Do It Yourself

ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Σελίδα 4 από 4 Επιστροφή  1, 2, 3, 4

Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Δευ Ιουλ 17, 2017 10:02 am

nickbillzoes έγραψε:Καλησπερα! Εχω μια απορια, στο τελευταιο σχεδιο με την επιτήρηση τασης το κατω ποδι του R1 ενωνεται με το αριστερο ποδι R3 κ τους πυκνωτές c2-c3?  ή μηπως το αριστερο ποδι του R3 συνδεεται κατευθειαν στο c4? Ευχαριστω! Απο το com του 555 βλεπω οτι συνδεω κατευθειαν πανω στην R4.
Τελος, αν θελω να ανεβασω μια φωτο, πως το κανω? Ευχαριστω για ολα!

ενωσεις στα ηλεκτρονικα σχεδια υπαρχουν μονο εκει που εχει κομβους [βουλες]

οπως πχ=
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]





για το πως ανεβαζουμε φωτο =

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από nickbillzoes Την / Το Δευ Ιουλ 17, 2017 10:51 am

Ευχαριστω πολυ, επειδη το εκτυπωσα με χαμηλη ποιοτητα προκειμενου να εχω το σχεδιο στα χερια, δεν φαινονταν καν οι τελειες. Κ το προβλημα με το βραχυκύκλωμα βρεθηκε, άλλαξα τη γεφυρα. Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια! Καλη σας μερα!

nickbillzoes

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 02/04/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Δευ Ιουλ 17, 2017 6:07 pm

καλη επιτυχία !! 

πριν μερικες μερες εφτιαξα για εναν φιλο και παραλαγη για να δουλευει και σε 24ν μπαταριες,, αν καποιος ενδιαφερεται να φτιαξω ενα σχεδιακι.

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από nickbillzoes Την / Το Δευ Ιουλ 17, 2017 10:19 pm

Ευχαριστω πολυ!

nickbillzoes

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 02/04/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από nickbillzoes Την / Το Κυρ Αυγ 13, 2017 6:08 pm

Χαιρετω την παρέα! 
Κυριε Νίκο σας εχω αρκετές απορίες. 
Αρχικα να σας πω οτι ακόμα διορθώνω λάθη στην πλακέτα μου.... 
Ξεκινώντας λοιπον,
1. Για ποιο λόγο δε χρησιμοποιούμε τον αυτόματο απο το δυναμό για να ρυθμιζουμε τη φόρτιση οπως κάνει μόνο του το αυτοκίνητο? (Φαντάζομαι λόγω των πολλών βολτ)
2. Με το ρυθμιστή μας πλεον να λειτουργεί κανονικά κ να φορτιζει την μπαταρία, θα φορτίζει με σταθερή τάση ή οσα βολτ παράγει στιγμιαία η ανεμογεννήτρια? Δηλαδη 50-80-120 βολτ? Την επηρεάζει κατι τέτοιο? 
3. Μελετούσα μια ωραία διπλωματική πάνω στις ανεμογεννητριες την οποία θα σας παραθέσω

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

α)θελω την αποψη σας γι αυτου του ειδους την ανεμογεννητρια χωρις μεταλλο στο στατορα (βεβαια ξερω οτι λογω μεγαλης διατομης του συρματος χρειαζεται πολλες στροφες γι ν αποδοσει)
 β) αν εκανε διπλο τυλιγμα με 0,5 και 1,5 χιλιοστα συρμα δεν θα ειχε καλύτερη απόδοση απο τη δική μας σε αμπερ κ απο χαμηλες στροφες?
 γ) το παλικάρι μέσα αναφέρει τρόπους για αύξηση της απόδοσης της ενέργειας με το σύστημα MPPT  κ το σύστημα της αυτεπαγωγής. Μπορούμε να εμπλουτίσουμε την πλακέτα μας με ενα απο αυτα τα σύστηματα για να κερδίσουμε μεγιστοποιώντας την απόδοση της ανεμογεννήτριας?
Πολλά τα ερωτήματα οπότε μόλις βρείτε χρόνο να τα μελετησετε, τα συζητάμε.  Ευχαριστώ

nickbillzoes

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 02/04/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από nickbillzoes Την / Το Κυρ Αυγ 13, 2017 7:51 pm

Τωρα θυμήθηκα  και το τέταρτο!
Αφου τα εχουμε ολοκληρώσει όλα για όλα, στήνουμε την ανεμογεννήτρια κ περνάμε μεσα απο τον ιστό το καλώδιο.  Απο τις πολλές περιστροφές λογω αλλαγής της κατευθυνεσης του αέρα το καλωδιο δεν θα κοπεί?  Πρέπει να γινει πατέντα με καρβουνακια? Τι προτείνετε?

nickbillzoes

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 02/04/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Δευ Αυγ 14, 2017 1:45 pm

1] ο αυτοματος διεγερσης σαν αυτοματος φορτισης εχει οριο στα 5 αμπερ και στα 12 βολτ...  οταν οι τασεις και το ρευμα ειναι μεγαλυτερες δεν μας καλυπτει.

2]φορτιζει με την στιγμειεα ταση της ανενμογεννητριας,,,, οταν κλεινει το ρελε και εχουμε πχ 80 βολτ και 5 αμπερ 
στην αννεμογεννητρια αυτη η ταση εκτιθεται στα 12 βολτ και 80 αμπερ μπαταρια μας....

αυτομάτως η διαφορα δυναμικου προκαλει πτώση τασης στην αννεμογεννητρια στην ταση φορτισης της μπαταριας,, ολα γινονται απο μονα τους για να καταλαβεις..  και φορτιζεται με τα βαττ που εχει η δυναμη του ανεμου εκεινη την στιγμη,,οταν η μπαταρια παγιωθει στην ταση που εχουμε ρυθμισει τον ρυθμιστη μας τοτε 
ο ρυθμιστης αποσυνδεει την μπαταρια εως οτου η ιδια η μπαταρια επιλεξει να επανασυνδεθει.

3] μολις βρω χρονο θα διαβασω την εργασια στο λινκ.

α] οταν δεν βαζουμε μεταλο στον στατορα εχουμε υπερ και κατα,,, αν η αννεμογεννητρια μας ειναι μονοφασικη τοτε ειναι καλη λυση η απουσια μεταλου στον στατορα, γιατι δεν θα εχει μαγνητικο φρεναρισμα αλλα 
χωρις μεταλο στον πυρηνα δεν εχουμε καλη κυματομορφη.
οι ''σοβαρες'' αννεμογεννητριες γινονται διφασικες ή τριφασικες με μεταλο στον πυρηνα.

β] αν εκανε δυπλο τύλιγμα θα ειχε τα διπλασια αμπερ και τα μισα βολτ.

γ] το συστημα ΜΡΡΤ δεν το γνωριζω αλλα χωρις αερα ρευμα δεν βγαζεις. η αποδοση της αννεμογεννητριας ειναι περισσοτερο θεμα πυρηνα-μαγνητη-πηνιου+ δυναμης του αερα,,, αν η γεωμετρια της κατασκευης ειναι 
σωστη τοτε και η αποδοση ειναι η μεγιστη.

δ]η πατεντα με τα καρβουνακια ειναι ευκολη,, πιο ευκολο ειναι να μπει ενα στοπ για να μην περιστεφεται πληρη περιστροφη,, 
και αν δεν περιστρεφεται καθολου αλλα προσανατολιστει να ''κοιταζει'' τον βορα ειναι επισεις αποδοτικο, γιατι πιανεις βοριους-νοτιους-βοριοανατολικους-βοριοδυτικους και νοτιοανατολικους-νοτιοδυτικους ανεμους.

δεν πιανεις τον καθαρο ανατολικο και τον καθαρο δυτικο ανεμο ομως,, μπορεις ομως να βαλεις δυο μοτερ ωστε χωρις να περιστρεφεται να πιανει ολους τους ανεμους.

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από nickbillzoes Την / Το Σαβ Αυγ 19, 2017 8:04 pm

Καλημερα! Ευχαριστω πολύ για το χρόνο κ τις απαντησεις σας! Και εκεινου η  κατασκευη ειναι τριφασικη. Καλο υπολοιπο καλοκαιριου να εχουμε!

nickbillzoes

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 02/04/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από kostas 3310 Την / Το Δευ Οκτ 02, 2017 10:22 am

Καλημέρα σε όλους εάν μπορεί Κάπιος να μού απάντηση σε μια ερώτηση έχω έναν ρυθμιστή φόρτισης και μού κάηκε το μοσφετ το LM 7812 και το αντικατέστησα με ένα LM 7805 ΚΑΙ φορτίζει μια χαρά την μπαταρία και η ερώτηση μηπος πάθει κάτι πιο σοβαρό με αυτήν την αλλαγή θα πάθη κάτι πιο σοβαρό τι λέτε;
avatar
kostas 3310

Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Ηλικία : 28
Τόπος : Καλαμάτα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Δευ Οκτ 02, 2017 11:28 am

kostas 3310 έγραψε:Καλημέρα σε όλους εάν μπορεί Κάπιος να μού απάντηση σε μια ερώτηση έχω έναν ρυθμιστή φόρτισης και μού κάηκε το μοσφετ το LM 7812 και το αντικατέστησα με ένα LM 7805 ΚΑΙ φορτίζει μια χαρά την μπαταρία και η ερώτηση μηπος πάθει κάτι πιο σοβαρό με αυτήν την αλλαγή θα πάθη κάτι πιο σοβαρό τι λέτε;

θεωρητικα με το 7805 θα καει ολος ο ρυθμιστης,,, γιατι ολα θα υπολειτουργουν,, εφοσον το κυκλωμα εχει σχεδιαστει με το 7812 κατα την γνωμη μου παλι 7812 πρεπει να μπει.

το 7812 συνήθως χαλαει σε αναποδη [λαθος] συνδεση της μπαταριας,,οποτε προσοχη στις συνδεσεις. 

στην πραξη θα φανει αν η θεωρια θα εφαρμοστει.

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από kostas 3310 Την / Το Δευ Οκτ 02, 2017 8:22 pm

Ευχαριστώ Νίκο Για την απαντήσει το 7812 θα ξανά βάλω υγ δεν έβαλα ανάποδα ποτέ τα καλοδια απλά είναι κακής ποιότητας κινέζικο Και πάλη ευχαριστώ καλή συνέχεια σε όλους καλές ασφαλής κατασκευές
avatar
kostas 3310

Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016
Ηλικία : 28
Τόπος : Καλαμάτα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 4 από 4 Επιστροφή  1, 2, 3, 4

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης