ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
3 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
Φυσικα δεν εχω σκοπο να παω στο φεγγαρι.....χεχε
Το καινουριο μεγαλο προτζεκτ που ξεκινω ειναι ενα οχημα παντος εδαφους που οπως
και τα σεληνιακα οχηματα θα ειναι προετιμασμενο για σχεδον καθε προκληση....
η ιδεα και τα εξαρτηματα δεν ειναι καινουρια... την συνελαβα πριν 2 χρονια περιπου
μα μια η κριση που μας χτυπαει αλυπητα μια κατι αλλες εργασιες που ειχαν προτερεωτητα λιγο η ορεξη λιγο η έλλειψη ελεύθερου χρόνου..... τι νομιζετε.. τα 2 χρονια περνανε για πλακα.
τεσπα αποφασισα οτι αν δεν ξεκινησω την κατασκευη δεν θα το φτιαξω ποτε...
θα ειναι ενα οχημα που θα κινητε με υδραυλικη πιεση με λιγα μηχανικα μερη,, θα εχει 6 τροχους με κινηση και στους 6 [6Χ6 ??]
στην βασικη συλογη εχω τα παρακατω =
υδραυλικες αντλιες [θα χρεισιμοποιηθει η μια 3πλη..]
2 υδραυλικα μοτερ
2 μειωτηρες 3 προς 1
2 χειριστηρια
6 πλατο για τις ροδες
τουμποσωληνα για αξονα για τις ροδες
1 μηχανη 13ιππους βενζινοκινητη [δεν ειναι στην φωτο..]
αυτα ειναι τα βασικα εξαρτηματα... υπολυπονται σιδερα σκελετου-ζαντολαστιχα-μαρκουτσια συνδεσης των υδραυλικων εξαρτηματων κλπ.
τα εξαρτηματα που περιγραφονται παραπανω κοστισαν μεχρι στιγμης 1450 ευρο
υπολογιζω χοντρικα οτι με κανα 2500 ευρο συνολικα να εχω ολοκληροσει την κατασκευη μου.
Το καινουριο μεγαλο προτζεκτ που ξεκινω ειναι ενα οχημα παντος εδαφους που οπως
και τα σεληνιακα οχηματα θα ειναι προετιμασμενο για σχεδον καθε προκληση....
η ιδεα και τα εξαρτηματα δεν ειναι καινουρια... την συνελαβα πριν 2 χρονια περιπου
μα μια η κριση που μας χτυπαει αλυπητα μια κατι αλλες εργασιες που ειχαν προτερεωτητα λιγο η ορεξη λιγο η έλλειψη ελεύθερου χρόνου..... τι νομιζετε.. τα 2 χρονια περνανε για πλακα.
τεσπα αποφασισα οτι αν δεν ξεκινησω την κατασκευη δεν θα το φτιαξω ποτε...
θα ειναι ενα οχημα που θα κινητε με υδραυλικη πιεση με λιγα μηχανικα μερη,, θα εχει 6 τροχους με κινηση και στους 6 [6Χ6 ??]
στην βασικη συλογη εχω τα παρακατω =
υδραυλικες αντλιες [θα χρεισιμοποιηθει η μια 3πλη..]
2 υδραυλικα μοτερ
2 μειωτηρες 3 προς 1
2 χειριστηρια
6 πλατο για τις ροδες
τουμποσωληνα για αξονα για τις ροδες
1 μηχανη 13ιππους βενζινοκινητη [δεν ειναι στην φωτο..]
αυτα ειναι τα βασικα εξαρτηματα... υπολυπονται σιδερα σκελετου-ζαντολαστιχα-μαρκουτσια συνδεσης των υδραυλικων εξαρτηματων κλπ.
τα εξαρτηματα που περιγραφονται παραπανω κοστισαν μεχρι στιγμης 1450 ευρο
υπολογιζω χοντρικα οτι με κανα 2500 ευρο συνολικα να εχω ολοκληροσει την κατασκευη μου.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
σκευτηκα οτι το να ξεκινησω απο την καρδια του οχηματος
που θα ειναι η συνδεση μηχανης - αντλιας και μετα να φτιαξω τον σκελετο γυρο απο
την μηχανη,, ειναι το πιο σωστο.
έτσι η πρώτη κατασκευή είναι το δοχείο λαδιού που θα φιλοξενήσει
μεσα του την αντλια και το λαδι.[το δοχειο λαδιου λειτουργει και σαν ψυγειο για την αντλια]
πηρα κατι παλιες λαμαρινες λιπων.....
και αφου τις εκοψα,, τις ετριψα την σκουρια,, και τις κολησα..
ψέκασα εσωτερικά με πετρελαιο για να δω αν ειχε μεινει κανένας πορος..
αφου εκλεισα ολους τους πορους και σιγουρευτηκα οτι δεν υπαρχει
καμια διαρροη [το δοχειο θα γεμισει με λαδι,, ειναι πολυ σπαστικο να σταζει μετα...]
εκανα μια προβα την αντλια..
το μυκος του δοχειου εγινε για να χωραει ητε την μια ητε την αλλη τριπλη αντλια.
η μια τριπλη εχει δυο αντλιες των 22 λιτρων το λεπτο και μια των 7 λιτρων.
ενω η αλλη εχει 3 αντλιες των 15 λιτρων το λεπτο. [παντα μιλαμε για περιπου 1500 rpm στην αντλεια.]
το ποια αντλια θα χρεισιμοποιηθει θα κριθει απο την ταχυτητα του υδραυλικου μοτερ.
επομενο βημα η τοποθετηση αξωνα-τροχαλεια στην αντλια.
δεν μπορει να συνδεθει απευθηας στην μηχανη διοτι η μηχανη εχει 3000 rpm συν το οτι οι
13ιπποι της μηχανης θα γινουν 26 στην αντλια.. δια του 3 λογο του μειωτηρα εχουμε 78 ιππους στον τροχο
και 500rpm....
οι παραπανω υπολογισμοι ειναι υποθετικοι διοτι δεν γνωριζω ποσα λιτρα το λεπτο ειναι το υδραυλικο μοτερ,,
διοτι αν ειναι παραπανω απο 22 τοτε ισως να εχω ακομη και 100 ιππους στον τροχο με λιγοτερες ομως στροφες.
το σχεδιο που εχω κατα νου πιθανων να εχει περιπου 150 ιππους με 100 στροφες στον τροχο,,
αυτο ομως θα το δω στην πορεία....
που θα ειναι η συνδεση μηχανης - αντλιας και μετα να φτιαξω τον σκελετο γυρο απο
την μηχανη,, ειναι το πιο σωστο.
έτσι η πρώτη κατασκευή είναι το δοχείο λαδιού που θα φιλοξενήσει
μεσα του την αντλια και το λαδι.[το δοχειο λαδιου λειτουργει και σαν ψυγειο για την αντλια]
πηρα κατι παλιες λαμαρινες λιπων.....
και αφου τις εκοψα,, τις ετριψα την σκουρια,, και τις κολησα..
ψέκασα εσωτερικά με πετρελαιο για να δω αν ειχε μεινει κανένας πορος..
αφου εκλεισα ολους τους πορους και σιγουρευτηκα οτι δεν υπαρχει
καμια διαρροη [το δοχειο θα γεμισει με λαδι,, ειναι πολυ σπαστικο να σταζει μετα...]
εκανα μια προβα την αντλια..
το μυκος του δοχειου εγινε για να χωραει ητε την μια ητε την αλλη τριπλη αντλια.
η μια τριπλη εχει δυο αντλιες των 22 λιτρων το λεπτο και μια των 7 λιτρων.
ενω η αλλη εχει 3 αντλιες των 15 λιτρων το λεπτο. [παντα μιλαμε για περιπου 1500 rpm στην αντλεια.]
το ποια αντλια θα χρεισιμοποιηθει θα κριθει απο την ταχυτητα του υδραυλικου μοτερ.
επομενο βημα η τοποθετηση αξωνα-τροχαλεια στην αντλια.
δεν μπορει να συνδεθει απευθηας στην μηχανη διοτι η μηχανη εχει 3000 rpm συν το οτι οι
13ιπποι της μηχανης θα γινουν 26 στην αντλια.. δια του 3 λογο του μειωτηρα εχουμε 78 ιππους στον τροχο
και 500rpm....
οι παραπανω υπολογισμοι ειναι υποθετικοι διοτι δεν γνωριζω ποσα λιτρα το λεπτο ειναι το υδραυλικο μοτερ,,
διοτι αν ειναι παραπανω απο 22 τοτε ισως να εχω ακομη και 100 ιππους στον τροχο με λιγοτερες ομως στροφες.
το σχεδιο που εχω κατα νου πιθανων να εχει περιπου 150 ιππους με 100 στροφες στον τροχο,,
αυτο ομως θα το δω στην πορεία....
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
συνεχισα λιγο τις εργασιες....
με ενα ''μουαγιε'' που αποστολη του ειναι να μην μεταδηδει στην αντλεια την ενταση του ιμαντα
αλλα μονο την περιστροφη..
το μουαγιε αυτο θα φιλοξενησει τον αξονα της τροχαλιας, δυο ρουλεμαν και το κομπλερ της αντλειας.
και συνεχίζουμε με το ''ρεκτιφιε''....
εκανα και εγκοπή για ασφαλεια οπης, που θα κρατησει τα ρουλεμαν μεσα στον κυλινδρο, αναμεσα στα δυο ρουλεμαν θα μπει ενας αποστατης [ενα κοματακι σωληνα]
μετα προσθεσα μια ''φλατζα'' που θα ευθυγραμμίσει την αντλεια με το μουαγιε και συναμα θα
γινει πιο ακαμπτη η κατασκευη.
12 η ωρα τα μεσανυχτα.... ωρα για υπνο...
με ενα ''μουαγιε'' που αποστολη του ειναι να μην μεταδηδει στην αντλεια την ενταση του ιμαντα
αλλα μονο την περιστροφη..
το μουαγιε αυτο θα φιλοξενησει τον αξονα της τροχαλιας, δυο ρουλεμαν και το κομπλερ της αντλειας.
και συνεχίζουμε με το ''ρεκτιφιε''....
εκανα και εγκοπή για ασφαλεια οπης, που θα κρατησει τα ρουλεμαν μεσα στον κυλινδρο, αναμεσα στα δυο ρουλεμαν θα μπει ενας αποστατης [ενα κοματακι σωληνα]
μετα προσθεσα μια ''φλατζα'' που θα ευθυγραμμίσει την αντλεια με το μουαγιε και συναμα θα
γινει πιο ακαμπτη η κατασκευη.
12 η ωρα τα μεσανυχτα.... ωρα για υπνο...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
αφου ευτιαξα το μουαγιε με την φλατζα προχώρησα στην εφαρμογη του στο δοχειο λαδιου...
η φλατζα στερεωθηκε και μπηκε και ενα χειλος μασιφ στην περιμετρο για να μπορει να βιδωθεί το καπακι.
μετα προχωρισα στην κατασκευη του αξωνα..
και...
ετοιμο !!!!
μετά άρχισα τις τρύπες για την στερέωση του καπακιού..
40 λεπτά τρυπούσα... πολύ σπαστική δουλειά...
.
η φλατζα στερεωθηκε και μπηκε και ενα χειλος μασιφ στην περιμετρο για να μπορει να βιδωθεί το καπακι.
μετα προχωρισα στην κατασκευη του αξωνα..
και...
ετοιμο !!!!
μετά άρχισα τις τρύπες για την στερέωση του καπακιού..
40 λεπτά τρυπούσα... πολύ σπαστική δουλειά...
.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
προχωρησα στην ολοκληρωση του δοχειου λαδιου
με την τοποθετηση φιλτρων στις εισαγωγες των αντλειων.. και προεκτασεις στις εξαγωγες ωστε
να μπορει να συνδεθει εκτως δοχειου..
τα φιλτρα προηλθαν απο φιλτρα πετρελαιου 1/2...
μετα προχωρησα στις προεκτασεις...
και τελικα το ''πλακωσα'' στην φλατζοκολα και συνδεσα την αντλεια με το δοχειο..
ελπιζω να μην χρειαστεί σύντομα να το ξαναβγαλω...
με την τοποθετηση φιλτρων στις εισαγωγες των αντλειων.. και προεκτασεις στις εξαγωγες ωστε
να μπορει να συνδεθει εκτως δοχειου..
τα φιλτρα προηλθαν απο φιλτρα πετρελαιου 1/2...
μετα προχωρησα στις προεκτασεις...
και τελικα το ''πλακωσα'' στην φλατζοκολα και συνδεσα την αντλεια με το δοχειο..
ελπιζω να μην χρειαστεί σύντομα να το ξαναβγαλω...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
προχωραω στην κατασκευη των τροχων...
οπως φενεται και στις φωτο θα χρεισημοποιησω 16αρα ζαντα απο νιβα
η οποια εχει αφαλο 98mm ,, ετσι
σκευτηκα οτι ο πιο ευκολος τροπος να φτιαξω το μουαγιε της ειναι
να φτιαξω τους αφαλους των 98mm και να τους ηλεκτροκολισω στο πιατο αποφευγοντας ετσι να
τορνιρω το πιατο,,,
οι αφαλοι θα μου δωσουν και σημειο στηρηξης για να τορνηρω το πισω μερος του πιατου προκειμένου
να συγκολησω το ημιαξόνιο, ευθιγραμισμενα και σωστα...
αυτη ειναι η βασική ιδεα... κολιση, τρυπες για την ζαντα,, ένωση με το ημιαξόνιο.
οπως φενεται και στις φωτο θα χρεισημοποιησω 16αρα ζαντα απο νιβα
η οποια εχει αφαλο 98mm ,, ετσι
σκευτηκα οτι ο πιο ευκολος τροπος να φτιαξω το μουαγιε της ειναι
να φτιαξω τους αφαλους των 98mm και να τους ηλεκτροκολισω στο πιατο αποφευγοντας ετσι να
τορνιρω το πιατο,,,
οι αφαλοι θα μου δωσουν και σημειο στηρηξης για να τορνηρω το πισω μερος του πιατου προκειμένου
να συγκολησω το ημιαξόνιο, ευθιγραμισμενα και σωστα...
αυτη ειναι η βασική ιδεα... κολιση, τρυπες για την ζαντα,, ένωση με το ημιαξόνιο.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Talon- Αριθμός μηνυμάτων : 177
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Απ: ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
Μαστορα ΑΨΩΓΟΣ οπως παντα ΜΠΡΑΒΟ καλη ευκολια
giavra- Αριθμός μηνυμάτων : 15
Ημερομηνία εγγραφής : 07/04/2016
Απ: ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
μαστορα εγραψες και παλι μπραβο
giavra- Αριθμός μηνυμάτων : 15
Ημερομηνία εγγραφής : 07/04/2016
Απ: ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
giavra- Αριθμός μηνυμάτων : 15
Ημερομηνία εγγραφής : 07/04/2016
Απ: ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
το προτζεκτ προχωραει ............αργα.....
εχω μπει στην ''τελικη ευθεια'' αλλα αυτο δεν σημενει οτι θα τερματισω πριν την πρωτοχρονιά ο λογος ειναι οικονομικος,, τα τελευταια 2 χρονια μας εχει γαμήσει κυριολεκτικα η εφορια,,
τεσπα,, μερικες φωτο απο την πρόοδο των εργασιων
οπου οπως θα δειτε ειναι σχεδον τελειωμενο.
οπως ελεγα και στην αρχη εχω μπει στην ''τελικη ευθεια'' αλλα αυτο δεν σημενει οτι θα τερματισω πριν την πρωτοχρονιά ο λογος ειναι οικονομικος,, τα τελευταια 2 χρονια μας εχει γαμήσει κυριολεκτικα η εφορια,,
μεχρι στιγμης εχω πληρωσει πανω απο 16.000 ευρο για ολους τους ''εκτακτους φορους'' αυτην την εποχη
που τα χρηματα δεν ''βγενουν'' καθολου ευκολα,, αντιθετα ολος ο κοσμος
εχει ''γονατίσει'' στα τεσσερα για να το παιζει ο τσιπρας ευροπαιος και αμερικανος,,,,
γνωριζω οτι υπαρχουν πολυ......χειροτερα και οι περισσοτεροι γνωστοι μου χρωστούν αυτους τους ''εκτακτους φορους'' αντιμετοπιζωντας τον φοβο των κατασχεσεων ,,, παραταυτα το παρον προτζεκτ για να ολοκληρωθεί
χρειαζομαι ακομη να αγορασω τα γραναζια των τροχων,,,τις καδενες και τα ''μαρκουτσια''=σωληνες υψηλης πιεσης για την κυκλοφορία του λαδιου,,
ετσι η κατασκευη προχωράει σιγα-σιγα και οποτε μπορω να ξοδέψω μερικα χρήματα για αυτο.
επισεις τώρα που η κατασκευή εχει πάρει την τελική της μορφή
είναι ωρα να περιγράψω μερικές λεπτομεριες για τα πνευματικά δικαιώματα της κατασκευης του οχήματος αυτού.
Σήμερα την 24 Νοεμβρίου του έτους 2016 δηλώνω ότι =
επιτρέπω σε κάθε ιδιώτη συμπολίτη αυτής της χώρας να κατασκευάσει το όχημα που περιγράφεται
σε αυτήν την δημόσια και προσιτή σε όλους δημοσίευση με τις βασικές λεπτομέρειες που
έχουν περιγράφει μέχρι 2-[δυο] οχήματα ανά φυσικό πρόσωπο,
παράλληλα απαγορεύω από σήμερα και
για τα επόμενα 20 χρονιά οποιαδήποτε εταιρία που δραστηριοποιηται στην κατασκευή και
πώληση-εμπόριο αγροτικών-οικιακών μηχανημάτων να κατασκευάσει και να εμπορευτει την παραπάνω κατασκευή ή προσομοίωση αυτής στις αρχες λειτουργίας της χωρις την
εγγραφή άδεια μου.
οποίος δεν σεβαστεί την πνευματική μου ιδιοκτησία και την παρούσα δήλωση
θα κινηθώ δικαστικά εναντίων του
αξιώνοντας αποζημίωση ίση με την εμπορική άξια των οχημάτων που θα έχει φτιάξει συν τους νομίμους τόκους.
εχω μπει στην ''τελικη ευθεια'' αλλα αυτο δεν σημενει οτι θα τερματισω πριν την πρωτοχρονιά ο λογος ειναι οικονομικος,, τα τελευταια 2 χρονια μας εχει γαμήσει κυριολεκτικα η εφορια,,
τεσπα,, μερικες φωτο απο την πρόοδο των εργασιων
οπου οπως θα δειτε ειναι σχεδον τελειωμενο.
οπως ελεγα και στην αρχη εχω μπει στην ''τελικη ευθεια'' αλλα αυτο δεν σημενει οτι θα τερματισω πριν την πρωτοχρονιά ο λογος ειναι οικονομικος,, τα τελευταια 2 χρονια μας εχει γαμήσει κυριολεκτικα η εφορια,,
μεχρι στιγμης εχω πληρωσει πανω απο 16.000 ευρο για ολους τους ''εκτακτους φορους'' αυτην την εποχη
που τα χρηματα δεν ''βγενουν'' καθολου ευκολα,, αντιθετα ολος ο κοσμος
εχει ''γονατίσει'' στα τεσσερα για να το παιζει ο τσιπρας ευροπαιος και αμερικανος,,,,
γνωριζω οτι υπαρχουν πολυ......χειροτερα και οι περισσοτεροι γνωστοι μου χρωστούν αυτους τους ''εκτακτους φορους'' αντιμετοπιζωντας τον φοβο των κατασχεσεων ,,, παραταυτα το παρον προτζεκτ για να ολοκληρωθεί
χρειαζομαι ακομη να αγορασω τα γραναζια των τροχων,,,τις καδενες και τα ''μαρκουτσια''=σωληνες υψηλης πιεσης για την κυκλοφορία του λαδιου,,
ετσι η κατασκευη προχωράει σιγα-σιγα και οποτε μπορω να ξοδέψω μερικα χρήματα για αυτο.
επισεις τώρα που η κατασκευή εχει πάρει την τελική της μορφή
είναι ωρα να περιγράψω μερικές λεπτομεριες για τα πνευματικά δικαιώματα της κατασκευης του οχήματος αυτού.
Σήμερα την 24 Νοεμβρίου του έτους 2016 δηλώνω ότι =
επιτρέπω σε κάθε ιδιώτη συμπολίτη αυτής της χώρας να κατασκευάσει το όχημα που περιγράφεται
σε αυτήν την δημόσια και προσιτή σε όλους δημοσίευση με τις βασικές λεπτομέρειες που
έχουν περιγράφει μέχρι 2-[δυο] οχήματα ανά φυσικό πρόσωπο,
παράλληλα απαγορεύω από σήμερα και
για τα επόμενα 20 χρονιά οποιαδήποτε εταιρία που δραστηριοποιηται στην κατασκευή και
πώληση-εμπόριο αγροτικών-οικιακών μηχανημάτων να κατασκευάσει και να εμπορευτει την παραπάνω κατασκευή ή προσομοίωση αυτής στις αρχες λειτουργίας της χωρις την
εγγραφή άδεια μου.
οποίος δεν σεβαστεί την πνευματική μου ιδιοκτησία και την παρούσα δήλωση
θα κινηθώ δικαστικά εναντίων του
αξιώνοντας αποζημίωση ίση με την εμπορική άξια των οχημάτων που θα έχει φτιάξει συν τους νομίμους τόκους.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΟΧΗΜΑ...
Talon- Αριθμός μηνυμάτων : 177
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Απ: ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΌΧΗΜΑ-παντός εδάφους.
Talon έγραψε:ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΟΧΗΜΑ...
αστα να πανε.....
ομως μεχρι στιγμης εχω το μονο που κινητε με υδραυλικη μεταδοση...
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης