Do It Yourself

ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Σελίδα 1 από 5 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Τρι Φεβ 14, 2017 1:05 am

συνεχεια του θεματος απο εδω= http://doityourself123.forumgreek.com/t34p550-topic
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



για να παρακολουθησετε το θεμα απο την αρχη πατηστε εδω=
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]






Έτοιμα τα πηνία (71 σπείρες ανα πηνίο), έφαγα τα χέρια μου αλλά τα κατάφερα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Τετ Φεβ 15, 2017 3:10 pm

Ολοκληρώθηκε η προσπάθεια με σχετικά καλό αποτέλεσμα. Με το χέρι γιατί δεν έφτιαξα προσαρμογέα για το δράπανο κατάφερα να "Κοκκινισω" το νήμα μιας λάμπας 12V 21W.
Αυτό που θα ήθελα να μοιραστώ με την ομάδα είναι ότι το "κοκκίνισμα" έγινε όταν οδήγησα κάθε φάση ξεχωριστά στις γέφυρες και μετα όλα τα + και - μαζι, σε αντίθεση που όπως έχω δει και είναι το λογικό να επιτυγχάνεται η μέγιστη απόδοση με συνδεσμολογία αστέρα.
Φωτογραφίες της μέλλουσας Ανεμογεννήτριας.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[size=32][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.][/size]

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Τετ Φεβ 15, 2017 4:33 pm

πολύ καλή απόδοση,, 
σκέψου οτι τώρα που μικρυνες την διάμετρο του σύρματος των πηνίων
αυξήθηκαν 
τα βολτ αλλά μειώθηκαν τα αμπερ. 

με το βολτομετρο τι ''πιανεις'' ?

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2629
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Τετ Φεβ 15, 2017 8:41 pm

Έχω μετρήσεις αφού έφτιαξα ένα προσαρμογέα για το δράπανο.
Χωρίς φορτίο με το χέρι (μανιβέλα εικόνας) μέγιστο 15V και με δράπανο μέγιστο 95 V, Με φορτίο λάμπα 12V 21W με το δράπανο 14,8V.Δεν ξέρω πόσες στροφές έπαιρνε το δράπανο.
Σκέφτομαι να κατασκευάσω φτερωτή με 3 πτερύγια για ταχύτητα μιας και με το αναφερόμενο φορτίο δεν ένιωσα ιδιαίτερη αντίσταση.
Φυσικά και είναι ευπρόσδεκτη κάθε ιδέα από τα μέλη της ομάδας που έχουν μεγαλύτερη εμπειρία.

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Πεμ Φεβ 16, 2017 8:22 am

αν θες μεγαλυτερη ταση μπορεις να συνδεσεις τις εξοδους εν σειρα, θα εχεις 35%-40% μεγαλυτερη ταση αλλα 
θα πεσεις απο τα 3,5-4 περιπου αμπερ που περνεις τωρα στα 1,5 αμπερ.

και υπαρχει παντα η επιλογη δυνατοτερου μαγνητη.

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2629
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Κυρ Φεβ 19, 2017 8:46 pm

Έγινε αναβάθμιση του ρότορα με προσθήκη μικρών μαγνητών νεοδειμιου.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Θα ενημερώσω αν οι μετρήσεις επιβεβαιώσουν το όρο ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ.

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 8:36 pm

Τελικά έγινε αναβάθμιση της δυναμικότητας του δυναμό με την προσθήκη των μαγνητών. 
Οι μετρήσεις που πήρα είναι σαφώς βελτιωμένες, δηλαδή χειροκίνητα χωρίς φορτίο 20V και με δράπανο φουλ στροφές 128V. 
Με φορτίο 2 λάμπες 12V 21W,  (φοβήθηκα μην την κάψει αν έβαζα μία) τις άναψε ικανοποιητικά με ένδειξη στο βολτόμετρο 8.8V.

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 9:01 pm


_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2629
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Παρ Φεβ 24, 2017 11:21 pm

Καλησπέρα στήν ομάδα,
Σκέφτηκα να στεγανοποίησω το δυναμό για προστασία πριν τον "κρεμάσω" στον ιστό. Η σκέψη ήταν ένα μεγάλο θερμοσυστελομενο (πλαστικό δοχείο από λαδι) αλλά στην μέση του έργου το σταμάτησα, γιατί αν περάσει υγρασία μέσα τότε τα αποτελέσματα νομίζω οτι θα ήταν αντίθετα.
Ανεβάζω φωτό για το πώς έχει γίνει και περιμένω σχόλια/απόψεις....
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από Πέτρος48 Την / Το Παρ Φεβ 24, 2017 11:51 pm

Δηλαδή αν αυτό το δυναμό υποθέσουμε ότι βρίσκεται και εργάζεται μέσα σε αυτοκίνητο και κινείται καθημερινά σε βροχερό δρόμο πιστεύεις ότι θα χαλάσει?

Πέτρος48

Αριθμός μηνυμάτων : 204
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Σαβ Φεβ 25, 2017 8:52 am

Στο αυτοκίνητο είναι υποχρεωτικά ανοιχτό και με τόσες πολλές τρύπες για να λυθεί το πρόβλημα θερμοκρασίας. Ο ρότορας είναι σίδερο και θα σκουριάσει αμέσως ,ενδεχομένως να επιρεαστουν και τα ρουλεμάν ειδικά σε παραθαλάσσια μέρη.

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Σαβ Φεβ 25, 2017 9:02 am

GP550Z έγραψε:Στο αυτοκίνητο είναι υποχρεωτικά ανοιχτό και με τόσες πολλές τρύπες για να λυθεί το πρόβλημα θερμοκρασίας. Ο ρότορας είναι σίδερο και θα σκουριάσει αμέσως ,ενδεχομένως να επιρεαστουν και τα ρουλεμάν ειδικά σε παραθαλάσσια μέρη.

λιγο σπρει γρασσο και ειναι οκ.

οι δυναμοι που ''μαζευω'' τους εχει ο παλιατζης μεσα σε μια δεξαμενη πεταμενους χυμα, δεν παθαινουν τιποτα.

θα συμμεριζόμουν την σκεψη αποχης απο την βροχη αν υπηρχαν τα καρβουνακια διοτι ειναι τα μονα ευαλωτα στην υγρασια ομως τα εχουμε πεταξει.


αν οποσδηποτε θες να προστατευσεις τα σιδερενια μερη οπως ο ροτορας ο στατορας και ο αξωνας απλα.. τα βαφεις με ενα καλο αντισκουριακο ασταρι,,, υπαρχουν-κυκλοφορούν ακομη κατι ασταρια με μολυβδο μεσα,,,το μισο λιτρο ζυγιζει οσο σχεδον το ενα λιτρο χωρις μολυβδο.

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2629
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Κυρ Φεβ 26, 2017 12:42 am

Η καλύτερη ιδέα νομίζω είναι να αφήσω προστατευμένο το πίσω μέρος επειδή έχει ήδη γίνει γιά προστασία των γεφυρών.
Φίλε Πέτρο δεν θα μπορέσω να κάνω την δοκιμή που προτείνεις γιατί τους κόλλησα τους μαγνήτες.
Για τις αποδόσεις που γίνεται μεγάλη συζήτηση θα έλεγα να υπολογίζεται το κόστος και η εργασία που απαιτείται. ΚΑΛΟ ΤΡΙΉΜΕΡΟ ΣΕ ΌΛΟΥΣ

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Δευ Μαρ 13, 2017 9:04 pm

Καλησπέρα στήν ομάδα.
Επιτέλους ολοκληρώθηκε και εγκαταστάθηκε η ανεμογεννήτρια με πυρήνα το δυναμό που είχε αναφερθεί σε προηγούμενες αναρτήσεις.
Η κατασκευή για τα δικά μου δεδομένα  (ερασιτέχνης) με ικανοποίησε και παραθέτω φωτογραφίες παρακάτω.
Δυστυχώς όμως οι πρώτες μετρήσεις ήταν απογοητευτικές, γιατί με τον συνήθη άνεμο της περιοχής μέτρησα 7-8V δηλαδή ούτε την απόδοση που είχα χειροκίνητα.
Εκτιμώ ότι πρέπει να φτιάξω "πολλαπλασιαστή στροφών" με ραουλα και ιμάντα ????.
Κάθε ιδέα και πρόταση δεκτή.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Τρι Μαρ 14, 2017 12:07 am

Η κλίση έχει γίνει με το μάτι, και σε μένα φαίνεται υπερβολική αλλά και μικρότερη να ήταν δεν νομίζω να έχει μεγάλη διαφορά στην ταχύτητα περιστροφής.?.
Η ταχύτητα του ανέμου ? δεν ξέρω πως να τον μετρήσω, αλλά χθες ήταν μία τυπική μέρα από άποψη ταχύτητας ανέμου.

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Τρι Μαρ 14, 2017 8:37 am

GP550Z Πολυ καλή κατασκευή !!!!!

και η φτερωτή φαίνεται πολυ ανθεκτικη.

προτασεις= καταρχην λογο του οτι εχουμε μικρη ταση θελουμε χωντρο καλωδιο για να εχουμε ικανοποιητικα βολτ στην αλλη ακρη του καλωδιου,, οπωτε οτιδηποτε καλωδιο μικροτερο απο 2,5mm δεν το προτιμουμε.

δευτερη προταση ειναι να μπει ενα στοπερ στα δυτικα που ο ανεμος ειναι ανυπαρκτος ή ασθενης παντα, ουτοσωστε η κατασκευη να στριβει μεταξυ του βορα-ανατολης-νοτου που εχει και τους πιο δυνατους ανεμους και να μην μπορει να κανει πληρη περιστροφη και κοψει το καλωδιο. 

τριτη προταση ειναι να μεταφερεις τον ηλεκτρισμο στην πρωταρχική μορφη του =εναλλασομενο και να κανεις την ανόρθωση κατω-διπλα στην μπαταρια,, ετσι αν εξακολουθεις να εχεις χαμηλη ταση αντι για πολλαπλασιαστη στοφων που σκευτεσαι μπορεις απλα να βαλεις εναν μετασχηματιστη.

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2629
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Τρι Μαρ 14, 2017 9:46 am

Ευχαριστώ για τις προτάσεις.
Πρώτη προσπάθεια για τη βελτίωση της απόδοσης θα είναι η αλλαγή της κλίσης των πτερυγίων.
Νίκο δεν μπορώ να καταλάβω πως καλώδιο μεγαλύτερης διατομής θα βοηθήσει (διατομή του καλωδίου νομίζω ότι είναι συνυφασμένη με το μέγεθος ρεύματος?). Εγώ χρησιμοποίησα το μόνο καλώδιο μαύρο-κοκκινο είχα και είναι από ηχεία (όχι ότι καλύτερο).
Η πρόταση για στόπερ έχει υλοποιηθεί αν προσέξεις με ένα ελατήριο που επιτρέπει περιστροφή μιάμισης στροφής. Στην περιοχή που τοποθετήθηκε ο άνεμος που συνήθως φυσάει είναι ΜΑΙΣΤΡΟΣ ( ΒΔ ).
Σαν ύστατη λύση θα κρατήσω την τρίτη σου πρόταση γιατί θα χρειαστεί τριπλάσιο καλώδιο για να κατέβει το εναλλασσόμενο.
Καλημέρα σε όλους.

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Τρι Μαρ 14, 2017 10:48 am

GP550Z έγραψε: (διατομή του καλωδίου νομίζω ότι είναι συνυφασμένη με το μέγεθος ρεύματος?). 
Καλημέρα σε όλους.

ακριβως, τα καλωδια εχουν και αυτα μια αντισταση η οποια δημειουργει πτωση τασης, η αντισταση ομως μειωνεται οσο αυξανονται τα βολτ, ετσι οσο λιγοτερα βολτ τοσο πιο επιθημητο ειναι 
το παχυτερο καλωδιο διοτι μεγαλυτερη διατομη χαλκου=μικροτερη αντισταση. αν ειχες πχ 40-50βολτ και 1,5 καλωδιο θα εκανε δουλεια εφοσον εχεις 10-12βολτ 2,5mm εως 4mm θα ειναι οτι καλυτερο.

και 
μιας και αναφερθηκαμε στα καλωδια εχει κυκλοφορήσει τα τελευταια 2 χρονια ενα καλωδιο ηχειων κοκκινο-μαυρο που ΔΕΝ ειναι καθαρος χαλκος αλλα σιδερο επιχαλκομενο για να ''βγενει'' φθηνοτερο και ειναι κατώτερο απο 
το κανονικό απο πλευρας αγωγιμοτητας,,,, αν θες να σιγουρευτεις οτι το καλωδιο που 
εχεις ειναι καθαρος χαλκος μπορεις να κανεις την εξης δοκιμη= καψε 2cm απο την ακρη του καλωδιου με φλογιστρο τα συρματακια μεχρι να γινουν κοκκινα και μετα αστο να κρυωσει.

αν ειναι πραγματικος χαλκος οταν το ξυσεις λιγο κοκκινιζει και το ''πιανει'' και το καλαι της κολισης.

αν δεν ειναι καθαρος αλλα επιχαλκομενο τοτε αν το ξυσεις γυαλιζει οπως το σιδερο και επισεις δεν κολιεται με το κολιτιρι.

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2629
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Τρι Μαρ 14, 2017 6:47 pm

Μια ερώτηση ακόμη προς την ομάδα και κυρίως τον Talon,  εάν μειώσω το μήκος των πτερυγίων μειώνοντας την ροπή της φτερωτής θα αυξηθεί η ταχύτητα περιστροφής ???

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από Talon Την / Το Πεμ Μαρ 16, 2017 12:19 am

Καλησπέρα στην παρέα
GP550Z αν παρατηρήσεις φωτογραφίες από φτερωτές θα διαπιστώσεις ότι η γωνία εσωτερικά είναι σχετικά μεγάλη ,όσο και η δική σου, αλλά όσο προχωράς προς τις άκρες μειώνεται ώσπου στο τέλος σχεδόν μηδενίζεται. Αυτό είναι το ιδανικό εάν μπορείς να επεξεργαστεις το υλικό, γι'αυτό ξεκίνησα να μελετάω τον τρόπο κατασκευής ξύλινης φτερωτής θεωρώντας πως είναι εξίσου ένα σημαντικό κομμάτι της ανεμογεννήτριας όσο και το μοτέρ για την επίτευξη της μέγιστης απόδοσης. 
Για την ταχύτητα περιστροφής που ρώτησες θεωρητικά αλλά και πρακτικά διαπίστωσα πως όσο μικραίνεις το μήκος αυξάνεις την ταχύτητα περιστροφής. Για το τι μήκος φτερωτής ταιριάζει στην ανεμογεννήτρια σου θα πρέπει να πειραματιστείς λαμβάνοντας υπ'οψιν την ένταση του ανέμου που πνέει συνήθως στην περιοχή σου αλλά και την περιέλιξη του μοτέρ σου. Σου προτεινω να ξεκινήσεις με 600χιλ. φτερωτή και να μειώσεις την κλίση με 3 μποφόρ θα πρέπει να πιάνεις πάνω απο 20v και 13-14v όταν την συνδέεις στην μπαταρία. Επίσης οι σωλήνες που έχεις πίσω από τις φτερωτές για στήριξη σίγουρα θα επηρεάζουν αρνητικά την ταχύτητα περιστροφής το πόσο θα φανεί στην πράξη. Αν τα αποτελέσματα δεν είναι ικανοποιητικα δοκίμασε και φτερωτές απο σωλήνα PVC από άποψη αντοχής δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά νομίζω ότι θα πιάνεις αρκετά μεγαλύτερες ταχύτητες από αυτές που έχεις τώρα. Προσοχή όμως από τα 7 μποφόρ και πάνω θα τις ψάχνεις!
avatar
Talon

Αριθμός μηνυμάτων : 195
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Πεμ Μαρ 16, 2017 11:10 am

Eνας τυπος παλια έφτιαχνε τις δικες του απο πολυεστερα σε καλουπι, κατα την γνωμη μου ομως η λαμαρινα μια χαρα υλικο ειναι.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2629
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Σαβ Μαρ 25, 2017 9:18 pm

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους μας.!!!
Ενημερωτικό δελτίο για την Ανεμογεννήτρια, έγινε αλλαγή στην κλήση των πτερυγίων φτερωτής και η απόδοση άλλαξε αρκετά και αρχικά ήμουν ικανοποιημένος. 
Έχω τραβήξει βιντεάκια με τις μετρήσεις με και χωρίς φορτίο
( λάμπα κατασκευασμένη από λεντοταινια 3,6W και αυτόματος από Δυναμό για να κόβει πάνω από περιπου 14 V).
Η απογοήτευση ήρθε από αλλού, δηλαδή είχαμε στη περιοχή σήμερα λίγο παραπάνω αέρα από ότι συνήθως και δυστυχώς υπήρχε μεγάλη ταλάντωση στον ιστό με αποτέλεσμα να δημιουργείται πολύ δυνατός θόρυβος που ήταν ακόμα πιο δυνατός μέσα στο σπίτι (λόγω της διάδοσης του ήχου στα στερεά ???) 
Προσπάθησα να περιορίσω την ταλάντωση δένοντας τον ιστο με χοντρό σύρμα στη βάση του ιστού της κεραίας χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Αναγκαστικά έγινε αποκαθήλωση της φτερωτής μέχρι να βρεθεί κάποια λύση.
Αν το πετύχω ακολουθούν βίντεο

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Κυρ Μαρ 26, 2017 9:55 pm

Ευχαριστώ Talon για την ενθάρρυνση.
Αν πετύχει ακολουθεί το βίντεο του ιστού και της λειτουργίας της Ανεμογεννήτριας.

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Κυρ Μαρ 26, 2017 10:02 pm

Ακολουθεί το βίντεο μετρήσεων χωρίς φορτίο

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΥΝΑΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για ανεμογεννήτρια...

Δημοσίευση από GP550Z Την / Το Κυρ Μαρ 26, 2017 10:11 pm

Και τέλος μέτρηση με φορτίο

GP550Z

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2016
Τόπος : Ελλαδα-Γιαννης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 5 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης