ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
+20
maiklkf
spurosa
Πέτρος48
nickbillzoes
ΛΥΚΟΝΙ
kitrinhs
robo ibo
tsimpidas
klik-01
ΣΑΒΒΑΣ
thomas lpg
sv3.Δημητρης
TZAK KLIK
SV2
radioer. sv3. Δημητρης
NIKDOUL
markos
_ab
Φανης
-nikos-
24 απαντήσεις
Σελίδα 15 από 23
Σελίδα 15 από 23 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 23
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Αν ξεκινησω βαζοντας φεριτικους μαγνητες χωρις να αλλαξω περιελιξη,απλα δοκιμαζοντας διαφορετικη συνδεσμολογια;Θυμιζω οτι εχει 3 διπλα πηνια αν συνδεθουν σαν 6 μονα ,θα παρω τα διπλα βολτ;
jeepap- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Ημερομηνία εγγραφής : 29/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
jeepap έγραψε:Αν ξεκινησω βαζοντας φεριτικους μαγνητες χωρις να αλλαξω περιελιξη,απλα δοκιμαζοντας διαφορετικη συνδεσμολογια;Θυμιζω οτι εχει 3 διπλα πηνια αν συνδεθουν σαν 6 μονα ,θα παρω τα διπλα βολτ;
φεριτικους μονο με επαναπεριελιξη.
για αξωνας μια χαρα ειναι η ντιζα,,για τα ρουλεμαν μια επισκεψη σε τορναδορο.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Γεια σου Πετρο με τα βιντεο σουΠέτρος48 έγραψε:
Θυμίζω ότι τα διπλά πηνία σημαίνει εκ περιτροπής διπλή διάμετρο σύρματος άρα τι θα έχουμε?
Και εγώ νόμιζα ότι εδώ φτιάχνουμε δυναμό από μεσαίου "κυβισμού "
Τι θα εχουμε οεο;"διπλη διαμετρο" περισσοτερα αμπερ;γιατι οχι περισσοτερες σπειρες περισσοτερα βολτ;
Στην μετα Talon εποχη εχει ανεβει ο πηχυς και βαζουμε μονο νεοδυμειου μαγνητες;
Μηπως να βαλω μακρυτερο αξονα και να συνδεσω και το δευτερο δυναμο μαζι;
jeepap- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Ημερομηνία εγγραφής : 29/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
jeepap έγραψε:
Στην μετα Talon εποχη εχει ανεβει ο πηχυς και βαζουμε μονο νεοδυμειου μαγνητες;
σωστος...!!!!!!!!!!!!!
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
ρεύμα με δυναμο αυτοκινητου απο.....ρεματια !!!
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΞΥΛΙΝΕΣ ΦΤΕΡΩΤΕΣ (ΚΑΜΠΥΛΕΣ-ΚΛΙΣΕΙΣ-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ) ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΜΑΝΤΕΨΕ ΚΑΙ Ο ΠΕΤΡΟΣ ΜΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ PVC!!! ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΦΤΕΡΩΤΕΣ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΠΟΛΥ...
JEEPAP ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΟΡΙΖΟΝΤΙΟΥ ΑΞΟΝΑ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΣΕ ΑΚΤΙΝΑ 200 ΜΕΤΡΩΝ ΟΠΟΥ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΤΗΝ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΟΙΚΗΜΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ!
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΥΝΑΤΩΝ ΑΝΕΜΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ;
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΞΥΛΙΝΕΣ ΦΤΕΡΩΤΕΣ (ΚΑΜΠΥΛΕΣ-ΚΛΙΣΕΙΣ-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ) ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΜΑΝΤΕΨΕ ΚΑΙ Ο ΠΕΤΡΟΣ ΜΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ PVC!!! ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΦΤΕΡΩΤΕΣ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΠΟΛΥ...
JEEPAP ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΟΡΙΖΟΝΤΙΟΥ ΑΞΟΝΑ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΣΕ ΑΚΤΙΝΑ 200 ΜΕΤΡΩΝ ΟΠΟΥ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΤΗΝ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΟΙΚΗΜΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ!
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΥΝΑΤΩΝ ΑΝΕΜΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ;
Talon- Αριθμός μηνυμάτων : 177
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Η γνωμη μου ειναι να εκμεταλευτεις τις δυνατοτητες που εχει το μοτερ σου (πολυ καλη αποδοση με λιγες στροφες),αρα θελεις μια φτερωτη που να αποδιδει με το λιγοτερο δυνατο αερα,δηλαδη να γυριζει ολη την ωρα.Δεν ξερω τι αερα εχει στην περιοχη σου αλλα γενικα οι ξυλινες μεγαλες φτερωτες εχουν δυναμη,αλλα θελουν πολυ αερα.Τι νοημα εχει αν ειναι να δουλευει μονο 1-2 ωρες την ημερα.Talon έγραψε:ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΞΥΛΙΝΕΣ ΦΤΕΡΩΤΕΣ (ΚΑΜΠΥΛΕΣ-ΚΛΙΣΕΙΣ-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ) ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΜΑΝΤΕΨΕ ΚΑΙ Ο ΠΕΤΡΟΣ ΜΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ PVC!!! ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΦΤΕΡΩΤΕΣ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΠΟΛΥ...
JEEPAP ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΟΡΙΖΟΝΤΙΟΥ ΑΞΟΝΑ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΣΕ ΑΚΤΙΝΑ 200 ΜΕΤΡΩΝ ΟΠΟΥ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΤΗΝ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΟΙΚΗΜΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ!
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΥΝΑΤΩΝ ΑΝΕΜΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ;
Αν εισαι Αθηνα να σου δωσω μια 3φτερη ξυλινη που εχω φτιαξει να τη δοκιμασεις.Ειναι απο μπαμπου 20εκ. διαμετρο ετσι δεν χρειαστηκα καποιο ιδιαιτερο σχεδιο,εκανα το ιδιο με τα πλαστικα που θες να φτιαξεις.
Οσο για το φρενο που ρωτας(αλλο ενα πλεονεκτημα του καθετου αξονα) δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητο(ειδικα απο την αρχη).Μια απλη λυση ειναι να προβλεψεις ενα ευκολο τροπο στο "ανεβασμα-κατεβασμα"που θα σου χρειαστει και για τις δοκιμες σου,και μια αλλη λυση να μην αφηνεις το μοτερ χωρις φορτιο οταν εχει πολυ αερα.
Τελικα θα σου προτεινα να δοκιμασεις με σχετικα μικρα φτερα,ειδικα αν ειναι απο pvc, και τουλαχιστον 5.
Τα περισσοτερα φτερα θελουν λιγοτερο αερα.
jeepap- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Ημερομηνία εγγραφής : 29/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Μαλλον καταφερα να βαλω και βιντεο
https://www.youtube.com/watch?v=cS89x2NkyGE
https://www.youtube.com/watch?v=cS89x2NkyGE
jeepap- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Ημερομηνία εγγραφής : 29/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Συγχαρητήρια στον Jeepap για το βίντεο . (τα συρματόσχοινα στήριξης της κολόνας βάλε τα λίγο ακόμη πιο πάνω)
50 - 60 στροφές και ναι καλός αέρας αφού πρόκειται για περιοχή κάμπου επίπεδου και περιοχή αεροδρομίου. Όμως με την προσθήκη τροχαλιών πρέπει να ξεχάσουμε το "γυρίζει αργά " και το "γυρίζει γρήγορα" . Υπάρχει πιθανότητα και ανάλογα το μοτέρ που θα φτιάξεις να μην απαιτούνται τροχαλίες .
Η παρακάτω κατασκευή "γυρίζει αργά" αλλά καμιά σχέση ή υπόνοια για να "στεναχωριούμαστε" (κατασκευή του φίλου που σας έλεγα και είναι καθέτου 6 πτερύγια διαμέτρου από βόρεια Ελλάδα μέχρι Κρήτη)
https://www.youtube.com/watch?v=cClRsAFq6iM&feature=youtu.be
Ναι σωστά τα λες , κάποτε έφτιαξα απλές σαν του Talon αλλά ήταν με αγοραστά πτερύγια και για μοτέρ είχα βάλει από πηνιοφόρο από μηχανάκι .
http://tinypic.com/player.php?v=6eq4n7&s=5#.V97qmtSLTUI
με αυτές τις ιστορίες όμως είχα όλο περιπέτειες , μια σπάζανε τα πτερύγια , μια περίμενες μέρες να φυσάει καλά κτλ .
Από τότε έχω κάνει στροφή στο ότι ήθελα κάτι πιο σταθερό και ασφαλές , κυρίως να βρω κάτι που να γυρίζει και με χαμηλούς ανέμους αδιάκοπα ασχέτως της απόδοσης .
Αν έχεις μοτέρ που αποδίδει στις πολλές στροφές τότε βάζεις "αραιά" πτερύγια . (και η πλειοψηφία των κατασκευαστών το προτιμούν αυτό και δεν ξέρω ακριβώς γιατί ) ακόμα προσπαθώ να το καταλάβω.
Ενώ μοτέρ που αποδίδει στις αργές στροφές και άμεσα , τότε πας για "πυκνά" πτερύγια π.χ. από 3 σε 12 κτλ
Η διαφορά είναι ότι στα περισσότερα πτερύγια δεν το κάνεις για να πιάσεις "ταχύτητες" αλλά λόγω του σχετικού μοτέρ και της απόδοσης του ζητάς περισσότερη ροπή . Και αυτό το πετυχαίνει με περισσότερα πτερύγια διατηρώντας την ίδια ταχύτητα σε αντιστοιχία με τα 3 πτερύγια , αλλά με περισσότερη ροπή στο αντίστοιχο "βαρύ" μοτέρ (π.χ. σαν του Talon )
Πετρο στο βιντεο που εβαλες, γυριζει πολυ αργα γυρω στις 30 στρ/λεπτο και φαινεται να εχει αερα.
50 - 60 στροφές και ναι καλός αέρας αφού πρόκειται για περιοχή κάμπου επίπεδου και περιοχή αεροδρομίου. Όμως με την προσθήκη τροχαλιών πρέπει να ξεχάσουμε το "γυρίζει αργά " και το "γυρίζει γρήγορα" . Υπάρχει πιθανότητα και ανάλογα το μοτέρ που θα φτιάξεις να μην απαιτούνται τροχαλίες .
Η παρακάτω κατασκευή "γυρίζει αργά" αλλά καμιά σχέση ή υπόνοια για να "στεναχωριούμαστε" (κατασκευή του φίλου που σας έλεγα και είναι καθέτου 6 πτερύγια διαμέτρου από βόρεια Ελλάδα μέχρι Κρήτη)
https://www.youtube.com/watch?v=cClRsAFq6iM&feature=youtu.be
Οσο για τα πτερυγια στο δικο σου ηθελα να στο πω να δοκιμασεις με περισσοτερα, αλλα σαν αυτα που εχεις βαλει, για να παρεις περισσοτερη δυναμη και οχι τοσο ταχυτητα.
Ναι σωστά τα λες , κάποτε έφτιαξα απλές σαν του Talon αλλά ήταν με αγοραστά πτερύγια και για μοτέρ είχα βάλει από πηνιοφόρο από μηχανάκι .
http://tinypic.com/player.php?v=6eq4n7&s=5#.V97qmtSLTUI
με αυτές τις ιστορίες όμως είχα όλο περιπέτειες , μια σπάζανε τα πτερύγια , μια περίμενες μέρες να φυσάει καλά κτλ .
Από τότε έχω κάνει στροφή στο ότι ήθελα κάτι πιο σταθερό και ασφαλές , κυρίως να βρω κάτι που να γυρίζει και με χαμηλούς ανέμους αδιάκοπα ασχέτως της απόδοσης .
Αυτα τα ισια απο το βιντεο τα δοκιμασα και δεν εκαναν τιποτα τουλαχιστον οσον αφορα την ταχυτητα περιστροφης.Δηλαδη με 3 πτερυγια ημικυκλιο+εφαπτομενη(δεν μπορω να τα περιγραψω καλυτερα) γυριζε γρηγοροτερα απο οτι με 12 ισια.
Δεν ξερω γιατι παιζουν τοσο πολυ στο ιντερνετ,εκτος και αν εχουν τελειως διαφορετικη συμπεριφορα με τα χωνια σαν αυτα που εχεις βαλει.
Αν έχεις μοτέρ που αποδίδει στις πολλές στροφές τότε βάζεις "αραιά" πτερύγια . (και η πλειοψηφία των κατασκευαστών το προτιμούν αυτό και δεν ξέρω ακριβώς γιατί ) ακόμα προσπαθώ να το καταλάβω.
Ενώ μοτέρ που αποδίδει στις αργές στροφές και άμεσα , τότε πας για "πυκνά" πτερύγια π.χ. από 3 σε 12 κτλ
Η διαφορά είναι ότι στα περισσότερα πτερύγια δεν το κάνεις για να πιάσεις "ταχύτητες" αλλά λόγω του σχετικού μοτέρ και της απόδοσης του ζητάς περισσότερη ροπή . Και αυτό το πετυχαίνει με περισσότερα πτερύγια διατηρώντας την ίδια ταχύτητα σε αντιστοιχία με τα 3 πτερύγια , αλλά με περισσότερη ροπή στο αντίστοιχο "βαρύ" μοτέρ (π.χ. σαν του Talon )
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΤΡΥΠΗΣΕΙ ΓΙΑ 3 ΦΤΕΡΩΤΕΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΘΑ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΩ ΣΕ 6. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΕΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΤΟ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑ...
Talon- Αριθμός μηνυμάτων : 177
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΤΡΥΠΗΣΕΙ ΓΙΑ 3 ΦΤΕΡΩΤΕΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΘΑ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΩ ΣΕ 6.
Εδώ που τα λέμε άλλος έβαλε φουλ πτερύγια για να κινήσει έναν δυναμό ποδηλάτου της shnimano
https://www.youtube.com/watch?v=FwIZGyrF1bw
To λέω υποθέτοντας θα βάλετε ίδιας διαμέτρου/ μήκους πτερυγίων με του βίντεο . Και τα 6 είναι λίγα .
Έτσι όπως είδα να δοκιμάζεις το μοτέρ σου το προβλέπω για 2 μετρα πτερύγια σαν της Whisper της τρίφτερης (του μοντέλου των 1000W) .
Όταν λέτε "με λίγες στροφές έχει μεγάλη απόδοση " (και όπως είπα πιο πάνω οι κατασκευαστές έχουν μια μανία να θέλουν να φτιάχνουν μοτέρ που να λειτουργούν με πολλές στροφές προτού να φτάσουν στην μέγιστη ισχύ του μοτέρ ) γιατί άραγε το κάνουν αυτό? τάχα δεν μπορούν και αυτοί να φτιάξουν μοτέρ που να αποδίδει την πλήρη ισχύ σε χαμηλές στροφές? Ιδού ένα σοβαρό ερώτημα .
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Πετρο οταν ελεγα οτι γυριζει αργα δεν αναφερομουν στο βιντεο απο τη δικια σου κατασκευη αλλα στο τελευταιο που εβαλες με τα πολλα ισια φτερα.
Η δικια σου κατασκευη αν και δεν εχεις βαλει ακομα το μοτερ γυριζε καλα.
Νομιζω με ενα μοτερ σαν του Talon δεν θα εχεις κανενα προβλημα οσον αφορα την ταχυτητα.
Το βιντεο που εβαλα ηταν με 11 φτερα αλουμινιου μονο 40 εκ.μηκος πανω σε πλαστικη φτερωτη απο αυτ/το.Με το μοτερ που εχω εβγαζε γυρω στα 7 βολτ σε χαμηλο αερα.
Θελω να πω οτι τα 2μετρα που λες στον Talon νομιζω ειναι υπερβολικα.
Εκτος και αν ξερεις κατι παραπανω και λες για το "βαρυ" μοτερ του οποτε θα θελει τη ροπη των 2μετρων.
Η δικια σου κατασκευη αν και δεν εχεις βαλει ακομα το μοτερ γυριζε καλα.
Νομιζω με ενα μοτερ σαν του Talon δεν θα εχεις κανενα προβλημα οσον αφορα την ταχυτητα.
Το βιντεο που εβαλα ηταν με 11 φτερα αλουμινιου μονο 40 εκ.μηκος πανω σε πλαστικη φτερωτη απο αυτ/το.Με το μοτερ που εχω εβγαζε γυρω στα 7 βολτ σε χαμηλο αερα.
Θελω να πω οτι τα 2μετρα που λες στον Talon νομιζω ειναι υπερβολικα.
Εκτος και αν ξερεις κατι παραπανω και λες για το "βαρυ" μοτερ του οποτε θα θελει τη ροπη των 2μετρων.
jeepap- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Ημερομηνία εγγραφής : 29/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Talon αυτο ειναι και το πιο δυσκολο κομματι της κατασκευης γιατι θα πρεπει να κανεις πολλες δοκιμες μεχρι να βρεις την καταλληλη φτερωτη για το μοτερ σου και νομιζω κανενας δεν μπορει να σου δωσει μια λυση.Talon έγραψε:ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΤΡΥΠΗΣΕΙ ΓΙΑ 3 ΦΤΕΡΩΤΕΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΘΑ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΩ ΣΕ 6. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΕΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΤΟ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑ...
Υποθεσεις κανουμε και μαλιστα χωρις να ξερουμε τα δεδομενα.Γυρνωντας με το χερι το μοτερ σου παιρνεις 15βολτ σχετικα ευκολα απο οτι φαινεται στο βιντεο που ειχες βαλει.
Βαζοντας φορτιο ποσο παιρνεις γυρνωντας το παλι με το χερι;
Ειναι σημαντικο το ποσο ζοριζει για να αποφασισεις τι μηκος και απο τι υλικο θα κανεις τη φτερωτη σου.
Αν για παραδειγμα θελεις ενα μετρο φτερα που υποθετει ο Πετρος ξεχνα τα πλαστικα απλα δεν κανουν.
jeepap- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Ημερομηνία εγγραφής : 29/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ
ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΕΛΙΚΑ 6 ΦΤΕΡΩΤΕΣ ΣΤΑ 800mm ΑΠΟ PVC
ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕΡΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ...
ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΕΛΙΚΑ 6 ΦΤΕΡΩΤΕΣ ΣΤΑ 800mm ΑΠΟ PVC
ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕΡΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ...
Talon- Αριθμός μηνυμάτων : 177
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
(0,8m*0,8m)*π=2 τετραγωνικά πρεπει να φυσάει περίπου 5 μποφώρ για να δουλέψει ικανοποιητικά.
Αλλά γιατί PVC, πολύ βαρύ δεν ειναι? φύλλο MYLAR δεν θα ήταν καλύτερο ?
Αλλά γιατί PVC, πολύ βαρύ δεν ειναι? φύλλο MYLAR δεν θα ήταν καλύτερο ?
_________________
What seems impossible today may be possible tomorrow
TZAK KLIK- Αριθμός μηνυμάτων : 291
Ημερομηνία εγγραφής : 18/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Αλλά γιατί PVC, πολύ βαρύ δεν ειναι?
Δεν νομίζω το βάρος να είναι μεγάλο πρόβλημα απλός θα καθυστερεί λίγο . Άλλωστε και κατασκευές με ξύλο δεν το λες και ελαφρύ.
Το μόνο που ίσως μπορεί να κάνει ο Talon έστω και καθυστερημένα μιας και καπάκωσε το hub .
Να έβαζε ακτίνες πρώτα , και τα πτερύγια Pvc που είναι της επιθυμίας του να τα έβαζε πιο έξω (όπως του στυλ whisper πιο πάνω ) θα λειτουργήσει ενισχυτικά στην ροπή . Καθώς αν τα βάλει ακριβώς στο κέντρο του hub τα μισά πτερύγια του pvc σχεδόν δεν προσφέρουν τίποτα .
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Πετρο συμφωνω με αυτα που λες αλλα πρεπει να λαβουμε υπ'οψιν και τον παραγοντα ενταση ανεμου.
Ισως να ειμαι επιρεασμενος απο το γεγονος οτι δεν εχω αρκετο στην περιοχη μου,αλλα θα δωσω ενα παραδειγμα για το πως το σκεφτομαι.
Εστω οτι εχουμε ενα μοτερ που μπορει να βγαλει 50 Α.Εγω θα προτιμουσα μια φτερωτη που να δουλευει απο ελαχιστο αερα και να παιρνα 5Α αλλα για 20 ωρες τη μερα,απο οτι να επαιρνα 50Α για δυο ωρες.
Και δεν ειναι μονο το ψυχολογικο που και αυτο ειναι σημαντικο(ξερεις τι ειναι να θες να δοκιμασεις φτερωτη και να περιμενεις ποτε θα φυσηξει λιγο παραπανω
Αλλα το σημαντικοτερο ειναι γιατι η φτερωτη μου να δουλευει στις 800στρ.με οτι αυτο συνεπαγεται και οχι στις 100στρ.
Οσο για τους κατασκευαστες που λες τι νομιζεις οτι πουλαει περισσοτερο στην ιδια τιμη:Μια ανεμογενητρια που βγαζει 60W απο 2 μποφορ η 600W απο 4 μποφορ;
Ισως να ειμαι επιρεασμενος απο το γεγονος οτι δεν εχω αρκετο στην περιοχη μου,αλλα θα δωσω ενα παραδειγμα για το πως το σκεφτομαι.
Εστω οτι εχουμε ενα μοτερ που μπορει να βγαλει 50 Α.Εγω θα προτιμουσα μια φτερωτη που να δουλευει απο ελαχιστο αερα και να παιρνα 5Α αλλα για 20 ωρες τη μερα,απο οτι να επαιρνα 50Α για δυο ωρες.
Και δεν ειναι μονο το ψυχολογικο που και αυτο ειναι σημαντικο(ξερεις τι ειναι να θες να δοκιμασεις φτερωτη και να περιμενεις ποτε θα φυσηξει λιγο παραπανω
Αλλα το σημαντικοτερο ειναι γιατι η φτερωτη μου να δουλευει στις 800στρ.με οτι αυτο συνεπαγεται και οχι στις 100στρ.
Οσο για τους κατασκευαστες που λες τι νομιζεις οτι πουλαει περισσοτερο στην ιδια τιμη:Μια ανεμογενητρια που βγαζει 60W απο 2 μποφορ η 600W απο 4 μποφορ;
jeepap- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Ημερομηνία εγγραφής : 29/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Συμφωνω...........Πέτρος48 έγραψε:Αλλά γιατί PVC, πολύ βαρύ δεν ειναι?
Δεν νομίζω το βάρος να είναι μεγάλο πρόβλημα απλός θα καθυστερεί λίγο . Άλλωστε και κατασκευές με ξύλο δεν το λες και ελαφρύ.
Το μόνο που ίσως μπορεί να κάνει ο Talon έστω και καθυστερημένα μιας και καπάκωσε το hub .
Να έβαζε ακτίνες πρώτα , και τα πτερύγια Pvc που είναι της επιθυμίας του να τα έβαζε πιο έξω (όπως του στυλ whisper πιο πάνω ) θα λειτουργήσει ενισχυτικά στην ροπή . Καθώς αν τα βάλει ακριβώς στο κέντρο του hub τα μισά πτερύγια του pvc σχεδόν δεν προσφέρουν τίποτα .
........και ενα κωνο στο τελος
jeepap- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Ημερομηνία εγγραφής : 29/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Καλησπέρα σας διάβασα λίγα για την φτερωτή και είδα κάτι που έχει να κάνει με της διαστάσεις
Διάβασα ποιο πάνω για τα 80 εκ και το αποτέλεσμα των 2 τετραγωνικών με έβαλε σε σκέψεις Ότι αν έκανε το 80 εκ 160εκ τότε θα είχε 8 τετραγωνικά
Αποτέλεσμα το πολλαπλάσιο δύναμης θα είναι ποιο διαχειρίσιμος συνώνυμα
Μπορεί πρακτικά να μην συνέβη και να είναι αμελητέο η εις βάρος της κατασκευής (Άποψη) Εκφράζω
Διάβασα ποιο πάνω για τα 80 εκ και το αποτέλεσμα των 2 τετραγωνικών με έβαλε σε σκέψεις Ότι αν έκανε το 80 εκ 160εκ τότε θα είχε 8 τετραγωνικά
Αποτέλεσμα το πολλαπλάσιο δύναμης θα είναι ποιο διαχειρίσιμος συνώνυμα
Μπορεί πρακτικά να μην συνέβη και να είναι αμελητέο η εις βάρος της κατασκευής (Άποψη) Εκφράζω
_________________
Αν δεν μάθεις σε κάποιον να μιλά Πως θα ακούσεις τι έχει να σου πει
maiklkf- Αριθμός μηνυμάτων : 55
Ημερομηνία εγγραφής : 20/12/2015
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
το 1940 η λουτβαφε [πολεμική αεροπορία των ναζι] πειραματιστικε στο
πιο
σχήμα φτερωτής θα έκανε τα στουκας πιο γρήγορα και πιο δυνατά..δοκίμασε τετραφτερες-τριφτερες-διφτερες..και.....μονοφτερες ναι με ενα φτερό !!
τελικα η πιο δυνατη φτερωτη ηταν αυτη με.....το ενα φτερο !!!
ο λογος που η μονοφτερη ειναι πιο δυνατη ειναι οτι καθε φτερο δημειουργει δινες ανεμου που μεσα σε αυτες τις δινες πευτουν τα αλλα φτερα μειωνοντας ετσι
τον ανεμο που μπορει να αξιοποιηθει.
η εμπειρια ομως στις αννεμογενητριες εδειξε οτι η μονοφτερη δεν μπορει να χρεισιμοποιηθει σε
κατασκευες που δεν εχουν ελενχο των στροφων διοτι υπαρχει προβλημα φυγοκεντρισμου...
οι διφτερες μετα εχουν προβλημα ηχου και υψηλης οχλησης [σαν ελικοπτερο ενα πραμα....]
οι πιο αθορηβες και συναμα αποτελεσματικες ειναι οι τριφτερες διοτι εξαλιφουν το θεμα φυγοκεντρισμου
και η συχνοτητα του θορυβου δεν ειναι ενοχλητικη....
οι πολυφτερες ειναι σχεδον εντελως αθορυβες και δουλευουν με χαμηλους ανεμους ομως τους δυνατους ανεμους δεν μπορουν να τους διαχειριστουν χανοντας σημαντικο μερος της δυναμης τους
και επεισεις θετουν σε δοκιμασια την στατικοτητα της κατασκευης γιατι λειτουργουν σαν πανι κοντρα στον ανεμο.
πιο
σχήμα φτερωτής θα έκανε τα στουκας πιο γρήγορα και πιο δυνατά..δοκίμασε τετραφτερες-τριφτερες-διφτερες..και.....μονοφτερες ναι με ενα φτερό !!
τελικα η πιο δυνατη φτερωτη ηταν αυτη με.....το ενα φτερο !!!
ο λογος που η μονοφτερη ειναι πιο δυνατη ειναι οτι καθε φτερο δημειουργει δινες ανεμου που μεσα σε αυτες τις δινες πευτουν τα αλλα φτερα μειωνοντας ετσι
τον ανεμο που μπορει να αξιοποιηθει.
η εμπειρια ομως στις αννεμογενητριες εδειξε οτι η μονοφτερη δεν μπορει να χρεισιμοποιηθει σε
κατασκευες που δεν εχουν ελενχο των στροφων διοτι υπαρχει προβλημα φυγοκεντρισμου...
οι διφτερες μετα εχουν προβλημα ηχου και υψηλης οχλησης [σαν ελικοπτερο ενα πραμα....]
οι πιο αθορηβες και συναμα αποτελεσματικες ειναι οι τριφτερες διοτι εξαλιφουν το θεμα φυγοκεντρισμου
και η συχνοτητα του θορυβου δεν ειναι ενοχλητικη....
οι πολυφτερες ειναι σχεδον εντελως αθορυβες και δουλευουν με χαμηλους ανεμους ομως τους δυνατους ανεμους δεν μπορουν να τους διαχειριστουν χανοντας σημαντικο μερος της δυναμης τους
και επεισεις θετουν σε δοκιμασια την στατικοτητα της κατασκευης γιατι λειτουργουν σαν πανι κοντρα στον ανεμο.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΦΤΕΡΩΤΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΝΤΕΟ Η ΦΤΕΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΗΣ ΜΗΚΟΣ 800 ΧΙΛ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΝΤΑΣΗ ΕΠΙΑΝΕ 15-16 V ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΙΣ ΜΙΚΡΥΝΑ ΣΤΑ 600 ΧΙΛ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΑΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ KAI 24 V.
ΣΥΝΔΕΣΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΦΙΓΓΕΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΠΕΦΤΕ ΚΑΤΑ 4 V OTAN TΙΣ ΣΥΝΔΕΑ. ΠΧ ΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΕΔΙΝΕ 18V ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΣΥΝΔΕΑ ΕΔΕΙΝΕ 14V (ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ; )
ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ.
ΑΝ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ 12V ΣΥΝΔΕΣΩ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ 6V ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ 7-8 ΤΑ ΠΙΑΝΕΙ ΜΕ ΑΕΡΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΘΑ ΤΙΣ ΦΟΡΤΙΖΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ;
ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ Η ΦΤΕΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ 600 ΧΙΛ.
ΣΥΝΔΕΣΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΦΙΓΓΕΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΠΕΦΤΕ ΚΑΤΑ 4 V OTAN TΙΣ ΣΥΝΔΕΑ. ΠΧ ΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΕΔΙΝΕ 18V ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΣΥΝΔΕΑ ΕΔΕΙΝΕ 14V (ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ; )
ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ.
ΑΝ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ 12V ΣΥΝΔΕΣΩ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ 6V ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ 7-8 ΤΑ ΠΙΑΝΕΙ ΜΕ ΑΕΡΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΘΑ ΤΙΣ ΦΟΡΤΙΖΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ;
ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ Η ΦΤΕΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ 600 ΧΙΛ.
Talon- Αριθμός μηνυμάτων : 177
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
Μπραβο Talon
Ειναι απολυτα φυσιολογικο να κοβει με το φορτιο και αν μιλας μονο για 20-25% για μενα ειναι εξαιρετικο.
Θα σου ελεγα να βαλεις και το ρυθμιστη τασης(ειδικα οταν φορτιζεις μπαταριες οπως στο βιντεο) και να μετρησεις τα αμπερ με σταθερη ταση.
Οσο για τις 6βολτες μπαταριες μη βιαζεσαι να κανεις εκπτωσεις ειδικα με το δικο σου μοτερ
Ειναι απολυτα φυσιολογικο να κοβει με το φορτιο και αν μιλας μονο για 20-25% για μενα ειναι εξαιρετικο.
Θα σου ελεγα να βαλεις και το ρυθμιστη τασης(ειδικα οταν φορτιζεις μπαταριες οπως στο βιντεο) και να μετρησεις τα αμπερ με σταθερη ταση.
Οσο για τις 6βολτες μπαταριες μη βιαζεσαι να κανεις εκπτωσεις ειδικα με το δικο σου μοτερ
jeepap- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Ημερομηνία εγγραφής : 29/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
συμφωνω με τον jeepap...
επισεις θα προτεινα να βαλεις δυο μπαταριες αυτοκινητου παραλληλα συνδεδεμενες
γιατι οπως λεει και ο jeepap με το δικο σου μοτερ μην κανεις εκπτωσεις,,,
οσες περισσοτερες μπαταριες βαλεις παραλληλα [πολλα αμπερ αποθηκη] τοσο μικροτερη ειναι η αναγκη για
ρυθμιστη φορτισης,,,
ουσιαστικα η πτωση τασης δουλευει υπερ σου οταν εχεις πολλα αμπερ μπαταρια, ενω με τις μπαταριες απο
μηχανακι το πιο πιθανο ειναι να τις καψεις.
επισεις θα προτεινα να βαλεις δυο μπαταριες αυτοκινητου παραλληλα συνδεδεμενες
γιατι οπως λεει και ο jeepap με το δικο σου μοτερ μην κανεις εκπτωσεις,,,
οσες περισσοτερες μπαταριες βαλεις παραλληλα [πολλα αμπερ αποθηκη] τοσο μικροτερη ειναι η αναγκη για
ρυθμιστη φορτισης,,,
ουσιαστικα η πτωση τασης δουλευει υπερ σου οταν εχεις πολλα αμπερ μπαταρια, ενω με τις μπαταριες απο
μηχανακι το πιο πιθανο ειναι να τις καψεις.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ
ΘΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΟΠΟΥ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 8 ΜΕΤΡΑ (ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ 1.5 ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΣΦΙΓΓΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΩ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΦΤΕΡΩΤΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΕΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ...
ΘΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΟΠΟΥ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 8 ΜΕΤΡΑ (ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ 1.5 ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΣΦΙΓΓΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΩ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΦΤΕΡΩΤΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΕΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ...
Talon- Αριθμός μηνυμάτων : 177
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΣΦΙΓΓΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΩ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΦΤΕΡΩΤΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΕΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ...
Δεν πάει έτσι (που λες από 80 εκατοστά το κατέβασες σε 60 εκατοστά) και θέλεις να το κατεβάσεις και άλλο από ότι κατάλαβα για να πιάσεις ταχύτητες .
Για να το καταλάβεις αυτό πάρε έναν μοχλό κοντό και προσπάθησε να βγάλεις μια δύσκολη βίδα θα δεις ότι σφίγγει πολύ και δεν βγαίνει .. αν όμως μεγαλώσεις τον μοχλό θα δεις ότι θα βγει πιο εύκολα μέχρι που θα την κόψει . Αυτό λέγετε ΡΟΠΗ . Με το που προσπαθείς να πιάσεις ταχύτητες (και γενικά για το πρόβλημα σου ότι "σφίγγει") μάλλον ακουλουθείς τον ανάποδο τρόπο.
Θα μου πεις "τι πρέπει να κάνω" . Οι άλλοι χομπίστες σε αυτήν την περίπτωση βάζουν περισσότερα πτερύγια π.χ. 12 για να αυξήσουν την ροπή και λόγω μεγαλύτερης επιφάνειας . Και ταυτόχρονα βάζουν πτερύγια με γωνία κλίσης μόνο 5 μοίρες , για να έχουν μαζί με την ροπή και την αυξημένη ταχύτητα .
Πέτρος48- Αριθμός μηνυμάτων : 182
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Σελίδα 15 από 23 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 23
Παρόμοια θέματα
» ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...
» ΔΥΝΑΜΟ -ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
» Ηλεκτροκοληση απο δυναμο αυτοκινητου
» Χρησιμοποιηση dummy load σε ανεμογεννητρια.
» ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ
» ΔΥΝΑΜΟ -ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
» Ηλεκτροκοληση απο δυναμο αυτοκινητου
» Χρησιμοποιηση dummy load σε ανεμογεννητρια.
» ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ
Σελίδα 15 από 23
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης