Φορτιστής μπαταριών λιθιου 11,1ν
Σελίδα 1 από 1
Φορτιστής μπαταριών λιθιου 11,1ν
οι μπαταριες λιθιου φορτίζονται με σταθεροποιημενη ταση και παντα ξεχωριστά...
οπως φενεται το καθε κυταρο αποθηκευει 3,7ν και ο φορτιστης στις 11,1ν φορτιζει ξεχωριστα το καθε κυταρο
οπως βλεπουμε απο το βυσματακι του φορτιστη=
εχει ενα κοκκινο καλωδιο και 3 μαυρα,, αρα εχει 3 npn μοσφετ μεσα ρυθμιζομενα στην ταση του ?????
για να απαντηθει η απορεια μου και να [φτιαξω ενδεχομένως] εναν αντιστοίχο φορτιστη με φις αυτοκινητου 12ν
για φορτιση off grid.
ετσι σημερα θα ''ανοιξω'' εναν τετοιον φορτιστη= https://www.ebay.co.uk/itm/HotRc-10W-B3-Balance-Charger-for-2S-3S-Cells-7-4V-11-1V-RC-LiPo-Battery-EU-Pug/323149358124?_trkparms=ao%3D1%26asc%3D20170912102017%26meid%3D9549644d7f0443ffa57d0fe03c63d58f%26pid%3D100706%26rk%3D1%26rkt%3D1%26%26itm%3D323149358124&_trksid=p2045573.c100706.m4781
που κοστιζει γυρο στα 7 ευρο για να δω αν μπορω ητε να ''χακαρω'' τον ιδιο ήτε αν πρεπει οποσδηποτε να φτιαξω καινουρια κατασκευη.
φωτο πριν το ανοιγμα=
αφου πιω το τσαι με γαλα που εχω στην κουπα
θα τον ανοιξω και θα τον μετρησω με βολτομετρο και παλμογραφο τα σταδια του...
οπως φενεται το καθε κυταρο αποθηκευει 3,7ν και ο φορτιστης στις 11,1ν φορτιζει ξεχωριστα το καθε κυταρο
οπως βλεπουμε απο το βυσματακι του φορτιστη=
εχει ενα κοκκινο καλωδιο και 3 μαυρα,, αρα εχει 3 npn μοσφετ μεσα ρυθμιζομενα στην ταση του ?????
για να απαντηθει η απορεια μου και να [φτιαξω ενδεχομένως] εναν αντιστοίχο φορτιστη με φις αυτοκινητου 12ν
για φορτιση off grid.
ετσι σημερα θα ''ανοιξω'' εναν τετοιον φορτιστη= https://www.ebay.co.uk/itm/HotRc-10W-B3-Balance-Charger-for-2S-3S-Cells-7-4V-11-1V-RC-LiPo-Battery-EU-Pug/323149358124?_trkparms=ao%3D1%26asc%3D20170912102017%26meid%3D9549644d7f0443ffa57d0fe03c63d58f%26pid%3D100706%26rk%3D1%26rkt%3D1%26%26itm%3D323149358124&_trksid=p2045573.c100706.m4781
που κοστιζει γυρο στα 7 ευρο για να δω αν μπορω ητε να ''χακαρω'' τον ιδιο ήτε αν πρεπει οποσδηποτε να φτιαξω καινουρια κατασκευη.
φωτο πριν το ανοιγμα=
αφου πιω το τσαι με γαλα που εχω στην κουπα
θα τον ανοιξω και θα τον μετρησω με βολτομετρο και παλμογραφο τα σταδια του...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Φορτιστής μπαταριών λιθιου 11,1ν
λιπών... είχαμε επιτυχεια
μετετρεψα το φορτιστη μπριζας σε φορτιστη αυτοκινητου.... ηταν σχετικα ευκολο.. και λεω σχετικα διοτι
ο φορτιστης δουλευει με 15-16 βολτ και στην μπαταρια αυτοκινητου εχουμε 12 βολτ,, ..
ετσι εκανα το εξης, αγορασα ενα dc-dc step-app μοντουλακι με 3 ευρο = https://www.ebay.co.uk/itm/291821625164
και εναν δευτερο φορτιστη με 6 ευρο = https://www.ebay.co.uk/itm/RC-B3-7-4V-11-1V-Lithium-Pro-Compact-2S-3S-Lipo-Balance-Battery-Charger/332419879036?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=541448230411&_trksid=p2060353.m2749.l2649
ωστε να τα μετατρεψω σε φορτιστη αυτοκινητου...
παμε τωρα στο ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ αυτο...
καταρχην ο φορτιστης ειναι φουλ μικροκυκλωμα και με μικροελενκτη μαλιστα
και παλμοτροφοδοτικο.....[γαμησε τα δηλ.]
ετσι το μονο που μπορουσα να κανω ηταν
να τσεκαρω τον πυκνωτη της ανόρθωσης [αυτον που ειναι πιο κοντα στον μετασχηματιστη]τι ταση ειχε ωστε
να παρακαμψω το παλμοτροφοδοτικο και να συνδεθω κατευθηαν στην ανορθωση..
ετσι μετρησα τον πυκνωτη και ειχε 16 βολτ φορτιση.... ωραια.... και μετα το πειραμα ,, θα τροφοδοτησω απευθείας τον πυκνωτη με 12ν για να δω αν.....θα το πετυχω ή αν...θα το καψω χεχεχε.
τελικα με 12ν δουλευε
αλλα δεν φορτιζε,, ετσι επομενο πειραμα ηταν το εξης... να μετρησω την εξοδο με λειτουργεια στην πριζα και λειτουργεια με την μπαταρια... η ταση στο συγκεκριμενο πιν της μπαταριας ηταν 8.20ν...
ετσι μια φωτο με την μπαταρια στην τροφοδοσια και μια στην πριζα..=
με την πριζα ημουν στα 8,32 και φορτιζα κανονικα...
με την μπαταρια ημουν στα 8,20 χωρις φορτιση..
ετσι μετα πηγα στο τροφοδοτικο μου και εδωσα 14,5ν...
αποτελεσμα=
φορτισα κανονικότατα την μπαταρια λιθιου μεχρι που τα κοκκινα λεντ εγιναν πρασινα...
εξου και η αναγκη του step-app module για να κανω τα 12ν - 15ν ωστε να δουλεψει ομαλα το συστημα.
ολο αυτο μπορει να γινει και αναλογικο αλλα ρε φιλε... με 10 ευροπουλα συνολο καθαρισα χωρις πολλα-πολλα.
Στο επομενο ποστ θα ανεβασω αναλογικο κυκλωμα για οποιον εχει ορεξη για κατασκευη φορτιστη μπαταριας λιθιου.
Καλο σας βραδυ.
μετετρεψα το φορτιστη μπριζας σε φορτιστη αυτοκινητου.... ηταν σχετικα ευκολο.. και λεω σχετικα διοτι
ο φορτιστης δουλευει με 15-16 βολτ και στην μπαταρια αυτοκινητου εχουμε 12 βολτ,, ..
ετσι εκανα το εξης, αγορασα ενα dc-dc step-app μοντουλακι με 3 ευρο = https://www.ebay.co.uk/itm/291821625164
και εναν δευτερο φορτιστη με 6 ευρο = https://www.ebay.co.uk/itm/RC-B3-7-4V-11-1V-Lithium-Pro-Compact-2S-3S-Lipo-Balance-Battery-Charger/332419879036?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=541448230411&_trksid=p2060353.m2749.l2649
ωστε να τα μετατρεψω σε φορτιστη αυτοκινητου...
παμε τωρα στο ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ αυτο...
καταρχην ο φορτιστης ειναι φουλ μικροκυκλωμα και με μικροελενκτη μαλιστα
και παλμοτροφοδοτικο.....[γαμησε τα δηλ.]
ετσι το μονο που μπορουσα να κανω ηταν
να τσεκαρω τον πυκνωτη της ανόρθωσης [αυτον που ειναι πιο κοντα στον μετασχηματιστη]τι ταση ειχε ωστε
να παρακαμψω το παλμοτροφοδοτικο και να συνδεθω κατευθηαν στην ανορθωση..
ετσι μετρησα τον πυκνωτη και ειχε 16 βολτ φορτιση.... ωραια.... και μετα το πειραμα ,, θα τροφοδοτησω απευθείας τον πυκνωτη με 12ν για να δω αν.....θα το πετυχω ή αν...θα το καψω χεχεχε.
τελικα με 12ν δουλευε
αλλα δεν φορτιζε,, ετσι επομενο πειραμα ηταν το εξης... να μετρησω την εξοδο με λειτουργεια στην πριζα και λειτουργεια με την μπαταρια... η ταση στο συγκεκριμενο πιν της μπαταριας ηταν 8.20ν...
ετσι μια φωτο με την μπαταρια στην τροφοδοσια και μια στην πριζα..=
με την πριζα ημουν στα 8,32 και φορτιζα κανονικα...
με την μπαταρια ημουν στα 8,20 χωρις φορτιση..
ετσι μετα πηγα στο τροφοδοτικο μου και εδωσα 14,5ν...
αποτελεσμα=
φορτισα κανονικότατα την μπαταρια λιθιου μεχρι που τα κοκκινα λεντ εγιναν πρασινα...
εξου και η αναγκη του step-app module για να κανω τα 12ν - 15ν ωστε να δουλεψει ομαλα το συστημα.
ολο αυτο μπορει να γινει και αναλογικο αλλα ρε φιλε... με 10 ευροπουλα συνολο καθαρισα χωρις πολλα-πολλα.
Στο επομενο ποστ θα ανεβασω αναλογικο κυκλωμα για οποιον εχει ορεξη για κατασκευη φορτιστη μπαταριας λιθιου.
Καλο σας βραδυ.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Φορτιστής μπαταριών λιθιου 11,1ν
εκει που αρχισα να φτιαχνω το σχεδιο θυμηθηκα οτι εχω ηδη φτιαξει εναν φορτιστη με κυκλωμα που μας ενδιαφερει,, με το 555..εδω=https://doityourself123.forumgreek.com/t78p25-topic
θα προσαρμοσω αυτο το κυκλωμα=
με τρια 555 και ξεχωριστη ταση στην καθε εξοδο χρησιμοποιωντας τρια lm317 και τρια ΡΝΡ μοσφετ...
θα εχουμε 9 τριμερ,, και 30watt εξοδο, για μπαταριες 3pack λιθιου.
θα προσαρμοσω αυτο το κυκλωμα=
με τρια 555 και ξεχωριστη ταση στην καθε εξοδο χρησιμοποιωντας τρια lm317 και τρια ΡΝΡ μοσφετ...
θα εχουμε 9 τριμερ,, και 30watt εξοδο, για μπαταριες 3pack λιθιου.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Φορτιστής μπαταριών λιθιου 11,1ν
έτοιμο και το αναλυτικό σχέδιο
χρειαζεται παλι 15 βολτ τροφοδοσια,,, δεν θα δουλεψει με 12ν
σχεδιο=
εχει 9 τριμερ ,, με τα τριμερ που προσαπτονται στα LM317 ρυθμηζουμε τις 3 εξόδους,, την πρωτη στα 4,2ν την δευτερη στα 8,6ν και την τριτη στα 11,7ν,, πριν ρυθμισετε και συνδεσετε τις εξοδους στο βύσμα θα μετρησετε τις εξοδους στην μπαταρια ωστε να μην γινει λαθος μεταξυ του κονε 3 και του κονε 1 το κονε 2 [μεσαιο] ειναι σιγουρα 8,6ν
με τα τριμερ που προσαπτονται στα 555 θα ρυθμισετε την αναδραση και την ταση διακοπης-ταση επανεναρξης της φορτισης.
αν κάνετε σωστή ρύθμιση ο παραπάνω φορτιστής κάνει και για φόρτιση και για συντήρηση της μπαταρίας, διοτι κανει και φορτιση και αποφορτιση.
αν κανετε λαθος στις ρυθμισεις τοτε πολυ πιθανο να παρει φωτια η μπαταρια,,
για αυτο να μην ρυθμισετε την ταση φορτισης περισσοτερο απο 0.8ν της ονομαστικης τασης καθε κυταρου [ωστε να εχουμε αργη φορτιση]
και να μην ρυθμησετε την ταση διακοπης περισσοτερο απο 0,5ν της ονομαστικης τασης καθε κυταρου.
την ταση επαναεκινησης να μην την ρυθμισετε χαμηλοτερα απο 0,5 λιγοτερο απο την ονομαστικη ταση καθε κυταρου γιατι μπορει να μην εκκινεί ακομη και αν η μπαταρια ειναι αδεια.
Σχετικες φωτο παλμογραφου=
όπως βλέπετε στην φώτο το ground [γείωση] του παλμογράφου είναι συνδεδεμένο στο πλην της μπαταρίας
και με το probe τσεκαρα τις απολυξεις ξεκινωντας απο το κόκκινο, το τελευταίο μαύρο είναι πάλι το πλην.
τα λεντ να μπουν πράσινα ώστε να χετε ένδειξη φορτισης.
Αυτα.........
χρειαζεται παλι 15 βολτ τροφοδοσια,,, δεν θα δουλεψει με 12ν
σχεδιο=
εχει 9 τριμερ ,, με τα τριμερ που προσαπτονται στα LM317 ρυθμηζουμε τις 3 εξόδους,, την πρωτη στα 4,2ν την δευτερη στα 8,6ν και την τριτη στα 11,7ν,, πριν ρυθμισετε και συνδεσετε τις εξοδους στο βύσμα θα μετρησετε τις εξοδους στην μπαταρια ωστε να μην γινει λαθος μεταξυ του κονε 3 και του κονε 1 το κονε 2 [μεσαιο] ειναι σιγουρα 8,6ν
με τα τριμερ που προσαπτονται στα 555 θα ρυθμισετε την αναδραση και την ταση διακοπης-ταση επανεναρξης της φορτισης.
αν κάνετε σωστή ρύθμιση ο παραπάνω φορτιστής κάνει και για φόρτιση και για συντήρηση της μπαταρίας, διοτι κανει και φορτιση και αποφορτιση.
αν κανετε λαθος στις ρυθμισεις τοτε πολυ πιθανο να παρει φωτια η μπαταρια,,
για αυτο να μην ρυθμισετε την ταση φορτισης περισσοτερο απο 0.8ν της ονομαστικης τασης καθε κυταρου [ωστε να εχουμε αργη φορτιση]
και να μην ρυθμησετε την ταση διακοπης περισσοτερο απο 0,5ν της ονομαστικης τασης καθε κυταρου.
την ταση επαναεκινησης να μην την ρυθμισετε χαμηλοτερα απο 0,5 λιγοτερο απο την ονομαστικη ταση καθε κυταρου γιατι μπορει να μην εκκινεί ακομη και αν η μπαταρια ειναι αδεια.
Σχετικες φωτο παλμογραφου=
όπως βλέπετε στην φώτο το ground [γείωση] του παλμογράφου είναι συνδεδεμένο στο πλην της μπαταρίας
και με το probe τσεκαρα τις απολυξεις ξεκινωντας απο το κόκκινο, το τελευταίο μαύρο είναι πάλι το πλην.
τα λεντ να μπουν πράσινα ώστε να χετε ένδειξη φορτισης.
Αυτα.........
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Φορτιστής μπαταριών λιθιου 11,1ν
παρελεβα τον φορτιστη που ειχα
παραγγηλει [αλλη μαρκα] και εχει διαφορετικη τοπολογια μεσα στο κυκλωμα του...
μια φωτο=
του δευτερου φορτιστη εναντι του πρωτου ....
ενω ο προηγούμενος δουλευε στα 15 βολτ και εχει εναν κυριο πυκνωτη,,
αυτος χρεισιμοποιει 3 τσιπάκια 4056Ε και εχει
3 πυκνωτες απο 10 βολτ ο καθε ενας,,,, αυτο αρχικα σημενει οτι μαλλον θα το φτιαξω χωρις το step-ap και θα βαλω κανα σταθεροποιητη 78ΧΧ
αλλα επισεις σημενει οτι θα πρεπει να εξερευνησω αυτη την διαφορετικη τοπολογια.
οπως εριξα μια ματια υπαρχουν πολλες κατασκευες με το 4056Ε πχ=https://www.google.gr/search?q=4056+charger&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwipsrfggdvaAhVHlCwKHS_PAh4QsAQIMQ&biw=1164&bih=767#imgrc=UyQIl_ruc0vTFM:
και σχεδιο για ενα στοιχειο=
κατα 95% συνδέουν τις εξόδους εν σειρα και βγαζουν τα 11,3 βολτ συνολο
λεω 95% μεχρι να κανω τις απαρετητες μετρησεις και να κλεισω και το 5%....
πιο εξυπνος τροπος... πιο απλος... με 5-6 βολτ στην εισοδο φορτιζουν 11,3 βολτ μπαταριες.
βολευει αφανταστα και στην εν λογο μετατροπη που θελω φορτιστη αυτοκινητου...
παραγγηλει [αλλη μαρκα] και εχει διαφορετικη τοπολογια μεσα στο κυκλωμα του...
μια φωτο=
του δευτερου φορτιστη εναντι του πρωτου ....
ενω ο προηγούμενος δουλευε στα 15 βολτ και εχει εναν κυριο πυκνωτη,,
αυτος χρεισιμοποιει 3 τσιπάκια 4056Ε και εχει
3 πυκνωτες απο 10 βολτ ο καθε ενας,,,, αυτο αρχικα σημενει οτι μαλλον θα το φτιαξω χωρις το step-ap και θα βαλω κανα σταθεροποιητη 78ΧΧ
αλλα επισεις σημενει οτι θα πρεπει να εξερευνησω αυτη την διαφορετικη τοπολογια.
οπως εριξα μια ματια υπαρχουν πολλες κατασκευες με το 4056Ε πχ=https://www.google.gr/search?q=4056+charger&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwipsrfggdvaAhVHlCwKHS_PAh4QsAQIMQ&biw=1164&bih=767#imgrc=UyQIl_ruc0vTFM:
και σχεδιο για ενα στοιχειο=
κατα 95% συνδέουν τις εξόδους εν σειρα και βγαζουν τα 11,3 βολτ συνολο
λεω 95% μεχρι να κανω τις απαρετητες μετρησεις και να κλεισω και το 5%....
πιο εξυπνος τροπος... πιο απλος... με 5-6 βολτ στην εισοδο φορτιζουν 11,3 βολτ μπαταριες.
βολευει αφανταστα και στην εν λογο μετατροπη που θελω φορτιστη αυτοκινητου...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Φορτιστής μπαταριών λιθιου 11,1ν
-nikos- έγραψε:παρελεβα τον φορτιστη που ειχα
παραγγηλει [αλλη μαρκα] και εχει διαφορετικη τοπολογια μεσα στο κυκλωμα του...
κατα 95% συνδέουν τις εξόδους εν σειρα και βγαζουν τα 11,3 βολτ συνολο
λεω 95% μεχρι να κανω τις απαρετητες μετρησεις και να κλεισω και το 5%....
πιο εξυπνος τροπος... πιο απλος... με 5-6 βολτ στην εισοδο φορτιζουν 11,3 βολτ μπαταριες.
βολευει αφανταστα και στην εν λογο μετατροπη που θελω φορτιστη αυτοκινητου...
μμμμ,,, την μπαταρια που ο ενας φορτιστης την βλεπει οτι θελει λιγο ακομη ο αλλος με τα 3 τσιπάκια 4056Ε
την βλεπει φορτισμενη..... πολυ φοβαμαι οτι ειναι μαπα το καρπουζι...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Φορτιστής μπαταριών λιθιου 11,1ν
-nikos- έγραψε:
μμμμ,,, την μπαταρια που ο ενας φορτιστης την βλεπει οτι θελει λιγο ακομη ο αλλος με τα 3 τσιπάκια 4056Ε
την βλεπει φορτισμενη..... πολυ φοβαμαι οτι ειναι μαπα το καρπουζι...
Τελικά αποδείχτηκε χρήσιμος ο δεύτερος φορτιστής με το 4056Ε
ειχα αφησει την μπαταρια σε μια συσκευη για 20 μερες και αποφορτιστηκε εντελως..... το αποτελεσμα
ηταν οτι ο φορτιστης με τον μικροελενκτη να μην
την αναγνωριζει και δεν την φορτιζε,,, ο φορτιστης ομως με το 4056Ε που ειναι απλη κατασκευη χωρις μικροελενκτη την επανεφερε ξανα σε σημειο οπου
ο αλλος φορτιστης να την αναγνωριζει.
ετσι αποδειχτηκε οτι ειναι χρησιμοι και οι δυο φορτιστες.. ο ενας γιατι φορτιζει την μπαταρια πολυ καλα και στο επακρο και ο αλλος για
να μπορουμε να αναζοωγονησουμε τις εντελως αδειασμενες μπαταριες.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Φορτιστής μπαταριών λιθιου 11,1ν
Παρηγγηλα σημερα μερικους υπερπυκνωτες
για ενα προτζεκτ ηλεκτρικου ποδηλατου που εχω στα σκαρια...
και οι υπερπυκνωτες αυτοι εχουν οριο στα 2,7 βολτ..
πηρα αυτους = 500F..
https://www.ebay.co.uk/itm/Super-Farad-Capacitor-2-7V-500F-35x60MM-Automobile-Bottom-With-2-Feet-Black/263832131082?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
αυτοι λοιπων χρειαζονται σωστη διερεση τασης ωστε να μην χαλασουν αλλα και να φορτιζουν στο επακρο..
μετα απο μικρη ερευνα βρηκα αυτο το κυκλωμα σε αυτη την σελιδα=
http://www.sensorsiot.org/simple-and-cheap-way-to-protect-your-super-caps-video-139/
οπου χρεισημοποιει το TL431 για συγριτη τασης και ενα ωραιο κυκλωματακι αρκετα απλο,, το οποιο μεσω ενως ΝΡΝ τρανζιστορ μεταφερει ισαξια την ταση σε ολους τους πυκνωτες...
το ανεβαζω εδω στο θεμα με τις μπαταριες λιθιου γιατι νομιζω οτι
θα κανει και για αυτην την χρηση...
αριστερα εχω το κυκλωμα για 6 υπερπυκνωτες και
δεξια εχω το βασικο κυκλωμα που οπως βλεπετε εχει ακριβως αναλυση σε ενα δεκατο του βολτ...
επισεις αλαξα το τρανζιστορ του εμποριου με το bd 139 ωστε να εχω γρηγορη φορτιση οταν υπαρχει η απετουμενη ταση
διαθεσιμη...
εκει που γράφει C1-C2-C3 κλπ... θα μπουν οι υπερπυκνωτες των 500Farad
επισεις εκει που στο σχεδιο εχει λυχνια θα μπει βατικη αντισταση.
για ενα προτζεκτ ηλεκτρικου ποδηλατου που εχω στα σκαρια...
και οι υπερπυκνωτες αυτοι εχουν οριο στα 2,7 βολτ..
πηρα αυτους = 500F..
https://www.ebay.co.uk/itm/Super-Farad-Capacitor-2-7V-500F-35x60MM-Automobile-Bottom-With-2-Feet-Black/263832131082?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
αυτοι λοιπων χρειαζονται σωστη διερεση τασης ωστε να μην χαλασουν αλλα και να φορτιζουν στο επακρο..
μετα απο μικρη ερευνα βρηκα αυτο το κυκλωμα σε αυτη την σελιδα=
http://www.sensorsiot.org/simple-and-cheap-way-to-protect-your-super-caps-video-139/
οπου χρεισημοποιει το TL431 για συγριτη τασης και ενα ωραιο κυκλωματακι αρκετα απλο,, το οποιο μεσω ενως ΝΡΝ τρανζιστορ μεταφερει ισαξια την ταση σε ολους τους πυκνωτες...
το ανεβαζω εδω στο θεμα με τις μπαταριες λιθιου γιατι νομιζω οτι
θα κανει και για αυτην την χρηση...
αριστερα εχω το κυκλωμα για 6 υπερπυκνωτες και
δεξια εχω το βασικο κυκλωμα που οπως βλεπετε εχει ακριβως αναλυση σε ενα δεκατο του βολτ...
επισεις αλαξα το τρανζιστορ του εμποριου με το bd 139 ωστε να εχω γρηγορη φορτιση οταν υπαρχει η απετουμενη ταση
διαθεσιμη...
εκει που γράφει C1-C2-C3 κλπ... θα μπουν οι υπερπυκνωτες των 500Farad
επισεις εκει που στο σχεδιο εχει λυχνια θα μπει βατικη αντισταση.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Φορτιστής μπαταριών λιθιου 11,1ν
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Παρόμοια θέματα
» O Φορτιστης μπαταριων του ΜΑΓΚΑΙΒΕΡ
» Πόσο επικίνδυνες ειναι οι μπαταρίες λιθιου ??
» Ρυθμιστής PWM φόρτισης μπαταριών με το 555
» Φόρτιση τράπεζας μπαταριών 24v με δυναμό
» Πόσο επικίνδυνες ειναι οι μπαταρίες λιθιου ??
» Ρυθμιστής PWM φόρτισης μπαταριών με το 555
» Φόρτιση τράπεζας μπαταριών 24v με δυναμό
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης