brushless motor κατασκευή
4 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 3
Σελίδα 1 από 3 • 1, 2, 3
brushless motor κατασκευή
οπως εχω αναφερει και σε αλλο ποστ εχω αποφασισει να
φτιαξω ενα μοτερ χωρις καρβουνακια για πασα χρηση,,,,, ο λογος που θελω να
κατασκευασω αυτο το μοτερ ειναι η μεγαλη διαμετρος του
προκιμενου να εχω υψηλη ροπη με μικρη καταναλωση, και τετοιου τυπου μοτερ
δεν υπαρχει στο εμποριο... συν το αν υπηρχε η τιμη του
θα ηταν απο απαγορευτικη εως εξωφρενικη....
η κατασκευη που επελεξα να κανω ειναι παραπλησιη με τις κατασκευες
ανεμογεννητριων που συνηθως βλεπουμε στο ιντερνετ..
και εχω ενα σχετικο σχεδιο=
η ιδεα ειναι απλη και ειναι η εξης= μια γεννητρια αν τροφοδοτηθεί απο
κυματομορφη ιδια με αυτη που βγαζει τοτε λειτουργει σαν μοτερ.
ετσι μια μονοφασικη θελει μονοφασικη τροφοδοσία
μια διφασικη θελει διφασικη..
και μια τριφασικη θελει τριφασικη κυματομορφη για να περιστραφει σαν μοτερ,, με
ελαχιστες εξερεσεις
απο θεμα κατασκευης..[πχ οι δυναμο ποδηλατων δεν προσφερονται για μοτερ.. ενω οι δυναμο αυτοκινητων ειναι
κανονικα τριφασικα μοτερ..]
με τα μοτερ ομως εχουμε ενα αλλο θεμα... το οτι θελουμε να περιστρεφεται
κατα την φορά που εμεις επιθημουμε,, ετσι
η γεωμετρια των πηνιων και των μαγνητων θα πρεπει να επιλεχθει προσεκτικα.
ετσι εχω δυο τυπου κατασκευες κατα νου.. η μια ειναι η τυπου 'stepper motor'
οπου οι πολοι των μαγνητων ειναι παντα μιας κατευθηνσης
και κανουν πολυ απλα τα πραγματα μιας και η κυματομορφη που θα
το οδηγησει θα ειναι μιας οψης και φορας σε διφασικη η τριφασικη..αναλογα της γεωμετριας της
κατασκευης μας,, και ενα
σχεδιο σαν το παρακατω θα ειναι ικανοποιητικο.
ενω αν εχουμε εναλασσομενη τοποθετηση μαγνητων τοτε χρειαζομαστε
και εναλασσομενη οδηγηση με θετικη και αρνητικη περιοδο
και το κυκλωμα οδηγησης θα ειναι τυπου γεφυρας οπως αυτο
εδω=
αυτα ειναι τα δηληματα που εχω.....
φτιαξω ενα μοτερ χωρις καρβουνακια για πασα χρηση,,,,, ο λογος που θελω να
κατασκευασω αυτο το μοτερ ειναι η μεγαλη διαμετρος του
προκιμενου να εχω υψηλη ροπη με μικρη καταναλωση, και τετοιου τυπου μοτερ
δεν υπαρχει στο εμποριο... συν το αν υπηρχε η τιμη του
θα ηταν απο απαγορευτικη εως εξωφρενικη....
η κατασκευη που επελεξα να κανω ειναι παραπλησιη με τις κατασκευες
ανεμογεννητριων που συνηθως βλεπουμε στο ιντερνετ..
και εχω ενα σχετικο σχεδιο=
η ιδεα ειναι απλη και ειναι η εξης= μια γεννητρια αν τροφοδοτηθεί απο
κυματομορφη ιδια με αυτη που βγαζει τοτε λειτουργει σαν μοτερ.
ετσι μια μονοφασικη θελει μονοφασικη τροφοδοσία
μια διφασικη θελει διφασικη..
και μια τριφασικη θελει τριφασικη κυματομορφη για να περιστραφει σαν μοτερ,, με
ελαχιστες εξερεσεις
απο θεμα κατασκευης..[πχ οι δυναμο ποδηλατων δεν προσφερονται για μοτερ.. ενω οι δυναμο αυτοκινητων ειναι
κανονικα τριφασικα μοτερ..]
με τα μοτερ ομως εχουμε ενα αλλο θεμα... το οτι θελουμε να περιστρεφεται
κατα την φορά που εμεις επιθημουμε,, ετσι
η γεωμετρια των πηνιων και των μαγνητων θα πρεπει να επιλεχθει προσεκτικα.
ετσι εχω δυο τυπου κατασκευες κατα νου.. η μια ειναι η τυπου 'stepper motor'
οπου οι πολοι των μαγνητων ειναι παντα μιας κατευθηνσης
και κανουν πολυ απλα τα πραγματα μιας και η κυματομορφη που θα
το οδηγησει θα ειναι μιας οψης και φορας σε διφασικη η τριφασικη..αναλογα της γεωμετριας της
κατασκευης μας,, και ενα
σχεδιο σαν το παρακατω θα ειναι ικανοποιητικο.
ενω αν εχουμε εναλασσομενη τοποθετηση μαγνητων τοτε χρειαζομαστε
και εναλασσομενη οδηγηση με θετικη και αρνητικη περιοδο
και το κυκλωμα οδηγησης θα ειναι τυπου γεφυρας οπως αυτο
εδω=
αυτα ειναι τα δηληματα που εχω.....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την -nikos- στις Πεμ Οκτ 23, 2014 12:53 pm, 1 φορά
Απ: brushless motor κατασκευή
μμμ... τα δηληματα μου τελειωσαν με την
αναπτηξη ενός νεου τυπου μοτερ...
απο την αρχη μου αρεσε το steper motor μιας και ειναι
υπερβολικα απλο και στην κατασκευη αλλα και στο κύκλωμα οδηγησης ειναι λιτο και απλο....ομως
ειχα μερικους ενδιασμους ως προς την δυνατοτητα του steper motor να λειτουργει σε υψηλες στροφες με την ιδια αποδοτηκοτητα του μοτερ εναλασσομενου ρευματος...
το θεμα μου ηταν η συχνοτητα μιας και οι δυο τυποι μοτερ βασιζονται στην ταχυτητα της συχνοτητας οδηγησης για την ταχυτητα των στροφων rpm
τα stepper motor εκει ''χωλαίνουν'' λογο του οτι τα πηνια τους διεγηρονται παντα μονοπολικα και δεν εναλασουν την πολικοτητα τους οπως κανουν τα εναλασσομενου ρευματος ετσι οσο ανεβενει η
συχνοτητα οδηγησης τοσο πιο κοντα στον κορεσμο φθανουν... ετσι ενω στις χαμηλες συχνοτητες-στροφες ειναι πολυ αποδοτικα και αξιοπιστα σε υψηλοτερες συχνοτητες ''κρεμανε''δηλ, χανουν την δυναμη τους εξαιτίας
κορεσμου του πηνιου στην ταχυτητα φορτισης-αποφορτισης τους.
ετσι προσπαθωντας να μειωσω αυτο το φενομενο ανακαλυψα-ανεπτηξα εναν νεο τυπο μοτερ με μεγαλυτερη δυναμη απο τα steper
και απαλαγμενο απο τα μειονεκτιματα των steper....και
το καλυτερο? οδηγηται με το ιδιο κυκλωμα που τα steper οδηγουνται..
ειναι καθαρα θεμα
γεωμετρίας τοποθέτησης των πηνίων και των μαγνητών.
προσεχώς περισσότερα [σχεδια-φωτο]
αναπτηξη ενός νεου τυπου μοτερ...
απο την αρχη μου αρεσε το steper motor μιας και ειναι
υπερβολικα απλο και στην κατασκευη αλλα και στο κύκλωμα οδηγησης ειναι λιτο και απλο....ομως
ειχα μερικους ενδιασμους ως προς την δυνατοτητα του steper motor να λειτουργει σε υψηλες στροφες με την ιδια αποδοτηκοτητα του μοτερ εναλασσομενου ρευματος...
το θεμα μου ηταν η συχνοτητα μιας και οι δυο τυποι μοτερ βασιζονται στην ταχυτητα της συχνοτητας οδηγησης για την ταχυτητα των στροφων rpm
τα stepper motor εκει ''χωλαίνουν'' λογο του οτι τα πηνια τους διεγηρονται παντα μονοπολικα και δεν εναλασουν την πολικοτητα τους οπως κανουν τα εναλασσομενου ρευματος ετσι οσο ανεβενει η
συχνοτητα οδηγησης τοσο πιο κοντα στον κορεσμο φθανουν... ετσι ενω στις χαμηλες συχνοτητες-στροφες ειναι πολυ αποδοτικα και αξιοπιστα σε υψηλοτερες συχνοτητες ''κρεμανε''δηλ, χανουν την δυναμη τους εξαιτίας
κορεσμου του πηνιου στην ταχυτητα φορτισης-αποφορτισης τους.
ετσι προσπαθωντας να μειωσω αυτο το φενομενο ανακαλυψα-ανεπτηξα εναν νεο τυπο μοτερ με μεγαλυτερη δυναμη απο τα steper
και απαλαγμενο απο τα μειονεκτιματα των steper....και
το καλυτερο? οδηγηται με το ιδιο κυκλωμα που τα steper οδηγουνται..
ειναι καθαρα θεμα
γεωμετρίας τοποθέτησης των πηνίων και των μαγνητών.
προσεχώς περισσότερα [σχεδια-φωτο]
Απ: brushless motor κατασκευή
απο νωρίς μου μπηκε στο ματι αυτη η κατασκευη=
https://www.youtube.com/watch?v=k-dgtUXvRIs
και μετα αυτη =
https://www.youtube.com/watch?v=dUGi50F_bwc
ομως μου αρεσε και αυτη εδω=
https://www.youtube.com/watch?v=x87YHZbrfvU
ολες τους ομως ειχαν μικρη εως καθολου πληροφορηση, συν οτι
σε μερικες το κυκλωμα φενεται πολυ πολυπλοκο για
εφαρμογη σε διαφορετικες κατασκευες..
ετσι οπως ανεφερα και πιο πανω προχωράω στην δικη μου κατασκευη
και οπως παντα
θα μοιραστώ ολες τις λεπτομεριες με το ευρυ κοινο προκιμενου να ωφεληθούν
οσο γινεται περισσότεροι συνανθρωποι μας,
το
συγκεκριμένο προτζεκτ εμφανίζεται αναλυτικα για πρώτη φορά και
ετσι εφόσον εγω κατέχω τα πνευματικα δικαιώματα της
κατασκευής με
την επιθυμία μου να μοιράσω δωρεαν ολες τις πληροφορίες
με το ευρυ κοινο... ετσι δεν μπορει κανεις να διεκδικήσει και να αξιώσει πνευματικά δικαιώματα
που θα βασίζονται στην παρουσα κατασκευη... δηλ, μπορει
οποιος θελει μπορει να φτιαξει οτι θελει χρησιμοποιωντας τις
πληροφορίες που θα συλεξει στο παρών θεμα.
ετσι
ας το παμε παρακατω..
ευτιαξα ενα βιντεο με την μεχρι στιγμης προοδο. enjoy !!
https://www.youtube.com/watch?v=k-dgtUXvRIs
και μετα αυτη =
https://www.youtube.com/watch?v=dUGi50F_bwc
ομως μου αρεσε και αυτη εδω=
https://www.youtube.com/watch?v=x87YHZbrfvU
ολες τους ομως ειχαν μικρη εως καθολου πληροφορηση, συν οτι
σε μερικες το κυκλωμα φενεται πολυ πολυπλοκο για
εφαρμογη σε διαφορετικες κατασκευες..
ετσι οπως ανεφερα και πιο πανω προχωράω στην δικη μου κατασκευη
και οπως παντα
θα μοιραστώ ολες τις λεπτομεριες με το ευρυ κοινο προκιμενου να ωφεληθούν
οσο γινεται περισσότεροι συνανθρωποι μας,
το
συγκεκριμένο προτζεκτ εμφανίζεται αναλυτικα για πρώτη φορά και
ετσι εφόσον εγω κατέχω τα πνευματικα δικαιώματα της
κατασκευής με
την επιθυμία μου να μοιράσω δωρεαν ολες τις πληροφορίες
με το ευρυ κοινο... ετσι δεν μπορει κανεις να διεκδικήσει και να αξιώσει πνευματικά δικαιώματα
που θα βασίζονται στην παρουσα κατασκευη... δηλ, μπορει
οποιος θελει μπορει να φτιαξει οτι θελει χρησιμοποιωντας τις
πληροφορίες που θα συλεξει στο παρών θεμα.
ετσι
ας το παμε παρακατω..
ευτιαξα ενα βιντεο με την μεχρι στιγμης προοδο. enjoy !!
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: brushless motor κατασκευή
προχώρησα λιγο στην κατασκευή του ροτορα
και παραλληλα μελέτησα την περίπτωση οδήγησης με hal-sensor ...
πρωτα ο ροτορας..
μετα πειραματιστηκα στην σύνδεση του hal-sensor
στον hal-sensor πειραματιστηκα και με ενα καρφι προκειμενου να προσδιορίσω την δυνατοτητα
ρυθμησης του σημειου τοποθετησης καθως
και την ευεσθησια ππροκείμενου ο σενσορας να τοποθετηθεί σε διαφορετικο σημειο απο την αμεση πρόσοψή του
στον μαγνητη
ετσι μετα εκανα και το σχεδιαγραμα για το που θα πρεπει να τοποθετηθουν οι
σενσορες....
το κυκλωμα ειναι θεωρητικο αλλα αν εχετε διαβασει και τα υπολυπα θεματα του φορουμ θα μπορεσετε
να το κανετε πρακτικο...
τα υπερ της κατασκευης με σενσορα ειναι η απλουστευση του κυκλωματος μιας και
το μοτερ εχει ποια δικο του..... μυαλο...
και περιστρεφεται κατα την δικη του βουληση.... σημαντικό ειναι φυσικα η σωστη τοποθέτηση των σενσορων.
τα κατα της κατασκευης με σενσορα ειναι βασικα ολα τα υπερ της
οδηγησης με κυκλωμα ελενχομενης συχνοτητας...
με ελεχομενη συχνοτητα εχουμε ελενχο των στροφων
και ευκολία κατασκευης [χωρις τοποθετηση σενσορων]
πιθανόν μειον να ειναι η δυσκολια εκινησης σε φιξ συχνοτητα ΄δηλ. να χρειαζεται συχνοτητα εκινησης
και μετα την επιθυμητή συχνοτητα-στροφες...αυτο στην περίπτωση του σενσορα δεν
υπαρχει.
και παραλληλα μελέτησα την περίπτωση οδήγησης με hal-sensor ...
πρωτα ο ροτορας..
μετα πειραματιστηκα στην σύνδεση του hal-sensor
στον hal-sensor πειραματιστηκα και με ενα καρφι προκειμενου να προσδιορίσω την δυνατοτητα
ρυθμησης του σημειου τοποθετησης καθως
και την ευεσθησια ππροκείμενου ο σενσορας να τοποθετηθεί σε διαφορετικο σημειο απο την αμεση πρόσοψή του
στον μαγνητη
ετσι μετα εκανα και το σχεδιαγραμα για το που θα πρεπει να τοποθετηθουν οι
σενσορες....
το κυκλωμα ειναι θεωρητικο αλλα αν εχετε διαβασει και τα υπολυπα θεματα του φορουμ θα μπορεσετε
να το κανετε πρακτικο...
τα υπερ της κατασκευης με σενσορα ειναι η απλουστευση του κυκλωματος μιας και
το μοτερ εχει ποια δικο του..... μυαλο...
και περιστρεφεται κατα την δικη του βουληση.... σημαντικό ειναι φυσικα η σωστη τοποθέτηση των σενσορων.
τα κατα της κατασκευης με σενσορα ειναι βασικα ολα τα υπερ της
οδηγησης με κυκλωμα ελενχομενης συχνοτητας...
με ελεχομενη συχνοτητα εχουμε ελενχο των στροφων
και ευκολία κατασκευης [χωρις τοποθετηση σενσορων]
πιθανόν μειον να ειναι η δυσκολια εκινησης σε φιξ συχνοτητα ΄δηλ. να χρειαζεται συχνοτητα εκινησης
και μετα την επιθυμητή συχνοτητα-στροφες...αυτο στην περίπτωση του σενσορα δεν
υπαρχει.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: brushless motor κατασκευή
προχωρισα λιγο......
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: brushless motor κατασκευή
προχώρησα λιγο με τα πηνία ....
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: brushless motor κατασκευή
τελειωσα με τα πηνια και με τον
ροτορα...
λιγη μηχανουργικη δουλεια εμεινε ακομα στο στησιμο
του μοτερ ανοιχτο προκειμενου να
πειραματιστω με τους σενσορες...
τα αποτελεσματα ειναι πολυ καλα απο κατασκευαστικης πλευρας
μιας και η τοποθετηση των 18 στατορων απεναντι στους
12 μαγνητες εξαλιψε σχεδον εντελως το μαγνητικο φρεναρισμα ...τυπου=[βιντεο]
ετσι.. ακομη και αν δεν με ικανοποιησει
σαν μοτερ θα γινει μια τελεια τριφασικη αννεμογεννητρια...
ακομη,, οι κινησεις που θα πρεπει να κανω προκειμενου να
το τελειοποιησω πρεπει να ειναι
πολυυυυ μελετιμενες διοτι η δυναμη των μαγνητων ειναι απιστευτη..
συγκεκριμενα=
για να αποσπασω τους στατορες απο τον ροτορα
τα 115 κιλα μου μπορουν οριακα να το κανουν [την επομενη φορά θα βαλω εξωλκεα !!!!] και
δεν ηταν κολημενοι οι μαγνητες στον στατορα... απειχαν 2 χιλιοστα... αν ηταν κολημενοι πανω στον στατορα θα χρειαζονταν τουλαχιστον 200 κιλα δυναμη να να αποσπαστουν...
ροτορα...
λιγη μηχανουργικη δουλεια εμεινε ακομα στο στησιμο
του μοτερ ανοιχτο προκειμενου να
πειραματιστω με τους σενσορες...
τα αποτελεσματα ειναι πολυ καλα απο κατασκευαστικης πλευρας
μιας και η τοποθετηση των 18 στατορων απεναντι στους
12 μαγνητες εξαλιψε σχεδον εντελως το μαγνητικο φρεναρισμα ...τυπου=[βιντεο]
ετσι.. ακομη και αν δεν με ικανοποιησει
σαν μοτερ θα γινει μια τελεια τριφασικη αννεμογεννητρια...
ακομη,, οι κινησεις που θα πρεπει να κανω προκειμενου να
το τελειοποιησω πρεπει να ειναι
πολυυυυ μελετιμενες διοτι η δυναμη των μαγνητων ειναι απιστευτη..
συγκεκριμενα=
για να αποσπασω τους στατορες απο τον ροτορα
τα 115 κιλα μου μπορουν οριακα να το κανουν [την επομενη φορά θα βαλω εξωλκεα !!!!] και
δεν ηταν κολημενοι οι μαγνητες στον στατορα... απειχαν 2 χιλιοστα... αν ηταν κολημενοι πανω στον στατορα θα χρειαζονταν τουλαχιστον 200 κιλα δυναμη να να αποσπαστουν...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: brushless motor κατασκευή
Συγχαρητήρια ! το σίγουρο είναι ότι θα είναι ένας πολύ δυνατός δυναμός. Παραπάνω έδειξες βίντεο ότι δεν φρενάρει υπερβολικά στην περιστροφή , εκτός από κάποια "κλωτσήματα" , αλλά η φάση ήταν με τους απλούς μαύρους μαγνήτες , τώρα με νεοδυμιου τι συμπεριφορά έχει?
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: brushless motor κατασκευή
στο βιντεο εχω 8 πηνια και 8 μαγνητες... ετσι οταν μαγνητες και πηνια ευθυγραμμιζονται
τοτε ''κλειδωνουν'' μεταξυ τους και χρειαζεται μια εξτρα δυναμη για να τους ''ξεκολησει''... στην παρουσα κατασκευη
οπου υπαρχουν
18 πηνια για 12 μαγνητες το φαινομενο αυτο εχει σχεδον εξαλιφθει.
ετσι εχουμε να κανουμε μονο
με τον νομο του λενζ το φρεναρισμα να ασχοληθουμε.
τοτε ''κλειδωνουν'' μεταξυ τους και χρειαζεται μια εξτρα δυναμη για να τους ''ξεκολησει''... στην παρουσα κατασκευη
οπου υπαρχουν
18 πηνια για 12 μαγνητες το φαινομενο αυτο εχει σχεδον εξαλιφθει.
ετσι εχουμε να κανουμε μονο
με τον νομο του λενζ το φρεναρισμα να ασχοληθουμε.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: brushless motor κατασκευή
Τώρα αυτό το μοτέρ είναι τριφασικό? (ναι αλλά έχει μπροστά στάτη και πίσω) κατά κάποιον τρόπο έχεις 2 στάτες ανεξάρτητους έτσι δεν είναι? οπότε είναι εξαφασικό? ή τον 1ο στάτη της μιας πλευράς θα τον ενώσεις με (συνέχεια) του 2ου στάτη? οπότε θα έχουμε και πάλι τριφασικό? (αλλά το τελευταίο δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει επειδή στον άλλον στάτη θα έχεις τους αντίθετους πόλους των μαγνητών). Λίγο τα έχω μπερδέψει καθώς δεν έχω μπει πλήρως στο σκεπτικό σου.
Ο συγχρονισμός με σένσορες θα είναι πολύ δύσκολος ... αλλά αναμένουμε εξελίξεις.
Ο συγχρονισμός με σένσορες θα είναι πολύ δύσκολος ... αλλά αναμένουμε εξελίξεις.
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: brushless motor κατασκευή
Πέτρος48 έγραψε:Τώρα αυτό το μοτέρ είναι τριφασικό? (ναι αλλά έχει μπροστά στάτη και πίσω) κατά κάποιον τρόπο έχεις 2 στάτες ανεξάρτητους έτσι δεν είναι? οπότε είναι εξαφασικό? ή τον 1ο στάτη της μιας πλευράς θα τον ενώσεις με (συνέχεια) του 2ου στάτη? οπότε θα έχουμε και πάλι τριφασικό? (αλλά το τελευταίο δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει επειδή στον άλλον στάτη θα έχεις τους αντίθετους πόλους των μαγνητών). Λίγο τα έχω μπερδέψει καθώς δεν έχω μπει πλήρως στο σκεπτικό σου.
Ο συγχρονισμός με σένσορες θα είναι πολύ δύσκολος ... αλλά αναμένουμε εξελίξεις.
ναι.. καλα καταλαβες,, οι τρεις φασεις του ενα στατορα θα συνδεθουν με τις τρεις του αλλου.
η τοποθετηση των σενσορων ειναι ενα αρκετα μεγαλο προβλημα,,, οχι τοσο για το σημειο τοποθετησης γιατι
αυτο το βρηκα με την μακετα με τις διαφανειες..
η τοποθετηση ομως ειναι πολυ μεγαλο προβλημα, γιατι προκειτε για μικρα
και αδυναμα εξαρτηματα και πρεπει να τοποθετηθουν με αρκετα στερεο και ασφαλες τροπο ...
μαλλον
θα τα φτιαξω μεσα σε κατι εποξικο και θα τα κανω φιξ,, ενα ενιαίο κοματι,, ισως να εχει την
ιδια δυσκολία οσο ολη η κατασκευη.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: brushless motor κατασκευή
το μοτερ το εστησα και το ''εβαλα μπρος'' με ενα κύκλωμα τριφασικης οδηγησης...
αν
και πετυχα αρκετες στροφες καταλαβα οτι Brushless μοτερ
χωρις hall sensor δεν...... γινεται.
ενα βιντεακι με την μεχρι στιγμης προοδο=
αν
και πετυχα αρκετες στροφες καταλαβα οτι Brushless μοτερ
χωρις hall sensor δεν...... γινεται.
ενα βιντεακι με την μεχρι στιγμης προοδο=
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: brushless motor κατασκευή
Με καρβουνοσυλλέκτες δεν γίνεται? (δεν είμαι καλός στα μοτέρ αλλά ρωτάω τώρα)
Πως την είδες την ροπή? μπορείς να το σταματήσεις?
Το κύκλωμα τριφασικής οδήγησης έχει περιορισμό στο μέγεθος της τάσης που θα του δώσεις? αν του δώσεις 24V ? (πάνω στην δική μου απειρία σε αυτό το χόμπυ τα ρωτάω για να μαθαίνουμε κιόλας)
Πως την είδες την ροπή? μπορείς να το σταματήσεις?
Το κύκλωμα τριφασικής οδήγησης έχει περιορισμό στο μέγεθος της τάσης που θα του δώσεις? αν του δώσεις 24V ? (πάνω στην δική μου απειρία σε αυτό το χόμπυ τα ρωτάω για να μαθαίνουμε κιόλας)
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: brushless motor κατασκευή
με καρβουνακια φυσικα και γινεται... και μαλιστα ειναι και απείρως ευκολοτερο να φτιαχτεί.
ουτε κυκλωματα ουτε εσθητηρες ουτε τιποτα.. ομως αυτη η κατασκευη που φτιαχνω μπορει να γινει σε οτι κλιμακα θελουμε και να αυξησουμε την ρωπη σε τρελα επιπεδα κρατωντας αντιστοιχα την
κατανάλωση σταθερη
δηλ. οσο αυξανουμε την περιμετρο τοσο αυξανεται και η γωνια ροπης...κλασικη αρχη του μοχλου,, ετσι μπορουμε με πχ 2Αμπερ και 12 βολτ που πριν κινουσαμε μονο τον υαλοκαθαριστηρα,, να κινησουμε ολοκληρο αυτοκινητο.
η κατασκευη που κανω ειναι πειραματικη αλλα προσπαθησα να την κανω οσο πιο χρηστική γινεται,,, ετσι
αν
εχω τελικα επιτυχεια θα την τοποθετησω πανω σε ενα ποδηλατο μετατρεποντας το σε ηλεκτρικο..
με συστημα που θα φορτίζει τις μπαταριες οταν θα φρενάρω ή οταν παω κατηφόρα και θα καταναλώνει στο ίσιωμα και στην ανηφόρα.
αυτην την αποδοση μπορει να την δωσει ενα μοτερ με καρβουνακια μονο σαν καταναλωση.... σαν γεννητρια οχι.
Η ροπη ειναι απιστευτη.. αν και θεωρητικα ειναι 250βατ εχει δυναμη για 500+ βατ,, και ο λογος ειναι καθαρα το μεγεθος+μαγνήτες νεοδημειου
πέρασε και ο τζακ κλικ το μεσημέρι και το ειδε και αυτος.
Το κύκλωμα τριφασικης οδηγησης δεν περιοριζεται στο υψος του βολταζ και μπορει ανετα να χειριστεί μεχρι 45 βολτ ομως
το προβλημα εστιάζεται αλλου,,το κυκλωμα αυτο αν και εβαλε σε λειτουργεια το μοτερ δεν μπορει να το οδηγησει ικανοποιητικα γιατι η αδρανια του ροτορα ξεπερνα την συχνοτητα οδηγησης
με αποτελεσμα σε μεγαλυτερη συχνοτητα απο αυτη που φενεται στο βιντεο να .... περνει αναποδες..
ετσι ειναι μονοδρομος η τοποθετηση των εσθητηρων hall sensor που κανουν δουλεια αντιστηχη με τα καρβουνακια..
δηλ, οπως τα καρβουνακια τοποθετουνται σε γωνια 90' μοιρων σε σχεση με τους μαγνητες ετσι
και οι hall sensor τοποθετουνται σε γωνια 90΄ μοιρων σε σχεση με τους μαγνητες.
προκειτε για την ιδια αρχη μονο που εδω εχουμε σταθερα πηνια και κινητοί μαγνητες..
στα καρβουνακια εχουμε σταθεροι μαγνητες και κινητά πηνια....
ουτε κυκλωματα ουτε εσθητηρες ουτε τιποτα.. ομως αυτη η κατασκευη που φτιαχνω μπορει να γινει σε οτι κλιμακα θελουμε και να αυξησουμε την ρωπη σε τρελα επιπεδα κρατωντας αντιστοιχα την
κατανάλωση σταθερη
δηλ. οσο αυξανουμε την περιμετρο τοσο αυξανεται και η γωνια ροπης...κλασικη αρχη του μοχλου,, ετσι μπορουμε με πχ 2Αμπερ και 12 βολτ που πριν κινουσαμε μονο τον υαλοκαθαριστηρα,, να κινησουμε ολοκληρο αυτοκινητο.
η κατασκευη που κανω ειναι πειραματικη αλλα προσπαθησα να την κανω οσο πιο χρηστική γινεται,,, ετσι
αν
εχω τελικα επιτυχεια θα την τοποθετησω πανω σε ενα ποδηλατο μετατρεποντας το σε ηλεκτρικο..
με συστημα που θα φορτίζει τις μπαταριες οταν θα φρενάρω ή οταν παω κατηφόρα και θα καταναλώνει στο ίσιωμα και στην ανηφόρα.
αυτην την αποδοση μπορει να την δωσει ενα μοτερ με καρβουνακια μονο σαν καταναλωση.... σαν γεννητρια οχι.
Η ροπη ειναι απιστευτη.. αν και θεωρητικα ειναι 250βατ εχει δυναμη για 500+ βατ,, και ο λογος ειναι καθαρα το μεγεθος+μαγνήτες νεοδημειου
πέρασε και ο τζακ κλικ το μεσημέρι και το ειδε και αυτος.
Το κύκλωμα τριφασικης οδηγησης δεν περιοριζεται στο υψος του βολταζ και μπορει ανετα να χειριστεί μεχρι 45 βολτ ομως
το προβλημα εστιάζεται αλλου,,το κυκλωμα αυτο αν και εβαλε σε λειτουργεια το μοτερ δεν μπορει να το οδηγησει ικανοποιητικα γιατι η αδρανια του ροτορα ξεπερνα την συχνοτητα οδηγησης
με αποτελεσμα σε μεγαλυτερη συχνοτητα απο αυτη που φενεται στο βιντεο να .... περνει αναποδες..
ετσι ειναι μονοδρομος η τοποθετηση των εσθητηρων hall sensor που κανουν δουλεια αντιστηχη με τα καρβουνακια..
δηλ, οπως τα καρβουνακια τοποθετουνται σε γωνια 90' μοιρων σε σχεση με τους μαγνητες ετσι
και οι hall sensor τοποθετουνται σε γωνια 90΄ μοιρων σε σχεση με τους μαγνητες.
προκειτε για την ιδια αρχη μονο που εδω εχουμε σταθερα πηνια και κινητοί μαγνητες..
στα καρβουνακια εχουμε σταθεροι μαγνητες και κινητά πηνια....
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: brushless motor κατασκευή
Παρατητρησεις: Αργόστοφο μοτέρ με Τεράστια ροπή !
Ενα ηλεκτρικό τρακτέρ δηλαδή
Εάν μπούνε και οι σένσορες, να δουμε τι ταχύτητες πιάνει.
ειμαι περίεργος.......
Ενα ηλεκτρικό τρακτέρ δηλαδή
Εάν μπούνε και οι σένσορες, να δουμε τι ταχύτητες πιάνει.
ειμαι περίεργος.......
_________________
What seems impossible today may be possible tomorrow
TZAK KLIK- Αριθμός μηνυμάτων : 291
Ημερομηνία εγγραφής : 18/06/2013
Απ: brushless motor κατασκευή
Παιδιά το "έφτιαξα" και εγώ αντιγράφοντας σας !
http://www.huoltopalvelu.com/LG-Direct-Drive-motor-5-8Kg
http://www.ukwhitegoods.co.uk/component/multicategories/article/3378-direct-drive-versus-indirect-drive-washing-machines.html
http://www.huoltopalvelu.com/LG-Direct-Drive-motor-5-8Kg
http://www.ukwhitegoods.co.uk/component/multicategories/article/3378-direct-drive-versus-indirect-drive-washing-machines.html
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: brushless motor κατασκευή
το... μεγαλυτερο μοτερ που εχω δει... χωρις καρβουνακια...
καλο ειναι... θελει μαλλον επανατυγιγμα γιατι δουλευει με 50 βολτ αν θελει καποιος να το δουλεψει με 12ν
αν πεσω πανω σε κανα-τετοιο στους παλιατζιδες θα το συλεξω,,
παντως για ανεμογεννητρια ειναι εξερετικο ετσι οπως ειναι.
καλο ειναι... θελει μαλλον επανατυγιγμα γιατι δουλευει με 50 βολτ αν θελει καποιος να το δουλεψει με 12ν
αν πεσω πανω σε κανα-τετοιο στους παλιατζιδες θα το συλεξω,,
παντως για ανεμογεννητρια ειναι εξερετικο ετσι οπως ειναι.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: brushless motor κατασκευή
φοβερό...
χωρις υμάντες και τροχαλίες.
φαντάσου τι ροπή εχει !!!!
και χαμηλόστροφο κατευθειαν
χωρις υμάντες και τροχαλίες.
φαντάσου τι ροπή εχει !!!!
και χαμηλόστροφο κατευθειαν
_________________
What seems impossible today may be possible tomorrow
TZAK KLIK- Αριθμός μηνυμάτων : 291
Ημερομηνία εγγραφής : 18/06/2013
Απ: brushless motor κατασκευή
Νίκο τέτοια πλυντήρια έχουν περάσει αρκετές φορές από τα μάτια μου και όλα πήγαιναν για την "ανακυκλωτική"! ανοησία που δεν τα μάζευα κατά καιρούς.
https://www.youtube.com/watch?v=v0qRPn7x-M8
https://www.youtube.com/watch?v=pGS5mwWfxr4
https://www.youtube.com/watch?v=NLaSf_YY7Xs
https://www.youtube.com/watch?v=mghM1gpQUyE
https://www.youtube.com/watch?v=v0qRPn7x-M8
https://www.youtube.com/watch?v=pGS5mwWfxr4
https://www.youtube.com/watch?v=NLaSf_YY7Xs
https://www.youtube.com/watch?v=mghM1gpQUyE
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: brushless motor κατασκευή
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: brushless motor κατασκευή
Έξυπνο ... πρόσεξες την λεπτομέρεια? τα πηνία μετακινούνται μέσα έξω (μηχανικά χωρίς κοντρόλ?) και εκεί βασίζεται η ροπή !
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: brushless motor κατασκευή
Nαι,,,δεν καταλαβα τον λογο ομως του γιατι οταν οι
πυρηνες απομακρυνονται απο τους
μαγνήτες αυξανεται η ταχυτητα ενω οταν μπενει ολο μεσα πευτει...
το λογικο θα ηταν το αντιθετο....εκτος... και αν οι εσθητηρες βρισκονται απο
την εσωτερικη πλευρα με αποτελεσμα να αλαζει η εκθεση τους στους μαγνητες και συναμα και το ευρος παλμου στα πηνια..
ομως ετσι αν και κερδιζει σε ταχυτητα χανει σε δυναμη... πιο σωστο θα ηταν
να μετακινουνται μονο οι εσθητηρες και τα πηνια να μενουν στην θεση τους...
τα μοτερ στα πληντηρια οπως προσεξα χρησιμοποιουν pwm για μειωση των στροφων μεσω μειωση του βολταζ,,, στο πρώτο βιντεο
οταν θελει αργες στροφες του δινει 20 βολτ και οταν παει για ''στιψιμο'' του δινει 50ν - 70ν ,, ο ροτορας δεν αλαζει θεση,, μονο το βολταζ.
πυρηνες απομακρυνονται απο τους
μαγνήτες αυξανεται η ταχυτητα ενω οταν μπενει ολο μεσα πευτει...
το λογικο θα ηταν το αντιθετο....εκτος... και αν οι εσθητηρες βρισκονται απο
την εσωτερικη πλευρα με αποτελεσμα να αλαζει η εκθεση τους στους μαγνητες και συναμα και το ευρος παλμου στα πηνια..
ομως ετσι αν και κερδιζει σε ταχυτητα χανει σε δυναμη... πιο σωστο θα ηταν
να μετακινουνται μονο οι εσθητηρες και τα πηνια να μενουν στην θεση τους...
τα μοτερ στα πληντηρια οπως προσεξα χρησιμοποιουν pwm για μειωση των στροφων μεσω μειωση του βολταζ,,, στο πρώτο βιντεο
οταν θελει αργες στροφες του δινει 20 βολτ και οταν παει για ''στιψιμο'' του δινει 50ν - 70ν ,, ο ροτορας δεν αλαζει θεση,, μονο το βολταζ.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: brushless motor κατασκευή
Εγώ το κατάλαβα ως εξής .
1) στα πρώτα δευτερόλεπτα έδωσε όλην την ισχύ (στα πηνία) και ήταν όλο χωμένο μέσα. οπότε άρχισε να φεύγει σφαίρα.
2) Έχοντας στάνταρ την πλήρη τροφοδοσία ισχύος στα πηνία , αργότερα με μηχανικό τρόπο τραβάει έξω τα πηνία και βλέπουμε μια σχετική αυξομείωση στροφών. εννοείται και ροπής .
3) προς το τέλος του βίντεο (που λες ότι όταν "μπαίνει μέσα " φρενάρει" . Έχει σταματήσει την τροφοδοσία των πηνίων , και πιθανών (για να φρενάρισε τόσο γρήγορα η ρόδα) να έχει παρεμβάλει μια αντίσταση (κοινό βραχυκύκλωμα πηνίων) οπότε φρενάρει αμέσως. (ή υποτίθεται πάει προς φόρτιση μπαταρίας)
Είμαι απόλυτα σίγουρος γιαυτό ότι η ροπή μπορεί να "κουμανταριστεί" και με αυτόν τον τρόπο (από παλιότερα παιχνίδια που έκανα με πηνιοφόρο από μηχανάκι σε ανεμογεννήτρια , όπου τραβούσα τον ρότορα με τους μαγνήτες έξω και έπαιρνα λιγότερη τάση κτλ)
Βέβαια αυτός ο τρόπος ελέγχου ροπής δεν τον βλέπω και ιδανικό (με την λογική ότι δεν είναι δυνατόν να ζητάς και χαμηλή ροπή έχοντας τα πηνία σε πλήρη τροφοδοσία ... τίθεται θέμα και κατανάλωσης δηλαδή) Το αν είναι το ίδιο το θέμα κατανάλωσης σε χαμηλή ροπή δεν το έχω προσδιορίσει απόλυτα αλλά έτσι μάλλον πρέπει να είναι.
1) στα πρώτα δευτερόλεπτα έδωσε όλην την ισχύ (στα πηνία) και ήταν όλο χωμένο μέσα. οπότε άρχισε να φεύγει σφαίρα.
2) Έχοντας στάνταρ την πλήρη τροφοδοσία ισχύος στα πηνία , αργότερα με μηχανικό τρόπο τραβάει έξω τα πηνία και βλέπουμε μια σχετική αυξομείωση στροφών. εννοείται και ροπής .
3) προς το τέλος του βίντεο (που λες ότι όταν "μπαίνει μέσα " φρενάρει" . Έχει σταματήσει την τροφοδοσία των πηνίων , και πιθανών (για να φρενάρισε τόσο γρήγορα η ρόδα) να έχει παρεμβάλει μια αντίσταση (κοινό βραχυκύκλωμα πηνίων) οπότε φρενάρει αμέσως. (ή υποτίθεται πάει προς φόρτιση μπαταρίας)
Είμαι απόλυτα σίγουρος γιαυτό ότι η ροπή μπορεί να "κουμανταριστεί" και με αυτόν τον τρόπο (από παλιότερα παιχνίδια που έκανα με πηνιοφόρο από μηχανάκι σε ανεμογεννήτρια , όπου τραβούσα τον ρότορα με τους μαγνήτες έξω και έπαιρνα λιγότερη τάση κτλ)
Βέβαια αυτός ο τρόπος ελέγχου ροπής δεν τον βλέπω και ιδανικό (με την λογική ότι δεν είναι δυνατόν να ζητάς και χαμηλή ροπή έχοντας τα πηνία σε πλήρη τροφοδοσία ... τίθεται θέμα και κατανάλωσης δηλαδή) Το αν είναι το ίδιο το θέμα κατανάλωσης σε χαμηλή ροπή δεν το έχω προσδιορίσει απόλυτα αλλά έτσι μάλλον πρέπει να είναι.
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: brushless motor κατασκευή
εγω οταν εφτιαχνα αυτο = https://doityourself123.forumgreek.com/t212-topic
τροχισα τα σημεια που κρατουν την θεση των συλεκτων σταθερη
και το περιστρεφα κατα την λειτουργεια
για να δω τι θα συμβει,, σε καποιες
γωνιες αρκετα μακρια απο την στανταρ 90'μοιρες γωνια μεταξυ του πηνιου και του συλεκτη οι στροφες αυξανονταν παρα πολυ.. σχεδον διπλασιαζονταν...ομως το μοτερ ζεστενωνταν αφυσικα πολυ και πολυ γρηγορα..... στα ορια της καταστροφης, μεσα σε 5-10 λεπτα...
στην στρανταρ γωνια 90' το βαζω και δουλευει επι 2-3 ωρες και δεν ζεστενεται σχεδον καθολου.
εγω το προβλημα ''κορεσμου'' των στροφων σε αυτα τα υπερμεγεθη μοτερ το εντοπιζω και αλλου..
στην συχνότητα οδηγησης,, εφωσον εχουμε σιδεροπυρηνα εχουμε και μικροτερη ανοχή συχνοτητας περιπου στα 500Hz ..απο εκει και μετα
ο παραμενοντας μαγνητισμος
μειώνει την αποδοση..
εξου και το ''οριο'' των στροφων με τους πυρηνες μεσα.
αν υποθεσουμε οτι αυτο το μοτερ που εχουν στην ροδα εχει 28 μαγνητες... δια τρια [τρεις εσθητιρες]= εχουμε 9,33 hz σε καθε στροφη... ετσι οταν πιασουμε 45 στροφες το δευτερολεπτο δηλ, 2700 στροφες το λεπτο
εχουμε 450+hz συχνοτητα στο πηνιο = εχουμε φτασει στην συχνοτητα κορεσμου....
απομακρινοντας τους εσθητηρες απο τους μαγνητες μικρενει το ευρος παλμου στο πηνιο με αποτελεσμα να μπορει να παει.....λιγο παραπανω σε συχνοτητα...
ετσι δεν ειναι απολυτα λαθος αυτο που κανει ο γιαπωνεζος εφόσον επελεξε να βαλει το μοτερ μεσα στην ροδα...
πιο αποδοτικη επιλογη ομως θα ηταν να μεταφερει την κινηση μεσω κλασικου σασμαν με γραναζια,,,, αυτο θα αυξανε λιγο το
βαρος της μηχανης αλλα θα ηταν πιο απλη και σιγουρη λυση μεταδοσης της δυναμης.
επισης εχω και μια ακομη ενσταση σχετικα με τους μαγνητες στην
ροδα να ειναι ακαλυπτοι.... ετσι και μπει αμμος μεσα... παειιιιι το εργαλειο. λογικα θα μπει καποιου τυπου καλυμα εκει.
τροχισα τα σημεια που κρατουν την θεση των συλεκτων σταθερη
και το περιστρεφα κατα την λειτουργεια
για να δω τι θα συμβει,, σε καποιες
γωνιες αρκετα μακρια απο την στανταρ 90'μοιρες γωνια μεταξυ του πηνιου και του συλεκτη οι στροφες αυξανονταν παρα πολυ.. σχεδον διπλασιαζονταν...ομως το μοτερ ζεστενωνταν αφυσικα πολυ και πολυ γρηγορα..... στα ορια της καταστροφης, μεσα σε 5-10 λεπτα...
στην στρανταρ γωνια 90' το βαζω και δουλευει επι 2-3 ωρες και δεν ζεστενεται σχεδον καθολου.
εγω το προβλημα ''κορεσμου'' των στροφων σε αυτα τα υπερμεγεθη μοτερ το εντοπιζω και αλλου..
στην συχνότητα οδηγησης,, εφωσον εχουμε σιδεροπυρηνα εχουμε και μικροτερη ανοχή συχνοτητας περιπου στα 500Hz ..απο εκει και μετα
ο παραμενοντας μαγνητισμος
μειώνει την αποδοση..
εξου και το ''οριο'' των στροφων με τους πυρηνες μεσα.
αν υποθεσουμε οτι αυτο το μοτερ που εχουν στην ροδα εχει 28 μαγνητες... δια τρια [τρεις εσθητιρες]= εχουμε 9,33 hz σε καθε στροφη... ετσι οταν πιασουμε 45 στροφες το δευτερολεπτο δηλ, 2700 στροφες το λεπτο
εχουμε 450+hz συχνοτητα στο πηνιο = εχουμε φτασει στην συχνοτητα κορεσμου....
απομακρινοντας τους εσθητηρες απο τους μαγνητες μικρενει το ευρος παλμου στο πηνιο με αποτελεσμα να μπορει να παει.....λιγο παραπανω σε συχνοτητα...
ετσι δεν ειναι απολυτα λαθος αυτο που κανει ο γιαπωνεζος εφόσον επελεξε να βαλει το μοτερ μεσα στην ροδα...
πιο αποδοτικη επιλογη ομως θα ηταν να μεταφερει την κινηση μεσω κλασικου σασμαν με γραναζια,,,, αυτο θα αυξανε λιγο το
βαρος της μηχανης αλλα θα ηταν πιο απλη και σιγουρη λυση μεταδοσης της δυναμης.
επισης εχω και μια ακομη ενσταση σχετικα με τους μαγνητες στην
ροδα να ειναι ακαλυπτοι.... ετσι και μπει αμμος μεσα... παειιιιι το εργαλειο. λογικα θα μπει καποιου τυπου καλυμα εκει.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: brushless motor κατασκευή
πολυ καλλιτέχνης !!!!
οπως
λεει και στην περιγραφη =
BLDC Motor using wood and 100 nail as coil and 100 coin magnet neodymium. very strong for power electric car project
το φτιαχνει για ηλεκτρικο αμαξι.
λογικα αυτη την κατασκευη την εκανε για να δοκιμασει την σχεση καταναλωσης-ροπης πριν ριξει χρημα για την
επανακατασκευη με κανονικα υλικα,, ενα μπραβο απο μενα στον
κατασκευαστη γιατι με αυτη την οικονομικη κριση εχουμε βαλει ολοι χειροφρενο στις κατασκευες μας.
βρηκα και εγω ενα βιντεακι
για την σωστή τοποθετηση των σενσορ που οδηγουν το μοτερ.=
https://www.youtube.com/watch?v=5BXH6GP8mPU
οπως
λεει και στην περιγραφη =
BLDC Motor using wood and 100 nail as coil and 100 coin magnet neodymium. very strong for power electric car project
το φτιαχνει για ηλεκτρικο αμαξι.
λογικα αυτη την κατασκευη την εκανε για να δοκιμασει την σχεση καταναλωσης-ροπης πριν ριξει χρημα για την
επανακατασκευη με κανονικα υλικα,, ενα μπραβο απο μενα στον
κατασκευαστη γιατι με αυτη την οικονομικη κριση εχουμε βαλει ολοι χειροφρενο στις κατασκευες μας.
βρηκα και εγω ενα βιντεακι
για την σωστή τοποθετηση των σενσορ που οδηγουν το μοτερ.=
https://www.youtube.com/watch?v=5BXH6GP8mPU
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Σελίδα 1 από 3 • 1, 2, 3
Παρόμοια θέματα
» arduino project
» Μετατροπή steper motor σε μοτερ εναλλασσομενου ρεύματος.
» Washing machine brushed universal motor Dimmer DIY
» ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ CNC
» ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΝΟΚΥΚΛΟΥ
» Μετατροπή steper motor σε μοτερ εναλλασσομενου ρεύματος.
» Washing machine brushed universal motor Dimmer DIY
» ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ CNC
» ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΝΟΚΥΚΛΟΥ
Σελίδα 1 από 3
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης