Ηλεκτροκινητήρας για σκάφος
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Ηλεκτροκινητήρας για σκάφος
Καλησπέρα σας. Καταπληκτικό Site!
Θα ήθελα τα φώτα σας σε ένα θέμα που με απασχολεί...
Χρειάζομαι έναν μικρό κινητήρα για χρήση σε ιστιοπλοϊκό σκάφος 5 μέτρων και 550 κιλών. Η ιπποδύναμη που χρειάζομαι είναι 4 ίπποι ή μέχρι 10 το μέγιστο. Η κινητήρες πετρελαίου καταλαμβάνουν πολύ μεγάλο χώρο. Έχω βρει κάποιες έτοιμες λύσεις από ευρωπαίους κατασκευαστές όσον αφορά ηλεκτρικά μοτέρ κατασκευασμένα για τον σκοπό αυτό αλλά έχουν πάρα πολύ υψηλό κόστος( περίπου 5000ευρώ). Αναρωτιέμαι εάν μπορεί να γίνει κάποια πατέντα με προσαρμογή άλλου μοτέρ.
Ξέρω ότι θα χρειαστεί αρκετές μπαταρίες και έχω υπολογίσει ότι μπορώ να έχω μέχρι και 8 μπαταρίες αυτοκινήτου και μερικά πάνελ για την εν μέρη φόρτισή τους. Θα μπορούσε να φορτίζει και από πρίζα κατά τον ελλιμενισμό.
Έχω σκεφτεί επίσης ότι ίσως θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω και έναν βενζινοκινητήρα από μηχανάκι αλλά εκεί προκύπτουν άλλα προβλήματα όπως ψύξη, μαρινάρισμα και εξάτμιση.
Για την ιστορία να πω πως αυτήν την στιγμή έχω έναν δίχρονο εξωλέμβιο κινητή τα 8 ίππων. Η δύναμη υπερκαλύπτει τις ανάγκες αλλά, το κρέμασμα του κινητήρα στην πρύμη χαλάει λόγο βάρους (40 κιλών) όλο το ζύγισμα του σκάφους. Όσο προβληματική είναι η κατάσταση αυξημένου βάρους στην πρύμη αντίθετος τόσο μεγαλύτερη άνεση υπάρχει όταν τοποθετείτε εσωλέμβια μηχανή στο μέσον του σκάφους όπου είναι το το πιο φαρδύ σημείο.
[img][/img]
http://oceanvolt.com/support/technical-details/shaft-drives
Θα ήθελα τα φώτα σας σε ένα θέμα που με απασχολεί...
Χρειάζομαι έναν μικρό κινητήρα για χρήση σε ιστιοπλοϊκό σκάφος 5 μέτρων και 550 κιλών. Η ιπποδύναμη που χρειάζομαι είναι 4 ίπποι ή μέχρι 10 το μέγιστο. Η κινητήρες πετρελαίου καταλαμβάνουν πολύ μεγάλο χώρο. Έχω βρει κάποιες έτοιμες λύσεις από ευρωπαίους κατασκευαστές όσον αφορά ηλεκτρικά μοτέρ κατασκευασμένα για τον σκοπό αυτό αλλά έχουν πάρα πολύ υψηλό κόστος( περίπου 5000ευρώ). Αναρωτιέμαι εάν μπορεί να γίνει κάποια πατέντα με προσαρμογή άλλου μοτέρ.
Ξέρω ότι θα χρειαστεί αρκετές μπαταρίες και έχω υπολογίσει ότι μπορώ να έχω μέχρι και 8 μπαταρίες αυτοκινήτου και μερικά πάνελ για την εν μέρη φόρτισή τους. Θα μπορούσε να φορτίζει και από πρίζα κατά τον ελλιμενισμό.
Έχω σκεφτεί επίσης ότι ίσως θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω και έναν βενζινοκινητήρα από μηχανάκι αλλά εκεί προκύπτουν άλλα προβλήματα όπως ψύξη, μαρινάρισμα και εξάτμιση.
Για την ιστορία να πω πως αυτήν την στιγμή έχω έναν δίχρονο εξωλέμβιο κινητή τα 8 ίππων. Η δύναμη υπερκαλύπτει τις ανάγκες αλλά, το κρέμασμα του κινητήρα στην πρύμη χαλάει λόγο βάρους (40 κιλών) όλο το ζύγισμα του σκάφους. Όσο προβληματική είναι η κατάσταση αυξημένου βάρους στην πρύμη αντίθετος τόσο μεγαλύτερη άνεση υπάρχει όταν τοποθετείτε εσωλέμβια μηχανή στο μέσον του σκάφους όπου είναι το το πιο φαρδύ σημείο.
[img][/img]
http://oceanvolt.com/support/technical-details/shaft-drives
makito- Αριθμός μηνυμάτων : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 19/02/2016
Απ: Ηλεκτροκινητήρας για σκάφος
καλώς ηρθες makito στο φόρουμ
εγώ έχω στην βαρκα μια ηλεκτρική εξωλεμβια 2 ιππων που την χρησιμοποιώ στο πυροφανι, καταναλώνει περίπου 10 αμπερ την ώρα.
φανταζομαι οτι αυτες τις εξωλεμβιες τις εχεις ηδη υποψην. θα πω μερικες ιδεες που εχω για την περιπτωση που θες και
μετα σκεφτομαστε και τιποτα αλλο.
μια πρωτη ιδεα ειναι να παρεις τρεις ηλεκτρικές εξωλεμβιες των 3 ιππων και να συνδέσεις παραλληλα τα μοτερ τους ωστε να δημιουργηθεί μια εξωλέμβια με τρεις προπέλες.
ετσι θα εχεις καταναλωση 9 ιππων μα αποδοση μεγαλυτερη απο 15 ιππων λογο της μεγαλης επιφανείας ώθησης που θα δημηουργησουν οι τρεις προπελες.
ειναι μια καλη και προτοτυπη λυση και θα κοστησει γυρο στο 1500 ευρο,,, το μονο μειονέκτημα ειναι η εμφάνιση.. χεχε δηλ, θα κουφανεις κοσμο οποιος δει εξωλεμβια με τρεις προπελες.. .
η αλλη λυση που πιστευω οτι θα σου φανει πιο ''προσγειωμενη'' ειναι να αντιγράψουμε το σύστημα που ειχαν τα γερμανικα υποβρυχεια στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο !!!
ειχαν πολλες μπαταριες τις οποιες χρησιμοποιουσαν και σαν ερμα και ειχαν και εναν ντιζελοκινητηρα καπου μεσα στο σκαφος
για προώθηση και επαναφορτηση των μπαταριων,,, ολα καταλιγαν σε εναν ηλεκτρικο κινητηρα που προωθούσε το σκαφος,,,
στην περιπτωση σου και ο ηλεκτροκινητηρας και η ρεζερβα ντιζελομηχανη μπορουν να μπουν στο κεντρο του σκαφους οπου και σε βολευει περισσοτερο.
πως σου φαινονται οι ιδεες ??
οποια σου αρεσει, αυτη θα προχωρισουμε ή ισως εχεις σκευτει και κατι αλλο.
εγώ έχω στην βαρκα μια ηλεκτρική εξωλεμβια 2 ιππων που την χρησιμοποιώ στο πυροφανι, καταναλώνει περίπου 10 αμπερ την ώρα.
φανταζομαι οτι αυτες τις εξωλεμβιες τις εχεις ηδη υποψην. θα πω μερικες ιδεες που εχω για την περιπτωση που θες και
μετα σκεφτομαστε και τιποτα αλλο.
μια πρωτη ιδεα ειναι να παρεις τρεις ηλεκτρικές εξωλεμβιες των 3 ιππων και να συνδέσεις παραλληλα τα μοτερ τους ωστε να δημιουργηθεί μια εξωλέμβια με τρεις προπέλες.
ετσι θα εχεις καταναλωση 9 ιππων μα αποδοση μεγαλυτερη απο 15 ιππων λογο της μεγαλης επιφανείας ώθησης που θα δημηουργησουν οι τρεις προπελες.
ειναι μια καλη και προτοτυπη λυση και θα κοστησει γυρο στο 1500 ευρο,,, το μονο μειονέκτημα ειναι η εμφάνιση.. χεχε δηλ, θα κουφανεις κοσμο οποιος δει εξωλεμβια με τρεις προπελες.. .
η αλλη λυση που πιστευω οτι θα σου φανει πιο ''προσγειωμενη'' ειναι να αντιγράψουμε το σύστημα που ειχαν τα γερμανικα υποβρυχεια στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο !!!
ειχαν πολλες μπαταριες τις οποιες χρησιμοποιουσαν και σαν ερμα και ειχαν και εναν ντιζελοκινητηρα καπου μεσα στο σκαφος
για προώθηση και επαναφορτηση των μπαταριων,,, ολα καταλιγαν σε εναν ηλεκτρικο κινητηρα που προωθούσε το σκαφος,,,
στην περιπτωση σου και ο ηλεκτροκινητηρας και η ρεζερβα ντιζελομηχανη μπορουν να μπουν στο κεντρο του σκαφους οπου και σε βολευει περισσοτερο.
πως σου φαινονται οι ιδεες ??
οποια σου αρεσει, αυτη θα προχωρισουμε ή ισως εχεις σκευτει και κατι αλλο.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης