Κινηματογραφικά
5 απαντήσεις
Σελίδα 6 από 7
Σελίδα 6 από 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Απ: Κινηματογραφικά
μεγαλη xazomara.........
Έχει επεξεργασθεί από τον/την -nikos- στις Παρ Ιουν 29, 2018 6:54 pm, 1 φορά
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
-nikos- έγραψε:ειδα και το graviti και.... μιλαμε για μεγαλη xazomara...
το μονο που κραταει τον θεατη απο το να μην σκευτει ολα τα κουφα που συμβενουν στην ταινια ειναι τα εφε της ελειψης βαρυτητας που ειναι αψεγαδιαστα......
ομως καποια στιγμη..... η ταινια τελειωνει και συνηδητοποιεις οτι μολις ειδες οτι πιο κουφο υπαρχει...
μετα την xazomara του graviti ευτυχώς ειδα το interstellar
και ηρθα στα ''ίσια μου'' ...
το προτεινω ανεπιφύλαχτα
Έχει επεξεργασθεί από τον/την -nikos- στις Παρ Ιουν 29, 2018 6:55 pm, 1 φορά
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
-nikos- έγραψε:καλο...
πολυ καλο...
παρα πολυ καλο..... ομως για να κρινω θα πρεπει να δω και το...τριτο μερος.
ειδα και το τριτο.... καλο εως πολυ καλο ομως παλι στο ''συνεχιζεται'' με αφησε.. οποτε παμε για το Νο 4.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
ταινια για οσκαρ...
μετα το ''τρενο της μεγαλης φυγης'' ενα
αλλο τρενο ερχεται για να διαπεράσει τα ενδότερα της ανθρωπινης φυσης.
το ''snowpiercer''........
μετα το ''τρενο της μεγαλης φυγης'' ενα
αλλο τρενο ερχεται για να διαπεράσει τα ενδότερα της ανθρωπινης φυσης.
το ''snowpiercer''........
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
πολυ καλο...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
10 στα 10.... φοβερη ταινια...
The Way Back
The Way Back
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Η «κατάρα» των ηθοποιών που ενσάρκωσαν τον Ιησού: Τυχαίο ή μοιραίο;
Με αφορμή τον Ιησού από τη Ναζαρέτ η ιστορία που επανέρχεται παραδοσιακά στην επικαιρότητα μιλά για την παράξενη κατάρα των ηθοποιών που έχουν ενσαρκώσει στη μικρή και μεγάλη οθόνη τον ρόλο του Ιησού. Θρύλος, κατάρα ή απλά μαζεμένες συμπτώσεις; Το γεγονός, ότι όλοι οι ηθοποιοί που έχουν κατά καιρούς ενσαρκώσει κινηματογραφικά τον Ιησού Χριστό βλέπουν την καριέρα τους να παίρνει την κατιούσα, έχουν πάθει διάφορα ατυχήματα, ή ακόμη χειρότερα έχασαν την ίδια τους τη ζωή, προκαλεί δέος.
Tζέιμς Καβίζελ - «Τα πάθη του Χριστού»
Πρωταγωνίστησε στην ταινία - φαινόμενο. Τα «πάθη του Χριστού» του Μελ Γκίμπσον είναι αδιαμφισβήτητα η δημοφιλέστερη κινηματογραφική ταινία που αναφέρεται στον Εσταυρωμένο. Ο ηθοποιός Τζέιμς Καβίζελ δέχθηκε την πρόκληση να ενσαρκώσει τον Ύψιστο και τότε άρχισε μία σειρά από κακότυχα γεγονότα. Τον χτύπησε δύο φορές κεραυνός, έπαθε εξάρθρωση του ώμου του καθώς κουβαλούσε τον κινηματογραφικό σταυρό, υπέφερε αργότερα από υποθερμία και τραυμάτισε σοβαρά το χέρι του.
Tζέφρι Χάντερ -«Ο Βασιλεύς των Βασιλεών»
Στα 33 του χρόνια πέθανε ο Ιησούς Χριστός, στα 33 του χρόνια τον ενσάρκωσε ο Τζέφρι Χάντερ στην επανέκδοση της ταινίας «ο Βασιλεύς των Βασιλέων» του Σεσίλ Ντε Μιλ το 1961. Ο ίδιος θεωρεί τον συγκεκριμένο ρόλο «καταραμένο», αφού από πρώτο όνομα της υποκριτικής υποβιβάστηκε σε ηθοποιό Β΄κατηγορίας. Aποφάσισε να ρίξει το βάρος στην προσωπική του ζωή όμως απέτυχε παταγωδώς και εκεί. Εννιά χρόνια μετά το φιλμ παντρεύεται την αγαπημένη του αλλά ο γάμος του δεν στεριώνει για πολύ. Παθαίνει δύο εγκεφαλικά επεισόδια και πεθαίνει από εσωτερική αιμορραγία μέσα στο ίδιο του το σπίτι. Ηταν μόλις 42 ετών...
Ρόμπερτ Πάουελ -«Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ»
Ο Βρετανός Ρόμπερτ Πάουελ υποδύθηκε τον Εσταυρωμένο στην υπερπαραγωγή του Φράνκο Τζεφιρέλι «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ». Γνώρισε μεγάλη επιτυχία μέσα από τον συγκεκριμένο ρόλο ενώ είχε αποσπάσει και το βραβείο του καλύτερου ηθοποιού για την ερμηνεία του στην ταινία. Εντούτοις, η επιτυχία δεν κράτησε για πολύ, αφού ο ίδιος ταυτίστηκε τόσο πολύ με το πρόσωπο του Ιησού, που έπαψε να δέχεται επαγγελματικές προτάσεις για να υποδυθεί άλλους κινηματογραφικούς ρόλους. Ο ίδιος είχε δηλώσει: «Σύμφωνα με έναν θρύλο, όποιος ερμηνεύει το ρόλο του Χριστού δεν έχει καλή τύχη. Δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι η εμπειρία αυτή σου αλλάζει τη ζωή και σε σημαδεύει για πάντα». Πολλοί υποστήριξαν πάντως ότι μετά το πέρας της ταινίας ο Πάουελ έπασχε από ψυχολογικά προβλήματα...
Γουίλιαμ Νταφόε - «Ο τελευταίος πειρασμός»
Υποδήθηκε τον Ιησού Χριστού στην ταινία «Ο τελευταίος πειρασμός» του Μάρτιν Σκορσέζε. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ο Νταφόε τυφλώθηκε εντελώς από το ένα του μάτι, μετά από αλλεργία που παρουσίασε. Ο ίδιος έπειτα από χρόνια και αφού ανέκτησε πλήρως την όρασή του, εξομολογήθηκε: «Ακόμα και σήμερα δεν μπορώ να πιστέψω ότι είχα το θράσος να πιστέψω ότι μπορούσα να ενσαρκώσω τον ίδιο τον Χριστό».
Bonus -«H ωραιότερη ιστορία του κόσμου»
Πολλά δραματικά επεισόδια συνέβησαν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της συγκεκριμένης θρησκευτικής ταινίας. Μετά από σχεδόν μισό αιώνα, μια χιονοθύελλα χτύπησε την Αριζόνα, όπου γυριζόταν η ταινία, καταστρέφοντας τα σκηνικά. Αφού η παραγωγή αναστήθηκε, χτυπάει για δεύτερη φορά μια πιο δυνατή θύελλα, αναγκάζοντας τους υπεύθυνους να αναβάλλουν τα γυρίσματα. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο 60χρονος διευθυντής φωτογραφίας Γουίλιαμ Σ. Μέλορ παθαίνει ανακοπή καρδιάς στο πλατό και πεθαίνει ακαριαία. Προκατάληψη ή μη τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους...
Τed Neeley
Έπαιξε τον Ιησού στο μιούζικαλ «Jesus Christ Superstar» και κάπου εκεί τελείωσε η καριέρα του με εξαίρεση κάποια διαφημιστικά σποτ και δύο τρεις αμελητέες ταινίες. Βρέθηκε στα αζήτητα την ώρα που πίστευε πως η καριέρα του θα εκτοξευθεί στα ύψη μετά τη συγκεκριμένη κινηματογραφική του επιτυχία...
Αλέξης Γκόλφης - «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται»
Ένα πτώμα άστεγου βρέθηκε στην πλατεία Κολιάτσου και μεταφέρθηκε στο νεκροτομείο το 2007.
Για δύο μήνες δεν είχε βρεθεί κανένας να το αναζητήσει, μέχρι να αποκαλυφθεί η αληθινή του ταυτότητα: ήταν ο Αλέξης Γκολφής, ο οποίος τα τελευταία χρόνια ζούσε στο δρόμο και έτρωγε μέσα από τους κάδους των σκουπιδιών.
Ο Έλληνας ηθοποιός, που υποδύθηκε τον Μανωλιό στην μεταφορά του βιβλίου του Νίκου Καζαντζάκη «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται» το 1976, στη μικρή οθόνη από τον Βασίλη Γεωργιάδη, είδε την καριέρα του να παίρνει την κατιούσα μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων.
Δεν έκλεισε καμία αξιόλογη δουλειά και ο ίδιος θεωρούσε ότι ο Χριστός του Καζαντζάκη τον κυνηγούσε και θα τον κυνηγούσε για πάντα.
«Ακόμα και σήμερα δεν μπορώ να πιστέψω ότι είχα το θράσος να πιστέψω ότι μπορούσα να ενσαρκώσω τον ίδιο τον Χριστό».
Γουίλιαμ Νταφόε - «Ο τελευταίος πειρασμός»
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
ειδα το MAD MAX....
πρωτη φωρα ειδα να μεταφερεται ο θεατης μεσα σε εναν ανυποτο εφιαλτη... ..
ειναι τρελο !!!! σκετο madnessss και το καλυτερο ολων ειναι οτι
μετα απο λιγο αρχιζεις να θεωρεις την τρελα λογικη!!!...δηλ, τρελενεσε και εσυ..
πραγματικα ξεπερασε τις προσδοκιες ολων οσων ''μεγαλωσαν'' με mad-max
το συστηνω ανεπυφυλαχτα
και θα μπορουσα να το καταταξω σε θριλερ επιστημονικης φαντασιας περισσοτερο παρα
σε περιπετεια.
10 στα 10
πρωτη φωρα ειδα να μεταφερεται ο θεατης μεσα σε εναν ανυποτο εφιαλτη... ..
ειναι τρελο !!!! σκετο madnessss και το καλυτερο ολων ειναι οτι
μετα απο λιγο αρχιζεις να θεωρεις την τρελα λογικη!!!...δηλ, τρελενεσε και εσυ..
πραγματικα ξεπερασε τις προσδοκιες ολων οσων ''μεγαλωσαν'' με mad-max
το συστηνω ανεπυφυλαχτα
και θα μπορουσα να το καταταξω σε θριλερ επιστημονικης φαντασιας περισσοτερο παρα
σε περιπετεια.
10 στα 10
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
πλακα ειχε..
σαν μια πιο ελαφρη εκδοση του φορεστ-γκαμ
εγκρινεται !!!!
σαν μια πιο ελαφρη εκδοση του φορεστ-γκαμ
εγκρινεται !!!!
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
παρακμιακό....
ο τυπος ειναι τοσο επικινδύνος που αφηνει τον θεατη αφωνο.
επιβαλεται να το δειτε,, αυτοι οι ανθρωποι κυκλοφορούν αναμεσα μας.
ο τυπος ειναι τοσο επικινδύνος που αφηνει τον θεατη αφωνο.
επιβαλεται να το δειτε,, αυτοι οι ανθρωποι κυκλοφορούν αναμεσα μας.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
ειδα την
επιστροφη με τον ντι-καπριο
αν πρεπει να παρει οσκαρ ..θα πρεπει να το παρει για την σκηνοθεσια.
κατα τα αλλα ειναι μια γνησια κηνηματογραφικη περιπετεια που θα την εκτιμήσει καποιος
καλυτερα στην μεγαλη οθονη απο οτι στο βιντεο.
είδα και την διάσωση απο τον Αρη..
πολυ καλη ταινια σε ολα της... βεβαια λογο του οτι ειμαι φαν του ειδους η γνωμη μου μπορει να μην
ειναι τοσο αντικειμενικη...
επιστροφη με τον ντι-καπριο
αν πρεπει να παρει οσκαρ ..θα πρεπει να το παρει για την σκηνοθεσια.
κατα τα αλλα ειναι μια γνησια κηνηματογραφικη περιπετεια που θα την εκτιμήσει καποιος
καλυτερα στην μεγαλη οθονη απο οτι στο βιντεο.
είδα και την διάσωση απο τον Αρη..
πολυ καλη ταινια σε ολα της... βεβαια λογο του οτι ειμαι φαν του ειδους η γνωμη μου μπορει να μην
ειναι τοσο αντικειμενικη...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
πέθανε ο Γιαννης Βογλης....
μια εποχή πέθανε μαζί του,,
μια εποχή πέθανε μαζί του,,
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
[size=32]5 ταινίες που προκάλεσαν ολέθριες συνέπειες στην πραγματική ζωή[/size]
πηγη= | E-Radio.gr Θέματα
Λένε ότι μια ταινία μπορεί να σου αλλάξει τη ζωή, αν και πιθανότατα εννοούν κάτι τελείως διαφορετικό!
Κι έτσι το δέος και η μαγεία που προκαλεί συνήθως το σινεμά, αλλά και αυτή η σπίθα του πόθου, κάνουν πολλούς να θέλουν να μιμηθούν τα τεκταινόμενα του πανιού στην πραγματικη ζωη, ξεχνώντας προφανώς ότι κάποια πράγματα γίνονται μόνο στον σινεμα.
Όπως θα παρακολουθήσουμε ευθύς αμέσως όμως, οι προσπάθειες να φέρεις στη ζωή όσα εκτυλίσσονται στη μεγάλη οθόνη καταλήγουν συνήθως σε πραγματικά περίεργες καταστάσεις, που κυμαίνονται από το αλλόκοτο και το γελοίο μέχρι το σπαραξικάρδιο και το τραγικό…
Οι «Γαμομπελάδες» (2005) ενέπνευσαν πολλούς να δηλητηριάσουν τους φίλους τους
Παρά το χιούμορ του κωμικού σεναρίου, το «Wedding Crashers» πυροδότησε πράγματι αρκετές κακές συμπεριφορές που δεν είχαν να κάνουν απαραίτητα με τη «μαγκιά» του να εμφανίζεσαι ακάλεστος σε γάμους. Ειδικά η σκηνή που ο Όουεν Γουίλσον δηλητηριάζει το ποτό του Μπράντλεϊ Κούπερ με τις οφθαλμικές σταγόνες προκάλεσε τεράστια μανία στις ΗΠΑ. Μόνο που αν η διάρροια είναι αστεία στο σινεμά, δεν είναι καθόλου στον πραγματικό τον κόσμο!
Πολλοί έσπευσαν λοιπόν να μιμηθούν την κινηματογραφική φάρσα με τις ίδιες σταγόνες που εμφανίστηκαν στην ταινία, αν και το φάρμακο Visine δεν προκαλεί απλώς διάρροια, αλλά μπορεί να σε στείλει ακόμα και στο κώμα. Το 2012, για παράδειγμα, μια γυναίκα που υπέφερε για χρόνια από ανεξήγητα συμπτώματα αποδείχτηκε ότι δηλητηριαζόταν όλη αυτή την περίοδο από οφθαλμικές σταγόνες από την ίδια της τη θετή κόρη (μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με σπασμούς και αιμορραγία από το ορθό).
Το 2011 άλλη μια κοπέλα (και αριστούχος φοιτήτρια ιατρικής) δηλητηρίασε μια συμφοιτήτριά της και κοκορευόταν κατόπιν για το κατόρθωμά της. Αν και το δικαστήριο δεν το βρήκε εξίσου αστείο, αφαιρώντας της τη δυνατότητα να σπουδάσει ιατρική. Κι αν ο Όουεν Γουίλσον το παίρνει τελικά το κορίτσι δηλητηριάζοντας τον αντίζηλό του, αυτά συμβαίνουν μόνο στις ταινίες…
Το «Ταξίδι στην άγρια φύση» (2007) έκανε αρκετούς να πάρουν τις ερημιές και να πεθάνουν εκεί
Ο Κρίστοφερ ΜακΚάντλς απορρίπτει τον δυτικό τρόπο ζωής και τη διαφθορά της πόλης παίρνοντας τα βουνά στο «Into the Wild» για να επανασυνδεθεί με τη φύση. Η πραγματικη ζωη του ερημίτη που έγινε ταινία ενέπνευσε έναν καλό αριθμό ανθρώπων να μιμηθούν το παράδειγμά του για επιβίωση στις ερημιές, αν και πιθανότατα οι θαυμαστές του έχασαν εκείνο το κομμάτι της ταινίας που πεθαίνει ο πρωταγωνιστής!
Μέσα στα αναρίθμητα πραγματικά περιστατικά, ένα από τα τραγικότερα παραδείγματα ήταν του Ντάστιν Σελφ, ο οποίος είδε την ταινία το 2013 και πήρε την απόφαση να απορρίψει τον σύγχρονο τρόπο ζωής και τις ατραπούς του. Μόνο που δεν είχε ιδέα για την άγρια φύση και τους κινδύνους της. Ο ήδη χορτοφάγος Ντάστιν βάσισε το δικό του σχέδιο επιβίωσης μόνο σε όσα είχε δει στην ταινία, θεωρώντας πως όλα θα πάνε καλά παρά το γεγονός ότι δεν είχε ίχνος εμπειρίας από τη ζωή στο ύπαιθρο.
Αποφάσισε έτσι πως θα ζει μέσα στο καταχείμωνο τρώγοντας μούρα και εγκατέλειψε κάποια στιγμή το σπιτικό του, μόνο και μόνο όμως για να βρεθεί λίγο αργότερα νεκρός: γυμνός και παγωμένος κάτω από ένα δέντρο. Και σε μια διεστραμμένη εκδοχή της ειρωνείας, δίπλα του βρέθηκε μια συσκευή GPS, παρά το γεγονός ότι ήταν η τεχνολογία αυτή που πρωτίστως προσπαθούσε να τρέξει μακριά της…
Το «Jurassic Park» (1993) πυροδοτεί τον… Κοτοπουλόσαυρο
Το διαβόητο κινηματογραφικό θεματικό πάρκο με τα προϊστορικά πλάσματα μπόλιασε την ανθρώπινη φαντασία με πρωτόγνωρο τρόπο, προκαλώντας μια από τις μεγαλύτερες λαϊκές μανίες της σύγχρονης εποχής. Τέτοια μανία μάλιστα από την οποία δεν θα ξέφευγε ούτε η επιστήμη, η οποία εργάζεται πυρετωδώς για να κάνει το όνειρο πραγματικότητα, αν και με τον χειρότερο ίσως δυνατό τρόπο!
Κι έτσι 20 περίπου χρόνια μετά την πρεμιέρα της ταινίας, μια παγκόσμια εκστρατεία ξεκίνησε ώστε να γίνει το Jurassic Park πραγματικότητα, με κινητήριο μοχλό τον ίδιο τον τεχνικό σύμβουλο της ταινίας, τον περιβόητο παλαιοντολόγο Τζακ Χόρνερ. Οι ιδέες που ανταλλάχθηκαν από τα μεγαλύτερα μυαλά των καλύτερων πανεπιστημίων του κόσμου έζησαν τις δικές τους περιπέτειες, καθώς κάποια στιγμή συνειδητοποιήθηκε ότι δεν είναι δυνατό -προς το παρόν τουλάχιστον- να επιστρέψουν στη ζωή οι δεινόσαυροι και τότε συνελήφθη το διεστραμμένο σχέδιο της γενετικής τροποποίησης κοτόπουλων για να μοιάζουν με τα γιγαντιαία ερπετά του παρελθόντος!
Σύμφωνα με τη συλλογιστική της ερευνητικής ομάδας, από εξελικτικής σκοπιάς τα σημερινά κοτόπουλα είναι απόγονοι είδους δεινοσαύρου που διέθετε φτερά στην εποχή του, κάπου 71-86 εκατομμύρια χρόνια πριν δηλαδή. Το πλάνο είναι να τροποποιηθούν τα χαρακτηριστικά της κότας ώστε να μοιάζουν με τα λανθάνοντα του δεινοσαύρου, όπως για παράδειγμα τα φτερά, που θα μεταμορφωθούν σε μικροσκοπικά χέρια. Οι πρώτες απόπειρες της ομάδας ήταν μάλιστα ιδιαίτερα επιτυχημένες, καθώς οι νεοσσοί που ανέπτυξαν διέθεταν ρύγχος δεινοσαύρου!
Κατά τα ανακοινωθέντα του Τζακ Χόρνερ, μέσα στα επόμενα 10 χρόνια ο Κοτοπουλόσαυρος θα είναι απτή πραγματικότητα. Δεινόσαυρους βέβαια δεν θα έχουμε, παρά μόνο παραμορφωμένα κοτόπουλα που θα μοιάζουν φευγαλέα με μικροσκοπικά και φτερωτά τέρατα…
Η «Επιστροφή στο μέλλον» (1985) ενέπνευσε άντρα να περάσει μέσα από τοίχο
Ήταν πέρυσι που τύπος από τη Φλόριντα των ΗΠΑ είδε για πρώτη φορά στη ζωή του το κλασικό «Back to The Future» και θέλησε να μιμηθεί ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της ταινίας. Δεν είχε βέβαια κανένα επιστημονικό υπόβαθρο για ταξίδια στον χρόνο, είδε όμως τα χωροχρονικά μαραφέτια του Doc Brown και σκέφτηκε πως θα μπορούσε να τα κάνει να δουλέψουν. Κι έτσι είπε να δοκιμάσει την τύχη του.
Εξόπλισε λοιπόν το Dodge Challenger του με τα απαραίτητα και πήρε τους δρόμους της Φλόριντα, ελπίζοντας πως θα ταξίδευε πίσω στον χρόνο όταν θα έπιανε τα 88 μίλια/ώρα. Σύμφωνα με τον ίδιο, το πράγμα δούλεψε! Όπως είπε στην αστυνομία, μια χωροχρονική πύλη άνοιξε μπροστά του όταν άγγιξε την ιδανική ταχύτητα, αν και πρόλαβε να κλείσει προτού καταφέρει να την περάσει.
Όταν έκλεισε η πύλη (ή όταν σταμάτησαν οι ψευδαισθήσεις του, το ίδιο κάνει), βρέθηκε μυστηριωδώς να κατευθύνεται πάνω σε τούβλινο τοίχο, τον οποίο και χτύπησε με ταχύτητα (σωστά καταλάβατε) 88 μιλίων/ώρα (140 χλμ/ώρα). Το αμάξι εκσφενδονίστηκε και προσγειώθηκε μέσα σε εμπορικό κέντρο, το οποίο ευτυχώς ήταν κλειστό και κανείς δεν τραυματίστηκε. Αν και ένα ακόμα λαμπρό επιστημονικό πείραμα πήρε απρόοπτο τέλος. Ο άντρας, που βγήκε αλώβητος από το ατύχημα, οδηγήθηκε κατόπιν για ψυχιατρική πραγματογνωμοσύνη…
Ο «Ράμπο» (1982) κάνει τον Ράιαν Γκόσλινγκ να ρίχνει μαχαίρια σε παιδάκια
Ο ήρωας δράσης που ξεπήδησε από το «Ράμπο: Το πρώτο αίμα» έμελλε να γίνει ένας από τους πλέον κλασικούς της κινηματογραφίας, κάνοντας κάθε παιδί της δεκαετίας του 1980 να θέλει να του μοιάσει. Αν και κάποια παιδάκια, όπως ο Ράιαν Γκόσλινγκ, πήγαν το πράγμα της μίμησης σε άλλα επίπεδα!
Όπως εξομολογήθηκε ο ίδιος σε συνέντευξή του, λάτρεψε ως πιτσιρικάς τον Τζον Ράμπο τόσο πολύ που πίστεψε ότι η ταινία συνεχιζόταν στην καθημερινότητά του και πως ο ίδιος ήταν τελικά ο βετεράνος πολεμιστής. Κι έτσι πήρε ένα σετ μαχαιριών και έφυγε για το σχολείο για να ζήσει το μεγάλο του όνειρο στην αυλή: στο διάλειμμα, στάθηκε στη μέση του σχολικού παιδότοπου, ονειρεύτηκε πως είχε περικυκλωθεί από εχθρούς και άρχισε να εκτοξεύει τα μαχαίρια στους συμμαθητές του!
Ο Γκόσλινγκ αποβλήθηκε από το σχολείο και οι γονείς του του απαγόρευσαν έκτοτε να βλέπει βίαιες ταινίες…
Κι έτσι το δέος και η μαγεία που προκαλεί συνήθως το σινεμά, αλλά και αυτή η σπίθα του πόθου, κάνουν πολλούς να θέλουν να μιμηθούν τα τεκταινόμενα του πανιού στην πραγματικη ζωη, ξεχνώντας προφανώς ότι κάποια πράγματα γίνονται μόνο στον σινεμα.
Όπως θα παρακολουθήσουμε ευθύς αμέσως όμως, οι προσπάθειες να φέρεις στη ζωή όσα εκτυλίσσονται στη μεγάλη οθόνη καταλήγουν συνήθως σε πραγματικά περίεργες καταστάσεις, που κυμαίνονται από το αλλόκοτο και το γελοίο μέχρι το σπαραξικάρδιο και το τραγικό…
Οι «Γαμομπελάδες» (2005) ενέπνευσαν πολλούς να δηλητηριάσουν τους φίλους τους
Παρά το χιούμορ του κωμικού σεναρίου, το «Wedding Crashers» πυροδότησε πράγματι αρκετές κακές συμπεριφορές που δεν είχαν να κάνουν απαραίτητα με τη «μαγκιά» του να εμφανίζεσαι ακάλεστος σε γάμους. Ειδικά η σκηνή που ο Όουεν Γουίλσον δηλητηριάζει το ποτό του Μπράντλεϊ Κούπερ με τις οφθαλμικές σταγόνες προκάλεσε τεράστια μανία στις ΗΠΑ. Μόνο που αν η διάρροια είναι αστεία στο σινεμά, δεν είναι καθόλου στον πραγματικό τον κόσμο!
Πολλοί έσπευσαν λοιπόν να μιμηθούν την κινηματογραφική φάρσα με τις ίδιες σταγόνες που εμφανίστηκαν στην ταινία, αν και το φάρμακο Visine δεν προκαλεί απλώς διάρροια, αλλά μπορεί να σε στείλει ακόμα και στο κώμα. Το 2012, για παράδειγμα, μια γυναίκα που υπέφερε για χρόνια από ανεξήγητα συμπτώματα αποδείχτηκε ότι δηλητηριαζόταν όλη αυτή την περίοδο από οφθαλμικές σταγόνες από την ίδια της τη θετή κόρη (μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με σπασμούς και αιμορραγία από το ορθό).
Το 2011 άλλη μια κοπέλα (και αριστούχος φοιτήτρια ιατρικής) δηλητηρίασε μια συμφοιτήτριά της και κοκορευόταν κατόπιν για το κατόρθωμά της. Αν και το δικαστήριο δεν το βρήκε εξίσου αστείο, αφαιρώντας της τη δυνατότητα να σπουδάσει ιατρική. Κι αν ο Όουεν Γουίλσον το παίρνει τελικά το κορίτσι δηλητηριάζοντας τον αντίζηλό του, αυτά συμβαίνουν μόνο στις ταινίες…
Το «Ταξίδι στην άγρια φύση» (2007) έκανε αρκετούς να πάρουν τις ερημιές και να πεθάνουν εκεί
Ο Κρίστοφερ ΜακΚάντλς απορρίπτει τον δυτικό τρόπο ζωής και τη διαφθορά της πόλης παίρνοντας τα βουνά στο «Into the Wild» για να επανασυνδεθεί με τη φύση. Η πραγματικη ζωη του ερημίτη που έγινε ταινία ενέπνευσε έναν καλό αριθμό ανθρώπων να μιμηθούν το παράδειγμά του για επιβίωση στις ερημιές, αν και πιθανότατα οι θαυμαστές του έχασαν εκείνο το κομμάτι της ταινίας που πεθαίνει ο πρωταγωνιστής!
Μέσα στα αναρίθμητα πραγματικά περιστατικά, ένα από τα τραγικότερα παραδείγματα ήταν του Ντάστιν Σελφ, ο οποίος είδε την ταινία το 2013 και πήρε την απόφαση να απορρίψει τον σύγχρονο τρόπο ζωής και τις ατραπούς του. Μόνο που δεν είχε ιδέα για την άγρια φύση και τους κινδύνους της. Ο ήδη χορτοφάγος Ντάστιν βάσισε το δικό του σχέδιο επιβίωσης μόνο σε όσα είχε δει στην ταινία, θεωρώντας πως όλα θα πάνε καλά παρά το γεγονός ότι δεν είχε ίχνος εμπειρίας από τη ζωή στο ύπαιθρο.
Αποφάσισε έτσι πως θα ζει μέσα στο καταχείμωνο τρώγοντας μούρα και εγκατέλειψε κάποια στιγμή το σπιτικό του, μόνο και μόνο όμως για να βρεθεί λίγο αργότερα νεκρός: γυμνός και παγωμένος κάτω από ένα δέντρο. Και σε μια διεστραμμένη εκδοχή της ειρωνείας, δίπλα του βρέθηκε μια συσκευή GPS, παρά το γεγονός ότι ήταν η τεχνολογία αυτή που πρωτίστως προσπαθούσε να τρέξει μακριά της…
Το «Jurassic Park» (1993) πυροδοτεί τον… Κοτοπουλόσαυρο
Το διαβόητο κινηματογραφικό θεματικό πάρκο με τα προϊστορικά πλάσματα μπόλιασε την ανθρώπινη φαντασία με πρωτόγνωρο τρόπο, προκαλώντας μια από τις μεγαλύτερες λαϊκές μανίες της σύγχρονης εποχής. Τέτοια μανία μάλιστα από την οποία δεν θα ξέφευγε ούτε η επιστήμη, η οποία εργάζεται πυρετωδώς για να κάνει το όνειρο πραγματικότητα, αν και με τον χειρότερο ίσως δυνατό τρόπο!
Κι έτσι 20 περίπου χρόνια μετά την πρεμιέρα της ταινίας, μια παγκόσμια εκστρατεία ξεκίνησε ώστε να γίνει το Jurassic Park πραγματικότητα, με κινητήριο μοχλό τον ίδιο τον τεχνικό σύμβουλο της ταινίας, τον περιβόητο παλαιοντολόγο Τζακ Χόρνερ. Οι ιδέες που ανταλλάχθηκαν από τα μεγαλύτερα μυαλά των καλύτερων πανεπιστημίων του κόσμου έζησαν τις δικές τους περιπέτειες, καθώς κάποια στιγμή συνειδητοποιήθηκε ότι δεν είναι δυνατό -προς το παρόν τουλάχιστον- να επιστρέψουν στη ζωή οι δεινόσαυροι και τότε συνελήφθη το διεστραμμένο σχέδιο της γενετικής τροποποίησης κοτόπουλων για να μοιάζουν με τα γιγαντιαία ερπετά του παρελθόντος!
Σύμφωνα με τη συλλογιστική της ερευνητικής ομάδας, από εξελικτικής σκοπιάς τα σημερινά κοτόπουλα είναι απόγονοι είδους δεινοσαύρου που διέθετε φτερά στην εποχή του, κάπου 71-86 εκατομμύρια χρόνια πριν δηλαδή. Το πλάνο είναι να τροποποιηθούν τα χαρακτηριστικά της κότας ώστε να μοιάζουν με τα λανθάνοντα του δεινοσαύρου, όπως για παράδειγμα τα φτερά, που θα μεταμορφωθούν σε μικροσκοπικά χέρια. Οι πρώτες απόπειρες της ομάδας ήταν μάλιστα ιδιαίτερα επιτυχημένες, καθώς οι νεοσσοί που ανέπτυξαν διέθεταν ρύγχος δεινοσαύρου!
Κατά τα ανακοινωθέντα του Τζακ Χόρνερ, μέσα στα επόμενα 10 χρόνια ο Κοτοπουλόσαυρος θα είναι απτή πραγματικότητα. Δεινόσαυρους βέβαια δεν θα έχουμε, παρά μόνο παραμορφωμένα κοτόπουλα που θα μοιάζουν φευγαλέα με μικροσκοπικά και φτερωτά τέρατα…
Η «Επιστροφή στο μέλλον» (1985) ενέπνευσε άντρα να περάσει μέσα από τοίχο
Ήταν πέρυσι που τύπος από τη Φλόριντα των ΗΠΑ είδε για πρώτη φορά στη ζωή του το κλασικό «Back to The Future» και θέλησε να μιμηθεί ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της ταινίας. Δεν είχε βέβαια κανένα επιστημονικό υπόβαθρο για ταξίδια στον χρόνο, είδε όμως τα χωροχρονικά μαραφέτια του Doc Brown και σκέφτηκε πως θα μπορούσε να τα κάνει να δουλέψουν. Κι έτσι είπε να δοκιμάσει την τύχη του.
Εξόπλισε λοιπόν το Dodge Challenger του με τα απαραίτητα και πήρε τους δρόμους της Φλόριντα, ελπίζοντας πως θα ταξίδευε πίσω στον χρόνο όταν θα έπιανε τα 88 μίλια/ώρα. Σύμφωνα με τον ίδιο, το πράγμα δούλεψε! Όπως είπε στην αστυνομία, μια χωροχρονική πύλη άνοιξε μπροστά του όταν άγγιξε την ιδανική ταχύτητα, αν και πρόλαβε να κλείσει προτού καταφέρει να την περάσει.
Όταν έκλεισε η πύλη (ή όταν σταμάτησαν οι ψευδαισθήσεις του, το ίδιο κάνει), βρέθηκε μυστηριωδώς να κατευθύνεται πάνω σε τούβλινο τοίχο, τον οποίο και χτύπησε με ταχύτητα (σωστά καταλάβατε) 88 μιλίων/ώρα (140 χλμ/ώρα). Το αμάξι εκσφενδονίστηκε και προσγειώθηκε μέσα σε εμπορικό κέντρο, το οποίο ευτυχώς ήταν κλειστό και κανείς δεν τραυματίστηκε. Αν και ένα ακόμα λαμπρό επιστημονικό πείραμα πήρε απρόοπτο τέλος. Ο άντρας, που βγήκε αλώβητος από το ατύχημα, οδηγήθηκε κατόπιν για ψυχιατρική πραγματογνωμοσύνη…
Ο «Ράμπο» (1982) κάνει τον Ράιαν Γκόσλινγκ να ρίχνει μαχαίρια σε παιδάκια
Ο ήρωας δράσης που ξεπήδησε από το «Ράμπο: Το πρώτο αίμα» έμελλε να γίνει ένας από τους πλέον κλασικούς της κινηματογραφίας, κάνοντας κάθε παιδί της δεκαετίας του 1980 να θέλει να του μοιάσει. Αν και κάποια παιδάκια, όπως ο Ράιαν Γκόσλινγκ, πήγαν το πράγμα της μίμησης σε άλλα επίπεδα!
Όπως εξομολογήθηκε ο ίδιος σε συνέντευξή του, λάτρεψε ως πιτσιρικάς τον Τζον Ράμπο τόσο πολύ που πίστεψε ότι η ταινία συνεχιζόταν στην καθημερινότητά του και πως ο ίδιος ήταν τελικά ο βετεράνος πολεμιστής. Κι έτσι πήρε ένα σετ μαχαιριών και έφυγε για το σχολείο για να ζήσει το μεγάλο του όνειρο στην αυλή: στο διάλειμμα, στάθηκε στη μέση του σχολικού παιδότοπου, ονειρεύτηκε πως είχε περικυκλωθεί από εχθρούς και άρχισε να εκτοξεύει τα μαχαίρια στους συμμαθητές του!
Ο Γκόσλινγκ αποβλήθηκε από το σχολείο και οι γονείς του του απαγόρευσαν έκτοτε να βλέπει βίαιες ταινίες…
πηγη= | E-Radio.gr Θέματα
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
η αίγλη της πόλης,, φωτισμένη απο
υπερκαταναλωση ενεργειας και εξατμισεων αυτοκινητου,,
τα αστρα δεν φαίνονται πια ομως η παρακμή σφύζει απο ζωη στα σοκάκια της πολης.
collateral = μια ταινια με την υπογραφη
του Michael Mann του μοναδικου σκηνοθετη που μετετρεψε την εικόνα της πολης σε εργο τεχνης,,,, σιγουρα οι ταινιες του
θα διδασκονται στις σχολες σκηνοθεσιας μαζι με αυτες του χιτσκοκ και του Ridley Scott ή του John Carpenter...
υπερκαταναλωση ενεργειας και εξατμισεων αυτοκινητου,,
τα αστρα δεν φαίνονται πια ομως η παρακμή σφύζει απο ζωη στα σοκάκια της πολης.
collateral = μια ταινια με την υπογραφη
του Michael Mann του μοναδικου σκηνοθετη που μετετρεψε την εικόνα της πολης σε εργο τεχνης,,,, σιγουρα οι ταινιες του
θα διδασκονται στις σχολες σκηνοθεσιας μαζι με αυτες του χιτσκοκ και του Ridley Scott ή του John Carpenter...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
προκειτε για σειρά και οχι για ταινία ομως εχω κολλήσει άσχημα..
PRISON BREAK στο συνδρομητικό του οτε τν ειδα ολα τα επεισοδια της επανάληψης και
έρχεται και ο 5 κυκλος.
χοντρό κόλλημα μιλαμε....
PRISON BREAK στο συνδρομητικό του οτε τν ειδα ολα τα επεισοδια της επανάληψης και
έρχεται και ο 5 κυκλος.
χοντρό κόλλημα μιλαμε....
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
-nikos- έγραψε:μια αλλη συνταγη ειναι η ''σημειολογία''...
η σημειολογια συναντατε συνηθως στις περιπετειες φαντασιας,,,ιδιαίτερα στις επιστημονικης φαντασιας,
και ο σκοπος ειναι να πεισει τον θεατη εστω και για την μια-δυο ωρες που
βλεπει το φιλμ οτι αυτο που βλεπει δεν ειναι ενα φανταστικο σεναριο αλλα ενα αλληθινο που
λαμβανει χωρα εμπρος στα ματια του....και ταυτοχρωνα να εξαψει την
φαντασια του οτι ισως.......να μην ειναι μια ταινια μονο αλλα ενα μυνημα εγρήγορσης προς
το κοινο....
πρωτόγονα συναισθηματα σε εξελιγμενες κοινωνιες
προτιμώμενες συμπεριφορές
ομοιότητες των εξωγήινων οργανισμων με τους γήινους
αναφωρες στο παρελθον στο παρον και συνηθως στο πιθανότερο μελλον της ανθρωπότητας
ειναι τα κυριοτερα στοιχεια σημειολογιας που βρίσκουμε και συν
ολα τα υπολυπα ο φοβος....
ο φοβος του αγνώστου αντικαθίσταται απο τον φοβο του γνωστου ποια ''αντιπαλου'' των
πρωταγωνιστων...
ταινιες με δυνατους οπαδους και θαυμαστες που οδηγουν σε σικουελ των ταινιων..τοσες
που ποια η σημειολογια δεν εχει πια αναγκη τις κλασικες αναφορές αφου αρκουν
οι οπτικες και σκηνοθετικες αναφορες στις προηγουμενες ταινιες του ειδους.
δεν θα κρυψω οτι ειμαι μεγας θαυμαστης του ειδους με το
καλυτερο παραδηγμα την σειρα ταινιων alien με την Sigourney Weaver στο ρολο της Ripley
που μαχετε το αλιεν μεχρι.....
μερικα παραδείγματα
το πρώτο [1979]
το δευτερο [1986]
το τριτο [1992]
το τεταρτο [1997]
και για οσους δεν ''μαθαν το μαθημα τους''
μια νεα αρχη..
με ουσιαστηκα την πεμπτη σειρα των αλιεν...το ''prometheus''
ποσες φωρες παγώσαμε και ξεπαγωσαμε στην κρυογονική καψουλα της Ripley ?? ξυπνωντας
παντα στον ιδιο εφιάλτη ??
το 2014 ερχετε το επομενο ταξιδι μας...με τον.......παραδεισο [ο θεος να τον κανει..]
ερχεται η συνεχεια...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
η Ζωη Λασκαρη πεθανε χθες στα 73 χρονια της.
η πιο θηλυκή παρουσία στον ελληνικό κινηματογραφο κατα την γνωμη μου,οποτε βλεπω σε παλια ταινια συμετεχει
η Ζωη παντα την παρακολουθω ακομη και αν την εχω ξαναδει πολλες φορες.
τι να πουμε για την Ζωη,,, αστερι-γυναικαρα-αφρος !!!!!!
μερικες φωτο απο την προσωπικη μου συλλογη...[οι πιο σεξυ]
εχω πολυ κολημα με την Ζωη γιατι μοιάζει με τον πρωτο μου ερωτα.
η πιο θηλυκή παρουσία στον ελληνικό κινηματογραφο κατα την γνωμη μου,οποτε βλεπω σε παλια ταινια συμετεχει
η Ζωη παντα την παρακολουθω ακομη και αν την εχω ξαναδει πολλες φορες.
τι να πουμε για την Ζωη,,, αστερι-γυναικαρα-αφρος !!!!!!
μερικες φωτο απο την προσωπικη μου συλλογη...[οι πιο σεξυ]
εχω πολυ κολημα με την Ζωη γιατι μοιάζει με τον πρωτο μου ερωτα.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
μολις ειδα το ''μεροκαματο του τρομου''...
Η ταινία, που βασίζεται σε ένα μυθιστόρημα του Ζορζ Αρνό, διαδραματίζεται στη Λατινική Αμερική: τέσσερις τυχοδιώκτες από την Ευρώπη, χωρίς χαρτιά, χωρίς λεφτά, χωρίς τίποτα, αναλαμβάνουν να μεταφέρουν με δύο φορτηγά, μέσα από δύσβατους χωματόδρομους, μια μεγάλη ποσότητα νιτρογλυκερίνης, για λογαριασμό μιας αμερικανικής εταιρείας πετρελαίου. Μια δουλειά που μόνο απελπισμένοι θα δέχονταν. Ο υπεύθυνος άλλωστε της εταιρείας απέφυγε να αναθέσει σε ντόπιους την επικίνδυνη αυτή αποστολή, για να μην αναγκαστεί να πληρώσει αποζημίωση στις οικογένειές τους σε περίπτωση θανάτου. Η αμοιβή είναι μεγάλη, μεγαλύτερη όμως είναι η πιθανότητα να σκοτωθούν όλοι τους. Κι όμως, οι υποψήφιοι για τη θέση του οδηγού είναι δεκάδες… Στη διαδρομή, 300 μίλια χωματόδρομου, και ενώ σε κάθε τους βήμα παραμονεύει ο κίνδυνος,
Αριστούργημα! Ταινία που τα 5 αστέρια την αδικούν! Ο Μύθος του Σισύφου,μετατρέπεται σε μια συγκλονιστική ιστορία 146 λεπτών που σου κόβουν την ανάσα κάθε λεπτό. Από τα αριστουργηματα της παγκόσμιας φιλμογραφίας που δεν θα γεράσουν ποτέ.
Η ταινία, που βασίζεται σε ένα μυθιστόρημα του Ζορζ Αρνό, διαδραματίζεται στη Λατινική Αμερική: τέσσερις τυχοδιώκτες από την Ευρώπη, χωρίς χαρτιά, χωρίς λεφτά, χωρίς τίποτα, αναλαμβάνουν να μεταφέρουν με δύο φορτηγά, μέσα από δύσβατους χωματόδρομους, μια μεγάλη ποσότητα νιτρογλυκερίνης, για λογαριασμό μιας αμερικανικής εταιρείας πετρελαίου. Μια δουλειά που μόνο απελπισμένοι θα δέχονταν. Ο υπεύθυνος άλλωστε της εταιρείας απέφυγε να αναθέσει σε ντόπιους την επικίνδυνη αυτή αποστολή, για να μην αναγκαστεί να πληρώσει αποζημίωση στις οικογένειές τους σε περίπτωση θανάτου. Η αμοιβή είναι μεγάλη, μεγαλύτερη όμως είναι η πιθανότητα να σκοτωθούν όλοι τους. Κι όμως, οι υποψήφιοι για τη θέση του οδηγού είναι δεκάδες… Στη διαδρομή, 300 μίλια χωματόδρομου, και ενώ σε κάθε τους βήμα παραμονεύει ο κίνδυνος,
Αριστούργημα! Ταινία που τα 5 αστέρια την αδικούν! Ο Μύθος του Σισύφου,μετατρέπεται σε μια συγκλονιστική ιστορία 146 λεπτών που σου κόβουν την ανάσα κάθε λεπτό. Από τα αριστουργηματα της παγκόσμιας φιλμογραφίας που δεν θα γεράσουν ποτέ.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
Αν συρικνωνονταν οι ανθρωποι θα σώζονταν η ανθρωπότητα ??
DOWNSIZING
DOWNSIZING
DOWNSIZING
DOWNSIZING
DOWNSIZING
DOWNSIZING
DOWNSIZING
DOWNSIZING
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
οταν ειδα το
THE HATEFUL EIGHT του ταραντινο ηταν μια ταινια πολυ καλη μεν και αρκετα σημειολογικη δε.
μερικες φορες σκευτεσαι.... μηπως ο ταραντινο υπερβαλει ?
ο ταραντινο πριν ασχοληθει με τον κινηματογραφο εκανε ντοκιμαντερ και τελικα... οι ταινιες του ειναι οσο πιο κοντα στην πραγματικοτητα γινεται.
ενα ντοκιμαντερ που περιγραφει καταστασεις που θα σας παγωσουν το αιμα.
THE HATEFUL EIGHT του ταραντινο ηταν μια ταινια πολυ καλη μεν και αρκετα σημειολογικη δε.
μερικες φορες σκευτεσαι.... μηπως ο ταραντινο υπερβαλει ?
ο ταραντινο πριν ασχοληθει με τον κινηματογραφο εκανε ντοκιμαντερ και τελικα... οι ταινιες του ειναι οσο πιο κοντα στην πραγματικοτητα γινεται.
ενα ντοκιμαντερ που περιγραφει καταστασεις που θα σας παγωσουν το αιμα.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
Άντε να τους πεισεις οτι είσαι αθώος !!!!
δειτε το
δειτε το
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
μια ταινια για να περνα η ωρα...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
πως γυριστηκε η ταινια abyss [η αβυσος]
θα έλεγε κανεις οτι ηταν εξισου περιπέτεια το γύρισμα οσο και η ταινια...
θα έλεγε κανεις οτι ηταν εξισου περιπέτεια το γύρισμα οσο και η ταινια...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κινηματογραφικά
πεθανε ο Rutger Hauer
η ταινια the Hitcher ηταν η πρωτη ταινια που ειδα με αυτον τον ηθοποιο....
την ειχα δει σε ασπρομαυρη τηλεοραση περιπου το 1988....
μετα ολες οι ταινιες που επαιξε τις εχω δει
με τις καλυτερες κατα την γνωμη μου να ειναι
το ''ο λυκος και το Γερακι''
και το ''the blood of heroes''
η ταινια the Hitcher ηταν η πρωτη ταινια που ειδα με αυτον τον ηθοποιο....
την ειχα δει σε ασπρομαυρη τηλεοραση περιπου το 1988....
μετα ολες οι ταινιες που επαιξε τις εχω δει
με τις καλυτερες κατα την γνωμη μου να ειναι
το ''ο λυκος και το Γερακι''
και το ''the blood of heroes''
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Σελίδα 6 από 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Σελίδα 6 από 7
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης