Σασμάν αυτοκινήτου-διάγνωσή και επισκευή.
3 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Σασμάν αυτοκινήτου-διάγνωσή και επισκευή.
ενας φιλος μου εχει ενα προβληματακι με το σασμαν του αυτοκινήτου του και
ο καλυτερος τροπος να τον βοηθήσω ειναι
να ανεβάσω φωτο απο manual επισκευής που έχω για να δει πως ειναι ενα σασμαν εσωτερικα,,
πως κανουμε διαγνωση προβληματος,, και ποια ειναι η επιθυμητή επισκευη.
στην πρωτη φωτο βλεπουμε περιγραφη και διαγνωση προβληματος αναλογα με τα συμπτώματα.
στην δευτερη φωτο βλεπουμε μια τομη ενος σασμαν και στις επομενες βηματα
''λυσιματος'' των εξαρτηματων.
στην συζητηση που ειχα με τον φιλο δεν εχει καποιο σοβαρο προβλημα
οπως χτυπημένο ρουλεμαν ή σπασμενο δωντι σε καποιο γραναζι αλλα ποτε-ποτε του ''πεταει'' τις ταχυτητες
μετα μαλιστα απο μια αλλαγή βαλβολινης εγινε πολυ έντονο το φενομενο.
εκ πρώτης οψης κατα την γνωμη μου η απαντηση ειναι στην φωτο 3-26 και στο εξαρτημα 7,8,9 που ειναι
το πυρακι που ''κρατα'' την μανελα της φουρκετας στην θεση του.
αυτο το σημειο συνηθως ''πιανει'' μακα και κολαει και η συνηθισμενη επισκευη ειναι το ''ξέπλυμα''
μετα χρεωνουν τον πελατη 1000 ευρο για ταχα ολικη επισκευη σασμαν.
το ''ξεπλυμα'' γινεται ως εξης= αδειαζουμε ολη την βαλβολινη και γεμιζουμε το σασμαν με 10αρι λαδι ψιλο και
με τους τροχους στον αερα με τον γρυλο βαζουμε σε λειτουργεια το αυτοκινητο και επι μιση ωρα
αλαζουμε ολες τις ταχυτητες
με λιγο γκαζακι απο αναμεσα,,,, οι τροχοι γυριζουν στον αερα και το σασμαν ''ξεπλενεται'' απο ολες τις μακες και
τα καταλυπα απο τριμενο μεταλο και παλιες βαλβολινες...
αδειαζουμε μετα απο μιση ωρα το 10ρακι λαδι αμεσα οπως ειναι ζεστο για να μην επικαθησει ξανα οτιδηποτε.
αν θα επαναλαβουμε το ''ξεπλυμα'' θα το κρινουμε απο το χρωμα του 10αρι λαδιου.
συνηθως το πρωτο-δευτερο ''ξεπλημα'' το λαδι λαμπυριζει απο τα ρινισματα που αιωρουνται και ειναι και μαυριδερο απο τις παλιες βαλβολινες.
μετα βαζουμε κανονικα βαλβολινη 80αρα ή 90αρα και συνηθως δεν ξανα''πεταει'' τις ταχυτητες.
επισεις ελενχουμε και τα λαστιχα επαναφορας του λεβιε στην νεκρα μηπως εχουν ξεραθει και ''τραβανε'' τον
λεβιε πισω. [τελευταια φωτο-σελ. 72]
ο καλυτερος τροπος να τον βοηθήσω ειναι
να ανεβάσω φωτο απο manual επισκευής που έχω για να δει πως ειναι ενα σασμαν εσωτερικα,,
πως κανουμε διαγνωση προβληματος,, και ποια ειναι η επιθυμητή επισκευη.
στην πρωτη φωτο βλεπουμε περιγραφη και διαγνωση προβληματος αναλογα με τα συμπτώματα.
στην δευτερη φωτο βλεπουμε μια τομη ενος σασμαν και στις επομενες βηματα
''λυσιματος'' των εξαρτηματων.
στην συζητηση που ειχα με τον φιλο δεν εχει καποιο σοβαρο προβλημα
οπως χτυπημένο ρουλεμαν ή σπασμενο δωντι σε καποιο γραναζι αλλα ποτε-ποτε του ''πεταει'' τις ταχυτητες
μετα μαλιστα απο μια αλλαγή βαλβολινης εγινε πολυ έντονο το φενομενο.
εκ πρώτης οψης κατα την γνωμη μου η απαντηση ειναι στην φωτο 3-26 και στο εξαρτημα 7,8,9 που ειναι
το πυρακι που ''κρατα'' την μανελα της φουρκετας στην θεση του.
αυτο το σημειο συνηθως ''πιανει'' μακα και κολαει και η συνηθισμενη επισκευη ειναι το ''ξέπλυμα''
μετα χρεωνουν τον πελατη 1000 ευρο για ταχα ολικη επισκευη σασμαν.
το ''ξεπλυμα'' γινεται ως εξης= αδειαζουμε ολη την βαλβολινη και γεμιζουμε το σασμαν με 10αρι λαδι ψιλο και
με τους τροχους στον αερα με τον γρυλο βαζουμε σε λειτουργεια το αυτοκινητο και επι μιση ωρα
αλαζουμε ολες τις ταχυτητες
με λιγο γκαζακι απο αναμεσα,,,, οι τροχοι γυριζουν στον αερα και το σασμαν ''ξεπλενεται'' απο ολες τις μακες και
τα καταλυπα απο τριμενο μεταλο και παλιες βαλβολινες...
αδειαζουμε μετα απο μιση ωρα το 10ρακι λαδι αμεσα οπως ειναι ζεστο για να μην επικαθησει ξανα οτιδηποτε.
αν θα επαναλαβουμε το ''ξεπλυμα'' θα το κρινουμε απο το χρωμα του 10αρι λαδιου.
συνηθως το πρωτο-δευτερο ''ξεπλημα'' το λαδι λαμπυριζει απο τα ρινισματα που αιωρουνται και ειναι και μαυριδερο απο τις παλιες βαλβολινες.
μετα βαζουμε κανονικα βαλβολινη 80αρα ή 90αρα και συνηθως δεν ξανα''πεταει'' τις ταχυτητες.
επισεις ελενχουμε και τα λαστιχα επαναφορας του λεβιε στην νεκρα μηπως εχουν ξεραθει και ''τραβανε'' τον
λεβιε πισω. [τελευταια φωτο-σελ. 72]
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Σασμάν αυτοκινήτου-διάγνωσή και επισκευή.
καλή τύχη στον φίλο σου...
Talon- Αριθμός μηνυμάτων : 177
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Απ: Σασμάν αυτοκινήτου-διάγνωσή και επισκευή.
στην πρωτη φωτο περιγραφει συμπτωματα και διαγνωση προβληματος.
αν η διαγνωση γινει σωστά τοτε μπορούμε να υπολογίσουμε το κοστος της επισκευής έναντι στο κόστος αντικαταστασης.
πχ αν ας πουμε εχει σπασει δοντι γραναζιου τοτε πολλες φορες ειναι προτιμοτερο να αντικατασταθει ολοκληρο ενω αν εχει ''χτυπησει'' ρουλεμαν τοτε συμφερει να επισκευαστει.
ομως αυτο που εχει περισσοτερη σημασια ειναι αν καποιος θα το επισκευασει μονος του ή θα χρειαστει μαστορα-συνεργειο.... τοτε αν τα εργατικα μαζι με την επισκευη κοστιζουν πχ 800 ευρο και ενα καινουριο σασμαν κοστιζει 800 ευρο τοτε ειναι προτιμοτερο
να αγορασει καποιος το σασμαν και να πληρωσει μονο 80-100 ευρο για την αντικατασταση
διοτι με 800 ευρο θα εχεις ενα επισκευασμενο-παλιο σασμαν και με 900 θα εχεις ενα καινουριο.
οπως και να εχει πιστευω οτι η αναρτηση του manual και της διαγνωστικης σελιδας θα βοηθήσει πολυ κοσμο
αν η διαγνωση γινει σωστά τοτε μπορούμε να υπολογίσουμε το κοστος της επισκευής έναντι στο κόστος αντικαταστασης.
πχ αν ας πουμε εχει σπασει δοντι γραναζιου τοτε πολλες φορες ειναι προτιμοτερο να αντικατασταθει ολοκληρο ενω αν εχει ''χτυπησει'' ρουλεμαν τοτε συμφερει να επισκευαστει.
ομως αυτο που εχει περισσοτερη σημασια ειναι αν καποιος θα το επισκευασει μονος του ή θα χρειαστει μαστορα-συνεργειο.... τοτε αν τα εργατικα μαζι με την επισκευη κοστιζουν πχ 800 ευρο και ενα καινουριο σασμαν κοστιζει 800 ευρο τοτε ειναι προτιμοτερο
να αγορασει καποιος το σασμαν και να πληρωσει μονο 80-100 ευρο για την αντικατασταση
διοτι με 800 ευρο θα εχεις ενα επισκευασμενο-παλιο σασμαν και με 900 θα εχεις ενα καινουριο.
οπως και να εχει πιστευω οτι η αναρτηση του manual και της διαγνωστικης σελιδας θα βοηθήσει πολυ κοσμο
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Σασμάν αυτοκινήτου-διάγνωσή και επισκευή.
Εχω και εγώ προβλημα με ένα σκαπτικο όταν βάζω αργό παντα τρίζει όταν βάλω όπισθεν και μετά αργό μπενει κανονικά όταν βάλω Γρήγορο δεν τρίζει παντα από μεταφράσει που έκανα στην φωτο μέ την διάγνωση την έκανε το google χάλια την μετάφραση οπότε ζητάω βοήθεια πανο σε αυτό
kostas 3310- Αριθμός μηνυμάτων : 34
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Ηλικία : 34
Τόπος : Καλαμάτα
Απ: Σασμάν αυτοκινήτου-διάγνωσή και επισκευή.
στα σκαπτικα υπαρχουν πολλες διαφορετικες ''πατεντες'' και τυποι μεταδωσης,,
αν μας ελεγες μαρκα και μοντελο ισως να βρησκαμε κατι,,,
ομως αν ποτε τριζει ποτε δεν τριζει,,,,δεν μπορει να εντοπιστει η ζημεια,,φαντασου να τριζει σε εσενα και αν το πας πχ σε μηχανικο να μην τριζει,,και να σου πει οτι ''ολα ενταξυ'' ή να σου ''επισκευασει'' κατι που δεν χρειαζεται επισκευη για να σου παρει τα λευτα,,,και μετα την ''επισκευη'' να σου παρουσιαζει το ιδιο προβλημα......
εκ πρωτης γνωμης πιστευω οτι καποιο ρουλεμαν εχει παρει την κατω βολτα αλλα αστο εως οτου αρχισει να τριζει συνεχως ωστε να βρεις ευκολα το προβλημα οταν το ανοιξεις.
αν μας ελεγες μαρκα και μοντελο ισως να βρησκαμε κατι,,,
ομως αν ποτε τριζει ποτε δεν τριζει,,,,δεν μπορει να εντοπιστει η ζημεια,,φαντασου να τριζει σε εσενα και αν το πας πχ σε μηχανικο να μην τριζει,,και να σου πει οτι ''ολα ενταξυ'' ή να σου ''επισκευασει'' κατι που δεν χρειαζεται επισκευη για να σου παρει τα λευτα,,,και μετα την ''επισκευη'' να σου παρουσιαζει το ιδιο προβλημα......
εκ πρωτης γνωμης πιστευω οτι καποιο ρουλεμαν εχει παρει την κατω βολτα αλλα αστο εως οτου αρχισει να τριζει συνεχως ωστε να βρεις ευκολα το προβλημα οταν το ανοιξεις.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Σασμάν αυτοκινήτου-διάγνωσή και επισκευή.
Το σκαπτικο τρίζει συνεχώς μόνο το αργό το γρήγορο είναι που τρίζει ποτε ποτε ρουλεμάν δεν πυστευω γιατί θα άκουγα τον συνηθες ήχο το σκαπτικο έχει μετάδοση κίνησης κορόνα πηνιο και είναι αυτό εδώ https://www.kouretas.gr/product.php?id=6577&skr_prm=WyIzY2EyZjkzYy01YjMzLTRlNmYtYjJlYS1mNzViOWJiMGE2MGUiLDE1OTc4Mjg5ODE3NTIseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0#.XzzvPKi_yj4
kostas 3310- Αριθμός μηνυμάτων : 34
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Ηλικία : 34
Τόπος : Καλαμάτα
Απ: Σασμάν αυτοκινήτου-διάγνωσή και επισκευή.
αν ειχε προβλημα στην κορονα θα ''γουργουριζε'' το ''σκουξιμο'' ειναι κολημενο ρουλεμαν,,,
κατα 80% λογο του οτι σκουζει συνεχως εχει χαλασει το ρουλεμαν του εντατηρα του συμπλεκτη...συχνη βλαβη και ευκολη επισκευη σε αυτα τα μηχανηματα.
κατα 80% λογο του οτι σκουζει συνεχως εχει χαλασει το ρουλεμαν του εντατηρα του συμπλεκτη...συχνη βλαβη και ευκολη επισκευη σε αυτα τα μηχανηματα.
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Απ: Σασμάν αυτοκινήτου-διάγνωσή και επισκευή.
Ναι φίλε Νίκο το ρουλεμάν του συμπλέκτη είναι γιατί όταν πατάω συμπλέκτη να ξεκινήσω τότε σφυρίζει λίγο αλλά δεν ξέρω να το επισκευάσω
kostas 3310- Αριθμός μηνυμάτων : 34
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Ηλικία : 34
Τόπος : Καλαμάτα
Απ: Σασμάν αυτοκινήτου-διάγνωσή και επισκευή.
βγαζεις την τροχαλεια του εντατηρα και αντικαθιστάς το ρουλεμάν που εχει μεσα...
στο δικο σου ισως να μην εχει καν ρουλεμαν η τροχαλια του εντατηρα λογο φθηνοκατασκευης....
στο δικο σου ισως να μην εχει καν ρουλεμαν η τροχαλια του εντατηρα λογο φθηνοκατασκευης....
_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
Παρόμοια θέματα
» Επισκευή ραγισμένης κεφαλής αυτοκίνητου.
» Επισκευή πλυντηρίου,,κατα τύχη ??
» Επισκευη κεφαλιου ντιζας.
» Επισκευη battery pack
» Πατέντα για επισκευή πηνίου υψηλής τάσης
» Επισκευή πλυντηρίου,,κατα τύχη ??
» Επισκευη κεφαλιου ντιζας.
» Επισκευη battery pack
» Πατέντα για επισκευή πηνίου υψηλής τάσης
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|