Μετατροπή βενζινοκινητήρα γεννήτριας σε υγραέριο l.p.g.
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Μετατροπή βενζινοκινητήρα γεννήτριας σε υγραέριο l.p.g.
Ήρθε η ώρα να ανεβάσω και εγώ με την σειρά μου μία πατέντα μου στην όμορφη παρέα του Forum , η οποία είναι εύκολη και λειτουργική. Αυτό είναι το πρώτο βίντεο από τα 2 που θέλω να ανεβάσω. Για περισσότερες λεπτομέρειες ως προς την κατασκευή θα έχει το δεύτερο βίντεο, Φυσικά για τις όποιες ερωτήσεις είμαι εδώ.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την thomas lpg στις Δευ Οκτ 12, 2015 1:45 pm, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : Ορθογραφικά λάθη)
thomas lpg- Αριθμός μηνυμάτων : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 05/09/2014
Τόπος : Λάρισα
Απ: Μετατροπή βενζινοκινητήρα γεννήτριας σε υγραέριο l.p.g.
προς το τελος που βαζεις και ηλεκτροκοληση ηταν ολα τα λευτα !!!
δεν εχω ασχοληθεί με το αέριο [περα από κουζίνες και λάμπες υγραερίου..]
αυτο το στρογγυλό εξάρτημα τι ήταν ?? και αν σβυσει μονη της... σταματα το αεριο να ρεει ??
δεν εχω ασχοληθεί με το αέριο [περα από κουζίνες και λάμπες υγραερίου..]
αυτο το στρογγυλό εξάρτημα τι ήταν ?? και αν σβυσει μονη της... σταματα το αεριο να ρεει ??
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Μετατροπή βενζινοκινητήρα γεννήτριας σε υγραέριο l.p.g.
-Ήθελα να δείξω με την ηλεκτοκόλληση πως η γεννήτρια δουλεύει κανονικά και με το υγραέριο , αυτό που δεν έγραψα είναι πως τα μηχανήματα, τροχός σκούπα και ηλεκροκόλληση συν κάποιες λάμπες φθορίου λειτουργούσανε όλα μαζί , το γέλιο ήταν με το ένα χέρι την κάμερα το άλλο κολλούσα και με το αριστερό πόδι πατούσα τον τροχό να μην μου φύγει. Η δε ηλεκτροκόλληση παραλλαγή στο φουλ το σώμα της είναι από των πατέρα μου, μάρκας Β Η Μ από την δεκαετία του 80. Το εξωτερικό της σκούριασε, βρήκα στον παλιατζή μία καμένη και έκανα τράμπα.-nikos- έγραψε:προς το τελος που βαζεις και ηλεκτροκοληση ηταν ολα τα λευτα !!!
δεν εχω ασχοληθεί με το αέριο [περα από κουζίνες και λάμπες υγραερίου..]
αυτο το στρογγυλό εξάρτημα τι ήταν ?? και αν σβυσει μονη της... σταματα το αεριο να ρεει ??
-Για ένα άτομο σαν και εσένα θα ήταν πολύ εύκολο να ασχοληθεί με το υγραέριο, απλά υπάρχουν κανόνες όπως και στο ρεύμα που άμα τους παραβιάσεις κάηκες
-Το στρόγγυλο εξάρτημα είναι πνεύμονας υγραερίου Ιταλικής προέλευσης μάρκας lovato ο οποίος τοποθετείτε σε αυτοκίνητα μονού ψεκασμού (καρμπιρατέρ), λειτουργεί με υποπίεση την οποία παίρνω απο το καρμπιρατέρ, όταν ο κινητήρας είναι σε λειτουργία η υποπίεση που ρουφά αναγκάζει τον πνεύμονα να μένει ανοιχτός, στην λειτουργία και συγκεκριμένα στο άναψε σβήσε των καταναλώσεων όπως το κόλλημα ή η πόντες με την ηλεκτροκόλληση στην εκκίνηση ζητάνε φορτίο, το φορτίο στην γεννήτρια μεταβάλετε σε, μεγαλύτερο μαγνητικό πεδίο στην γεννήτρια ίσων φρενάρισμα το οποίο μεταφέρει το ζόρι στον κινητήρα, με την σειρά του ο κινητήρας για να κρατήσει σταθερές στροφές τις οποίες δεν θυμάμαι ακριβός για την απόδοση των 230v (2500- 3000 το λεπτό) ζορίζεται πέφτουν η στροφές, φυγόκεντρο γρανάζι μέσα στον κινητήρα αναγκάζει το μπάτσο που δείχνω επανειλημμένα στο βίντεο μέσω παλινδρομικής κίνησης να ανοίξει την πεταλούδα του καρμπιρατέρ με αποτέλεσμα να ζητήσει περισσότερο αέρα και καύσιμο , μέρος του αέρα και μέσω της υποπύεσης με την σειρά του αναγκάζει τον πνεύμονα να πάλετε και να έχουμε περισσότερο η αναλόγος λιγότερο καύσιμο στο θάλαμο καύσεις με αποτέλεσμα την ομαλή λειτουργία του του κινητήρα. ( Εξού και ο ορισμός στατικός Κινητήρας, κρατά τις στροφές από μόνος του. Δεν έχει ντίζα γκαζιού). Τέλος όταν ο κινητήρας σβήσει η υποπύεση δεν υφίσταται οπότε και ο πνεύμονας σφραγίζει.
thomas lpg- Αριθμός μηνυμάτων : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 05/09/2014
Τόπος : Λάρισα
Απ: Μετατροπή βενζινοκινητήρα γεννήτριας σε υγραέριο l.p.g.
πραγματικά πολυ καλή μετατροπή και σχετικά προσβάσιμη..εφόσον ειναι απο αυτοκίνητο μονού ψεκασμού σημαίνει οτι μπορεί να γίνει εύκολη μετατροπή και σε αμάξι..
έχω άλλη μια ερώτηση !!!
ο πνεύμονας αυτος βγαζει δυο σωληνάκια ?? ενα για την υποπιεση και ενα για την τροφοδοσία ?? ή μόνο ένα σωληνάκι-αυτο της τροφοδοσίας ?
και σε πόσα μπαρ έχεις ρυθμίσει τον ρυθμιστή της μπουκάλας ?
έχω άλλη μια ερώτηση !!!
ο πνεύμονας αυτος βγαζει δυο σωληνάκια ?? ενα για την υποπιεση και ενα για την τροφοδοσία ?? ή μόνο ένα σωληνάκι-αυτο της τροφοδοσίας ?
και σε πόσα μπαρ έχεις ρυθμίσει τον ρυθμιστή της μπουκάλας ?
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Παρόμοια θέματα
» Mια διαφορετική άποψη για το υγραέριο στα αυτοκίνητα.
» ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΧΟΡΤΟΚΟΠΤΙΚΟΥ ΠΛΑΤΗΣ ΣΕ ΜΟΝΟΚΟΜΑΤΟ
» Μετατροπή γεννητριών σε diesel και τροχαλίας.
» Mig μετατροπη απο 3φασεις σε μια.
» μετατροπη 24ν μοτερ σε 12ν
» ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΧΟΡΤΟΚΟΠΤΙΚΟΥ ΠΛΑΤΗΣ ΣΕ ΜΟΝΟΚΟΜΑΤΟ
» Μετατροπή γεννητριών σε diesel και τροχαλίας.
» Mig μετατροπη απο 3φασεις σε μια.
» μετατροπη 24ν μοτερ σε 12ν
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης