ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ
3 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ
τις προηγούμενες μερες πειραματιστηκα με καμια 10αρια κυκλωματα προσπαθώντας να
αποφύγω τις σταθεροποιησεις που εχει το προηγούμενο σχεδιο με το 3055 και το 317 και ενα
απο αυτα ηταν και
μια ιδεα που ειχε ο φιλος μου ο Τζακ κλικ οταν αρχισα αυτο το θεμα...
η ιδεα ηταν η εξης= να μην εχει ουτε μοσφετ ουτε σταθεροποιητη ουτε τιποτα αλλο παρα μονο
μια ζενερ
ενα ρελε
και εναν πυκνωτή.
..... το δοκίμασα αυτο το σχέδιο και..... δούλεψε άψογα...
το κυκλωμα ειναι αυτο=
Η λογικη του ειναι απλη... ο κλειστο κύκλωμα ρελε σε αδρανια NC RELE αφηνει να
περασει οσο ρευμα χρειαζεται και μολις φτασει στο υψος που ''ανοιγει'' κοβει την φορτιση μεχρι να
ζητησει ξανα η μπαταρια..
το ειχα κατασκευασει με ενα ρελε Ν-C που ειχα που ηταν ομως για μικροτερα φορτια.. και απο τα αρκ παρεδοσε πνευμα .. ετσι στραφηκα σε ρελε αυτοκινητου 40Α που ομως ηταν... Ν - Ο ..
ετσι χρειαστηκε το παραπανω κύκλωμα παλμοτροφοδοσιας για την οδηγηση του ρελε.
το κυκλωμα με το 494 εχει ενα υπερ και ενα κατα,,,
το υπερ ειναι οτι δουλευει αψογα και τελεια...
το κατα ειναι οτι ο ρελε λειτουργει οταν φορτιζει η μπαταρια και αποκοπτει οταν η μπαταρια δεν
θελει φορτιση... δηλ λειτουργει συνεχεια.. 24ωρες-το 24ωρο ...
η κατανάλωση ειναι 0,20 Αμπερ ή αλλιως 200 mA...
το κυκλωμα του Τζακ κλικ ειναι τελειο και για προστασια συσκευων οπως βυθομετρα και πλοτερ μιας και
θα κοψει το κυκλωμα οταν υπαρξει κίνδυνος..ας πουμε οτι ειναι αυτοματος ηλεκτροπληξιας για
χαμηλες τασεις..
για τροφοδοσια θα πρεπει να ειναι σιγουρα μεγαλος ρελε σε αμπερ.
αποφύγω τις σταθεροποιησεις που εχει το προηγούμενο σχεδιο με το 3055 και το 317 και ενα
απο αυτα ηταν και
μια ιδεα που ειχε ο φιλος μου ο Τζακ κλικ οταν αρχισα αυτο το θεμα...
η ιδεα ηταν η εξης= να μην εχει ουτε μοσφετ ουτε σταθεροποιητη ουτε τιποτα αλλο παρα μονο
μια ζενερ
ενα ρελε
και εναν πυκνωτή.
..... το δοκίμασα αυτο το σχέδιο και..... δούλεψε άψογα...
το κυκλωμα ειναι αυτο=
Η λογικη του ειναι απλη... ο κλειστο κύκλωμα ρελε σε αδρανια NC RELE αφηνει να
περασει οσο ρευμα χρειαζεται και μολις φτασει στο υψος που ''ανοιγει'' κοβει την φορτιση μεχρι να
ζητησει ξανα η μπαταρια..
το ειχα κατασκευασει με ενα ρελε Ν-C που ειχα που ηταν ομως για μικροτερα φορτια.. και απο τα αρκ παρεδοσε πνευμα .. ετσι στραφηκα σε ρελε αυτοκινητου 40Α που ομως ηταν... Ν - Ο ..
ετσι χρειαστηκε το παραπανω κύκλωμα παλμοτροφοδοσιας για την οδηγηση του ρελε.
το κυκλωμα με το 494 εχει ενα υπερ και ενα κατα,,,
το υπερ ειναι οτι δουλευει αψογα και τελεια...
το κατα ειναι οτι ο ρελε λειτουργει οταν φορτιζει η μπαταρια και αποκοπτει οταν η μπαταρια δεν
θελει φορτιση... δηλ λειτουργει συνεχεια.. 24ωρες-το 24ωρο ...
η κατανάλωση ειναι 0,20 Αμπερ ή αλλιως 200 mA...
το κυκλωμα του Τζακ κλικ ειναι τελειο και για προστασια συσκευων οπως βυθομετρα και πλοτερ μιας και
θα κοψει το κυκλωμα οταν υπαρξει κίνδυνος..ας πουμε οτι ειναι αυτοματος ηλεκτροπληξιας για
χαμηλες τασεις..
για τροφοδοσια θα πρεπει να ειναι σιγουρα μεγαλος ρελε σε αμπερ.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την -nikos- στις Δευ Ιαν 23, 2017 5:34 pm, 1 φορά
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ
Ωραιο λητό (και ευκολο) σχέδιο....
Η Ζενερ ομως πρέπει να αντέχει σε ρεύματα,
μια των 2 βαττ πιστευω πρέπει να φτάνει.(?)
Στην γεννήτρια βλεπω να λείπει η ανόρθωση!
Μην καταλήξουμε θεωρητικοι, που λενε "τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται"!
Η Ζενερ ομως πρέπει να αντέχει σε ρεύματα,
μια των 2 βαττ πιστευω πρέπει να φτάνει.(?)
Στην γεννήτρια βλεπω να λείπει η ανόρθωση!
Μην καταλήξουμε θεωρητικοι, που λενε "τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται"!
_________________
What seems impossible today may be possible tomorrow
TZAK KLIK- Αριθμός μηνυμάτων : 291
Ημερομηνία εγγραφής : 18/06/2013
Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ
5 βαττ ζενερ εχω αλλα νομιζω οτι και με 2 θα ειναι αρκετο... αυτα τα ρελε αυτοκινητων δεν εχουν
μεγαλη καταναλωση... 0,15 Α Χ 12 ν = 1,8 watt
το καλο με αυτην την κατασκευη ειναι
οτι σε διαφορετικη ταση οπλιζει το ρελε και σε διαφορετικη ξεοπλιζει..
ετσι δεν
εχουμε το φαινομενο μηχανης τατουαζ... που ταραζει τα ρελε στο ανοιγόκλεισμα μα
το ρελε οπλιζει και ξεοπλιζει με τουλαχιστον 2 βολτ διαφορα...
ειναι καλο απο ολες τις πλευρες...
παρηγγηλα αυτο εδω = http://www.ebay.co.uk/itm/351131405127?var=620333924283&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
για να φτιαξω ενα κυκλωμα για πολλα αμπερ.
θυμηθηκα που το ειχες σκευτει πριν απο τοσους μηνες.. [Τρι 3 Sep 2013 - 21:40 ] εναν χρονο για την ακριβεια...
μεγαλη καταναλωση... 0,15 Α Χ 12 ν = 1,8 watt
το καλο με αυτην την κατασκευη ειναι
οτι σε διαφορετικη ταση οπλιζει το ρελε και σε διαφορετικη ξεοπλιζει..
ετσι δεν
εχουμε το φαινομενο μηχανης τατουαζ... που ταραζει τα ρελε στο ανοιγόκλεισμα μα
το ρελε οπλιζει και ξεοπλιζει με τουλαχιστον 2 βολτ διαφορα...
ειναι καλο απο ολες τις πλευρες...
παρηγγηλα αυτο εδω = http://www.ebay.co.uk/itm/351131405127?var=620333924283&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
για να φτιαξω ενα κυκλωμα για πολλα αμπερ.
θυμηθηκα που το ειχες σκευτει πριν απο τοσους μηνες.. [Τρι 3 Sep 2013 - 21:40 ] εναν χρονο για την ακριβεια...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ
-nikos- έγραψε:5 βαττ ζενερ εχω αλλα νομιζω οτι και με 2 θα ειναι αρκετο... αυτα τα ρελε αυτοκινητων δεν εχουν
μεγαλη καταναλωση... 0,15 Α Χ 12 ν = 1,8 watt
`Αν ειναι ετσι καλως....
εγω ομως ειχα την εντυπωση οτι η ταση στην γεννητρια ειναι 80 βολτ
TZAK KLIK- Αριθμός μηνυμάτων : 291
Ημερομηνία εγγραφής : 18/06/2013
Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ
Δηλαδή συνδεσες 7,5V+6V σε σειρά και πηρες Zehner 13,5V ?
_________________
What seems impossible today may be possible tomorrow
TZAK KLIK- Αριθμός μηνυμάτων : 291
Ημερομηνία εγγραφής : 18/06/2013
Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ
TZAK KLIK έγραψε:Δηλαδή συνδεσες 7,5V+6V σε σειρά και πηρες Zehner 13,5V ?
όχι όχι,,,, η αντισταση του πηνιου ηταν τετοια που για να ελξει το κλαπετο του στα 14.5 βολτ
επρεπε να του βαλω 7,5 βολτ ζενερ.
στην συγκεκριμενη κατασκευη μπηκαν δυπλα ρελε τα οποια ''κοβουν'' τα δυο το πλην και τα δυο το συν
θελαμε να κοβει στα 12,5 βολτ..ετσι βαλαμε στα δυο ρελε 7,5 βολτ ζενερ [που κοβει στα 14,5] για ασφαλεια τυχον κοληματος..
και στα αλλα δυο 6 βολτ ζενερ [που κοβουν στα 12,5 βολτ..]
ετσι αν για καποιο λογο δεν κλεισει το πρωτο ρελε στα 12,5 κλεινει το δευτερο στα 14,5 βολτ.
η κατασκευη θα μπορουσε να γινει με ενα μονο ρελε... ο δευτερος μπηκε για εξτρα ασφαλεια..
οι αλλοι δυο εκτος του οτι τετραπλασιαζουν την ασφαλεια παραλληλα γινεται και ενα πειραμα που θα δειξει ποιοι ρελε θα βγουν ''οφ'' μετα απο χρονια... αυτοι που κοβουν το συν ?? ή αυτοι που κοβουν το πλην???
η κατασκευη κοστισε =
το καθε ρελε 3,00ευρο = 12 ευρο συνολο [απο e-bay]
η καθε ζενερ 1.00ευρο = 4 ευρο συνολο [απο e-bay]
οι πυκνωτές τζαμπα [απο ανακυκλωση..]
η πλακετα 2.00ευρο + 12 ευρο + 4ευρο = 18ευρο συνολο
τα ρελε ειναι αυτα = http://www.ebay.co.uk/itm/310994093926?_trksid=p2060778.m2749.l2649&var=610288638615&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ
και μια απο τις πολλες εφαρμογες του
κυκλωματος..[βιντεο]
κυκλωματος..[βιντεο]
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ
να προσθεσω στο θεμα αλλο ενα κυκλωμα πιο ''προχω'' που εκανα μετα..
το παραπανω απλουστατο κυκλωμα με την ζενερ και το ρελε δουλευει τελεια,,
δεν μου αρεσαν ομως δυο πραγματα.. το ενα ειναι το αρκ [σπινθηρισμος]μεσα στα ρελε
και το δευτερο ειναι η χρονοκαθυστερηση που καλο ειναι να υπαρχει.
για το αρκ βρηκα την λυση τοποθετοντας λαμπακι νεον απο δοκιμαστικο κατσαβιδι και δυο πυκνωτες υψηλης παραλληλα με το ρελε..
φωτο=
και το σχετικο θεμα με την αντιμετώπιση του αρκ =https://doityourself123.forumgreek.com/t277-topic
για την χρονοκαθηστερηση χρησιμοποιησα την
ιδιοτητα ενος μοσφετ το οτι η βαση του μοσφετ ειναι στην ουσια πυκνωτης,, ετσι χρησιμοποιησα το πυκνωτικό φαινομενο για να δημειουργησω καθηστεριση ιδια με την ταχυτητα αποφορτησης του πυκνωτη..
και αν μια φωτο αξιζει οσο χιλιες λεξεις ...ενα
βιντεο ..τα λεει ολα=
enjoy
το παραπανω απλουστατο κυκλωμα με την ζενερ και το ρελε δουλευει τελεια,,
δεν μου αρεσαν ομως δυο πραγματα.. το ενα ειναι το αρκ [σπινθηρισμος]μεσα στα ρελε
και το δευτερο ειναι η χρονοκαθυστερηση που καλο ειναι να υπαρχει.
για το αρκ βρηκα την λυση τοποθετοντας λαμπακι νεον απο δοκιμαστικο κατσαβιδι και δυο πυκνωτες υψηλης παραλληλα με το ρελε..
φωτο=
και το σχετικο θεμα με την αντιμετώπιση του αρκ =https://doityourself123.forumgreek.com/t277-topic
για την χρονοκαθηστερηση χρησιμοποιησα την
ιδιοτητα ενος μοσφετ το οτι η βαση του μοσφετ ειναι στην ουσια πυκνωτης,, ετσι χρησιμοποιησα το πυκνωτικό φαινομενο για να δημειουργησω καθηστεριση ιδια με την ταχυτητα αποφορτησης του πυκνωτη..
και αν μια φωτο αξιζει οσο χιλιες λεξεις ...ενα
βιντεο ..τα λεει ολα=
enjoy
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ
το ρελε εχει ηδη επαφη για κατι τετειο,,,
εαν φυσικα εχεις αυτο το ρελε= http://www.ebay.co.uk/itm/Relay-12V-24V-Waterproof-Automotive-100A-5pin-SPDT-Car-Control-Device-Car-Relays-/291935984649?var=&hash=item43f8bd9c09
οταν κοβει την παροχη στην μπαταρια δινει σε μια αλλη επαφη που μπορεις να συνδεσεις την λαμπα-φορτιο.
εαν φυσικα εχεις αυτο το ρελε= http://www.ebay.co.uk/itm/Relay-12V-24V-Waterproof-Automotive-100A-5pin-SPDT-Car-Control-Device-Car-Relays-/291935984649?var=&hash=item43f8bd9c09
οταν κοβει την παροχη στην μπαταρια δινει σε μια αλλη επαφη που μπορεις να συνδεσεις την λαμπα-φορτιο.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ
επισεις αυτος ο ρυθμηστης για μοτοσυκλετα σε αυτο το λινκ=http://www.banggood.com/Motorcycle-Voltage-Regulator-Rectifier-For-Honda-XLV600-XLV750R-XRV650-VF700C-VT800C-p-1011537.html?rmmds=myorder
δουλευει με εκτροπη φορτιου... δηλ,, οταν η ταση παει πανω απο 13.5ν δεν αποσυνδεει την μπαταρια αλλα εμπλεκει
και ενα εξτρα φορτιο το οποιο φρεναρει την αννεμογεννητρια.
δουλευει με εκτροπη φορτιου... δηλ,, οταν η ταση παει πανω απο 13.5ν δεν αποσυνδεει την μπαταρια αλλα εμπλεκει
και ενα εξτρα φορτιο το οποιο φρεναρει την αννεμογεννητρια.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ
Ενας φιλος μου αγορασε ενα κυκλωματακι
σαν αυτο που εχουμε ηδη περιγράψει
και ειναι αυτο =
σε αντιθεση με το κυκλωμα που εχουμε περιγραψει
αυτο εχει λειτουργεια υψηλοτερης-χαμηλοτερης τασης ,, δηλ, η κατασκευη του εχει
την αποστολη να τοποθετηται σε φορτιστη μπαταριων και να τις κραταει σε υγειη κατασταση,,, οπως πχ ενα αυτοκινητο που μενει
πολυ καιρο παρατημενο και δεν θελεις να πεσει η μπαταρια με αυτο
το κυκλωμα
ανοιγει το ρελε οταν η μπαταρια πεσει πχ κατω απο 12ν και κλεινει το ρελε οταν η
μπαταρια φτασει στα πχ 13,8ν...... το ρελε δεν θα ανοιξει αν η μπαταρια παραμενει στα 12,3 πχ βολτ...
οι παραπανω τασεις μπορουν να ρυθμιστουν κατα το γουστο του καθενος,,,
χρεισιμοποιει ουσιαστικα το 555 σαν logic gate
ζητησα απο τον φιλο μου να μου το δανεισει για να ''ξεπατικώσω'' το κύκλωμα μιας και
δουλεύει πολυ εξυπνα και το πιο σημαντικο χρεισιμοποιει το 555 τσιπ και οχι κατι πολύπλοκο...
ετσι αντεγραψα το σχεδιο και το παρουσιαζω εδω =
το κυκλωμα εχει το υπερ της επιλογης σε πια ταση θες να κοψει και
σε πια ταση θες να ανοιξει αλλα
δεν εχει τις ασφαλιστικες δικλειδες που εχει το σχεδιο με το 741,,
αυτος ηταν ο λογος που καθησα και αντεγραψα αυτο το κυκλωμα,,, για να το επανασχεδιασω με την χρονοκαθυστερηση στο ανοιγολεισιμο του ρελε [το διοδακι στο μοσφετ] διοτι σε αυτο το κυκλωμα ανοιγοκλεινει το ρελε με το 555 κατευθηαν
και το συμπληροματικο φιλτρο προστασίας απο τα αρκ που καταστρέφουν τις επαφες του ρελε.
ετσι θα ετοιμασω το νεο ''υβριδικο'' σχεδιο και αφου το δοκιμασω
θα το ανεβασω στο επομενο ποστ.
σαν αυτο που εχουμε ηδη περιγράψει
και ειναι αυτο =
σε αντιθεση με το κυκλωμα που εχουμε περιγραψει
αυτο εχει λειτουργεια υψηλοτερης-χαμηλοτερης τασης ,, δηλ, η κατασκευη του εχει
την αποστολη να τοποθετηται σε φορτιστη μπαταριων και να τις κραταει σε υγειη κατασταση,,, οπως πχ ενα αυτοκινητο που μενει
πολυ καιρο παρατημενο και δεν θελεις να πεσει η μπαταρια με αυτο
το κυκλωμα
ανοιγει το ρελε οταν η μπαταρια πεσει πχ κατω απο 12ν και κλεινει το ρελε οταν η
μπαταρια φτασει στα πχ 13,8ν...... το ρελε δεν θα ανοιξει αν η μπαταρια παραμενει στα 12,3 πχ βολτ...
οι παραπανω τασεις μπορουν να ρυθμιστουν κατα το γουστο του καθενος,,,
χρεισιμοποιει ουσιαστικα το 555 σαν logic gate
ζητησα απο τον φιλο μου να μου το δανεισει για να ''ξεπατικώσω'' το κύκλωμα μιας και
δουλεύει πολυ εξυπνα και το πιο σημαντικο χρεισιμοποιει το 555 τσιπ και οχι κατι πολύπλοκο...
ετσι αντεγραψα το σχεδιο και το παρουσιαζω εδω =
το κυκλωμα εχει το υπερ της επιλογης σε πια ταση θες να κοψει και
σε πια ταση θες να ανοιξει αλλα
δεν εχει τις ασφαλιστικες δικλειδες που εχει το σχεδιο με το 741,,
αυτος ηταν ο λογος που καθησα και αντεγραψα αυτο το κυκλωμα,,, για να το επανασχεδιασω με την χρονοκαθυστερηση στο ανοιγολεισιμο του ρελε [το διοδακι στο μοσφετ] διοτι σε αυτο το κυκλωμα ανοιγοκλεινει το ρελε με το 555 κατευθηαν
και το συμπληροματικο φιλτρο προστασίας απο τα αρκ που καταστρέφουν τις επαφες του ρελε.
ετσι θα ετοιμασω το νεο ''υβριδικο'' σχεδιο και αφου το δοκιμασω
θα το ανεβασω στο επομενο ποστ.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ
ετοιμο και το κυκλωμα
1) με χρονοκαθηστεριση
2) με προστασια απο αρκ των ρελε
3) με ρυθμιση τασης εμπλοκης στην ταση φορτισης
4) και ρυθμιση τασης απεμπλοκης στην ταση φορτισης.
το παραπανω κυκλωμα ειναι ιδανικο για εγκαταστασεις αυτονομιας σπιτιου διοτι μπορει να συνδεθει στην μιζα και στο σβηστήρι
μιας γεννήτριας πετρελαιου ή βενζινης ουτοσωστε
να ενεργοποιει αυτοματα
μια γεννητρια οταν οι αναγκες για ενεργεια ειναι αυξημενες και να σβυνει την γεννητρια οταν οι
μπαταριες της εγκαταστασης επανελθουν στην επιθυμητή ταση φορτισης.
η R4 ειναι μισο watt
οι 10κ τριμμερ δηλ απο εκει ρυθμιζεις ποτε να κοβει ποτε να ανοιγει οποτε αγοραζεις τριμμερ
οι ηλεκτρολυτικοι πυκνωτες C1 - C4 ας ειναι 16ν εως 25ν δεν εχει σημασια
οι C2 - C3 ειναι πολυεστερ φιλμ
οι C5 - C6 ειναι φακες 2κV
το λαμπακι νεον ειναι....λαμπακι νεον απο δοκιμαστικο κατσαβιδι
η ανορθωση D5 ειναι η KBC50 δηλ, για 50 Αμπερ
το ρελε ειναι NC = κλειστο κυκλωμα σε αδρανεια
και το μοσφετ βαζεις ενα οποιοδηποτε ΝΡΝ μοσφετ.
1) με χρονοκαθηστεριση
2) με προστασια απο αρκ των ρελε
3) με ρυθμιση τασης εμπλοκης στην ταση φορτισης
4) και ρυθμιση τασης απεμπλοκης στην ταση φορτισης.
το παραπανω κυκλωμα ειναι ιδανικο για εγκαταστασεις αυτονομιας σπιτιου διοτι μπορει να συνδεθει στην μιζα και στο σβηστήρι
μιας γεννήτριας πετρελαιου ή βενζινης ουτοσωστε
να ενεργοποιει αυτοματα
μια γεννητρια οταν οι αναγκες για ενεργεια ειναι αυξημενες και να σβυνει την γεννητρια οταν οι
μπαταριες της εγκαταστασης επανελθουν στην επιθυμητή ταση φορτισης.
η R4 ειναι μισο watt
οι 10κ τριμμερ δηλ απο εκει ρυθμιζεις ποτε να κοβει ποτε να ανοιγει οποτε αγοραζεις τριμμερ
οι ηλεκτρολυτικοι πυκνωτες C1 - C4 ας ειναι 16ν εως 25ν δεν εχει σημασια
οι C2 - C3 ειναι πολυεστερ φιλμ
οι C5 - C6 ειναι φακες 2κV
το λαμπακι νεον ειναι....λαμπακι νεον απο δοκιμαστικο κατσαβιδι
η ανορθωση D5 ειναι η KBC50 δηλ, για 50 Αμπερ
το ρελε ειναι NC = κλειστο κυκλωμα σε αδρανεια
και το μοσφετ βαζεις ενα οποιοδηποτε ΝΡΝ μοσφετ.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την -nikos- στις Σαβ Ιουν 30, 2018 9:59 am, 1 φορά
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ
Χριστος ανεστη χρονια πολλα.
Ψαχνω τα υλικα σε e-shop αλλα δεν μπορω να τα βρω , ισως τα εχουν με διαφορετικη περιγραφη και τοσο ασχετος που ειμαι δεν τα βλεπω
Ψαχνω τα υλικα σε e-shop αλλα δεν μπορω να τα βρω , ισως τα εχουν με διαφορετικη περιγραφη και τοσο ασχετος που ειμαι δεν τα βλεπω
cambrio- Αριθμός μηνυμάτων : 12
Ημερομηνία εγγραφής : 11/04/2022
Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ
παρτους τηλεφωνο και περιεγραψε τους τα τηλεφωνικα,, θα καταλαβουν,,αν εχουν γνωσεις
ψαξε εδω = https://www.tridimas.gr/
ειναι γνωστες και εχουν ολα οσα χρειαζεσαι..
ψαξε εδω = https://www.tridimas.gr/
ειναι γνωστες και εχουν ολα οσα χρειαζεσαι..
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Αρέσει στον χρήστη cambrio
Παρόμοια θέματα
» Ρυθμιστής PWM φόρτισης μπαταριών με το 555
» Ρυθμιστής φόρτισης για ανεμογεννητρια-φωτοβολταικο.
» Ρυθμιστης φωτεινοτητας προβολεα LEd
» Φορτιστής μπαταριών λιθιου 11,1ν
» O Φορτιστης μπαταριων του ΜΑΓΚΑΙΒΕΡ
» Ρυθμιστής φόρτισης για ανεμογεννητρια-φωτοβολταικο.
» Ρυθμιστης φωτεινοτητας προβολεα LEd
» Φορτιστής μπαταριών λιθιου 11,1ν
» O Φορτιστης μπαταριων του ΜΑΓΚΑΙΒΕΡ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης