Mια διαφορετική άποψη για το υγραέριο στα αυτοκίνητα.
Σελίδα 1 από 1
Mια διαφορετική άποψη για το υγραέριο στα αυτοκίνητα.
το παρακατω κειμενο δεν το εγραψα εγω ουτε γνωριζω αν ειναι ετσι
οπως τα λεει ομως
οταν υπαρχει αντιλογος καλο ειναι να ακουγεται.....
το κειμενο ''αλιευτηκε'' εδω= https://60gr.wordpress.com/tag/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%B6%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CF%85%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85/
και το κείμενο..
Ως γνωστό η βενζίνη είναι καύσιμο -σε γενικές γραμμές- χαρακτηρισμένο ως οκτάνιο-ισοοκτάνιο , αυτό σημαίνει πως αποτελείται από οκτώ άνθρακες συνδεμένους με απλό δεσμό ,σπάζοντας λοιπόν τους δεσμούς αυτούς από ένα mole βενζίνης θα έχουμε και την ανάλογη ενέργεια , στην πορεία έχουμε τον σχηματισμό προϊόντων σταθερότερων από τους υδρογονάνθρακες όπως διοξείδιο CO2 ,νερό ,κτλ, τα οποία για να σχηματιστούν απελευθερώνουν ενέργεια με την μορφή θερμότητας την οποία χρησιμοποιούμε για την διαστολή , στο πιστόνι , το μείγμα αέρα είναι έτσι ρυθμισμένο ώστε να υπάρχει μια max θερμοκρασία όπου εκτελείται αυτός ο κύκλος ( κύκλος otto ) , συνήθως είναι 10:1 .
Tο LPG είναι μείγμα προπανίου , βουτανίου είναι καύσιμο που αποτελείται από τρεις και τέσσερεις άνθρακες , πάλι και εδώ έχουμε ενέργειες δεσμού ανά mole κοκ .
Στην πράξη θα πρέπει για να έχουμε την απόδοση της βενζίνης και στην ίδια θερμοκρασία κύκλου να κάψουμε διπλάσιο LPG , αυτό όμως δεν έχει νόημα γιατί δεν έχουμε έτσι κανένα κέρδος σε σχέση με την βενζίνη ,έτσι οι τοποθετητες τα προσαρμόζουν στο υπάρχον ψεκαστικο σύστημα του αυτοκινήτου ,ψεκάζοντας λοιπόν μέσα στον κύλινδρο lpg έχουμε περίπου το μισό αριθμό δεσμών άνθρακα υδρογόνου, αυτό αλλάζει το μείγμα σε 0,5:10 που πρακτικά σημαίνει 1:20 , άρα θα έχουμε την παρουσία περισσότερου αέρα ή μείγμα με περισσότερη αναλογία αέρα , άρα , υψηλότερες θερμοκρασίες στην λειτουργία του κύκλου , πρακτικά λοιπόν καίγοντας lpg θα πρέπει να ανέβει λίγο η κατανάλωση ανά 100 χιλ,( στο μετατρεμμένο όχημα ) έτσι ώστε παρουσία περισσότερου αέρα να έχουμε το ίδιο ,pV , παραγόμενο έργο , αυτό σημαίνει δηλ .πως αν στην παρουσία βενζίνης έχουμε 200 C μέσα στο πιστόνι με lpg ίσως να φτάσουμε και τους 450 C , αυτό σημαίνει πως ο αέρας διαστέλλεται παράγοντας το ίδιο έργο , περίπου , αλλά αυτό γίνεται καίγοντας λίγο περισσότερο από τον μισό όγκο καυσίμου ( lpg =C4 , unleaded=C8), συμπέρασμα , τα λάδια που χρησιμοποιούμε στους βενζινοκινητήρες είναι για max περίπου 380 κελσίου , έτσι θα πρέπει ο καταναλωτής lpg να κάνει χρήση νέων λιπαντικών, ή να καταφύγει σε συστήματα τύπου ( λαδιερες κτλ ) αν μείνει σε αυτά των βενζινοκινητήρων ο κινητήρας του θα καεί ποιο γρήγορα ,το συστήμα που παρέχει πρόσθετη λίπανση στο lpg , ( προσθήκη βαρέων μορίων ,αλειφατικής αλυσίδας ,ανθράκων ) που τάχα κάποιοι λένε ότι είναι για την λίπανση των βαλβίδων κτλ , στην πράξη το κάνουν για να ανεβάσουν το μοριακό βάρος ανα mol , του C4, πιστεύοντας ότι έτσι θα μειώσουν την τελική θερμοκρασία στο πιστόνι , το κράμα μέταλλου των βαλβίδων κατά την καύση lpg θα βρίσκεται λίγο κάτω από τα όρια ασύμμετρης διαστολής ( γραμμικής) λόγο αύξησης τις θερμοκρασίας με αποτέλεσμα την αλλοίωση της μοριακής δομής του κράματος μέταλλου , έτσι αργά ή γρήγορα ένας κινητήρας που έχει κατασκευαστεί για την καύση βενζίνας αν << κάψει >> lpg θα υποστεί , κάψιμο βαλβίδων , κάψιμο καταλύτη, κάψιμο πιστονιών ,φθορές σε μέρη του κινητήρα , όπως κύλινδροι μπιέλες κτλ .
Αν το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο να καίει lpg τότε δεν θα έχει πρόβλημα αλλά θα καίει σχεδόν το διπλάσιο σε λίτρα lpg από την βενζίνη ( συγκριτικά ένα 1600 lpg καίει 12litra ανά 100km , ενώ ένα 1600 benzinas 7litra ανά 100km.,αυτό όταν ζητάμε η ονομαστική ιπποδύναμη και των δυο να είναι ίδια ) άρα κανένα ουσιαστικό όφελος από τα εργοστασιακά αυτοκίνητα lpg ,έτσι όπως είπαμε η προσθήκη ενισχυμένων λιπαντικών στο lpg απλά καθυστερεί το πρόβλημα και αυτό γιατί το κύριο μέρος του προβλήματος είναι η θερμότητα που αναπτύσσεται στον θάλαμο καύσης , αν για να αποφύγουμε αυτήν την θερμότητα ρυθμίσουμε το ψεκαστικο σύστημα να λειτουργεί σε παρόμοιες θερμοκρασίες τότε πρακτικά θα έχουμε την μισή ιπποδύναμη από την αντίστοιχη καύση της βενζίνης ,τότε σε αυτήν την περίπτωση δεν θα έχουμε αυτές της φθορές ή αύξηση της θερμοκρασίας στον θάλαμο καύσης αλλά θα έχουμε την μίση ιπποδύναμη
περίπου 1mole C8= 2mole C4
όλα τα άλλα είναι παραμύθια για τους αδαείς , μετατρέποντας ένα βενζινοκίνητο σε lpg μειώνετε ( στατιστικά ) η ζωή του αυτοκινήτου στο μισό , ότι θα κερδίσει κάποιος από το καύσιμο θα το πληρώσει πολλαπλάσιο στα συνεργεία , που βέβαια θα του πουνε ότι φταίει οτιδήποτε άλλο για το κακό που τον βρήκε , εκτός από το lpg .
πρέπει οι κύριοι μου μετατρέπουν τα αυτοκίνητα ή να πουν όλη την αλήθεια στους πελάτες τους ( θύματα) ή να δίνουν 5 χρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας τουλάχιστον .
οπως τα λεει ομως
οταν υπαρχει αντιλογος καλο ειναι να ακουγεται.....
το κειμενο ''αλιευτηκε'' εδω= https://60gr.wordpress.com/tag/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%B6%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CF%85%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85/
και το κείμενο..
Ως γνωστό η βενζίνη είναι καύσιμο -σε γενικές γραμμές- χαρακτηρισμένο ως οκτάνιο-ισοοκτάνιο , αυτό σημαίνει πως αποτελείται από οκτώ άνθρακες συνδεμένους με απλό δεσμό ,σπάζοντας λοιπόν τους δεσμούς αυτούς από ένα mole βενζίνης θα έχουμε και την ανάλογη ενέργεια , στην πορεία έχουμε τον σχηματισμό προϊόντων σταθερότερων από τους υδρογονάνθρακες όπως διοξείδιο CO2 ,νερό ,κτλ, τα οποία για να σχηματιστούν απελευθερώνουν ενέργεια με την μορφή θερμότητας την οποία χρησιμοποιούμε για την διαστολή , στο πιστόνι , το μείγμα αέρα είναι έτσι ρυθμισμένο ώστε να υπάρχει μια max θερμοκρασία όπου εκτελείται αυτός ο κύκλος ( κύκλος otto ) , συνήθως είναι 10:1 .
Tο LPG είναι μείγμα προπανίου , βουτανίου είναι καύσιμο που αποτελείται από τρεις και τέσσερεις άνθρακες , πάλι και εδώ έχουμε ενέργειες δεσμού ανά mole κοκ .
Στην πράξη θα πρέπει για να έχουμε την απόδοση της βενζίνης και στην ίδια θερμοκρασία κύκλου να κάψουμε διπλάσιο LPG , αυτό όμως δεν έχει νόημα γιατί δεν έχουμε έτσι κανένα κέρδος σε σχέση με την βενζίνη ,έτσι οι τοποθετητες τα προσαρμόζουν στο υπάρχον ψεκαστικο σύστημα του αυτοκινήτου ,ψεκάζοντας λοιπόν μέσα στον κύλινδρο lpg έχουμε περίπου το μισό αριθμό δεσμών άνθρακα υδρογόνου, αυτό αλλάζει το μείγμα σε 0,5:10 που πρακτικά σημαίνει 1:20 , άρα θα έχουμε την παρουσία περισσότερου αέρα ή μείγμα με περισσότερη αναλογία αέρα , άρα , υψηλότερες θερμοκρασίες στην λειτουργία του κύκλου , πρακτικά λοιπόν καίγοντας lpg θα πρέπει να ανέβει λίγο η κατανάλωση ανά 100 χιλ,( στο μετατρεμμένο όχημα ) έτσι ώστε παρουσία περισσότερου αέρα να έχουμε το ίδιο ,pV , παραγόμενο έργο , αυτό σημαίνει δηλ .πως αν στην παρουσία βενζίνης έχουμε 200 C μέσα στο πιστόνι με lpg ίσως να φτάσουμε και τους 450 C , αυτό σημαίνει πως ο αέρας διαστέλλεται παράγοντας το ίδιο έργο , περίπου , αλλά αυτό γίνεται καίγοντας λίγο περισσότερο από τον μισό όγκο καυσίμου ( lpg =C4 , unleaded=C8), συμπέρασμα , τα λάδια που χρησιμοποιούμε στους βενζινοκινητήρες είναι για max περίπου 380 κελσίου , έτσι θα πρέπει ο καταναλωτής lpg να κάνει χρήση νέων λιπαντικών, ή να καταφύγει σε συστήματα τύπου ( λαδιερες κτλ ) αν μείνει σε αυτά των βενζινοκινητήρων ο κινητήρας του θα καεί ποιο γρήγορα ,το συστήμα που παρέχει πρόσθετη λίπανση στο lpg , ( προσθήκη βαρέων μορίων ,αλειφατικής αλυσίδας ,ανθράκων ) που τάχα κάποιοι λένε ότι είναι για την λίπανση των βαλβίδων κτλ , στην πράξη το κάνουν για να ανεβάσουν το μοριακό βάρος ανα mol , του C4, πιστεύοντας ότι έτσι θα μειώσουν την τελική θερμοκρασία στο πιστόνι , το κράμα μέταλλου των βαλβίδων κατά την καύση lpg θα βρίσκεται λίγο κάτω από τα όρια ασύμμετρης διαστολής ( γραμμικής) λόγο αύξησης τις θερμοκρασίας με αποτέλεσμα την αλλοίωση της μοριακής δομής του κράματος μέταλλου , έτσι αργά ή γρήγορα ένας κινητήρας που έχει κατασκευαστεί για την καύση βενζίνας αν << κάψει >> lpg θα υποστεί , κάψιμο βαλβίδων , κάψιμο καταλύτη, κάψιμο πιστονιών ,φθορές σε μέρη του κινητήρα , όπως κύλινδροι μπιέλες κτλ .
Αν το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο να καίει lpg τότε δεν θα έχει πρόβλημα αλλά θα καίει σχεδόν το διπλάσιο σε λίτρα lpg από την βενζίνη ( συγκριτικά ένα 1600 lpg καίει 12litra ανά 100km , ενώ ένα 1600 benzinas 7litra ανά 100km.,αυτό όταν ζητάμε η ονομαστική ιπποδύναμη και των δυο να είναι ίδια ) άρα κανένα ουσιαστικό όφελος από τα εργοστασιακά αυτοκίνητα lpg ,έτσι όπως είπαμε η προσθήκη ενισχυμένων λιπαντικών στο lpg απλά καθυστερεί το πρόβλημα και αυτό γιατί το κύριο μέρος του προβλήματος είναι η θερμότητα που αναπτύσσεται στον θάλαμο καύσης , αν για να αποφύγουμε αυτήν την θερμότητα ρυθμίσουμε το ψεκαστικο σύστημα να λειτουργεί σε παρόμοιες θερμοκρασίες τότε πρακτικά θα έχουμε την μισή ιπποδύναμη από την αντίστοιχη καύση της βενζίνης ,τότε σε αυτήν την περίπτωση δεν θα έχουμε αυτές της φθορές ή αύξηση της θερμοκρασίας στον θάλαμο καύσης αλλά θα έχουμε την μίση ιπποδύναμη
περίπου 1mole C8= 2mole C4
όλα τα άλλα είναι παραμύθια για τους αδαείς , μετατρέποντας ένα βενζινοκίνητο σε lpg μειώνετε ( στατιστικά ) η ζωή του αυτοκινήτου στο μισό , ότι θα κερδίσει κάποιος από το καύσιμο θα το πληρώσει πολλαπλάσιο στα συνεργεία , που βέβαια θα του πουνε ότι φταίει οτιδήποτε άλλο για το κακό που τον βρήκε , εκτός από το lpg .
πρέπει οι κύριοι μου μετατρέπουν τα αυτοκίνητα ή να πουν όλη την αλήθεια στους πελάτες τους ( θύματα) ή να δίνουν 5 χρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας τουλάχιστον .
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης