι πως είναι καλύτερα να τα ενώσω σε "μία δύναμη"? ή σε 2 χωριστές ?
1) Πάλι ένα μοτέρ με 2 φάσεις ? επί του συνόλου?
2) Ή ναι μεν 1 μοτέρ με 2 ανεξάρτητους στάτες με 4 φάσεις ?
3) Ιδού το ερώτημα ιδού και το πηδηματάκι.
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Άλλη άποψη .
[img][/img]
Αν το κάνω με 4 φάσεις και ξεχωριστά μοτέρ σε ένα ενιαίο . Τότε θα έχει τις εξής δυσκολίες , θα πρέπει να κάνω άξονα μακρύ κατά όσο είναι τα 2 μοτέρ και να χρησιμοποιήσω τα ίδια καπάκια δεξιά αριστερά του ενός μοτέρ για να το κλείσω.
Λέτε να βάλω και 3ο και 4ο στάτη στην σειρά ?
[img][/img]
Αν το κάνω με 4 φάσεις και ξεχωριστά μοτέρ σε ένα ενιαίο . Τότε θα έχει τις εξής δυσκολίες , θα πρέπει να κάνω άξονα μακρύ κατά όσο είναι τα 2 μοτέρ και να χρησιμοποιήσω τα ίδια καπάκια δεξιά αριστερά του ενός μοτέρ για να το κλείσω.
Λέτε να βάλω και 3ο και 4ο στάτη στην σειρά ?
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Ο κοντρόλης της ΑΓ του φίλου μου για τον έλεγχο φόρτισης
Σε αυτές τις 2 αντιστάσεις αριστερά , (και εφόσον έχουν φορτιστεί οι μπαταρίες ) απλά ψήνουμε λουκάνικα !
[img][/img]
Σε αυτές τις 2 αντιστάσεις αριστερά , (και εφόσον έχουν φορτιστεί οι μπαταρίες ) απλά ψήνουμε λουκάνικα !
[img][/img]
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
πολυ καλη η κατασκευη που φτιαχνεις....
με βαζεις στην πριζα να φτιαξω κατι που ειχα στο μυαλό παλιά.....
παλι με δυο μοτερια αλλα με διαφορετικη αρχη λειτουργειας.. το ενα με διεγερση και το αλλο με μονιμους μαγνητες...
ειχα δοκιμάσει να βαλω μαγνήτες και πηνιο διέγερσης στο ιδιο μοτερ αλλα απέτυχε το ''πείραμα''... μετα ειχα σκοπο να συνδεσω δυο δυναμο μαζι..ενα με διεγερση και το αλλο με μονιμους μαγνητες ωστε να ''βγαλω'' 60-70 Αμπερ αλλα το παρατησα...
καλη δουλεια Πετρο... και καλη συνεχεια... απο 4 φασεις θα παρεις πανω απο 30 Αμπερ....
περιμενουμε το αποτελεσμα.
με βαζεις στην πριζα να φτιαξω κατι που ειχα στο μυαλό παλιά.....
παλι με δυο μοτερια αλλα με διαφορετικη αρχη λειτουργειας.. το ενα με διεγερση και το αλλο με μονιμους μαγνητες...
ειχα δοκιμάσει να βαλω μαγνήτες και πηνιο διέγερσης στο ιδιο μοτερ αλλα απέτυχε το ''πείραμα''... μετα ειχα σκοπο να συνδεσω δυο δυναμο μαζι..ενα με διεγερση και το αλλο με μονιμους μαγνητες ωστε να ''βγαλω'' 60-70 Αμπερ αλλα το παρατησα...
καλη δουλεια Πετρο... και καλη συνεχεια... απο 4 φασεις θα παρεις πανω απο 30 Αμπερ....
περιμενουμε το αποτελεσμα.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Φιλε Πετρο, τι τερας ετιμαζις να φτιαχνις?.
Ναι μεν θα γίνει τέρας όπως το λες , αλλά η δική μου φιλοσοφία είναι αλλού , στο ότι δεν πρόκειται αυτό το μοτέρ να καταλήξει σε ανεμογεννήτρια καθέτου άξονα . Δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε τόσο μεγάλα πτερύγια (με ασφάλεια σε δυνατούς ανέμους) οπότε μάπα το καρπούζι ... αλλά το κάνω και μόνο για την συνέχιση του χόμπυ .
Μάλλον θα το κάνω σε 3 ανεξάρτητα μοτέρ τελικά με 6 φάσεις (βρήκα και 3ο στάτη ολόιδιο) οπότε θα πάμε σε σύνολο πάχους στάτη 15 εκατοστά . Έχω πάρει και άξονα ατσάλινο για να επιχειρήσω το δυσκολότερο της κατασκευής του άξονα από την μια άκρη μέχρι την άλλη που κρύβει κινδύνους αστοχίας του κεντρικού άξονα του ρότορα . Δεν είναι μόνο αυτό , θα πρέπει αυτά τα 3 μοτέρ να συνδεθούν με στυλ λυόμενο και όχι με μόνιμη συγκόλληση με ηλεκτροκόλλιση (π.χ. κάποτε μπορεί να χρειαστεί να το ξανακάνω περιέλιξη , που όπως καταλαβαίνεις θα είναι αδύνατον αν τα κολλήσω και τα 3 μαζί ).
με βαζεις στην πριζα να φτιαξω κατι που ειχα στο μυαλό παλιά.....
παλι με δυο μοτερια αλλα με διαφορετικη αρχη λειτουργειας.. το ενα με διεγερση και το αλλο με μονιμους μαγνητες...
ειχα δοκιμάσει να βαλω μαγνήτες και πηνιο διέγερσης στο ιδιο μοτερ αλλα απέτυχε το ''πείραμα''... μετα ειχα σκοπο να συνδεσω δυο δυναμο μαζι..ενα με διεγερση και το αλλο με μονιμους μαγνητες ωστε να ''βγαλω'' 60-70 Αμπερ αλλα το παρατησα...
Μήπως εννοείς από το ένα μοτέρ (που είναι με μαγνήτες ) να δώσεις μέρος της ενέργειας στο δεύτερο μοτέρ ? και το δεύτερο μοτέρ (που λογικά δεν θα έχει μαγνήτες αλλά πηνία / τεχνητούς μαγνήτες με πηνία ?) για να μην βάλεις υποτίθεται στο 2ο μοτέρ επίσης φυσικούς μαγνήτες? ή δεν κατάλαβα καλά? γιατί κάτι τέτοιο είχα σκεφτεί και εγώ με την λογική στο 2ο ή και 3ο μοτέρ να μην υπάρχουν πλέον φυσικοί μαγνήτες αλλά τεχνητοί με μέρος ενέργειας του κάθε προηγούμενου μοτέρ .?
Ή εννοείς άλλη φιλοσοφία ? ...
Πάντως αυτό το "σχέδιο " που σκέφτομαι να κάνω θα αργήσει καθώς πρέπει να πέσει πολύ δουλειά , με ακρίβεια , και χωρίς περιθώρια λαθών.
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Πέτρος48 έγραψε:
Μήπως εννοείς από το ένα μοτέρ (που είναι με μαγνήτες ) να δώσεις μέρος της ενέργειας στο δεύτερο μοτέρ ? και το δεύτερο μοτέρ (που λογικά δεν θα έχει μαγνήτες αλλά πηνία / τεχνητούς μαγνήτες με πηνία ?) για να μην βάλεις υποτίθεται στο 2ο μοτέρ επίσης φυσικούς μαγνήτες? ή δεν κατάλαβα καλά? γιατί κάτι τέτοιο είχα σκεφτεί και εγώ με την λογική στο 2ο ή και 3ο μοτέρ να μην υπάρχουν πλέον φυσικοί μαγνήτες αλλά τεχνητοί με μέρος ενέργειας του κάθε προηγούμενου μοτέρ .?
Aυτο ακριβώς σκευτομουν.....διοτι με την διεγερση αυξανεται ο μαγνητισμος του ροτορα
οσο αυξανεται η ταση και
εφόσον ειχε διέγερση να ρυθμίζεται η έξοδος αυτοματα απο ρυθμιστή διέγερσης οπως στα αυτοκίνητα...
η ιδεα ηταν καλη αλλα δαπανηρή και με αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα... ετσι το παράτησα...
klik-01Εροτισι φιλε πετρο; στο ποσες φασις θαχι και ποσι μαγνιτες και πος θα σινδεθουνε μεταξιτους ειναι θεμα το πος το βλεπι ο καθενας. Αλα το πος θα στισις το μοτωρ νιμιζο οτι ο Νικος ΥπΕΡΤΕΡΙ. Επιδι προτον, μπορις να βαλις οσο πινιοσιρμα θελις, και δεφτερον, μπορις να ριτημισις τους μαγνιτες απο τα πινια στη αποστασι που ΤΗΕΛΙΣ. Αυτα τα διο στιχια σου δινουνε, νομιζο εγο με τιν μικρι πιρα που εχο , την μεγαλξτερι αποδοσι μιας γενιτριας.
κλικ......ειπαμε.... δεν κανουμε κοντρες....ερευνα κανουμε και χομπι.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Αρέσει στον χρήστη panos851
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
klik-01Εροτισι φιλε πετρο; στο ποσες φασις θαχι και ποσι μαγνιτες και πος θα σινδεθουνε μεταξιτους ειναι θεμα το πος το βλεπι ο καθενας. Αλα το πος θα στισις το μοτωρ νιμιζο οτι ο Νικος ΥπΕΡΤΕΡΙ. Επιδι προτον, μπορις να βαλις οσο πινιοσιρμα θελις, και δεφτερον, μπορις να ριτημισις τους μαγνιτες απο τα πινια στη αποστασι που ΤΗΕΛΙΣ. Αυτα τα διο στιχια σου δινουνε, νομιζο εγο με τιν μικρι πιρα που εχο , την μεγαλξτερι αποδοσι μιας γενιτριας.
Αυτό πολεμάμε να βρούμε εμείς τώρα ... (το ότι έχουμε κάνει μια ανεμογεννήτρια καθέτου άξονα και "δουλεύει " είναι υποκειμενικό ) .για να σου δώσω να καταλάβεις πόσο δύσκολο είναι να κατασκευάσεις μια τέλεια ανεμογεννήτρια .
Ακόμη και σήμερα έχουμε προβληματισμούς με την ανεμογεννήτρια στα διάφορα μοτέρ που δοκιμάζουμε .
Άλλο μοτέρ που έχουμε δοκιμάσει π.χ. θα σου δίνει "μπόλικη τάση" αλλά θα είναι λίγο στα αμπέρ .
Άλλο μοτέρ θα έχει μπόλικα αμπέρ αλλά θα είναι λίγο στην τάση .
Τελευταία αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε ότι ήταν λάθος να προσπαθούμε να φτιάξουμε μοτέρ όπου απλά με λίγες στροφές θα μας έδινε απλός την "επαρκή τάση" για να αρχίσει να "φορτίζει " . Γιατί αν έχεις πολύ νωρίς την επαρκή τάση αυτό δεν σημαίνει ότι θα έχεις και επαρκή ένταση . Και άλλα πολλά όπως το αν δώσει νωρίς την επιθυμητή τάση , τα πτερύγια της ανεμογεννήτριας δεν θα έχουν πάρει αρκετή ροπή και θα φρενάρουν νωρίς με αποτέλεσμα να βγει αποτυχία .
Πάντοτε απορούσα γιατί οι κατασκευαστές φτιάχνουν μοτέρ που μόνο στο φουλ τον στροφών (ή στο ενδιάμεσο τους ) του μοτέρ δίνουν ελάχιστη τάση (θαρρείς δεν θέλουν να βγάζουν τάση από νωρίς στις στροφές ... όχι ότι δεν μπορούν να το πετύχουν αυτό ... αλλά έχουν τους λόγους τους να το θέλουν έτσι ).
Για να στο κάνω πιο σαφές πες ότι στο μοτέρ που έφτιαξες , έβαλες σύρμα 0,40 και θα δεις ότι έχεις μπόλικη τάση . Στην τοποθέτηση όμως αυτού του μοτέρ σε ανεμογεννήτρια και ανάλογα τα συγκεκριμένα πτερύγια . σχεδόν δεν θα παίρνεις τίποτα στην πράξη. Γιατί χρειάζονται και τα αμπέρ .
Άντε και αλλάζεις πάλι το σύρμα και το κάνεις χοντρότερο π.χ. από 0,40 το κάνεις 1,20 θα δεις ότι δεν σου επαρκεί η τάση κτλ
Δεν μπορείς να έχεις ικανοποιητική απόδοση (σύμφωνα πάντα και σε συνδυασμό με τα πτερύγια ) σε ένα στάνταρ χαμηλών στροφών του συνόλου (είτε μοτέρ είτε πτερυγίων) . π.χ. αν το μοτέρ που έφτιαξες είναι 500W στις πλήρεις στροφές , και το κάνεις να αρχίζει να φορτίζει με τις 50 στροφές , τα πτερύγια θα αρχίσουν να φρενάρουν από τις 50 στροφές και δεν θα μπορέσουν και λόγω αδυναμίας στο να επιτευχθεί η πλήρης ροπή να πάρεις το πλήρες της ισχύος των 500W που μπορεί να δώσει το μοτέρ ή και τα πτερύγια )
Χρειάζεται αυτό να το πετύχεις με έναν αρκετό αριθμό στροφών (είτε μοτέρ είτε πτερυγίων ) όπου μόνο εκεί θα έχεις το μέγιστο της ροπής όλου του συστήματος .
Το ότι έκανα ένα μοτέρ όπως έχεις δει παραπάνω να βγάζει τάση και 569 βολτ (στις φουλ στροφές με τρυπάνι ) άργησα να καταλάβω ότι ήταν μέγιστη παπαριά !
Τα μοτέρ έπρεπε να τα κάνω όπως τα κάνουν οι κατασκευαστές ... δηλαδή? ... να μην βγάζουν πολύ τάση αλλά όσο χρειάζεται σύμφωνα με τα συγκεκριμένα πτερύγια που πιστεύεις ότι θα σε καλύψουν . Και αυτό το πετυχαίνουν με πολύ χοντρό σύρμα περιέλιξης (από 1,40 και πάνω )
Δεν τους ενδιαφέρει η τάση .
Πάρε το και αλλιώς όπως π.χ. τα φωτοβολταικά πάνελ ... τους ενδιαφέρει να βγάζουν 12 ή 24 βόλτ και όχι απαραίτητα περισσότερο . Γιαυτό και βλέπουμε φωτοβολταικό 12V και 50 W .... αλλά έχουμε και φωτοβολταικό 12V και 150W ..... Απλά ενισχύουν την ένταση . και όχι την τάση .
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
klik-01 έγραψε:Πετρο εροτισι, και για σενα Νικο; Η βενζινογενιτρια ιχε περιελιξι με 0.5 και οχι με 1.2 , υοτε με 0.8, και η αποθοσιτις στα βολτ και αμπερ ιτανε οτι ζιταμε να ιπαρχι σε μια ανεμογενιτρια; τι σιμβενι κυρι;
η βενζινογεννητρια ηταν φτιαγμενη για να βγαζει 220 βολτ,, μια αννεμογεννητρια δεν χρειαζεται να βγαζει πανω απο 100 βολτ οπως σωστα ειπε ο Πετρος πιο πανω αλλα
χρειαζεται αυθονα αμπερ για να φορτιζει γρηγορα μπαταριες... το ρευμα αυτουσιο και αρετουσαριστο
μπορουμε να
το χρησιμοποιησουμε σε λιγες εφαρμογες κυριως αντιστασεις [πχ θερμοσιφωνα] οπως εχει ξανααναφερει και ο Πετρος σε προηγουμενο ποστ.
για περισσοτερες εφαρμογες αποθηκεύουμε την ενεργεια σε μπαταριες και μετα ητε χρησιμοποιουμε την
σταθερη ταση των μπαταριων ητε την μετασχηματιζουμε με ινβερτερ παλι σε σταθερη ταση πχ 220 βολτ,,
διοτι εκτός απο τις αντιστασεις ολες οι υπολυπες συσκευες θελουν σταθερη ταση για να δουλέψουν [τν κλιματιστικα-φωτισμος κλπ.]
ετσι η διαφορά μεταξυ της βενζινογεννητριας και της αννεμογεννητριας ειναι οτι ο βενζινοκινητηρας εχει σταθερες στροφες ενω ο ανεμος οχι,,, αρα καλουμαστε να σταθεροποιησουμε την παραγόμενη ενεργεια.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Σελίδα 4 από 23 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23
Παρόμοια θέματα
» ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
» ΔΥΝΑΜΟ -ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
» Ηλεκτροκοληση απο δυναμο αυτοκινητου
» Χρησιμοποιηση dummy load σε ανεμογεννητρια.
» ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ
» ΔΥΝΑΜΟ -ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
» Ηλεκτροκοληση απο δυναμο αυτοκινητου
» Χρησιμοποιηση dummy load σε ανεμογεννητρια.
» ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ
Σελίδα 4 από 23
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης