Pedal Drive for kayak
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Pedal Drive for kayak
πεταλιερα-προπελα για καγιακ....
Στο βιντεο ο τυπος ανοιγει ενα τετειο μηχανησμο πεταλιερας και
ετσι μπορουμε να παρουμε
μια ιδεα απο το ποσο μειωση κανει απο το πεταλι στην προπελα....
στο δευτερο αυτο βιντεο=
https://www.youtube.com/watch?v=RDrZ_cWsSIY&t=391s
ενας αλλος
δοκιμαζει τα δυο συστηματα που υπαρχουν στην αγορα,,, και λεει
οτι στην πεταλιερα του...βγηκε η γλωσσα..
αν ειχε μικρότερη μειωση και φαρδύτερη προπελα ισως.........
απο την αλλη το αλλο συστημα εχει τα φτερα καθετα στο κυτος του καγιακ και μπορει ο χρηστης
και να πεταλησει και να κανει κουπι...
η πεταλιερα αν ειχε φαρδύτερη προπελα θα λειτουργουσε σαν φρενο αν δεν περιστρεφονταν,,,
στα υποψην......
Στο βιντεο ο τυπος ανοιγει ενα τετειο μηχανησμο πεταλιερας και
ετσι μπορουμε να παρουμε
μια ιδεα απο το ποσο μειωση κανει απο το πεταλι στην προπελα....
στο δευτερο αυτο βιντεο=
https://www.youtube.com/watch?v=RDrZ_cWsSIY&t=391s
ενας αλλος
δοκιμαζει τα δυο συστηματα που υπαρχουν στην αγορα,,, και λεει
οτι στην πεταλιερα του...βγηκε η γλωσσα..
αν ειχε μικρότερη μειωση και φαρδύτερη προπελα ισως.........
απο την αλλη το αλλο συστημα εχει τα φτερα καθετα στο κυτος του καγιακ και μπορει ο χρηστης
και να πεταλησει και να κανει κουπι...
η πεταλιερα αν ειχε φαρδύτερη προπελα θα λειτουργουσε σαν φρενο αν δεν περιστρεφονταν,,,
στα υποψην......
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Pedal Drive for kayak
μελετησα αρκετα τις διαφορες των δυο μηχανισμων...
και εχουμε=
η πεταλιερα εχει σχεση μεταδωσης 14 προς 1 περιπου με την προπελα, δηλ. 14 στροφες γυριζει η προπελα για καθε μια περιστροφη του πενταλ...
η προπελα εχει μικρη επιφανια για να μην λειτουργει σαν φρενο οταν δεν περιστρεφεται,,,
στο αλλο συστημα εχουμε δυο μεγαλα φτερα τα οποια εχουν σχεση 2 προς 1... δηλ. σε καθε 1 πιεση του ποδιου εχουμε την δυπλασια επιφανια κινησης απο τον άξονα του πενταλ,, η κλιση των πτερυγίων ειναι μικρη και ομοιαζει με τα πτερύγια μιας θαλασσιας χελωνας και
οταν δεν ασκηται πιεση παραμενουν ευθηγραμμα με το κυτος ωστε να μην προκαλουν αντισταση...
το υπερ της δευτερης ''πατεντας'' ειναι η απλοτητα και το μικρο βαρος και το μονο κατα ειναι το υλικο κατασκευης των πτερυγιων που καταστει τον ιδιοκτητη εξαρτημενο απο την εταιρια κατασκευης για ανταλακτικα.
το κατα της πρωτης κατασκευης ειναι=
το βαρος
η πολυπλοκοτητα των εξαρτηματων
η αντισταση κατα την ακινησια
και η σχεση αποδοσης-κοπωσης του χρηστη που οπως περιγραφει στο βιντεο του....βγηκε η γλωσσα στο πεταλι.
το υπερ της προπελας ειναι η μεγαλυτερη δυναμη κατα 30% τουλαχιστον εναντι των πτερυγιων.
ας κανουμε μια ερευνα στο ιντερνετ για να δουμε ποσο κοστιζουν..
ξεκινα απο 1300 δολαρια στην αμερικη και ....στην ελλαδα φτανει στα....1600 ευρο περιπου...
https://www.amazon.com/stores/page/DA6CBE44-744D-41EC-8181-8AE541B5CF3F?store_ref=SB_A0941468Z9K0HJE5U6AO&pf_rd_p=9420597b-7dad-4cbd-a28d-7d676ac67378&hsa_cr_id=1372727260001&lp_slot=auto-sparkle-hsa-tetris&lp_asins=B074WJCB8G,B074WH5XGM,B074WHZW66&lp_mat_key=pedal%20kayaks&lp_query=pedal%20kayak&sb-ci-n=brandLogo&sb-ci-v=images%2FS%2Fgladiator-image-upload-prod%2Fe%2FATVPDKIKX0DER%2F63ed4111f3414540f4aa938191b7cc01._CR0%2C0%2C0%2C0_SR218%2C200_.png
https://www.skroutz.gr/c/2719/canoe-kayak.html?keyphrase=%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1
πουλιεται μαζι με το κανο... σκετο σκετο στην ελλαδα εχει 600 ευρο=
https://www.skroutz.gr/s/12181564/Gobo-%CE%A0%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%A3%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%9A%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%BA-0500-3000.html
εγω που θελω να φτιαξω ενα μονος μου σαν αυτο=
μαλλον θα πρεπει να φτιαξω και την πεταλιερα μονος μου.....
και εχουμε=
η πεταλιερα εχει σχεση μεταδωσης 14 προς 1 περιπου με την προπελα, δηλ. 14 στροφες γυριζει η προπελα για καθε μια περιστροφη του πενταλ...
η προπελα εχει μικρη επιφανια για να μην λειτουργει σαν φρενο οταν δεν περιστρεφεται,,,
στο αλλο συστημα εχουμε δυο μεγαλα φτερα τα οποια εχουν σχεση 2 προς 1... δηλ. σε καθε 1 πιεση του ποδιου εχουμε την δυπλασια επιφανια κινησης απο τον άξονα του πενταλ,, η κλιση των πτερυγίων ειναι μικρη και ομοιαζει με τα πτερύγια μιας θαλασσιας χελωνας και
οταν δεν ασκηται πιεση παραμενουν ευθηγραμμα με το κυτος ωστε να μην προκαλουν αντισταση...
το υπερ της δευτερης ''πατεντας'' ειναι η απλοτητα και το μικρο βαρος και το μονο κατα ειναι το υλικο κατασκευης των πτερυγιων που καταστει τον ιδιοκτητη εξαρτημενο απο την εταιρια κατασκευης για ανταλακτικα.
το κατα της πρωτης κατασκευης ειναι=
το βαρος
η πολυπλοκοτητα των εξαρτηματων
η αντισταση κατα την ακινησια
και η σχεση αποδοσης-κοπωσης του χρηστη που οπως περιγραφει στο βιντεο του....βγηκε η γλωσσα στο πεταλι.
το υπερ της προπελας ειναι η μεγαλυτερη δυναμη κατα 30% τουλαχιστον εναντι των πτερυγιων.
ας κανουμε μια ερευνα στο ιντερνετ για να δουμε ποσο κοστιζουν..
ξεκινα απο 1300 δολαρια στην αμερικη και ....στην ελλαδα φτανει στα....1600 ευρο περιπου...
https://www.amazon.com/stores/page/DA6CBE44-744D-41EC-8181-8AE541B5CF3F?store_ref=SB_A0941468Z9K0HJE5U6AO&pf_rd_p=9420597b-7dad-4cbd-a28d-7d676ac67378&hsa_cr_id=1372727260001&lp_slot=auto-sparkle-hsa-tetris&lp_asins=B074WJCB8G,B074WH5XGM,B074WHZW66&lp_mat_key=pedal%20kayaks&lp_query=pedal%20kayak&sb-ci-n=brandLogo&sb-ci-v=images%2FS%2Fgladiator-image-upload-prod%2Fe%2FATVPDKIKX0DER%2F63ed4111f3414540f4aa938191b7cc01._CR0%2C0%2C0%2C0_SR218%2C200_.png
https://www.skroutz.gr/c/2719/canoe-kayak.html?keyphrase=%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1
πουλιεται μαζι με το κανο... σκετο σκετο στην ελλαδα εχει 600 ευρο=
https://www.skroutz.gr/s/12181564/Gobo-%CE%A0%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%A3%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%9A%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%BA-0500-3000.html
εγω που θελω να φτιαξω ενα μονος μου σαν αυτο=
μαλλον θα πρεπει να φτιαξω και την πεταλιερα μονος μου.....
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Pedal Drive for kayak
Νικο εχω κατασκευασει 2 κανο , εκεινο ομως που μου αρεσει ειναι το clc 17 multichine. Πουλιουνται και σχεδια μονο που εχω μαθει πως κατασκευαζεται ευκολα και βγαινει το σκαφος ευκολα χωρις δυσκολιες. Αφου εισαι λιγο της δουλειας θα το κανεις γρηγορα.-nikos- έγραψε:μελετησα αρκετα τις διαφορες των δυο μηχανισμων...
εγω που θελω να φτιαξω ενα μονος μου σαν αυτο=
μαλλον θα πρεπει να φτιαξω και την πεταλιερα μονος μου.....
okyalos- Αριθμός μηνυμάτων : 24
Ημερομηνία εγγραφής : 28/12/2015
Απ: Pedal Drive for kayak
αυτο εδω φαινεται αρκετα ευκολο..=
τις ενωσεις θα τις κανω με συρμα και πολυεστερα οπως κανει ο αλλος στο βιντεο και
μετα ενα χερι πολυεστερα σκετο [χωρις πανι] απο πανω... γυρο στα 150 ευρο υλικα υπολογιζω...
στην πεταλιερα εχω κολησει λιγο....και πρεπει πρωτα να φτιαξω την πεταλιερα και μετα το κανο.
τις ενωσεις θα τις κανω με συρμα και πολυεστερα οπως κανει ο αλλος στο βιντεο και
μετα ενα χερι πολυεστερα σκετο [χωρις πανι] απο πανω... γυρο στα 150 ευρο υλικα υπολογιζω...
στην πεταλιερα εχω κολησει λιγο....και πρεπει πρωτα να φτιαξω την πεταλιερα και μετα το κανο.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Pedal Drive for kayak
Ενας Φίλος μου μου έδωσε σήμερα
δυο ''ποδαρικά'' από μικρές εξωλέμβιες
φωτο=
η φαση ειναι οτι η μετάδοση στην γωνια κατω
ειναι με μειωση.. 4 προς 1.. εγω θελω το ανάποδο.. 1 προς 4..
το καλο ειναι οτι εχω τωρα στην διαθεση μου 4 γραναζια κορονα-πηνιο και τα ''ποδαρικα'' εχουν και τις βασεις τους οποτε προσανατολιζομαι σε συνδυασμό ινοχ με αλουμινιο...
μολις βρω χρονο συνεχιζω...
δυο ''ποδαρικά'' από μικρές εξωλέμβιες
φωτο=
η φαση ειναι οτι η μετάδοση στην γωνια κατω
ειναι με μειωση.. 4 προς 1.. εγω θελω το ανάποδο.. 1 προς 4..
το καλο ειναι οτι εχω τωρα στην διαθεση μου 4 γραναζια κορονα-πηνιο και τα ''ποδαρικα'' εχουν και τις βασεις τους οποτε προσανατολιζομαι σε συνδυασμό ινοχ με αλουμινιο...
μολις βρω χρονο συνεχιζω...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Pedal Drive for kayak
''ξεθαψα'' χτες και το aqua-scuter μου που ειχα 1 χρονο να
το βαλω σε λειτουργεια...
εχω να το χρεισημοποιησω απο το 2009...που το
χρεισημοποιουσα στο ψαροντουφεκο..
το αγόρασα το 97'-98' νομιζω που προτοκυκλοφωρισαν στην Ελλάδα..750ευρο τοτε....τωρα εχουν 750 ευρο μεταχειρισμενα...
απο το 2009 λοιπων το εβαζα εμπρος μια φορα τον χρονο για να μην
κολησει...και φετος...δεν περνει εμπρος
η βενζινη ειναι και αυτη 10 χρονων... ισως να φταιει αυτο...θα
πεταξω την παλια βενζινη και θα βαλω καινουρια..
αν δεν ''στρωσει'' θα ανοιξω το καρμπιρατερ...
ειναι πολυ ωραιο εργαλειακι... με την εξτρα πλευστοτητα που του
δεινει το ''σκαφακι'' απο σωληνα PVC καθως και αποθυκευτικους χωρους μεσα στην σωληνα...μπορουσα να μεταφερω εξτρα καυσιμα-κινητο-γλυκο νερο-και τροφη μεσα στο κουφιο του σκαφους....
με ειχε πολυ ικανοποιησει στο ψαροντουφεκο...μεχρι που με ''κερδισε'' το ψαρεμα επιφανιας και επεσε σε αχρηστια το εργαλειο...
θα το σουλουπωσω να ειναι ''ετοιμοπολεμο'' και ισως....να προστεθει και αυτο στο κανο-καγιακ...
το βαλω σε λειτουργεια...
εχω να το χρεισημοποιησω απο το 2009...που το
χρεισημοποιουσα στο ψαροντουφεκο..
το αγόρασα το 97'-98' νομιζω που προτοκυκλοφωρισαν στην Ελλάδα..750ευρο τοτε....τωρα εχουν 750 ευρο μεταχειρισμενα...
απο το 2009 λοιπων το εβαζα εμπρος μια φορα τον χρονο για να μην
κολησει...και φετος...δεν περνει εμπρος
η βενζινη ειναι και αυτη 10 χρονων... ισως να φταιει αυτο...θα
πεταξω την παλια βενζινη και θα βαλω καινουρια..
αν δεν ''στρωσει'' θα ανοιξω το καρμπιρατερ...
ειναι πολυ ωραιο εργαλειακι... με την εξτρα πλευστοτητα που του
δεινει το ''σκαφακι'' απο σωληνα PVC καθως και αποθυκευτικους χωρους μεσα στην σωληνα...μπορουσα να μεταφερω εξτρα καυσιμα-κινητο-γλυκο νερο-και τροφη μεσα στο κουφιο του σκαφους....
με ειχε πολυ ικανοποιησει στο ψαροντουφεκο...μεχρι που με ''κερδισε'' το ψαρεμα επιφανιας και επεσε σε αχρηστια το εργαλειο...
θα το σουλουπωσω να ειναι ''ετοιμοπολεμο'' και ισως....να προστεθει και αυτο στο κανο-καγιακ...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Pedal Drive for kayak
βγαζοντας το εξτρα πλευστικο
ειδα οτι ειχε το μπουζι προβλημα...
ο κυλινδρος-πιστονι ειναι οκ... εκανα και τεστ βαζοντας βενζινη μεσα για να τσεκαρω τα ελατηρια του πιστονιου
και ειναι οκ !!!
μετα βρηκα ενα μπουζι με μακρυτερη ακιδα και
ελενξα αν ο χορος καυσης ειναι αρκετα βαθυς ωστε να μην χτυπαει το μπουζι στο πιστονι...
αφου ηταν οκ και αυτο
τοποθετησα το μπουζι με την παρατεταμενη ακιδα διοτι ειναι πιο δυσκολο να ''μπουκωσει'' απο το αρχικο γιατι ο σπινθηρισμος γινεται στο μεσον του χωρου καυσης και οχι στην ακρη του...
η αιτια επισεις που δεν επερνε ηταν οτι ενα κοματακι σκουρια απο το μπουζι ειχε κολησει στην ακιδα...
Αντικατεστησα την πιπα με καινουρια αδιαβροχη και προσθεσα θερμοσυστελομενο στο μπουζοκαλωδιο..
ολα τα υπολυπα δουλευουν αψογα...
συνεχιζουμε...... [αργα-αργα..]
ειδα οτι ειχε το μπουζι προβλημα...
ο κυλινδρος-πιστονι ειναι οκ... εκανα και τεστ βαζοντας βενζινη μεσα για να τσεκαρω τα ελατηρια του πιστονιου
και ειναι οκ !!!
μετα βρηκα ενα μπουζι με μακρυτερη ακιδα και
ελενξα αν ο χορος καυσης ειναι αρκετα βαθυς ωστε να μην χτυπαει το μπουζι στο πιστονι...
αφου ηταν οκ και αυτο
τοποθετησα το μπουζι με την παρατεταμενη ακιδα διοτι ειναι πιο δυσκολο να ''μπουκωσει'' απο το αρχικο γιατι ο σπινθηρισμος γινεται στο μεσον του χωρου καυσης και οχι στην ακρη του...
η αιτια επισεις που δεν επερνε ηταν οτι ενα κοματακι σκουρια απο το μπουζι ειχε κολησει στην ακιδα...
Αντικατεστησα την πιπα με καινουρια αδιαβροχη και προσθεσα θερμοσυστελομενο στο μπουζοκαλωδιο..
ολα τα υπολυπα δουλευουν αψογα...
συνεχιζουμε...... [αργα-αργα..]
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης