Do It Yourself

ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Σελίδα 1 από 4 1, 2, 3, 4  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Τρι Σεπ 03, 2013 9:40 pm

οπως ξερετε γουσταρω τις απλες και εξυπνες κατασκευες...

μαλιστα αν ενα κύκλωμα κανει για πολλαπλές χρησεις τοτε μου περνει τα μυαλα !!!

αν ειναι και εξωφρενικά απλο ......τοτε....

ομως λογο του οτι οι απλες λυσεις ειναι συνηθως και οι ποιο καλα κρυμενες τοτε δεν ειχα αλλη επιλογη απο
το να το σχεδιασω και να το δημοσιευσω εγω ο ίδιος...  
[μα ποσο μετριόφρων ειμαι τέλος πάντων... ]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από TZAK KLIK Την / Το Τετ Σεπ 04, 2013 4:10 pm

H ιδεα του κυκλωματος ειναι σωστη,με μερικες βελτιώσεις
θα γινει σουπερ!
Ένα χοντρικό υπολογισμό θα κάνω......

(48V-11V)/2Ω=18, 5A αρχικό ρεύμα
(48V-14,5V)/2Ω=16,75A τελικό ρεύμα
μέσο ρευμα 17A

αντίσταση Μπαταριας 12V/16A=0,75ohm

άν η Μπαταρία είναι 100 Αh (και είναι άδεια) τότε ο χρόνος φόρτισης
είναι 100/17=5,88 ώρες
δηλαδή 5 ώρες και 52 λεπτά

Αν η μπαταρία ζυγίζει 50 κιλά τότε η θερμοκρασία της θα ανεβει κατα :

Q=0,75ohm*17ampere*17ampere*21168seconds = 4588164Joule =>
4588164Joule /50000gramm = 91,76 grad
οπου δέν ελαβα υπόψιν την θερμοχωρητικότητα
και αρχική θερμοκρασια

πράγμα που σημαίνει οτι η μπαταρία σου θελει μια καλή ψύξη .......
-μια σακούλα παγάκια πχ
avatar
TZAK KLIK

Αριθμός μηνυμάτων : 359
Ημερομηνία εγγραφής : 18/06/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Τετ Σεπ 04, 2013 6:21 pm

λιπών...

ανακεφαλεωση =

η μπαταρια δεν θα δεχθει ποτε ταση μεγαλυτερη των 13 βολτ.....θα δεχθει ακριβως το αρθρισμα της
παραγόμενης απο την ανεμογεννητρια τασης + την πτώση τασης του συσσωρευτή μας...
ειδικα αν εχουμε καμια ανεμογεννητρια της ταξης των 5 Αμπερ αποδωσης και εναν συσωρευτη των 80 αμπερ πιθανων να μην ενεργοποιηθει
ποτε
ο ρελε αποκοπης μιας και ακομα και 100 βολτ αποδοση χωρις φορτίο θα ειναι λιγοτερα απο 10 πανω στους πολους της μπαταριας....

ετσι το θεμα ''θερμοκρασια'' που εθεσε ο Τζακ Κλικ δεν υφισταται.

η αντοχη του σταθεροποιητη τασης για το πηνιο του ρελε εξαρτατε καθαρα απο την ομικη αντισταση του πηνιου και οχι απο την διαφορά τασης μεταξυ της εισοδου του σταθεροποιητη και της εξωδου.

μακαρι να εχουμε αρκετα αμπερ τροφωδοσια για να εχουμε την πολυτελια της τοποθετησης περισσότερων συσωρευτων...



αυτο το κυκλωμα δινει την δυνατοτητα αναβαθμησης σε μεταγωγή της υπερβολικης τασης σε τεχνητο φορτίο
οταν επιθημουμε να βαλουμε μονο
μια μπαταρια και η αννεμογεννητρια μας αποδεικνύεται υπερβολικη για μια μπαταρια.....

το μονο που θα κανουμε ειναι αντικατασταση του ρελε μονης ενεργειας σε διπλή-προς τεχνητο φορτιο,,,,,
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Τετ Σεπ 04, 2013 7:33 pm

οταν η ταση στα ακρα των πολων ερχεται στο υψος που εχουμε ρυθμησει την αποκοπη του ρελε
τοτε ο ρελε κοβει το κύκλωμα,,,

αν εχουμε ρυθμησει το κυκλωμα στα 12,5 βολτ....και το αρθρισμα πτωσης
τασης + το παραγωμενο φθασει στα 12,5 βολτ τοτε το κυκλωμα ''κοβει''

αν η ταση της μπαταριας πεσει κατω απο 12,5 βολτ τοτε ανοιγει το ρελε
και η μπαταρια τραβαει μεχρι τα 12,5 βολτ οπου το ρελε θα ξανακοψει...


δεν εκτιθεται σε βολταζ μεγαλύτερο της χωρητικοτητας της εκτός απο την στιγμη που το χρειαζεται...

η θερμοκρασια ειναι αναλογη της ταχυτητας φόρτισης....
αν σε αργη φόρτιση αποβαλει 300 θερμιδες θερμοτητας σε 5 ωρες
στην γρήγορη φόρτιση θα αποβαλει παλι 300 θερμιδες σε 1 ωρα....





θυμησου αυτο που ειπα και στην αρχη... το κυκλωμα αντιγραφει
τις συνθηκες φόρτισης που εχει μια μπαταρια σε ενα αυτοκινητο.
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από TZAK KLIK Την / Το Πεμ Σεπ 05, 2013 12:03 am

Οταν βρισκεσαι σε αναγκη δε σε νοιάζει και πολύ η θερμοκρασια της μπαταριας..
ΠΧ ενας φιλος μου πριν δύο εβδομαδες νοικιασε ενα
αυτοκίνητο , το οποίο το βραδυ πριν φύγει,
η μπαταρια του είπε "Νix ΚuΚu" !!!!
και την άλη μερα το πρωι επρεπε να είναι στο αεροδρομιο.....
Ευτυχώς είχα τιαξει φορτιστη με μετασχηματιστή 30 αμπερ (γαιδουρι) με ανώρθωση 4 διοδακια BYV44 .
μέσα σε 10 λεπτα η μπαταρία ηταν εντάξει,και
το αυτοκήνητο πηρε μπροστα
avatar
TZAK KLIK

Αριθμός μηνυμάτων : 359
Ημερομηνία εγγραφής : 18/06/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Τετ Αυγ 20, 2014 2:15 pm

η δοκιμη εγινε καθώς και άλλες παραλληλα σε αυτή.


για τις αναγκες των πειραμάτων χρησιμοποιήθηκαν 

ενα τροφοδοτικο με σταθερη εξωδος 35 βολτ και 10 αμπερ...

ενα τροφοδοτικο με απλη ανωρθοση και ''ψευτοπαλμο'' στα 28 βολτ και 20 αμπερ

ενας δυναμο τροποποιημενος με μονιμους μαγνητες σαν αυτους που περιγράφουμε εδω σε αλλο θεμα για χρηση σε ανεμογεννητρια 
με έξοδο χωρις φορτίο 190 βολτ και 2,5 αμπερ

σχετικη φωτο=

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



τα αποτελεσματα ηταν τα εξης =

με το τροφοδοτικό παγκου και με τον δυναμο της αννεμογεννητριας δουλευει αψογα   

και αδιάλειπτα χωρίς ανησυχητικες θερμοκρασίες ή κατι αλλο παράξενο,, ετσι 
η εξτρα σταθεροποιηση στην εισοδο του κυκλωματος απεδωσε καρπους !!

σχετικη φωτο=

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


στην ανωτερο φωτο απεικονίζεται η ταση της μπαταριας καθως το μοτερ της αννεμογεννητριας περιστρεφεται 
με υψηλες και με χαμηλες στροφες...

οπως προείπα δεν υπηρξε τιποτα το ανησυχητικό !!

ομως με το απλο τροφοδοτικο που μπενει στην πριζα υπηρξε προβλημα λογο του αργου παλμου των 50 hz που 
ειχε η ταση 
τροφοδοσιας..... ο παλμος οδηγουσε ελαφρως τα μοσφετ στην γραμμικη περιοχη με αποτελεσμα να 
μην εχουν πληρη αποκοπη 
και να θερμενονται.... ο δυναμο αντιστηχα δεν παρουσιασε προβλημα λογο της τριφασικης του σχεδιασης και 
της υψηλοτερης συχνοτητας του παλμου  
ειχε πιο ''στρωτο'' ρευμα με αποτέλεσμα το κυκλωμα να λειτουργεί οπως ηταν αναμενόμενο. οπως εκανε 
και 
με το σταθεροποιημενο τροφοδοτικο.



συμπερασμα =

αν η ταση ανωθροθει και σταθεροποιηθει με πυκνωτες τοτε το παρον κυκλωμα ειναι ΟΚ για χρηση σε 
ανεμογεννητριες και φωτοβολταϊκά, σαν ρυθμηστης φόρτισης.

αργοτερα θα ανεβασω το τελικο σχηματικο για πασα χρηση.

παραλληλα θα κατασκευασω αλλη μια ιδια κατασκευη με την ιδια αρχη και τις ιδιες ιδιοτητες με 
την μονη διαφορα την αντικατασταση 
της ζενερ με εναν συγκριτη τασης [ισως με το 555..] για να εξαλυφθει και 
το προβλημα της ιμηοδηγησης των μοσφετ σε περιπτοσεις οπου δεν εχουμε δυνατοτητα καλης σταθεροποιησης του ρευματος τροφοδοσίας.

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Σαβ Αυγ 30, 2014 11:08 am

τις προηγούμενες μερες πειραματιστηκα με καμια 10αρια κυκλωματα προσπαθώντας να 
αποφύγω τις σταθεροποιησεις που εχει το προηγούμενο σχεδιο με το 3055 και το 317 και ενα 
απο αυτα ηταν και 
μια ιδεα που ειχε ο φιλος μου ο Τζακ κλικ οταν αρχισα αυτο το θεμα... 
η ιδεα ηταν η εξης= να μην εχει ουτε μοσφετ ουτε σταθεροποιητη ουτε τιποτα αλλο παρα μονο 
μια ζενερ
ενα ρελε
και εναν πυκνωτή.
.....  το δοκίμασα αυτο το σχέδιο και..... δούλεψε άψογα...

το κυκλωμα ειναι αυτο=

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η λογικη του ειναι απλη... ο κλειστο κύκλωμα ρελε σε αδρανια NC RELE αφηνει να 
περασει οσο ρευμα χρειαζεται και μολις φτασει στο υψος που ''ανοιγει'' κοβει την φορτιση μεχρι να 
ζητησει ξανα η μπαταρια..

το ειχα κατασκευασει με ενα ρελε Ν-C που ειχα που ηταν ομως για μικροτερα φορτια.. και απο τα αρκ παρεδοσε πνευμα .. ετσι στραφηκα σε ρελε αυτοκινητου 40Α που ομως ηταν... Ν - Ο ..

 [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


ετσι χρειαστηκε το παραπανω κύκλωμα παλμοτροφοδοσιας για την οδηγηση του ρελε.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


το κυκλωμα με το 494 εχει ενα υπερ και ενα κατα,,,
το υπερ ειναι οτι δουλευει αψογα και τελεια...

το κατα ειναι οτι ο ρελε λειτουργει οταν φορτιζει η μπαταρια και αποκοπτει οταν η μπαταρια δεν 
θελει φορτιση... δηλ λειτουργει συνεχεια.. 24ωρες-το 24ωρο ...

η κατανάλωση ειναι 0,20 Αμπερ ή αλλιως 200 mA... 

το κυκλωμα του Τζακ κλικ ειναι τελειο και για προστασια συσκευων οπως βυθομετρα και πλοτερ μιας και 
θα κοψει το κυκλωμα οταν υπαρξει κίνδυνος..ας πουμε οτι ειναι αυτοματος ηλεκτροπληξιας για 
χαμηλες τασεις.. 

για τροφοδοσια θα πρεπει να ειναι σιγουρα μεγαλος ρελε σε αμπερ.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την -nikos- στις Δευ Ιαν 23, 2017 5:34 pm, 1 φορά

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από TZAK KLIK Την / Το Σαβ Αυγ 30, 2014 1:12 pm

Ωραιο λητό (και ευκολο) σχέδιο....
Η  Ζενερ ομως πρέπει να αντέχει σε ρεύματα,
 μια των 2 βαττ πιστευω πρέπει να φτάνει.(?)
Στην γεννήτρια βλεπω να λείπει η ανόρθωση!
Μην καταλήξουμε θεωρητικοι, που λενε "τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται"!

_________________
What seems impossible today may be possible tomorrow
avatar
TZAK KLIK

Αριθμός μηνυμάτων : 359
Ημερομηνία εγγραφής : 18/06/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Σαβ Αυγ 30, 2014 2:11 pm

5 βαττ ζενερ εχω αλλα νομιζω οτι και με 2 θα ειναι αρκετο... αυτα τα ρελε αυτοκινητων δεν εχουν 
μεγαλη καταναλωση... 0,15 Α Χ 12 ν = 1,8 watt


το καλο με αυτην την κατασκευη ειναι 
οτι σε διαφορετικη ταση οπλιζει το ρελε και σε διαφορετικη ξεοπλιζει..
ετσι δεν 
εχουμε το φαινομενο μηχανης τατουαζ... που ταραζει τα ρελε στο ανοιγόκλεισμα μα 
το ρελε οπλιζει και ξεοπλιζει με τουλαχιστον 2 βολτ διαφορα...  

ειναι καλο απο ολες τις πλευρες... 

παρηγγηλα αυτο εδω = [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

για να φτιαξω ενα κυκλωμα για πολλα αμπερ.

θυμηθηκα που το ειχες σκευτει πριν απο τοσους μηνες..  [Τρι 3 Sep 2013 - 21:40 ] εναν χρονο για την ακριβεια...


 

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από TZAK KLIK Την / Το Σαβ Αυγ 30, 2014 6:24 pm

-nikos- έγραψε:5 βαττ ζενερ εχω αλλα νομιζω οτι και με 2 θα ειναι αρκετο... αυτα τα ρελε αυτοκινητων δεν εχουν 
μεγαλη καταναλωση... 0,15 Α Χ 12 ν = 1,8 watt



`Αν ειναι ετσι καλως....
εγω ομως ειχα την εντυπωση οτι η ταση στην γεννητρια ειναι 80 βολτ Very Happy
avatar
TZAK KLIK

Αριθμός μηνυμάτων : 359
Ημερομηνία εγγραφής : 18/06/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Δευ Σεπ 01, 2014 8:38 am

TZAK KLIK έγραψε:


`Αν ειναι ετσι καλως....
εγω ομως ειχα την εντυπωση οτι η ταση στην γεννητρια ειναι 80 βολτ Very Happy

Αυτο ειναι το καλο με αυτο 
το σχεδιο που ευτιαξα..... η ιδεα ηταν μεν δικη σου   
αλλα εγω το εκανα να τροφοδοτείται απο 
την μπαταρια 
και οχι απο την γεννήτρια !!!  


αυτο το κύκλωμα ειναι μια γροθια στο στομαχι οσων πουλαν επιτηρητες τασης για μερικες χιλιαδες ευρο !!!

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


ητε 
εχουμε ανεμογεννητρια
ητε 
φωτοβολταϊκά 
ητε 
οτιδήποτε αλλης μορφης παραγωγής ενεργειας ...με 10-12 ευρο καθάρισες !!!!



ενας φιλος με πμ με ρωτησε σε πιο απο ολα τα κυκλωματα 
αναφέρομαι..
το κυκλωμα για το οποιο αναφερόμαστε.....=
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



υγ.

αν το πηνιο του ρελε σας μετραει 80 ωμ  ή 185 mH  χρειαζεστε την 1Ν5347 ζενερ που ειναι 10 βολτ


Έχει επεξεργασθεί από τον/την -nikos- στις Σαβ Οκτ 10, 2015 10:47 am, 1 φορά

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Παρ Οκτ 10, 2014 12:31 pm

-nikos- έγραψε: τροφοδοτείται απο
την μπαταρια 
και οχι απο την γεννήτρια !!! ...με 10-12 ευρο καθάρισες !!!!

το κυκλωμα για το οποιο αναφερόμαστε.....=
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

υγ.
αν το πηνιο του ρελε σας μετραει 80 ωμ  ή 185 mH  χρειαζεστε την 1Ν5347 ζενερ που ειναι 10 βολτ


ευτιαξα για εναν φιλο μου ενα κυκλωματακι που χρειαζονταν για τα φωτοβολταϊκά του 
και 
κανω αυτο το ποστ για να προσθεσω οτι η ζενερ που θα χρεισημοποιησουμε δεν ειναι στανταρ αλλα 
πρεπει να την δοκιμασουμε με το ρελε που εχουμε στην διαθεση μας διοτι 
απο κατασκευαστη σε κατασκευαστη 
διαφερει η αντισταση του πηνιου...ετσι μπορει να χρεισημοποιησουμε απο 12 βολτ ζενερ εως και 6 βολτ ζενερ 
οπως η 1Ν5340 ....

σε αυτη την κατασκευη φωτο=
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


χρησιμοποιησα δυο ζενερ 7,5 βολτ 
και δυο 6 βολτ... ο λογος ηταν οτι η συνολικη αντισταση του πηνιου ηταν διαφορετικη στα δυο ρελε 
και διαφορετικη στα αλλα δυο..

η ταση αποκοπης ειναι στα 13 βολτ.. 


ετσι,,, πριν ολοκληρωσετε την κατασκευη σας σιγουρευτητε για την ζενερ που χρειαζεται το ρελε που εχετε στα χερια σας.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την -nikos- στις Δευ Ιαν 23, 2017 5:45 pm, 2 φορές συνολικά

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από TZAK KLIK Την / Το Σαβ Οκτ 11, 2014 12:21 am

Δηλαδή συνδεσες 7,5V+6V σε σειρά και πηρες Zehner 13,5V ?

_________________
What seems impossible today may be possible tomorrow
avatar
TZAK KLIK

Αριθμός μηνυμάτων : 359
Ημερομηνία εγγραφής : 18/06/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Σαβ Οκτ 11, 2014 9:23 am

TZAK KLIK έγραψε:Δηλαδή συνδεσες 7,5V+6V σε σειρά και πηρες Zehner 13,5V ?

όχι όχι,,,, η αντισταση του πηνιου ηταν τετοια που για να ελξει το κλαπετο του στα 14.5 βολτ 
επρεπε να του βαλω 7,5 βολτ ζενερ.

στην συγκεκριμενη κατασκευη μπηκαν δυπλα ρελε τα οποια ''κοβουν'' τα δυο το πλην και τα δυο το συν

θελαμε να κοβει στα 12,5 βολτ..ετσι βαλαμε στα δυο ρελε 7,5 βολτ ζενερ [που κοβει στα 14,5] για ασφαλεια τυχον κοληματος..
και στα αλλα δυο 6 βολτ ζενερ [που κοβουν στα 12,5 βολτ..]

ετσι αν για καποιο λογο δεν κλεισει το πρωτο ρελε στα 12,5 κλεινει το δευτερο στα 14,5 βολτ.

η κατασκευη θα μπορουσε να γινει με ενα μονο ρελε... ο δευτερος μπηκε για εξτρα ασφαλεια..

οι αλλοι δυο εκτος του οτι τετραπλασιαζουν την ασφαλεια παραλληλα γινεται και ενα πειραμα που θα δειξει ποιοι ρελε θα βγουν ''οφ'' μετα απο χρονια... αυτοι που κοβουν το συν ?? ή αυτοι που κοβουν το πλην??? 


η κατασκευη κοστισε =

το καθε ρελε 3,00ευρο = 12 ευρο συνολο [απο e-bay]
η καθε ζενερ 1.00ευρο = 4  ευρο συνολο [απο e-bay]
οι πυκνωτές   τζαμπα          [απο ανακυκλωση..]
η πλακετα   2.00ευρο + 12 ευρο + 4ευρο = 18ευρο συνολο 



τα ρελε ειναι αυτα = [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Δευ Οκτ 13, 2014 2:42 pm

και μια απο τις πολλες εφαρμογες του 
κυκλωματος..[βιντεο]


_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από Talon Την / Το Τετ Σεπ 28, 2016 12:59 am

avatar
Talon

Αριθμός μηνυμάτων : 195
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Τετ Σεπ 28, 2016 8:41 am

να προσθεσω στο θεμα αλλο ενα κυκλωμα πιο ''προχω'' που εκανα μετα..

το παραπανω απλουστατο κυκλωμα με την ζενερ και το ρελε δουλευει τελεια,,

δεν μου αρεσαν ομως δυο πραγματα.. το ενα ειναι το αρκ [σπινθηρισμος]μεσα στα ρελε 
και το δευτερο ειναι η χρονοκαθυστερηση που καλο ειναι να υπαρχει.

για το αρκ βρηκα την λυση τοποθετοντας λαμπακι νεον απο δοκιμαστικο κατσαβιδι και δυο πυκνωτες υψηλης παραλληλα με το ρελε..

φωτο=
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
και το σχετικο θεμα με την αντιμετώπιση του αρκ =[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

για την χρονοκαθηστερηση χρησιμοποιησα την 
ιδιοτητα ενος μοσφετ το οτι η βαση του μοσφετ ειναι στην ουσια πυκνωτης,, ετσι χρησιμοποιησα το πυκνωτικό φαινομενο για να δημειουργησω καθηστεριση ιδια με την ταχυτητα αποφορτησης του πυκνωτη..


και αν μια φωτο αξιζει οσο χιλιες λεξεις ...ενα 
βιντεο ..τα λεει ολα= 



enjoy 

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από Talon Την / Το Σαβ Οκτ 15, 2016 10:41 am

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΙΚΟ
ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΛΑΚΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ;
ΠΧ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΦΟΡΤΗΣΗ ΟΤΑΝ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ 10V ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΟΤΑΝ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ 15V;
avatar
Talon

Αριθμός μηνυμάτων : 195
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Σαβ Οκτ 15, 2016 2:13 pm

το συγκεκριμένο κύκλωμα οχι.. δεν το κάνει αυτο.

αυτο το κύκλωμα το ρυθμιζεις πχ στα 13,5 βολτ και φορτιζει απο 0 μεχρι 13,5 βολτ, αν το ρυθμισεις στα 14,3 τοτε μεχρι τα 14,3 θα παει την μπαταρια σου.


ομως γιατι να εχει κατώτερη τιμη φορτισης ?? αν η μπαταρία εχει 10 βολτ θα αρχίσει να φορτίζει οταν ο δυναμό εχει 10,3 βολτ..οταν ο δυναμο εχει 9 βολτ δεν εχει φρεναρισμα διοτι δεν φορτιζει.

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Δευ Οκτ 17, 2016 12:43 am

ωραιο φαίνεται... μου αρεσε που βαλατε ολοκληρο το σταρτερ !!!

ομως δεν καταλαβα αν ειχατε συνδεσει μπαταρια στην αλλη ακρη,, γιατι ειδα τα 
βολτ να ανεβενουν αλλα δεν ειδα να πευτουν κατα το κλεισιμο του ρελε,, το λογικο ειναι 
οταν συνδεεται η γεννητρια με το φορτιο [μπαταρια] τα βολτ πευτουν στο υψος της μπαταριας αρχικα και μετα ανεβενει μεχρι να ''κοψει'' το ρελε.

αν το δοκιμασατε μονο με τροφοδοτικο καλο φαίνεται.

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από Talon Την / Το Δευ Οκτ 17, 2016 4:09 pm

Η ΔΟΚΙΜΗ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΑΜΕ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΣΤΑ 14, 5 V ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΦΟΡΤΙΣΗ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 14, 3 V
avatar
Talon

Αριθμός μηνυμάτων : 195
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από Talon Την / Το Τετ Νοε 16, 2016 11:43 am

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΙΚΟ
ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ
ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΕΝΑ Π.Χ. 24 ΡΕΛΕ ΜΕ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑ 24V 60WATT ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΑΝΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΡΕΛΕ 12V ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΦΟΡΤΙΣΗ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ (ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ) ΤΟ 24 ΡΕΛΕ ΑΝΑΒΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΛΑΜΠΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ;
avatar
Talon

Αριθμός μηνυμάτων : 195
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Τετ Νοε 16, 2016 2:01 pm

το ρελε εχει ηδη επαφη για κατι τετειο,,, 

εαν φυσικα εχεις αυτο το ρελε= [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

οταν κοβει την παροχη στην μπαταρια δινει σε μια αλλη επαφη που μπορεις να συνδεσεις την λαμπα-φορτιο.

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Τετ Νοε 16, 2016 6:57 pm

επισεις αυτος ο ρυθμηστης για μοτοσυκλετα σε αυτο το λινκ=[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

δουλευει με εκτροπη φορτιου... δηλ,, οταν η ταση παει πανω απο 13.5ν δεν αποσυνδεει την μπαταρια αλλα εμπλεκει 
και ενα εξτρα φορτιο το οποιο φρεναρει την αννεμογεννητρια.

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2618
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ-ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΑΣ

Δημοσίευση από spurosa Την / Το Πεμ Νοε 24, 2016 8:47 pm

[url=[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][/url]

Χαιρετώ την  παρέα   έφτιαξα  τον φορτιστή  για  την  ανεμογεννήτρια,  βέβαια  δεν  σκαμπάζω  και  πάλα  από   ηλεκτρονικά, βάζω  τάση  15 βολτ  από  την  μεριά  της  ανεμογεννήτριας   και  από  την  μεριά  της  μπαταριάς   μετρώ  με  πολυμετρο  και  δείχνει  πολύ  λίγα  μιλιβολ   η  γείωση  συνδέετε  κάπου;  

spurosa

Αριθμός μηνυμάτων : 58
Ημερομηνία εγγραφής : 13/06/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 4 1, 2, 3, 4  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης