αντικατασταση τροχου με μεγαλυτερο σε τρειλερ βαρκας
Σελίδα 1 από 1
αντικατασταση τροχου με μεγαλυτερο σε τρειλερ βαρκας
το ειχα κανα χρονο στο νου μου και τελικα αποφασισα
να το κανω..να αντικαταστησω
τους τροχους του τρειλερ με μεγαλυτερης διαμετρου.
ο λογος ειναι η περιοχη που παω συνηθως για ψαρεμα ειναι αμμώδης με μεγαλη δυσκολία ανέλκυσης της βαρκας [μερικες φορες ΚΑΙ καθέλκυσης...]
η ροδα που ειχα και η ροδα που μπηκε..
οπως φενεται και στην φωτο ειχα ηδη μεγαλυτερη ροδα
απο την συνηθισμενη 13αρα εγω ειχα 14αρα ζαντα που μου επετρεπε να βαζω και μεγαλυτερα
προφιλ λαστιχου,,, αυτο
ηταν μεγαλο αβανταζ στην ελξη του τρειλερ μεσα στην αμμο εναντι αλλων που
εδιναν ρεσιταλ ''σπρωξίματος '' για να παρουν την βαρκα απο την ακτη.
εγω με τους μεγαλυτερους τροχους ειχα 70% επιτυχια να βγαλω βαρκα και τρειλερ απο την θαλασσα με την
πρωτη... ενω υπηρχε και ενα 30% οπου επιστρατευα ενα μακρυ σκοινι και
τραβουσα απο μακρια το τρειλερ...
τωρα με τον ακομα μεγαλυτερο τροχο πιστευω οτι θα ξεπερασω το 95% επιτυχημενων
ανελκυσεων γιατι
το ξεκοτσαρισμα του τρειλερ με την βαρκα πανω την ωρα που ''χτυπα'' το κυμα προκιμενου
να την τραβηξω απο μακρια με το σκοινι ηταν πολυ ''μανουρα''
η αρχη ειναι παλια και δοκιμασμενη
με τα πρώτα τροχηλατα οχηματα να ''πορεύονται'' μεσα σε χωραφια και σε ανύπαρκτους δρομους και
σε παντός τυπου δυσκολιες οπως αμμος ή λασπη.
και να θυμαστε οτι γνωμικα του τυπου = ''η αμμος θελει φαρδια λαστιχα ανεξαρτητου μεγεθους''
δεν εχει και πολλη βάση
διοτι η αμμος οπως ολα τα εδαφη διαχοριζεται στο πανω μερος το ''αφρατο'' και
οσο
πηγαίνουμε πιο κατω τοσο σκληραίνει λογο του βαρους των ανωτέρω στρωμάτων !!
ετσι ναι μεν.. το φαρδυ λαστιχο δεν αφηνει το φορτίο μας να βυθιστει αρκετα ωστε να
μην ''βγενει'' ομως αυτο που
εχει περισοτερη σημασια ειναι η ακτινα του τροχου που πρεπει να ειναι τετοια ωστε το
κεντρο του τροχου να βρησκεται παντα πιο ψηλα απο την επιφανεια του εδαφους,,,,ετσι
''καβαλαει'' υπερπηδα την αντισταση του ''αφρατου'' στροματος και περπαταει
στα χαμηλοτερα και πιο σκληρα επιπεδα.
να το κανω..να αντικαταστησω
τους τροχους του τρειλερ με μεγαλυτερης διαμετρου.
ο λογος ειναι η περιοχη που παω συνηθως για ψαρεμα ειναι αμμώδης με μεγαλη δυσκολία ανέλκυσης της βαρκας [μερικες φορες ΚΑΙ καθέλκυσης...]
η ροδα που ειχα και η ροδα που μπηκε..
οπως φενεται και στην φωτο ειχα ηδη μεγαλυτερη ροδα
απο την συνηθισμενη 13αρα εγω ειχα 14αρα ζαντα που μου επετρεπε να βαζω και μεγαλυτερα
προφιλ λαστιχου,,, αυτο
ηταν μεγαλο αβανταζ στην ελξη του τρειλερ μεσα στην αμμο εναντι αλλων που
εδιναν ρεσιταλ ''σπρωξίματος '' για να παρουν την βαρκα απο την ακτη.
εγω με τους μεγαλυτερους τροχους ειχα 70% επιτυχια να βγαλω βαρκα και τρειλερ απο την θαλασσα με την
πρωτη... ενω υπηρχε και ενα 30% οπου επιστρατευα ενα μακρυ σκοινι και
τραβουσα απο μακρια το τρειλερ...
τωρα με τον ακομα μεγαλυτερο τροχο πιστευω οτι θα ξεπερασω το 95% επιτυχημενων
ανελκυσεων γιατι
το ξεκοτσαρισμα του τρειλερ με την βαρκα πανω την ωρα που ''χτυπα'' το κυμα προκιμενου
να την τραβηξω απο μακρια με το σκοινι ηταν πολυ ''μανουρα''
η αρχη ειναι παλια και δοκιμασμενη
με τα πρώτα τροχηλατα οχηματα να ''πορεύονται'' μεσα σε χωραφια και σε ανύπαρκτους δρομους και
σε παντός τυπου δυσκολιες οπως αμμος ή λασπη.
και να θυμαστε οτι γνωμικα του τυπου = ''η αμμος θελει φαρδια λαστιχα ανεξαρτητου μεγεθους''
δεν εχει και πολλη βάση
διοτι η αμμος οπως ολα τα εδαφη διαχοριζεται στο πανω μερος το ''αφρατο'' και
οσο
πηγαίνουμε πιο κατω τοσο σκληραίνει λογο του βαρους των ανωτέρω στρωμάτων !!
ετσι ναι μεν.. το φαρδυ λαστιχο δεν αφηνει το φορτίο μας να βυθιστει αρκετα ωστε να
μην ''βγενει'' ομως αυτο που
εχει περισοτερη σημασια ειναι η ακτινα του τροχου που πρεπει να ειναι τετοια ωστε το
κεντρο του τροχου να βρησκεται παντα πιο ψηλα απο την επιφανεια του εδαφους,,,,ετσι
''καβαλαει'' υπερπηδα την αντισταση του ''αφρατου'' στροματος και περπαταει
στα χαμηλοτερα και πιο σκληρα επιπεδα.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: αντικατασταση τροχου με μεγαλυτερο σε τρειλερ βαρκας
οι μεγαλυτερες ροδες που μπορουσα να βρω ηταν οι 16αρες και οι φθηνοτερες ζαντες
που μπορουσα να
βρω ηταν αυτες απο νιβα-lada 5 μπουλονια με 15eyro την μια στον παλιατζη... τα
λαστιχα ειναι
παλια απο 4χ4 .
τα μουαγιε του τρειλερ μου ομως ητων 4μπουλονα και καμια σχεση με την διαμετρο του νιβα...
ετσι εφτιαξα δυο πλακες οι οποιες τοποθετηθηκαν πανω στα παλια μουαγιε..
τις πλακες τις ευτιαξα πριν το περασμενο πασχα...εξου και η οξιδωση.
τα μουαγιε αν και ειχαν αρκετη σκουρια λογο της θαλασσας παραταυτα ειχαν ολο το μεταλο που χρειαζεται
για να επιτευχθει η επεμβαση...
τι αμαρτιες εχουν πληρωσει αυτα τα μουαγιε... ηταν 5 μπουλονα εγιναν 4 μπουλονα και τωρα ξανα
5 μπουλονα για μεγαλυτερες ζαντες...
οι βιδες που χρησιμοποιηθηκαν ηταν φυσικα ανοξείδωτες καθως και τα μπουλονια...
και τοποθετηθηκαν πανω στις ροδες οπου και ηλεκτροκοληθικε το παλιο πλατο με το καινουριο..
η ροδα χρησιμευσε για να μην εχουμε μετακινησεις και πετσικαρισματα κατα την κοληση.
αφου ηλεκτροκοληθικε καθαριστηκε απο τους παλιους γρασους και
αντικατεστησα και ενα ρουλεμαν ομως δεν εχω φωτο απο αυτα μιας και τα χερια
ηταν πολυ βρομερα για να πιασουν κινητο...
και μετα τοποθετηθηκε στο τρειλερ...
η δουλεια ομως δεν τελειωσε ακομη μιας και
προεκιψαν μικρες λεπτομεριες που δεν μπορουσαν να υπολογιστουν πριν την μετατροπη...
η μια ειναι οτι το λαστιχο ακουμπα στην αναρτηση λογο διαφορετικού σχηματος ζαντας
και η αλλη ειναι η μικρη αποσταση απο ενα σιδερο που εχει το τρειλερ οπου στις
λακουβες θα ακουμπα επανω...
ομως αυτα δεν ειναι ιδιετερα προβληματα για μενα μιας και το ιδιο το τρειλερ το
εχω κατασκευασει μονος μου πριν απο 8-9 περιπου χρονια ετσι
απλα πρεπει να του κανω
μερικες ''πινελιες'' ενοψη των καινουριων τροχων, ξεφωρτονοτνας ομως την βαρκα για να δουλεψω ανετα...
καιρικων συνθηκων και θεου θελοντας σημερα-αυριο θα ειναι οΚ για χρηση.
που μπορουσα να
βρω ηταν αυτες απο νιβα-lada 5 μπουλονια με 15eyro την μια στον παλιατζη... τα
λαστιχα ειναι
παλια απο 4χ4 .
τα μουαγιε του τρειλερ μου ομως ητων 4μπουλονα και καμια σχεση με την διαμετρο του νιβα...
ετσι εφτιαξα δυο πλακες οι οποιες τοποθετηθηκαν πανω στα παλια μουαγιε..
τις πλακες τις ευτιαξα πριν το περασμενο πασχα...εξου και η οξιδωση.
τα μουαγιε αν και ειχαν αρκετη σκουρια λογο της θαλασσας παραταυτα ειχαν ολο το μεταλο που χρειαζεται
για να επιτευχθει η επεμβαση...
τι αμαρτιες εχουν πληρωσει αυτα τα μουαγιε... ηταν 5 μπουλονα εγιναν 4 μπουλονα και τωρα ξανα
5 μπουλονα για μεγαλυτερες ζαντες...
οι βιδες που χρησιμοποιηθηκαν ηταν φυσικα ανοξείδωτες καθως και τα μπουλονια...
και τοποθετηθηκαν πανω στις ροδες οπου και ηλεκτροκοληθικε το παλιο πλατο με το καινουριο..
η ροδα χρησιμευσε για να μην εχουμε μετακινησεις και πετσικαρισματα κατα την κοληση.
αφου ηλεκτροκοληθικε καθαριστηκε απο τους παλιους γρασους και
αντικατεστησα και ενα ρουλεμαν ομως δεν εχω φωτο απο αυτα μιας και τα χερια
ηταν πολυ βρομερα για να πιασουν κινητο...
και μετα τοποθετηθηκε στο τρειλερ...
η δουλεια ομως δεν τελειωσε ακομη μιας και
προεκιψαν μικρες λεπτομεριες που δεν μπορουσαν να υπολογιστουν πριν την μετατροπη...
η μια ειναι οτι το λαστιχο ακουμπα στην αναρτηση λογο διαφορετικού σχηματος ζαντας
και η αλλη ειναι η μικρη αποσταση απο ενα σιδερο που εχει το τρειλερ οπου στις
λακουβες θα ακουμπα επανω...
ομως αυτα δεν ειναι ιδιετερα προβληματα για μενα μιας και το ιδιο το τρειλερ το
εχω κατασκευασει μονος μου πριν απο 8-9 περιπου χρονια ετσι
απλα πρεπει να του κανω
μερικες ''πινελιες'' ενοψη των καινουριων τροχων, ξεφωρτονοτνας ομως την βαρκα για να δουλεψω ανετα...
καιρικων συνθηκων και θεου θελοντας σημερα-αυριο θα ειναι οΚ για χρηση.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: αντικατασταση τροχου με μεγαλυτερο σε τρειλερ βαρκας
ξεφόρτωσα την βαρκα και εβαλα τις ζαντες αναποδα προκιμενου να μετακινηθει σε σημειο που εχω περισσότερα εργαλεια..
ευτιαξα την αποσταση του σιδερου απο την ροδα αλλα νυχτωσε.....
αυριο λογικα θα τελειωσω και την αποσταση των τροχων απο την αναρτηση.
ευτιαξα την αποσταση του σιδερου απο την ροδα αλλα νυχτωσε.....
αυριο λογικα θα τελειωσω και την αποσταση των τροχων απο την αναρτηση.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: αντικατασταση τροχου με μεγαλυτερο σε τρειλερ βαρκας
ετοιμη η μετατροπη...
οι ροδες πηραν τις καταλληλες αποστασεις που χρειαζοντουσαν..
οπως ειπα και πιο πανω την αναρτηση καθως και ολοκληρο το τρειλερ το ειχα φτιαξει εγω
πριν απο καποια χρονια..
ετσι βρηκα γρηγορα την λυση στο κεντρο της αναρτησης...
οταν το ευτιαχνα ετσι ωστε να εχει ανεξαρτητη αναρτηση ο καθε τροχος δεν ειχα φανταστει οτι συν
τις υπολυπες αρετες που εχει η ανεξαρτητη αναρτηση θα με βοηθουσε και στην
παρουσα μετατροπη..
η απαντηση φενεται στην επομενη φωτο...
πριν τα δυο ημιαξονια μοιράζονταν μια τρυπα και μια βιδα στο κεντρο της βασης...
ανοιγωντας δυο αλλες τρυπες και βάζοντας στο καθε ενα την δικη του βιδα το πηγα στο σημειο που ηθελα ώστε τα λαστιχα να παρουν τις επιθυμητές αποστασεις.
ετοιμο για νεες περιπετειες..
οι ροδες πηραν τις καταλληλες αποστασεις που χρειαζοντουσαν..
οπως ειπα και πιο πανω την αναρτηση καθως και ολοκληρο το τρειλερ το ειχα φτιαξει εγω
πριν απο καποια χρονια..
ετσι βρηκα γρηγορα την λυση στο κεντρο της αναρτησης...
οταν το ευτιαχνα ετσι ωστε να εχει ανεξαρτητη αναρτηση ο καθε τροχος δεν ειχα φανταστει οτι συν
τις υπολυπες αρετες που εχει η ανεξαρτητη αναρτηση θα με βοηθουσε και στην
παρουσα μετατροπη..
η απαντηση φενεται στην επομενη φωτο...
πριν τα δυο ημιαξονια μοιράζονταν μια τρυπα και μια βιδα στο κεντρο της βασης...
ανοιγωντας δυο αλλες τρυπες και βάζοντας στο καθε ενα την δικη του βιδα το πηγα στο σημειο που ηθελα ώστε τα λαστιχα να παρουν τις επιθυμητές αποστασεις.
ετοιμο για νεες περιπετειες..
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Παρόμοια θέματα
» Τα κουπιά της βάρκας μου....
» ΒΑΣΗ ΓΩΝΙΑΚΟΥ ΤΡΟΧΟΥ
» Μετατροπή γωνιακού τροχού σε αλυσοπριονο
» αλλαγη πατώματος βάρκας [στεγανά]
» το μεγαλύτερο ριαλιτι σόου θα γινει στον...ΑΡΗ ???
» ΒΑΣΗ ΓΩΝΙΑΚΟΥ ΤΡΟΧΟΥ
» Μετατροπή γωνιακού τροχού σε αλυσοπριονο
» αλλαγη πατώματος βάρκας [στεγανά]
» το μεγαλύτερο ριαλιτι σόου θα γινει στον...ΑΡΗ ???
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης