Κατασκευη κορδέλας ξύλων βενζινοκινητη και τροχηλατη απο το μηδεν με λαστιχα αυτοκινητου.
Σελίδα 1 από 1
Κατασκευη κορδέλας ξύλων βενζινοκινητη και τροχηλατη απο το μηδεν με λαστιχα αυτοκινητου.
εχω μια κορδελα σταθερη απο την εποχη που ημουν ξυλουργος
και την χρειαζομαι για να κοβω καυσοξυλα.... ομως θελω να την μετακεινω στο σημειο που αποθηκευω τα ξυλα και αυτο το σημειο ειναι μακρια απο το σημειο που την εχω αυτη την στιγμη..
ετσι η εμφανης λυση ειναι να.... την βαλω σε ροδες ...
το δευτερο θεμα μου ειναι οτι λειτουργει με τριφασικο ρευμα μα εγω θελω να την χρησιμοποιησω σε σημεια που δεν εχει τριφασικο ρευμα...
ετσι η εμφανης λυση ειναι να χρησιμοποιησω αλλο τροπο κινησης... εν την προκειμενη
εναν παλιο βενζινοκινητηρα που ειχα για να αντλω νερο σε ενα πηγαδι..την
μηχανη την εχω και ''καθετε'' πανω απο 8 χρονια... ετσι
ηρθε η ωρα να χρησιμοποιηθει ξανα.
αυτο ειναι το αντικειμενο που θα μας απασχολησει σε αυτο το θεμα...
ετσι θα ανεβασω σε λιγο φωτο απο την προοδο της κατασκευης.
και την χρειαζομαι για να κοβω καυσοξυλα.... ομως θελω να την μετακεινω στο σημειο που αποθηκευω τα ξυλα και αυτο το σημειο ειναι μακρια απο το σημειο που την εχω αυτη την στιγμη..
ετσι η εμφανης λυση ειναι να.... την βαλω σε ροδες ...
το δευτερο θεμα μου ειναι οτι λειτουργει με τριφασικο ρευμα μα εγω θελω να την χρησιμοποιησω σε σημεια που δεν εχει τριφασικο ρευμα...
ετσι η εμφανης λυση ειναι να χρησιμοποιησω αλλο τροπο κινησης... εν την προκειμενη
εναν παλιο βενζινοκινητηρα που ειχα για να αντλω νερο σε ενα πηγαδι..την
μηχανη την εχω και ''καθετε'' πανω απο 8 χρονια... ετσι
ηρθε η ωρα να χρησιμοποιηθει ξανα.
αυτο ειναι το αντικειμενο που θα μας απασχολησει σε αυτο το θεμα...
ετσι θα ανεβασω σε λιγο φωτο απο την προοδο της κατασκευης.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την -nikos- στις Κυρ Απρ 04, 2021 9:53 am, 3 φορές συνολικά
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κατασκευη κορδέλας ξύλων βενζινοκινητη και τροχηλατη απο το μηδεν με λαστιχα αυτοκινητου.
καταρχην η μηχανη και το μοτερ....
η μηχανη ειναι 6 ιππους...
το μοτερ ειναι 10 ιππους....
εφωσον η μηχανη ειναι μικροτερη του μοτερ
το ζητουμενο ειναι αν τουλαχιστον εχει περισσοτερες στροφες ωστε με το καταληλο ''μπαλαρισμα''
να αντισταθμίσω
την χαμηλότερη δυναμη...
την απαντηση την εδωσε το στροφομετρο..
η ενδειξη ηταν το πρασινο φως για να συνεχισω...
το μοτερ ειχε 1500 στροφες και η μηχανη πανω απο 3300 στροφες...
ετσι με το καταλληλο μπαλαρισμα θα αποδωσει πανω απο 12 ιππους εργο στις επιθημητες στροφες...
το επομενο προβλημα ηταν το μπαλαρισμα...
η μεγαλη τροχαλια ηταν 30 cm διαμετρο αρα ειχε περιμετρο= 95cm.... για να εχουμε παλι τις ιδιες στροφες
θα πρεπει να εχουμε 200cm και βαλε περιμετρο στην νεα τροχαλια..
αυτο χρειάζονταν τροχαλια 60-65cm διαμετρο.... κατι που δεν βρηκα στους παλιαντζηδες....
καινουρια τροχαλια αυτου του μεγεθους
θα αυξανε σημαντικα το κοστος και το βαρος της κατασκευης... ετσι επελεξα
να βαλω μια.....ροδα αυτοκινητου
προηγηθικε η αφερεση της παλιας τροχαλιας και του μοτερ..
η τροποποιηση
ενός μουαγιε σε αφαλο τροχαλιας...
με βιδα για να ασφαλισει οπως η παλια τροχαλια..
στην παλια τρυπα
και αφου ξεσκουριασα
και τεριαξα και μια μικρη τροχαλια στην μηχανη...
εκανα και
την προβα ''τζενεραλε''...
μετα ασχοληθικα με το τρειλερ....
θελει λιγο ενισχυση ακομη αλλα με ''πηρε η νυχτα''.....
το κοστος μεχρι τωρα ειναι 50 ευρο στον παλιατζη για τον αξωνα με τις ροδες...
ολα τα υπολυπα τα ειχα ηδη
ομως
μιας και αναφερθηκαμε στο κοστος
θα κανω εναν υπολογισμο σε περιπτοση που θελει καποιος να
κανει την κατασκευη απο το μηδεν....
η κορδελα κοστιζει 350 ευρο σε παλιατζηδες...[σιγουρα θα βρητε..]
ο αξωνας 50 ευρο
ο βενζινοκινητηρας γυρο στα 350 ευρο
περιπου 100 ευρο για ''λοιπα σιδερα''
5-10 ευρο η μικρη τροχαλεια
10-15 ευρο η ροδα [αντι τροχαλειας]
15 ευρο ο υμαντας μεταδοσης
περιπου 150 ευρο αμοιβη μηχανουργιου αν χρειαστητε τόρνους και ηλεκτροκολησεις
ετσι αν δεν υπαρχει καποια ''βαση'' ενα 1000ρικο ευροπουλα ειναι σιγουρο....
εγω οπως ειπα πριν μονο τον αξωνα χρειαστικε να αγωρασω.... τα υπολυπα τα ειχα αγωρασει
τα προιγουμενα χρονια για αλλες χρησεις...
τωρα τα συνδεω για την τρεχουσα χρηση.... και τι θα φερει το μελλον.....κανεις δεν ξερει.
η μηχανη ειναι 6 ιππους...
το μοτερ ειναι 10 ιππους....
εφωσον η μηχανη ειναι μικροτερη του μοτερ
το ζητουμενο ειναι αν τουλαχιστον εχει περισσοτερες στροφες ωστε με το καταληλο ''μπαλαρισμα''
να αντισταθμίσω
την χαμηλότερη δυναμη...
την απαντηση την εδωσε το στροφομετρο..
η ενδειξη ηταν το πρασινο φως για να συνεχισω...
το μοτερ ειχε 1500 στροφες και η μηχανη πανω απο 3300 στροφες...
ετσι με το καταλληλο μπαλαρισμα θα αποδωσει πανω απο 12 ιππους εργο στις επιθημητες στροφες...
το επομενο προβλημα ηταν το μπαλαρισμα...
η μεγαλη τροχαλια ηταν 30 cm διαμετρο αρα ειχε περιμετρο= 95cm.... για να εχουμε παλι τις ιδιες στροφες
θα πρεπει να εχουμε 200cm και βαλε περιμετρο στην νεα τροχαλια..
αυτο χρειάζονταν τροχαλια 60-65cm διαμετρο.... κατι που δεν βρηκα στους παλιαντζηδες....
καινουρια τροχαλια αυτου του μεγεθους
θα αυξανε σημαντικα το κοστος και το βαρος της κατασκευης... ετσι επελεξα
να βαλω μια.....ροδα αυτοκινητου
προηγηθικε η αφερεση της παλιας τροχαλιας και του μοτερ..
η τροποποιηση
ενός μουαγιε σε αφαλο τροχαλιας...
με βιδα για να ασφαλισει οπως η παλια τροχαλια..
στην παλια τρυπα
και αφου ξεσκουριασα
και τεριαξα και μια μικρη τροχαλια στην μηχανη...
εκανα και
την προβα ''τζενεραλε''...
μετα ασχοληθικα με το τρειλερ....
θελει λιγο ενισχυση ακομη αλλα με ''πηρε η νυχτα''.....
το κοστος μεχρι τωρα ειναι 50 ευρο στον παλιατζη για τον αξωνα με τις ροδες...
ολα τα υπολυπα τα ειχα ηδη
ομως
μιας και αναφερθηκαμε στο κοστος
θα κανω εναν υπολογισμο σε περιπτοση που θελει καποιος να
κανει την κατασκευη απο το μηδεν....
η κορδελα κοστιζει 350 ευρο σε παλιατζηδες...[σιγουρα θα βρητε..]
ο αξωνας 50 ευρο
ο βενζινοκινητηρας γυρο στα 350 ευρο
περιπου 100 ευρο για ''λοιπα σιδερα''
5-10 ευρο η μικρη τροχαλεια
10-15 ευρο η ροδα [αντι τροχαλειας]
15 ευρο ο υμαντας μεταδοσης
περιπου 150 ευρο αμοιβη μηχανουργιου αν χρειαστητε τόρνους και ηλεκτροκολησεις
ετσι αν δεν υπαρχει καποια ''βαση'' ενα 1000ρικο ευροπουλα ειναι σιγουρο....
εγω οπως ειπα πριν μονο τον αξωνα χρειαστικε να αγωρασω.... τα υπολυπα τα ειχα αγωρασει
τα προιγουμενα χρονια για αλλες χρησεις...
τωρα τα συνδεω για την τρεχουσα χρηση.... και τι θα φερει το μελλον.....κανεις δεν ξερει.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κατασκευη κορδέλας ξύλων βενζινοκινητη και τροχηλατη απο το μηδεν με λαστιχα αυτοκινητου.
η ροπη ειναι αναλογη της ακτινας
και η πρόσφυση αναλογη της τριβης...
την ακτινα την διπλασιασα και η τριβη μεταξυ καουτσουκ του ιμαντα και καουτσουκ του λαστιχου ειναι μεγαλυτερη απο
την τριβη μεταλου καουτσουκ..
και η πρόσφυση αναλογη της τριβης...
την ακτινα την διπλασιασα και η τριβη μεταξυ καουτσουκ του ιμαντα και καουτσουκ του λαστιχου ειναι μεγαλυτερη απο
την τριβη μεταλου καουτσουκ..
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κατασκευη κορδέλας ξύλων βενζινοκινητη και τροχηλατη απο το μηδεν με λαστιχα αυτοκινητου.
προχωράει το εργο...
για να την μεταφέρω αφερεσα οτι μπορουσε να αφαιρεθεί για να ελαφρύνει και θα τα προσθέσω ξανα
με την ολοκληρωση της τοποθέτησης
για να την μεταφέρω αφερεσα οτι μπορουσε να αφαιρεθεί για να ελαφρύνει και θα τα προσθέσω ξανα
με την ολοκληρωση της τοποθέτησης
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κατασκευη κορδέλας ξύλων βενζινοκινητη και τροχηλατη απο το μηδεν με λαστιχα αυτοκινητου.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την -nikos- στις Τετ Ιαν 27, 2021 3:47 pm, 1 φορά
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κατασκευη κορδέλας ξύλων βενζινοκινητη και τροχηλατη απο το μηδεν με λαστιχα αυτοκινητου.
έκανα και ενα βιντεακι εν λειτουργια....
έτοιμη και αυτη η πατεντα... πάμε για την επόμενη...
έτοιμη και αυτη η πατεντα... πάμε για την επόμενη...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κατασκευη κορδέλας ξύλων βενζινοκινητη και τροχηλατη απο το μηδεν με λαστιχα αυτοκινητου.
Επομενο προτζεκτ-κατασκευη κορδελας απο το μηδεν...
βιντεο =
βιντεο =
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Κατασκευη κορδέλας ξύλων βενζινοκινητη και τροχηλατη απο το μηδεν με λαστιχα αυτοκινητου.
το progect ολοκληρωθηκε
και ετσι εχω τωρα δυο κορδελες....
βασικα την μια την εχω σε αλλο σημειο [την παλια και βαρια κορδελα] και ηθελα μια για το σπιτι ελαφρια,,, ειχα και ενα σωρο παλιοσιδερα,,, ειχα και πολυ χρονο με την καραντινα...
και ετσι εχω τωρα δυο κορδελες....
βασικα την μια την εχω σε αλλο σημειο [την παλια και βαρια κορδελα] και ηθελα μια για το σπιτι ελαφρια,,, ειχα και ενα σωρο παλιοσιδερα,,, ειχα και πολυ χρονο με την καραντινα...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Παρόμοια θέματα
» Σχιστιρι ξύλων
» Επισκευή αυτόματης κορδέλας σκύλου !!!!
» Εκκίνηση αυτοκίνητου
» Ηλεκτροκοληση απο δυναμο αυτοκινητου
» Ηλεκτροκολληση με μπαταρίες αυτοκινήτου
» Επισκευή αυτόματης κορδέλας σκύλου !!!!
» Εκκίνηση αυτοκίνητου
» Ηλεκτροκοληση απο δυναμο αυτοκινητου
» Ηλεκτροκολληση με μπαταρίες αυτοκινήτου
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης